بررسی کامل ChainGPT

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴ : هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 12 دقیقه

همه ما در انجام وظایف روزمره خود به کمک نیاز داریم. ChainGPT یک پلتفرم SaaS مبتنی بر هوش مصنوعی است. ChainGPT با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی برای خدمت به ارزهای دیجیتال طراحی شده است. آیا این پلتفرم وظیفه برنامه نویسی قراردادهای هوشمند را دارد؟ در این پست به بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید اکانت هوش مصنوعی

وقتی صحبت از عملکرد هوش مصنوعی ChainGPT می‌شود، این پلتفرم بسیار موثر است. کاری را که لازم است انجام می‌دهد. قابلیت ممیزی کد و تولید کننده این مزیت اضافه به‌روز بودن در نسخه های کامپایلر نسبت به سایر ممیزان کد AI Solidity مانند ChatGPT دارند.

این مقاله ChainGPT برای چه کسی مفید است؟

این بررسی ChainGPT برای توسعه دهندگان و برنامه نویسانی که برنامه های غیرمتمرکز (DApps) می‌سازند، ارزشمند است. با وجود این، هر کسی که علاقمند به فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند است و دانش برنامه نویسی زیادی ندارد نیز می‌تواند از آن بهره مند شود.
در نهایت، پروژه های کاربردی غیرمتمرکز اغلب برای فرآیندهای مختلف به قراردادهای هوشمند متکی هستند. اگر توسعه دهندگان و تیم های DeFi با توسعه دهندگان واجد شرایط کمبود داشته باشند، می‌توانند از این ابزارها برای ایجاد قراردادهای هوشمندی که زیربنای پروتکل های DeFi هستند استفاده کنند.

معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی ChainGPT

ما ChainGPT را بر اساس عملکرد و دقت مدل هوش مصنوعی آن ارزیابی کردیم. همچنین گستردگی، عمق و قیمت ابزار و ابزارهای ارائه شده را در نظر گرفتیم. در نهایت، موارد استفاده در دنیای واقعی را نیز ارزیابی کردیم، که برای درک اینکه چگونه ChainGPT می‌تواند برای گروه های مختلف سودمند باشد، بسیار مهم است.
در نهایت، ما توکنومیک ChainGPT، از جمله staking، farming و مکانیسم سوخت منحصر به فرد را مورد بررسی قرار دادیم. در اینجا، ارزیابی کردیم که آیا اقتصاد توکن با مشوق های کاربر همسو هست یا خیر.

ChainGPT چیست؟

ChainGPT توسط ایلان رحمانوف در سپتامبر 2022 در ایالات متحده تاسیس شد. این یک پلتفرم همه کاره و مبتنی بر هوش مصنوعی SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) است که به صراحت برای صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال طراحی شده است.
این مدل هوش مصنوعی از الگوریتم ها و یادگیری ماشینی برای رفع چالش های مختلف در فضای بلاکچین و کریپتو استفاده می‌کند. این ویژگی ها برای کمک به کاربران در رسیدگی به چالش ها و وظایف مربوط به برنامه های بلاکچین طراحی شده اند. ChainGPT مجموعه گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها را برای ایجاد، حسابرسی و درک قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد.
ChainGPT با قرار دادن خود به عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت در فضای Web3 به چالش ناکافی بودن ابزارسازی هوش مصنوعی می‌پردازد. هدف آن ساده سازی ناوبری در اکوسیستم Web3 است و فناوری هوش مصنوعی را برای مخاطبان گسترده تری قابل دسترس می‌کند.
علاوه بر این، ChainGPT مجموعه ای از ابزارهای مختلف را ارائه می‌دهد، مانند یک تولیدکننده توکن های غیرقابل تعویض (NFT) که طراحان را با ابزارهایی برای تولید NFT توانمند می‌کند.
در مجموع، ChainGPT برای رسیدگی به طیف وسیعی از چالش ها، از جمله ساده سازی توسعه قراردادهای هوشمند، افزایش امنیت قراردادهای هوشمند، کمک به اشکال زدایی کد و موارد دیگر طراحی شده است.

نحوه ثبت نام

1. به وبسایت رسمی ChainGPT بروید و روی “Launch App” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس “Connect Wallet” را در گوشه سمت راست فشار دهید.

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

2. برای اتصال کیف پول خود، “Wallet connect” را انتخاب کنید و کد QR را اسکن کنید.

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

3. پس از این مرحله، اکنون می‌توانید از پلتفرم ChainGPT استفاده کنید.
ChainGPT که برای مجموعه نسبتاً متنوعی از کاربران طراحی شده است، مجموعه متنوعی از ویژگی ها و ابزارها را برای پاسخگویی به نیازهای افراد، توسعه دهندگان و مشاغل ارائه می‌دهد.
همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، تولید کد هوش مصنوعی و ممیزی در طول زمان دقیق تر شده است. فلذا ChainGPT و خدمات مشابه به طور بالقوه می‌توانند به عنوان یک منبع ارزشمند برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان استفاده شوند. کسب و کارها و شرکت هایی که به دنبال ادغام فناوری بلاکچین در عملیات خود هستند نیز می‌توانند از ChainGPT استفاده کنند.
به طور خلاصه، ChainGPT یک پلتفرم هوش مصنوعی قدرتمند و همه کاره است که برای علاقمندان به بلاکچین و ارزهای دیجیتال، توسعه دهندگان، مشاغل و سرمایه گذاران طراحی شده است.

ویژگی کلیدی ChainGPT چیست؟

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

شاید جالب ترین چیزی که در مورد ChainGPT متوجه خواهید شد این است که بیشتر از مدل هوش مصنوعی آن است.
مدل AI ChainGPT پیشنهاد اصلی است، خدمات آن از طریق ChainGPT Token ($CGPT) قابل دسترسی است. $CGPT پلتفرم را بوت استرپ می‌کند. این توکن ستون فقرات اکوسیستم است و مزایایی مانند نقدینگی در مبادلات و سهام را ارائه می‌دهد.
اکوسیستم از یک مکانیسم منحصر به فرد برای افزایش ارزش توکن بومی استفاده می‌کند. این مکانیسم به طور خودکار 50 درصد از کل درآمد تراکنش، از جمله هزینه های دسترسی به هوش مصنوعی و درآمد حاصل از ابزارها و ابزارهای پلتفرم را می‌سوزاند.
50 درصد باقی مانده از درآمد تراکنش مجدداً در پلتفرم ChainGPT سرمایه گذاری می‌شود و از رشد و توسعه آن حمایت می‌کند. این روند تضمین می‌کند که پلتفرم همچنان قابل دوام است و همچنان به گسترش خود ادامه می‌دهد و به نفع دارندگان توکن $CGPT است.
ابزارها و خدمات هوش مصنوعی
ChainGPT مجموعه ای از ابزارها و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد:
مولد و حسابرس قراردادهای هوشمند AI-Solidity: این ابزار ایجاد قراردادهای هوشمند و ممیزی را ساده می‌کند و به کاربران دارا یا بدون تجربه کدنویسی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با تشریح ویژگی های مورد نظر خود، حسابرسی قراردادهای موجود و به‌روز ماندن با آخرین دستورالعمل ها و آسیب پذیری های امنیتی، قرارداد ایجاد کنند.
دستیار ربات چت هوش مصنوعی: دستیار هوش مصنوعی ChainGPT به افراد، توسعه دهندگان و مشاغل در کارهایی مانند برنامه نویسی قرارداد هوشمند بدون کد، اشکال زدایی، تجزیه و تحلیل بازار، تجارت و موارد دیگر کمک می‌کند. نسخه بتا در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است.
اخبار تولید شده توسط هوش مصنوعی: ChainGPT یک سرویس خبری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که تولید مقالات خبری را در فضای بلاکچین و کریپتو خودکار می‌کند و اطلاعات به‌روز و دقیقی را در مورد روندهای صنعت ارائه می‌دهد.
Dev help: یک افزونه مرورگر منبع باز که به صورت بصری تعاملات قراردادهای هوشمند را نشان می‌دهد و درک نحوه کار قراردادها را برای توسعه دهندگان و غیر توسعه دهندگان آسان تر می کند.
دستیار تجارت هوش مصنوعی: این ابزار که برای معامله گران ارزهای دیجیتال طراحی شده است، تجزیه و تحلیل فنی را با ویژگی هایی مانند اعمال پارامترها و استراتژی های TA، شناسایی الگوهای نمودار و تجزیه و تحلیل داده های تاریخی با کمک هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد.
NFT های تولید شده توسط هوش مصنوعی: کاربران می‌توانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) منحصر به فردی را بر اساس الگوریتم های تولید شده توسط هوش مصنوعی، مناسب برای هنر دیجیتال، آیتم های درون بازی و کلکسیون ایجاد کنند. استقرار این NFT ها در بلاکچین تنها 30 تا 60 ثانیه طول می‌کشد.
ChainGPT Pad: پلتفرمی که انکوباسیون و راه اندازی پروژه هایی را تسهیل می‌کند که توکن ها را از طریق IDO به سیستم های خود وارد می‌کنند. ابزارهای مدیریت ریسک را برای سرمایه گذاران، پشتیبانی از پروژه ها و دسترسی به فرصت های سرمایه گذاری انحصاری در مراحل اولیه ارائه می‌دهد.
ارتباط با بزرگان صنعت: می‌توانید با بسیاری از شخصیت های رمزنگاری برجسته از طریق آواتارهای هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنید.

بررسی ChainGPT: مزایا و معایب

مزایا
توسعه قرارداد هوشمند ساده: کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی قراردادهای هوشمند را با استفاده از مولد قرارداد هوشمند بدون کد ایجاد کنند و فرآیند توسعه را ساده تر کنند.
پشتیبانی از اشکال زدایی کد: توسعه دهندگان می‌توانند از قابلیت های اشکال زدایی کد ChainGPT برای شناسایی و رفع خطاها در کد بلاکچین خود استفاده کنند و کیفیت و قابلیت اطمینان کد را بهبود بخشند.
تجزیه و تحلیل فنی برای تجارت: معامله گران رمزارز می‌توانند از ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی پلتفرم برای اتخاذ تصمیمات تجاری آگاهانه در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال استفاده کنند.
Tokenomics: دارندگان توکن می‌توانند در شرط بندی شرکت کنند، به طور بالقوه جوایزی کسب کنند و از مکانیسم سوزاندن سود ببرند که ارزش توکن $CGPT را افزایش می‌دهد.
مشارکت در تصمیم گیری DAO: اعضای انجمن و سهامداران $CGPT می‌توانند در DAO شرکت کنند. آنها می‌توانند ایده هایی ایجاد کنند و به آن رأی دهند، تصمیم بگیرند که چگونه بودجه DAO را خرج کنند و در مورد تکامل آینده اکوسیستم تصمیم بگیرند.
معایب
محدوده ممیزی محدود: ChainGPT در ممیزی قراردادهای پیچیده محدودیت هایی دارد. قراردادهایی که به چندین فایل (مانند فایل ‌های جاوا اسکریپت، کتابخانه ها و غیره) وابسته هستند، ممکن است پس از ممیزی همچنان آسیب پذیر باشند.
ناتوانی در حسابرسی اقتصاد پیچیده: ChainGPT ممکن است هنگام حسابرسی ساختارهای اقتصادی پیچیده و انگیزه های (DApps) با چالش هایی مواجه شود. ممکن است تحلیل جامعی از توکنومیک پیچیده، مکانیسم های حاکمیتی یا مدل های اقتصادی ارائه نکند.
وابستگی به توکنومیکس: موفقیت مدل توکنومیکس $CGPT بسیار مهم است. اگر انگیزه های اقتصادی، از جمله سهامداری، کشاورزی، مکانیسم سوختن، با علایق کاربر همسو نباشد یا نتواند ارزش ایجاد کند، می‌تواند بر پلتفرم تأثیر بگذارد.
نگرانی های کاربر: برخی از کاربران ممکن است با استفاده از پلتفرمی که برای پرداخت به توکن بومی خود متکی است محتاط باشند. آنها ممکن است انگیزه های پلتفرم را زیر سوال ببرند.
نوسانات توکن: توکن ها می‌توانند نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کنند. اگر ارزش $CGPT به شدت نوسان کند، می‌تواند منجر به تناقض قیمت گذاری و نارضایتی کاربر شود.

طرح رایگان

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

ChainGPT برنامه های قیمت گذاری متنوعی را برای برآوردن نیازهای مختلف کاربران ارائه می‌دهد.
طرح رایگان دسترسی محدودی به ابزارها و راه حل های هوش مصنوعی می‌دهد، از جمله:
• مدل هوش مصنوعی عمومی
• مدل خبری هوش مصنوعی
• ژنراتور AI NFT
• دستیار تجارت هوش مصنوعی
• ارتباط با بزرگان کریپتو
• مشارکت DAO
• دسترسی به بازار سریع

طرح ChainGPT Pro

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

بررسی کامل ChainGPT در سال ۲۰۲۴

پلتفرم ChainGPT طرح های فردی را با مدل قیمت گذاری سطحی ارائه می‌دهد. طرح PPP (پرداخت به ازای هر اعلان) به کاربران اجازه می‌دهد تا برای ابزارهای هوش مصنوعی هنگام استفاده از آنها پول پرداخت کنند و انعطاف پذیری را بدون تعهد ارائه می‌دهد. شامل دسترسی به همان ویژگی های طرح رایگان است اما با قیمت های متفاوت در هر درخواست.
مولد چند NFT پلتفرم، حسابرس قرارداد هوشمند، مولد قرارداد هوشمند، دستیار تجارت هوش مصنوعی همگی در طرح PPP موجود هستند. طرح Freemium موجودی ماهیانه 20000 CGPT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هر 30 روز یکبار تنظیم مجدد می‌شود و قابل حمل نیست.
اعضای Diamond Tier می‌توانند به ابزارهای ممتاز به صورت رایگان و در محدوده 20000 CGPT ماهانه دسترسی داشته باشند. قیمت گذاری مشابه با طرح PPP در صورت تجاوز از سقف CGPT ماهانه اعمال می‌شود. به همین ترتیب، طرح Freemium به اعضا امکان دسترسی به ویژگی های مشابه طرح PPP را می‌دهد.
علاوه بر این، ChainGPT برنامه های Business API جداگانه ای را ارائه می‌دهد. طرح ادغام و مشارکت رایگان به پروژه ها اجازه می‌دهد بدون هیچ هزینه ای با پلتفرم ادغام شوند. این طرح شامل آموزش مدل کلی، ادغام قیمت توکن، ردیابی داده های زنجیره ای، امکان افزودن ChainGPT به پلتفرم هایی مانند تلگرام، Discords و وبسایت است.
برای گزینه های پیشرفته تر، طرح API Access یکپارچه سازی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ChainGPT یک طرح سفارشی سازمانی را برای کسانی که روی پروژه های مهم کار می‌کنند ارائه می‌دهد. با این حال، دو طرح اخیر هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

چگونه ChainGPT با سایر پلتفرم های هوش مصنوعی مقایسه می‌شود؟

در مقایسه ChainGPT با سایر پلتفرم های پیشرو هوش مصنوعی در فضای رمزنگاری و بلاکچین، از جمله Dall-E، ChatGPT و Midjourney، باید چندین مورد را در نظر گرفت.
اولا، بیشتر پایگاه کد ChainGPT ناشناخته است. فقط ویژگی های خاصی مانند قرارداد توکن آن برای $CGPT شناخته شده است. سابقه کار و امنیت پایگاه کد و زیرساخت آن مورد بحث است، تعهد آن به ممیزی و تولید قراردادهای هوشمند ایمن مشهود است. پلتفرم ChainGPT یک حضور آنلاین قوی را حفظ می‌کند و به کاربران امکان دسترسی به منابع زیادی را می‌دهد. این دسترسی شامل به‌روزرسانی های وبلاگ، آموزش ها و گروه های چت فعال در جامعه است.
توجه داشته باشید که مقایسه این پلتفرم ها، مثل مقایسه شاهنامه و مثنوی معنوی در زیر عنوان گسترده “ادبیات فارسی” است. برخی از ویژگی ها همپوشانی دارند، اما اهداف پلتفرم های پیشرو هوش مصنوعی متفاوت است. برای مثال، DALL-E و Midjourney در درجه اول بر خلق هنر NFT تمرکز دارند. به این ترتیب، امنیت شاید برای پلتفرمی مانند ChainGPT، که در آن تولید کد و ممیزی کلیدی است، مهمتر باشد.
ChatGPT در درک و تولید زبان طبیعی، به ویژه در ربات های گفتگو، پشتیبانی مشتری و برنامه های هوش مصنوعی محاوره ای تخصص دارد. همچنین می‌تواند کد را ممیزی کند. با این حال، در زمینه کد Solidity، به اندازه ChainGPT ابزار کاملی نیست.

امکانات ChainGPT ChatGPT DALL-E Midjourney

هدف حسابرسی قرارداد هوشمند، تولید، هوش مصنوعی هوش مصنوعی مکالمه، چت ربات، درک زبان تولید تصویر از متن هنر و NFT های تولید شده توسط هوش مصنوعی
فناوری مدل زبان، ادغام بلاکچین
مدل زبان، پردازش زبان طبیعی
مدل بینایی، شبکه های مولد
مدل زبان، هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی
دسترسی دسترسی عمومی، مدل پرداخت به ازای استفاده دسترسی به API، مجوز تجاری
تحقیق و دسترسی به APIها
دسترسی عمومی

موارد استفاده حسابرسی قرارداد هوشمند، تجزیه و تحلیل بازار کریپتو، چت‌بات چت‌بات ها، پشتیبانی مشتری، وظایف پردازش زبان طبیعی تولید تصاویر از توضیحات متنی
ایجاد هنر هوش مصنوعی، نسل NFT

ارزیابی BeInCrypto

تعداد ویژگی هایی که این پلتفرم ارائه می‌دهد چشمگیر است. از آنجایی که امکانات بسیار زیادی وجود دارد، موارد استفاده زیادی برای علامندان وجود دارد. قیمت پلتفرم در حال حاضر خیلی گران نیست. اگر یک سرویس برای استفاده به پنج دلار CGPT نیاز دارد، در این مرحله از زمان، شما باید حدود 20 سنت بپردازید.
با این حال، از آنجایی که این پلتفرم به شدت به توکن $CGPT متکی است، این امر می‌تواند با افزایش پذیرش و استفاده تغییر کند. برای مثال، اگر استفاده افزایش یابد یا توکن از MEV رنج ببرد، قیمت ممکن است در یک لحظه افزایش یابد یا کاهش یابد.
از سوی دیگر، اگر یک VC که پروژه را با سرمایه بذر کرده است، دارایی های خود را تخلیه کند، قیمت نیز می‌تواند کاهش یابد. اگرچه این برای کاربران خدمات آنها خوب است، اما برای سهامداران $CGPT بد است. مجموع عرضه CGPT یک میلیارد دلار، عرضه در گردش فعلی 112 میلیون و مقدار فروخته شده در فاینانس خصوصی حدود 160 میلیون است. با این حال، دارایی های خصوصی، با یک برنامه انتشار ثابت قفل شده اند.
مسئولانه سرمایه گذاری کنید
سرمایه گذاری می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، ریسک های ذاتی نیز در ارتباط با سرمایه گذاری وجود دارد. سرمایه گذاران باید در نظر داشته باشند که هرگز نباید بیش از حدی که می‌توانند خرج کنند.
علاوه بر این، زمانی که نوبت به تصمیم گیری برای سرمایه گذاری می‌رسد، باید همیشه اهداف شخصی و تعهدات مالی خود را در نظر بگیرید. در مورد هر گونه سرمایه گذاری، بررسی و تحقیق لازم را انجام دهید.
علاوه بر این، هوش مصنوعی (AI) ممکن است با خطراتی مرتبط باشد که هنوز کشف نشده است. کاربران باید هنگام استفاده از هوش مصنوعی احتیاط کنند. این بررسی مهارت پلتفرم ChainGPT را تایید نمی‌کند. این فقط برای اهداف اطلاعاتی و سرگرمی است.
یک پلت فرم جدید قدرتمند
هنگام استفاده از ChainGPT، چندین چیز مشخص می‌شود. مدل هوش مصنوعی و مولد قرارداد هوشمند، قدرتمند است. اگرچه، حسابرس کد به دلیل دامنه آن محدود است. با این حال، این بررسی ChainGPT نشان می‌دهد که توکن بومی برخی نگرانی ها را از دیدگاه کاربر ارائه می‌کند. هنگام استفاده از توکن بومی و ابزار حسابرسی قرارداد هوشمند، طرف های علاقمند باید به دقت توجه داشته باشند.
در مجموع، قطعاً توسعه دهندگان می‌توانند از این پلتفرم قدرتمند برای پشتیبانی از ساخت و ممیزی DApps استفاده کنند. با این حال، هنوز نباید به عنوان جایگزینی برای درک کد یا به عنوان جایگزینی ابدی به آن اعتماد کرد.
سوالات متداول

‌موارد استفاده از ChainGPT چیست؟

ChainGPT برای صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال طراحی شده است و طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها را برای کارهایی مانند حسابرسی قرارداد هوشمند، تجزیه و تحلیل بازار، کمک به ربات چت و موارد دیگر ارائه می‌دهد. فرآیندهای پیچیده در فضای بلاکچین را ساده می‌کند و آن را به منبعی ارزشمند برای افراد، توسعه دهندگان و کسب و کارها تبدیل می‌کند. علاوه بر این، از فناوری بلاکچین برای افزایش شفافیت و امنیت در برنامه های خود استفاده می‌کند.

ChainGPT چه کاری انجام می‌دهد؟

ChainGPT یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته است که برای صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال طراحی شده است و طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها را برای مقابله با چالش های مختلف در این فضا ارائه می‌دهد. به وظایفی مانند حسابرسی قرارداد هوشمند، تولید کد، تجزیه و تحلیل بازار و پشتیبانی ربات چت کمک می‌کند. علاوه بر این، از فناوری بلاکچین برای شفافیت و اعتماد در برنامه های خود استفاده می‌کند.

آیا ChainGPT قابل اعتماد است؟

ChainGPT به لطف مدل پیشرفته هوش مصنوعی و مجموعه ابزار‌های قوی، خود را به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد برای کارهای مرتبط با بلاکچین و ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. فرآیندهای پیچیده را ساده می‌کند، ایده های ارزشمندی را ارائه می‌دهد و کارایی وظایفی مانند حسابرسی قرارداد هوشمند و تجزیه و تحلیل بازار را افزایش می‌دهد. شفافیت و تعهد آن به امنیت بیشتر به قابلیت اطمینان آن در صنعت بلاکچین کمک می‌کند.

آیا ChainGPT ایمن است؟

ChainGPT ایمنی و امنیت را در عملیات خود در اولویت قرار می‌دهد و از فناوری بلاکچین و شیوه های شفاف برای محافظت از داده ها و تراکنش های کاربر استفاده می‌کند. تعهد آن به حفظ حریم خصوصی، ایمنی کلی کاربران را افزایش می‌دهد. با این حال، مانند هر پلتفرم آنلاین، کاربران باید در هنگام تعامل با ChainGPT و سایر خدمات مرتبط با بلاکچین، احتیاط کنند و بهترین شیوه ها را برای امنیت آنلاین دنبال کنند.

چه کسی ChainGPT را ایجاد کرد؟

ChainGPT توسط ایلان رحمانوف در سپتامبر 2022 در ایالات متحده تاسیس شد. یک پلتفرم SaaS مبتنی بر هوش مصنوعی است. ChainGPT برای خدمت به جامعه بلاکچین و ارزهای دیجیتال با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی طراحی شده است.

چه چیزی می‌توانم در ChainGPT معامله کنم؟

ChainGPT پلتفرمی نیست که به طور خاص برای تجارت ساخته شده باشد. با این حال، می‌توانید از مجموعه ویژگی های پلتفرم برای کسب تجربه در تجارت خودتان استفاده کنید. این ویژگی ها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.
ChainGPT در سطح جهانی با خدمات و ابزارهای آن در دسترس کاربران از همه مناطق و کشورها است. هیچ منطقه خاصی به عنوان استثنا در شرایط خدمات ChainGPT ذکر نشده است. چه در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا یا هر نقطه دیگری از جهان باشید، برای جزئیات خاص باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

آیا ChainGPT یک برنامه تلفن همراه دارد؟

ChainGPT برنامه تلفن همراه ندارد. این یک پلتفرم مبتنی بر وب است. پلتفرم به قصدی برای انتشار یک اپلیکیشن موبایل در آینده اشاره ای نمی‌کند. ChainGPT با خدمات و ابزارهای آن در دسترس کاربران همه کشورها در سطح جهانی است.

آیا ChainGPT پیشنهاد یا پاداش خاصی ارائه می‌دهد؟

ChainGPT یک طرح Freemium دارد که به کاربران اجازه می‌دهد هر ماه 20000 CGPTc خرج کنند و به اعضای Diamond Tier اجازه می‌دهد به ابزارهای برتر دسترسی داشته باشند. این یک پیشنهاد ویژه برای کاربران برای لذت بردن از ویژگی های برتر در موجودی تخصیص یافته است. ممکن است در آینده تبلیغات یا پاداش های دیگری در دسترس باشد، اما طرح Freemium یک پیشنهاد قابل توجه برای کاربران است.

آیا ChainGPT پشتیبانی مشتری خوبی دارد؟

پاسخگویی و کیفیت پشتیبانی مشتری ChainGPT ممکن است متفاوت باشد. برای کاربران ممکن است تعامل با انجمن و گروه های چت برای دریافت کمک و به‌روز ماندن در مورد پیشرفت های پلتفرم مفید باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Ramin گفت:

    با سلام،ممنونم بابت توضیحات کاملی که دادید
    احتمالا با توجه به ترند شدن هوش مصنوعی و فراگیر شدن آن در دنیا این ارز در سال ۲۰۲۵ رشد خوبی خواد داشت،از احتمالات گفتم
    با تشکر

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت