تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

قیمت دوج کوین پس از توییت “D.O.G.E” ایلان ماسک 36 درصد افزایش یافت. از همان زمان تا به الان دوج کوین در حال افزایش قیمت بوده است. قیمت Dogecoin از الگویی پیروی می کند که یادآور پامپ انفجاری سال 2021 است و زمینه را برای رالی صعودی بعدی فراهم می کند. در ادامه به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

مقدار MVRV بالا نشان می دهد که دوج کوین ممکن است عقب نشینی کوتاهی را تجربه کند تا حرکت صعودی خود را دوباره به دست آورد. یک تحلیلگر کریپتو، از دوج کوین به عنوان بیت کوین میم کوین ها یاد کرد و تأثیر فرهنگی و میم وایرال آن را در بازار ارزهای دیجیتال برجسته کرد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

قیمت دوج کوین روز شنبه 5.5 درصد افزایش یافت و به 0.144 دلار رسید. پامپ قیمت دوج کوین پس از توییت «D.O.G.E.» ایلان ماسک در رویداد انتخاباتی ترامپ، با عملکرد بهتر نسبت به بهبود بازار، یک رالی صعودی را تجربه کرد و به هیجان سرمایه‌گذاران دوباره دامن زد. از آنجایی که افزایش قیمت از یک بی روندی 4 ماهه یک شکست صعودی به همراه داشت، خریداران دوج کوین آماده هستند تا یک رالی طولانی مدت را پیش ببرند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

قیمت دوج کوین به زودی پامپ میشود!

دوج کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، یک رشد 9 روزه از 0.105 دلار به 0.144 دلار را به نمایش گذاشته است. افزایش 36 درصدی احتمالاً ناشی از حمایت ایلان ماسک پس از ذکر “D.O.G.E” در توییتر آن است. در طول رویداد کمپین ترامپ در پنسیلوانیا، علاقه و هیجان مجددی در جامعه دوج کوین برانگیخته شد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲۹ مهر

رالی صعودی دوج کوین توانست مقاومت 0.143 دلار را پشت سر بگذارد که نشان دهنده گذشت قیمت دوج کوین از روند تثبیت چهار ماهه است. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل نمودار هفتگی الگوی مشابهی را نشان می‌دهد که منجر به رالی عظیم 29111 درصدی در سال 2021 شد.

مقایسه تجزیه و تحلیل قیمت نشان می‌دهد که اصلاح قابل‌توجهی در قیمت DOGE است، که به سمتی تغییر می‌کند تا در تثبیت طولانی‌مدت، یک سطح حمایت پایین تشکیل شود. روند جمع آوری دوج توسط نهنگ ها و هولدرها به خریداران اجازه می دهد تا روند صعودی را جبران کنند و یک پامپ آزمایشی را برای بررسی پایداری برای رالی های بالاتر راه اندازی کنند.
اگر تاریخ تکرار شود، قیمت دوج کوین قبل از شروع روند صعودی عظیم یک افت نهایی را تجربه خواهد کرد. با خرید پایدار، قیمت دوج کوین می تواند 700٪ افزایش یابد و به سطح 1.17 دلار برسد.

احتمال عقب نشینی دوج کوین پیش از رالی صعودی

بر اساس داده‌های اخیر سنتیمنت، نسبت ارزش بازار 30 روزه به ارزش واقعی (MVRV) دوج کوین به سطح قابل‌توجه 19.7 درصد رسیده است که نشان می‌دهد معامله‌گران کوتاه‌مدت سودهای قابل‌توجهی را به دست می آورند.

عقب نشینی پیش بینی شده برای دوج کوین زمانی باطل میشود که، DOGE ارزش خود را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 هفته ای نگه دارد، در غیر این صورت فروشندگان می توانند روند اصلاحی جدیدی را ایجاد کنند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT