چهارمین کالکشن NFT رونالدو

چهارمین کالکشن NFT رونالدو با همکاری بایننس رونمایی شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، از راه اندازی چهارمین مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود با همکاری بایننس خبر داد. مجموعه جدید، که قرار است در 29 می در بازار NFT بایننس عرضه شود، تاریخچه این فوتبالیست را جشن می گیرد و نکات برجسته ای را در طول دوران حرفه ای او به نمایش می گذارد. در این پست به بررسی چهارمین کالکشن NFT رونالدو می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

چهارمین کالکشن NFT رونالدو

کریستیانو رونالدو در یک پست بایننس کامنت گذاشت:

سفر فوتبالی من باعث شد که به سرتاسر جهان سفر کنم و افتخار بازی در برخی از معتبرترین باشگاه‌های جهان را داشته‌ام. اکنون نوبت شماست که در این سفر نیز به من بپیوندید.

تعداد NFT های موجود در مجموعه جدید تا زمان عرضه این سری اعلام نخواهد شد و تاکنون هیچ اشاره ای به قیمت آن نشده است. با این حال، این پست اعلام کرد که قیمت برای هر NFT معمولی یکسان خواهد بود در حالی که قیمت NFT نهایی در کالکشن متفاوت خواهد بود.

رویدادهای قبلی NFT با حضور کریستیانو رونالدو با امتیازاتی خارج از قلمرو دیجیتال از جمله تجربه ممتازی همراه بود که دارندگان این توکن NFT به عنوان بخشی از تبلیغ بایننس برای بازی فوتبال با خود اسطوره دعوت شدند.

چهارمین کالکشن NFT رونالدو

چهارمین کالکشن NFT رونالدو

 

در نوامبر سال 2023، از این ستاره فوتبال در یک دادخواست دسته جمعی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در فلوریدا به دلیل مشارکت قبلی خود در فروش مجموعه NFT با Binance شکایت شد.

شاکیان این پرونده ادعا کردند که رونالدو با هماهنگی بایننس در پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال داشته است. رونالدو را مقصر دانستند چون باید می‌دانست که بایننس در چنین فعالیت‌هایی دست داشته است.

شکایت علیه کریستیانو رونالدو ناشی از مسائل حقوقی قبلی بایننس بود که منجر به مجرم شناخته شدن موسس جانگ پنگ ژائو مدیرعامل سابق بایننس بود که در ایالات متحده به اتهام کلاهبرداری شد. جانگ در آوریل 2024 به دلیل نقشش در یک طرح ادعایی پولشویی به گذراندن چهار ماه حبس محکوم شد.

تاریخچه فعالیت CR7 در بازار NFT

سفر NFT رونالدو در نوامبر 2022 با اولین مجموعه او در بایننس شروع شد و این آغاز یک همکاری چند ساله بود. این اولین مجموعه لحظات نمادینی از زندگی حرفه ای او را به نمایش میگذارد، با کمیاب ترین اقلام که نزدیک به 10000 دلار به فروش می رسد.

نکاتی در مورد پروژه های جدید رونالدو، طرفداران را مشتاقانه منتظر معرفی مجموعه جدید خود نگه داشته است. این جدیدترین مجموعه NFT که برای انتشار در 29 می برنامه ریزی شده است، وعده می دهد که لحظات مهم تری از حرفه رونالدو را به نمایش میگذارد و به همکاری نوآورانه او با بایننس ادامه دهد.

طرفداران رونالدو شاهد ادغام ورزش با هنر خواهند بود.در حال حاضر، مجموعه کاملاً جدید NFT رونالدو، ترکیب هیجان انگیزی از ورزش و هنر دیجیتال ایجاد می کند، که باید مجموعه ای از چالش های قانونی و نظارتی اخیر را نیز بررسی کند.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت