تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

تحلیلگری ناشناس با نام مستعار ملیکا تریدر (Melika Trader) اخیرا تحلیلی از قیمت کاردانو (ADA) در سایت تریدینگ ویو (TradingView) منتشر نموده و هدف قیمتی ۱.۸ دلار را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده است. در ادامه به تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان می پردازیم.

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

وی با استفاده از الگوهای نموداری و سطوح قیمتی کلیدی، دیدگاه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی از حرکت قیمت ارائه کرده است. به گفته این تحلیلگر، یک منطقه حمایت مهم بین ۰.۳۰ تا ۰.۳۵ دلار وجود دارد که در گذشته نشان‌دهنده علاقه قوی خریداران بوده است.

وی اعتقاد دارد که قیمت در حال کف‌سازی در این منطقه است و احتمالا به زودی یک بازگشت صعودی را تجربه خواهد کرد.
او بر اساس سقف‌های قیمتی پیشین، هدف مقاومتی بلندمدت را بین ۱.۲۰ تا ۱.۸۰ دلار تعیین کرده است که می‌تواند مانعی برای حرکت صعودی آینده باشد.

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

در صورتی که کاردانو بتواند محدوده حمایتی فعلی خود را حفظ کند، ممکن است با افزایش اعتماد خریداران، به سمت این اهداف قیمتی حرکت نماید.

با این حال، این تحلیلگر به سناریوی نزولی نیز اشاره کرده و هشدار می‌دهد که در صورت شکسته شدن حمایت ۰.۳۰ دلاری، قیمت ADA می‌تواند به زیر ۰.۱۸ دلار کاهش یابد که ریسک قابل‌توجهی برای دارندگان این ارز دیجیتال خواهد بود.

برای پیش‌بینی کوتاه‌مدت، قیمت در حال حاضر در محدوده حمایتی قوی بین ۰.۳۳ و ۰.۳۴ دلار قرار دارد که با یک خط روند پایین‌تر همسو شده است و اهمیت آن را نشان می‌دهد.

ملیکا می‌گوید:

در صورت جهش از این محدوده، کاردانو می‌تواند به محدوده مقاومتی ۰.۳۸ تا ۰.۳۹ دلار برسد.
محدوده مقاومتی ۰.۳۹ دلار یک نقطه بحرانی برای ADA محسوب می‌شود که در گذشته فروشندگان در این سطح بر بازار تسلط داشته‌اند. موفقیت در غلبه بر این مقاومت می‌تواند تأییدکننده سناریوی بازگشت صعودی باشد.

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

تحلیل قیمت کاردانو ۵ آبان

در غیر این صورت، اگر کاردانو نتواند حمایت فعلی خود را حفظ کند، قیمت ممکن است به سمت حمایت طولانی‌مدت ۰.۳۰ دلار سقوط نماید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT