Adobe Creative Cloud چیست

Adobe Creative Cloud چیست و شامل چه مواردی است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا قصد دریافت اشتراک Adobe Creative Cloud را دارید؟ این مقاله شامل تمامی اطلاعاتی است که باید بدانید. Adobe Creative Cloud چیست؟

ممکن است فکر کنید همه چیزهایی که با اشتراک Creative Cloud ارائه می‌شود را می‌دانید، اما وقتی عمیق تر شوید چیزهای بیشتری پیدا خواهید کرد. برای صرفه جویی در وقت شما، تمام مزایای منحصر به فرد ارائه شده در بسته Adobe Creative Cloud را بیان کرده ایم.

چه نرم افزار هایی در Creative Cloud موجود است؟

Adobe Creative Cloud چیست

Adobe Creative Cloud چیست

لیست نرم افزارهای Adobe طولانی است که به شما امکان می دهد طیف بسیار متنوعی از محتوا را ایجاد کنید. همه برنامه های موجود در فضای ابری نگهداری می‌شوند تا زمانی که تصمیم به دانلود آنها در رایانه‌تان بگیرید، فضای شما را اشغال نکند. آیا می‌دانید کاربرد هر برنامه چیست؟ بیایید ببینیم که هر برنامه در درجه اول برای چه چیزی استفاده می‌شود.

  • (Ps)Photoshop – تبدیل و تغییر عکس ها.
  • Illustrator (Ai) – گرافیک برداری و تصویر.
  • InDesign (Id) – طراحی صفحه آرایی.
  • After Effects (Ae) – ویرایش ویدیو با تمرکز بر انیمیشن.
  • Premiere Pro (Pr) – ویرایش ویدیو و ساخت فیلم.
  • Adobe XD (Xd) – طراحی UX/UI.
  • Lightroom (Lr) – ویرایش عکس.
  • Acrobat DC – ویرایش و ایجاد فایل های PDF.

اینها برنامه هایی هستند که در بسته قدیمی ارائه می‌شد، در بسته جدید برنامه های جدیدی هم اضافه شده‌اند.

  • Media Encoder (Me) – برای تبدیل ویدیوها به محصولات رندر شده به این برنامه نیاز دارید. در ارتباط با Ae و Pr کار می کند.
  • Camera Raw – با Ps کار می‌کند تا به شما امکان ویرایش عکس های RAW را بدهد.
  • Premiere Rush (Ru) – برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوها به صورت آنلاین استفاده می‌شود.
  • Dreamweaver (Dw) – برای طراحی وبسایت های واکنش گرا با کد.
  • (Br)Bridge – دارایی های خلاقانه شما را جمع آوری می‌کند.
  • Audition (Au) – افزودن صدا به داستان ها.
  • Animate (An) – ابزار انیمیشن سازی.
  • Character Animator (Ch) – یک شخصیت بسازید و آن را در زمان واقعی متحرک کنید.
  • Dimension (DN) – طراحی به صورت سه بعدی.
  • InCopy (Ic) – به شما امکان می‌دهد با تیم هایی از نویسندگان و کپی رایترها همکاری کنید.

کار ما هنوز تمام نشده! بیایید به بقیه خدماتی که به آنها دسترسی دارید نگاه کنیم…

Adobe Font

Adobe Creative Cloud چیست

Adobe Creative Cloud چیست

اشتراک Creative Cloud به شما امکان دسترسی به Adobe Font را می‌دهد که قبلاً TypeKit نام داشت. همانطور که از نام آن پیداست، فونت ها و حروف چاپی را ارائه می‌دهد. هر سیستم عامل طیف وسیعی از حروف چاپی را ارائه می‌دهد، استفاده از Adobe Font به شما امکان دسترسی بدون مجوز به فونت های بیشتری را می‌دهد که می‌توانید در طراحی های خود استفاده کنید. آنها در فضای ابری نگهداری می‌شوند، بنابراین هیچ فضای اضافی در دستگاه شما اشغال نمی‌کنند.

در Adobe Font، شما همچنین می‌توانید حداکثر 20 فونت خارجی را با مجوزهای آنها به مجموعه اضافه کنید. این قابلیت کمک می‌کند تا همه فونت های خود را در یک مکان نگه دارید، بنابراین لازم نیست پوشه های رایانه خود را جستجو کنید تا بفهمید آنها را کجا گذاشته اید.

Adobe Stock

Adobe از طریق Creative Cloud به تصاویر استوک، ویدئوها، فایل های صوتی، تصاویر و موارد مشابه دسترسی پیدا می‌کند. برای استفاده از Stock باید یا در Adobe Stock مشترک شوید یا اعتبار خریداری کنید. Adobe یک دوره رایگان 30 روزه ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید 10 تصویر را در طول دوره آزمایشی دریافت کنید.

با توجه به قیمت بالای آن که خارج از Creative Cloud محاسبه می‌شود، Adobe Stock چیزی نیست که ما به افراد تازه کار توصیه کنیم، زیرا راه های زیادی برای دریافت Stock بدون نیاز به خرید وجود دارد. اما اگر بخشی از یک تیم طراحی بزرگ هستید، می‌تواند به طرح های انحصاری تیم شما کمک زیادی بکند.

آموزش ها

آموزش های بیشتر محصولات Adobe را می‌توانید در همه جا پیدا کنید، حتی ما تعداد زیادی از آنها را در سایت خود داریم. اما جای بهتری از سایت سازنده وجود دارد؟

در پنجره Creative Cloud، پیوندی برای آموزش ها پیدا خواهید کرد.

می‌توانید انتخاب کنید که آیا آموزش های ابتدایی می‌خواهید یا آموزش های پیشرفته تر. باید ذکر شود که کادر جستجوئی وجود ندارد، بنابراین اگر به دنبال آموزشی در یک موضوع خاص هستید، باید زمان زیادی بگردید.

Adobe Portfolio و Behance

Adobe Creative Cloud چیست

Adobe Creative Cloud چیست

بیشتر طراحان بصری دوست دارند کار خود را از طریق نمونه کارهای آنلاین به اشتراک بگذارند. Adobe صاحب سایت نمونه کار Behance نیز هست که برای استفاده از آن نیازی به CC ندارید. اما مشترکین CC، می‌توانند کار خود را مستقیماً از طریق خود ابر با Behance ادغام کنند.

Adobe Portfolio به طور مشابه کار می‌کند، اگرچه این فقط برای مشترکین Cloud است. می‌توانید با استفاده از یکی از قالب های Adobe Portfolio یک نمونه کار آنلاین بسازید. اگر اشتراک خود را پایان دهید، نمونه کارها دیگر در دسترس نخواهند بود.

هر دو ابزار های عالی هستند و هرکدام راه های مختلفی را برای ارائه کار خود با مخاطبان ارائه می‌دهند. اگر از Behance استفاده می‌کنید، می‌توانید به چالش خلاقیت Adobe XD بپیوندید و کارتان را در آنجا به اشتراک بگذارید.

گزینه های اشتراک

با برنامه های موجود در Adobe Creative Cloud Suite، ممکن است از همه آنها استفاده نکنید. اگر فقط به دو مورد از آنها نیاز دارید، چرا باید ۲۰ برنامه را خریداری کنید؟ خوب، شما مجبور نیستید.

در زمان نوشتن این مقاله، طرح اشتراک کامل برای دسترسی به همه برنامه ها و سرویس ها ۹۱.۴۲ دلار در ماه یا ۷۳۱.۰۴ دلار در ماه هزینه دارد. می‌توانید تخفیف دانشجویی دریافت کنید. Adobe معمولاً قیمت همه طرح ها را در طول جمعه سیاه و سایر رویدادهای مهم کاهش می‌دهد.

اگر فقط یک نرم افزار خاص می‌خواهید، می‌توانید فقط در آن طرح مشترک شوید. شما به یک برنامه و سایر ویژگی های ابری مانند فونت های Adobe، فضای ذخیره سازی ابری، Adobe Portfolio و غیره دسترسی خواهید داشت.

Adobe همچنین پلن های مدیریت شده را ارائه می‌دهد، مانند طرح عکاسی که شامل Lightroom و Photoshop با 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری است. پس از خرید Substance 3D توسط Adobe، می‌توانید به طرح های سه بعدی آن برنامه ها، از جمله Painter، Designer، Stager و Sampler دسترسی داشته باشید.

بیشترین بهره را از اشتراک Creative Cloud خود ببرید

با گزینه های تقریباً بی پایانی که توسط Adobe Creative Cloud ارائه می‌شود، تصمیم گیری برای دریافت کدام برنامه دشوار است.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT