رسیدن GOAT به ۱ دلار

احتمال رسیدن GOAT به ۱ دلار !

در روزهای اخیر، نهنگ‌ها توجه ویژه‌ای به میم‌کوین گوتسیوس ماکسیموس (GOAT) نشان داده‌اند. به گزارش پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، یک نهنگ اخیراً حدود ۱۴،۴۰۹ واحد سولانا به ارزش ۲.۴۱ میلیون دلار برداشت کرده و از آن برای خرید توکن GOAT استفاده کرده است. در ادامه به بررسی احتمال رسیدن GOAT به ۱ دلار  می پردازیم.

رسیدن GOAT به ۱ دلار

این نهنگ تا کنون ۱۰،۳۱۳ واحد سولانا به ارزش ۱.۷۲ میلیون دلار خرج کرده و ۴.۵ میلیون توکن GOAT با میانگین قیمت ۰.۳۸۳ دلار خریداری کرده است. او همچنان ۴،۰۹۶ سولانا به ارزش ۶۸۲،۰۰۰ دلار در کیف پول خود دارد که ممکن است برای خریدهای بیشتر استفاده کند.

پس از این خرید بزرگ، قیمت GOAT حدود ۶۳ درصد افزایش یافت و به ۰.۵۹ دلار رسید. اما این روند صعودی ادامه داشت و این میم‌کوین تازه‌وارد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۷ درصد رشد کرده و بالاترین رکورد تاریخی خود را در محدوده قیمتی ۰.۷۵۲ دلار ثبت کرده است.

این افزایش قیمت با رشد بیش از ۹۵ درصدی حجم معاملات این میم‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است.

رسیدن GOAT به ۱ دلار

رسیدن GOAT به ۱ دلار

در همین راستا، آرتور هیز، بنیان‌گذار بیت‌مکس (BitMEX)، پیش‌بینی کرده که این توکن می‌تواند تا ۱۰ برابر رشد کند. از سوی دیگر، تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که GOAT به‌تازگی یک سطح مقاومت قوی در ۰.۵۲ دلار را شکسته است.
طبق داده‌های بازار مشتقات، نسبت لانگ به شورت این توکن ۱.۳۲ است که نشانه‌ای از تمایل صعودی معامله‌گران می‌باشد.

همچنین، سود باز این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ درصد و در ۴ ساعت اخیر ۹.۱ درصد افزایش یافته است، که نشان از علاقه‌مندی بیشتر به این میم‌کوین و پتانسیل بالای آن برای رشد قیمتی بیشتر دارد.

رسیدن GOAT به ۱ دلار

رسیدن GOAT به ۱ دلار

علاوه بر این‌ها، میم‌کوین GOAT در صرافی‌های بزرگی مانند HTX لیست شده است و پیش‌بینی می‌شود با لیست شدن در دیگر صرافی‌های برتر، قیمت این توکن به ۱ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT