Meta Verified چیست

Meta Verified چیست و آیا ارزش پول را دارد؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

در فوریه 2023، متا از آزمایش یک سرویس اشتراک جدید برای تأیید رسانه های اجتماعی خبر داد: Meta Verified. اما این چیست و آیا ارزش پول را دارد؟ Meta Verified چیست؟

Meta Verified چیست؟

بر اساس اعلام اتاق خبر متا، Meta Verified یک اشتراک ماهانه پولی متا برای ویژگی های اضافی در حساب های فیس بوک و اینستاگرام شما است. قابل توجه ترین ویژگی Meta Verified نشان تأیید آبی است که پس از اشتراک در پروفایل خود دریافت می کنید.

ویژگی های اضافی عبارتند از:

. نظارت بر اکانت برای جعل کنندگان

. پشتیبانی مشتری اکانت زنده

.برچسب های انحصاری در داستان ها و حلقه ها.

. 100 ستاره فیس بوک در هر ماه.

اگر Meta Verified آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اعلام آن پس از راه اندازی Twitter Blue در اواخر سال 2022 صورت گرفت. تفاوت های اصلی در ویژگی های اضافی است که به نظر می رسد در جلوگیری از جعل هویت بهتر باشد – که برای Twitter Blue مشکل ساز شده است.

اسنپ ​​چت همچنین یک سرویس اشتراک به نام اسنپ چت+ را در سال 2022 راه اندازی کرد و بیش از یک میلیون مشترک به دست آورد و متا را به جدیدترین بازی اشتراک پولی تبدیل کرد.

شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و یک شناسه دولتی را به عنوان بخشی از اشتراک در Meta Verified آپلود کنید. مواردی مانند نام و تاریخ تولد شما پس از اشتراک قابل ویرایش نیستند.

هزینه Meta Verified چقدر است؟

قیمت Meta Verified در وب 11.99 دلار و در iOS و Android 14.99 دلار است. شارژ یک هزینه مکرر ماهانه است.

همچنین برای مناطقی که در آن موجود است قیمت گذاری محلی دارد:

. AUD 19.99 در وب، AUD 24.99 در iOS و Android

. NZD 23.99 در وب، NZD 29.99 در iOS و Android.

این اشتراک ابتدا در استرالیا و نیوزیلند در فوریه 2023 راه اندازی شد و سپس در مارس 2023 در ایالات متحده راه اندازی شد. در حال حاضر یک لیست انتظار برای این سرویس در تمام مناطق در وب سایت متا وجود دارد. تاریخ راه اندازی سایر مناطق هنوز اعلام نشده است.

مزایا و معایب Meta Verified چیست؟

مزیت اصلی برای کاربران نشان تأیید آبی در فیس بوک و اینستاگرام است. تأیید در رسانه های اجتماعی مدت هاست که یک نماد وضعیت بوده است و این به کاربران راهی آسان برای افزایش حضور آنلاین خود می دهد.

Meta Verified در ابتدا شامل افزایش دسترسی و دید به عنوان یک مزیت بود، اما درست قبل از عرضه در ایالات متحده آن را حذف کرد. افزایش دسترسی می‌تواند به این معنی باشد که پست‌های شما در فیدهایشان به کاربران بیشتری پیشنهاد می‌شود یا اینکه پست‌های شما در صفحات کاوش دیگران نشان داده می‌شود. اگر به دنبال افزایش مخاطب یا انتشار پیام هستید، این کار مفید است. متا ممکن است بعداً این ویژگی را دوباره اضافه کند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی افزایش اعتماد به نفس هنگام مشاهده سایر کاربران در پلتفرم ها است. اگر افراد بیشتری برای دریافت تیک تأیید شده آبی خود شناسه ارسال کنند، می‌دانید که آنها همان چیزی هستند که می‌گویند و گربه‌ماهی نیستند.

اشکال اصلی Meta Verified این است که ویژگی های زیادی را در مقایسه با سایر اشتراک های رسانه های اجتماعی مانند Twitter Blue شامل نمی شود. برای هزینه مشابه، Meta Verified بسیار کمتر ارائه می دهد. هنوز ویژگی های بیشتری وجود دارد که باید اعلام شود، بنابراین ممکن است این سرویس با سایرین قابل مقایسه باشد، اما در حال حاضر چیز زیادی به جز تأیید وجود ندارد. این یک ویژگی خوب برای بسیاری از کاربران است، اما همه آن را نمی خواهند. متا باید بیشتر ارائه دهد تا کاربران عادی به اشتراک علاقه مند شوند.

آیا Meta Verified ارزش پول را دارد؟

البته ویژگی‌های اعلام‌شده در معرض تغییر هستند، بنابراین آیا Meta Verified برای شما ارزشش را دارد یا نه، همیشه می‌توانید تغییر کنید. پاسخ نیز برای کاربران مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، اگر اغلب استوری ها را پست نمی کنید یا از ستاره های فیس بوک استفاده نمی کنید، احتمالا Meta Verified برای شما مناسب نیست.

با این حال، اگر می‌خواهید با تأیید به مخاطبان خود فکر کنید، ممکن است سرمایه‌گذاری ارزشمندی باشد. 12 دلار آمریکا در ماه کمتر از بسیاری از اشتراک های محبوب دیگر مانند برخی خدمات پخش جریانی است، بنابراین گران نیست. و شامل فیس بوک و اینستاگرام می شود که دو مورد از پرکاربردترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند.

Meta Verified مخصوصاً برای سازندگان کوچک یا تأثیرگذاران آنلاین که واقعاً می توانند اعتماد رسانه های اجتماعی خود را از طریق اشتراک افزایش دهند ارزش دارد. با این حال، برای کاربر معمولی، چیز زیادی ارائه نمی دهد.

Meta Verified به زودی عرضه می شود

یک چیز مطمئن است: Meta Verified نحوه استفاده ما از فیس بوک و اینستاگرام را تغییر خواهد داد. چه بخواهید خرید کنید یا نه، محتوایی که مشاهده می کنید احتمالاً شامل محتوای سایر مشترکین خواهد بود.

امتیاز 1.5/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT