تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر

قیمت اتریوم (ETH) بالاتر از سطح ۲۶۰۰ دلار پایدار باقی ماند و در ادامه موفق شد با غلبه بر مقاومت ۲۶۵۰ دلار، روندی صعودی ایجاد کند. پس از آن، قیمت از سطح ۲۷۰۰ دلار عبور کرد و تا ۲۷۶۵ دلار افزایش یافت. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر

در ادامه و در پی تشکیل یک سقف در ۲۷۶۵ دلار، اصلاحی جزئی به وقوع پیوست اما با وجود کاهش به زیر سطح ۲۷۴۰ دلار، قیمت همچنان بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی حرکت صعودی از ۲۵۷۶ به ۲۷۶۵ دلار قرار دارد.

اتریوم اکنون بالاتر از ۲۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (MA) معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی نیز با حمایتی نزدیک به ۲۶۸۰ دلار در نمودار ساعتی تشکیل شده است.

این خط روند نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی حرکت صعودی از ۲۵۷۶ به ۲۷۶۵ دلار قرار دارد.

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ مهر

از طرف دیگر، قیمت با مقاومت‌هایی در سطوح ۲۷۵۰ دلار و سپس ۲۷۶۵ دلار مواجه است که غلبه بر این سطوح می‌تواند قیمت اتریوم را به سمت سطح ۲۸۴۰ دلار هدایت کند، شکست این سطح نیز منجر به ادامه روند صعودی خواهد شد.

در صورتی که اتریوم نتواند مقاومت ۲۷۵۰ دلار را بشکند، ممکن است با اصلاحی عمیق‌تر مواجه شود. اولین حمایت مهم در ۲۷۲۰ دلار و سپس در ۲۶۸۰ دلار قرار دارد. از دست دادن این سطوح حمایتی نیز می‌تواند قیمت را به سمت ۲۶۵۰ دلار و در صورت ادامه فشار فروش، به ۲۶۲۰ دلار برساند.

در حال حاضر اندیکاتور مکدی (MACD) در منطقه صعودی و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح ۵۰ قرار گرفته‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT