جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازی همستر کمبت با بیش از ۷۸ میلیون کاربر و ۳۱ میلیون کاربر فعال روزانه خبر راه اندازی توکن خود را در شبکه TON منتشر کرد. براساس جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت، این احتمال وجود دارد که تا اخر ماه ژوئن همستر کمبت لیست شود. با اول پرداخت همراه باشید.

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

در دنیای بازی‌های ارزهای دیجیتال که بعد از لیست شدن نات کوین طرفداران بسیاری پیدا کرده است، همستر کامبت به عنوان یک ستاره بزرگ ظاهر شده است. این بازی کلیکی که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در یک شبکه باز راه‌اندازی شد، توانسته روزانه تعداد بسیار زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را جذب خود کند.

تنها در عرض ۱۱ روز، ۱ میلیون بازیکن جمع آوری کرد و از آن زمان به بعد تعداد کاربرا آن در هر ساعت رو به افزایش است. در حال حاضر، همستر کمبت بیش از ۷۸ میلیون کاربر دارد، که ۳۱ میلیون از این بازیکن‌ها روزانه به طور متوسط ​​۵۲ دقیقه را صرف بازی می‌کنند.

موفقیت بالای این بازی در جذب افراد را می توان به مکانیزم بسیار جذاب و قدرت دهان به دهان (WOM) آن نسبت داد. در ابتدا، یکی از وظایف تعیین شده در بازی برای دریافت کوین‌های بیشتر دعوت حداقل ۳ دوست بود. اما با افزایش محبوبیت بازی، این تعداد به ۱۵ اشتراک برای هر بازیکن افزایش یافت. ویژگی‌های درون بازی که بازیکنان را به دعوت دوستان تشویق می کند، مطمئناً نقش بزرگی در این رشد سریع داشته است.

ویژگی های کلیدی همستر کمبت

جوایز روزانه و وظایف ویژه: جوایز روزانه و وظایف ویژه متنوع بازیکنان را تشویق می‌کند تا روزانه وارد سیستم شوند و وظایف مختلف تعیین شده را برای کسب امتیاز و جوایز تکمیل کنند.
هدایای مکرر: هدایای منظم درون بازی به خوبی هیجان را زنده نگه داشته و مشارکت مداوم را تشویق می‌‎کند.
اشتراک گذاری اجتماعی درون بازی: می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و شبکه درون بازی خود را گسترش دهند و برای هر عضو جدید جوایزی دریافت کنند.
همسترهای قابل ارتقا در هر مرحله: در همستر کمبت این امکان وجود دارد تا از جوایز خود برای ارتقاء همسترهای خود استفاده کنند و عملکرد و پتانسیل کسب درآمد آنها را افزایش دهند.

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

مکانیزم بازی Hamster Kombat

در دنیای همستر کمبت همه چیز تنها به دریافت سکه از طریق ضربه زدن ختم نمی‌شود! بلکه مکانیزم این بازی به نوعی است که شما را برای جمع‌آوری توکن‌ها در کارهای روزانه و رویدادهای ویژه در خود غرق می‌کند.

Hamster Combat به طور هوشمندانه ای شبکه‌ای از کانال‌های مشترک را به هم متصل کرده است که ترکیبی هیجان انگیز از سرگرمی و پاداش را به وجود آورده است. با ورود به این کانال ها، بازیکنان نه تنها امتیاز بیشتری کسب می‌کنند، بلکه موارد انحصاری را نیز باز می‌کنند.

خوب است بدانید که بازی همستر کمبت برخی از قوانین را با بازی Tapswap به اشتراک گذاشته است. همین مورد به خودی خود یکی از موفقیت دیگری همستر کمبت در فضای Web3 به حساب می‌آید.

آینده بازی تلگرامی همستر کمبت

همستر کمبت دیگر فقط یک بازی نیست. بلکه حدسیات بر این اساس است که در حال آماده شدن برای ایجاد سر و صدایی در صحنه بازی‌های کریپتو است. در همین راستا اعلام شده است که این بازی با صرافی‌هایی مانند BingX همکاری کرده است و اشاره می‌کند که توکن آنها ممکن است به زودی در آنجا لیست شود. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند تجارت توکن‌های خود را برای بازیکنان آسان‌تر کند و هیجان بیشتری را هم برای تازه‌کارها و هم برای کهنه‌کاران ارزهای دیجیتال ایجاد کند. و از آنجایی که این بازی در بلاک چین TON ساخته شده است، سرمایه گذاری در کیف پول TonCoin قبل از لیست، ایده خوبی به نظر می‌رسد.

پچ پچ اطراف همستر کمبت همچنان در حال افزایش است. شایعاتی در مورد ایردراپ آینده و راه اندازی توکن اختصاصی این بازی وجود دارد. در حالی که سازندگان این بازی راجه به جزئیات آن هنوز خاموش هستند، از بازیکنان خواسته می‌شود تا آنجا که می‌توانند سکه جمع کنند.

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

جدیدترین اخبار بازی همستر کمبت

تاریخ لیست شدن همستر چه زمانی است؟

مهمترین سوالی که این روزها برای کابران و طرفداران همستر کامبت به وجود آمده است بدون شک این است که ” همستر کمبت چه زمانی لیست می‌شود؟ “

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تا زمان نگارش این مطلب هیچج خبر موثقی مبنی بر تاریخ دقیق لیست شدن همستر منتشر نشده است. اما گمانه زنی‌ها و پیش بینی‌ها بر این اساس است که احتمالا تا پایان ماه ژوئن اخبار خوبی رد رابطه با لیست شدن و |آغاز معاملات همستر کمبت به گوش برسد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت