کدنویسی با هوش مصنوعی Claude

کدنویسی با هوش مصنوعی Claude

چت‌بات هوش مصنوعی Claude از انتروپیک (Anthropic) اکنون می‌تواند با زبان جاوا اسکرپیت کد بنویسند و آن را اجرا کند. انتروپیک ابزار تجزیه‌و‌تحلیل جدیدی راه‌اندازی کرده که به گفته این استارتاپ به هوش‌ مصنوعی Claude کمک می‌کند «پاسخ‌های ریاضی دقیقی» ارائه کند. با این ابزار که اکنون به‌صورت پیش‌نمایش ارائه شده است، Claude می‌تواند داده‌های پرونده‌هایی مانند صفحات گسترده و PDF را تجزیه‌و‌تحلیل کند و نتایج آن‌ها را به‌صورت تعاملی ارائه کند. در ادامه به بررسی جزئیات کدنویسی با هوش مصنوعی Claude می پردازیم.

کدنویسی با هوش مصنوعی Claude

Anthropic در پست وبلاگ خود می‌گوید:

«این ابزار تجزیه‌و‌تحلیل مانند سندباکسی داخلی برای کد عمل می‌کند و Claude می‌تواند با آن مسائل پیچیده ریاضی را حل کند، داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل کند و قبل از اشتراک‌گذاری پاسخ، ایده‌های مختلفی تولید کند. این ابزار به‌جای تکیه بر تجزیه‌و‌تحلیل انتزاعی، می‌تواند به‌طور سیستماتیک داده‌های شما را پردازش کند و با پاکسازی، کاوش و تحلیل مرحله‌به‌مرحله بهترین نتیجه را ارائه دهد.»

موارد استفاده از هوش مصنوعی Claude

انتروپیک چند مثال نیز برای نحوه عملکرد این ابزار جدید ارائه کرده استِ برای مثال، مدیر محصول می‌تواند داده‌های فروش خود را آپلود کند و از هوش مصنوعی Claude بخواهد عملکرد خاص کشور را تحلیل کند.

کدنویسی با هوش مصنوعی Claude

کدنویسی با هوش مصنوعی Claude

البته Claude پیش‌ازاین نیز چنین قابلیتی داشت اما چون مکانیسمی برای تأیید نتایج از نظر ریاضی نداشته است، پاسخ‌های آن همیشه دقیق نبود‌ه‌اند.

گوگل هم ویژگی مشابهی برای مدل‌های جمینای خود با نام Code Execution دارد که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد کدهایی با زبان پایتون تولید و اجرا کند. مدل‌های پرچم‌دار OpenAI نیز می‌توانند از طریق قابلیتی که این استارتاپ آن را «تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های پیشرفته» می‌نامد، کد بنویسد و اجرا کند.

ابزار تجزیه‌و‌تحلیل انتروپیک از پنجشنبه در دسترس تمام کاربران نسخه تحت وب Claude قرار گرفته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT