کسب درآمد از بازی

کسب درآمد از بازی: 10 بازی برتر ارز دیجیتال موبایلی 2023

زمان مطالعه 5 دقیقه

بازی‌های کریپتو یکی از خلاقانه‌ترین کاربردهای ارزهای دیجیتال هستند. از زمانی که بازی Cryptokitties در سال 2017 باعث شد تا گیمرها بتوانند برای کسب درآمد بازی کنند، تعداد بی شماری بازی P2E توسعه یافته است.

در حالی که برخی از بازی‌های بلاک چین برای چند سال بر این صنعت تسلط داشته‌اند، برخی دیگر فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند، و انبوهی از بازی‌های رمزنگاری بازی برای کسب درآمد در iOS و Android وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید.

1.کسب درآمد از بازی: League of Kingdoms

اگر به بازی های استراتژیک که شامل غارت و غارت حریفان می شود علاقه دارید، League of Kingdoms برای شما مناسب است. یکی از اولین بازی‌های چندنفره آنلاین (MMO) مبتنی بر بلاک چین، شما را به سفری هیجان‌انگیز می‌برد که در آن می‌توانید پادشاهی بسازید، اتحاد تشکیل دهید و در نبردهای حماسی برای تسلط شرکت کنید.

در League of Kingdoms، شما مالک دارایی های مجازی خود هستید و تصمیماتی می گیرید که بر دنیای بازی تاثیر می گذارد. برای مثال، می‌توانید مالکیت زمین را در NFTها ادعا کنید و Dragons را برای کسب DST بپذیرید. در همین حال، شما به $LOKA نیاز دارید، یک توکن ابزاری که برای تجارت استفاده می شود و سطحی از واقع گرایی را به گیم پلی اضافه می کند.

دانلود: League of Kingdoms برای iOS | اندروید (رایگان)

2. Splinterlands

Splinterlands که به عنوان «نسل بعدی بازی‌های کارتی کلکسیونی» توصیف می‌شود، یک بازی کارتی فانتزی مبتنی بر بلاک چین Hive است که شما را در دنیایی از موجودات عرفانی، طلسم‌های قدرتمند و نبردها غرق می‌کند. بیش از 100 کارت منحصر به فرد برای جمع آوری وجود دارد و می توانید عرشه های خود را بسازید و با بازیکنانی از سراسر جهان در جنگ های استراتژیک شرکت کنید.

Splinterlands مالکیت کامل کارت‌های NFT را به شما می‌دهد، که از آنها برای نبرد برای پاداش، نگهداری به عنوان کلکسیون و تجارت در بازارهای NFT استفاده می‌کنید. علاوه بر این، توکن بومی بازی، SPS، به عنوان یک توکن حکومتی نیز عمل می کند. قبل از بازی Splinterlands باید 10 دلار برای یک کتاب طلسم احضار کننده و 3000 اعتبار هزینه کنید.

دانلود: Splinterlands برای iOS | اندروید (رایگان)

3.کسب درآمد از بازی: Realm

Realm یک بازی استراتژیک چند نفره بزرگ است که در آن پادشاهی خود را از ابتدا می سازید و با سایر بازیکنان اتحاد ایجاد می کنید تا قدرت خود را افزایش دهید. این طرح قرون وسطایی دارد و در مورد سر و سامان دادن به جهان با گرد هم آوردن رهبران استراتژیک با قدرت ها و قدرت های مختلف است.

Realm با بلاک چین WAX ادغام شده و از کیف پول WAX Cloud یا Anchor استفاده می کند. توکن‌های Realm، RLM، پاداشی برای جمع‌آوری منابع، باز کردن مناطق و ارتقاء سطح هستند. علاوه بر این، می‌توان از آن‌ها برای افزایش سرعت ارتقاء، ارتقا سطح رهبران، و باز کردن قابلیت‌ها استفاده کرد.

دانلود: Realm for iOS | اندروید (رایگان)

4. Meta Apes

Meta Apes یک بازی Web3 رایگان و قابل بازی برای کسب درآمد است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که در آن بشریت به پایان رسیده است و میمون‌ها بر عصر جدید حکومت می‌کنند. هر Meta-Ape دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی است که قابل ارتقا هستند. دستور کار اصلی شما تسلط بر فضا است. شما باید با قبیله خود برای تسلط و پیروزی در مسابقه فضا کار کنید.

این بازی از یک مدل توکن دوگانه استفاده می‌کند که SHELL به‌عنوان ارز درون بازی و PEEL به‌عنوان توکن حاکمیتی است. تمام منابع موجود در بازی با SHELL خریداری می‌شوند، در حالی که توکن‌های PEEL را می‌توان روی چیزهای مهمی مانند ارتقاء قرار داد و خرج کرد.

دانلود: Meta Apes برای iOS | اندروید (رایگان)

5.کسب درآمد از بازی: Crazy Defense Heroes

اگر بازی‌های دفاع از برج مورد علاقه شما هستند، این بازی کلکسیونی کارتی پر اکشن که در آن می‌توانید یک استراتژی برای دفاع و رشد پادشاهی خود ایجاد کنید برای شما عالی خواهد بود. برای مبارزه با انبوهی از هیولاها با استفاده از ساختارهای دفاعی و توانایی های ویژه آماده باشید. در این فرآیند، کارت هایی را جمع آوری می کنید که به شما کمک می کند استراتژی دفاعی خود را سفارشی کنید.

CDH از TOWER به عنوان توکن ابزار اصلی خود استفاده می کند. این بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و برای خرید NFT در فرنچایز Crazy Kings و کارت های دسترسی برای رویدادها و مسابقات ویژه استفاده می شود. همچنین به عنوان نشانه حاکمیتی لازم برای فعالیت های رأی گیری دو برابر می شود.

دانلود: Crazy Defense Heroes برای iOS | اندروید (رایگان)

6.کسب درآمد از بازی: WAM.app

همه ما از شرکت در ورزش های آماتوری واقعی لذت می بریم، زیرا آنها ما را به دوستان و خانواده نزدیک می کنند. WAM با در نظر گرفتن این موضوع ساخته شده است و به شما فرصتی می دهد تا در مسابقات خصوصی یا عمومی شرکت کنید و جوایز را برنده شوید. همچنین می توانید بازی ها و مسابقات خود را با فناوری به کمک هوش مصنوعی ایجاد کنید و دوستان خود را دعوت کنید.

برای بازی، باید با پرداخت هزینه ورودی در قالب WAM Tokens، توکن های ابزار مبتنی بر زنجیره BNB پلتفرم، به یک تورنمنت بپیوندید. همراه با کلکسیون ها، این توکن ها را می توان در بازار خرید و فروش کرد. همچنین، این برنامه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بر اساس درصدی از کل هزینه ورودی که توسط همه بازیکنان در مسابقات پرداخت می‌شود، درآمدی مکرر در WAM کسب کنند.

دانلود: WAM.app برای iOS | اندروید (رایگان)

7. Dragonary

Dragonary یک بازی NFT پرورش دهنده اژدها است که دارای هفت نوع اژدها با نقش ها و توانایی های مختلف است. بازیکنان از اژدهای خود برای شرکت در سه دور گیم پلی نبرد 5v5 استفاده می کنند. آمار اژدها سطح موفقیت آنها را مشخص می کند و وقتی اژدهای شما به 90 برسد کمیاب می شود.

در Dragonary، پس از شرکت در پنج ماموریت روزانه، با کاهش درصدی از توزیع روزانه Coinary Token (CYT) درآمد کسب می کنید. CYT توکن اصلی مورد استفاده در چندجهانی Coinary است. شما مالک تمام موارد موجود در اکانت خود هستید و می توانید آنها را با پول واقعی در بازارهای موجود NFT و ارزهای دیجیتال معامله کنید.

دانلود: Dragonary برای iOS | اندروید (رایگان)

8.کسب درآمد از بازی: Galaxy Fight Club

GFC یک MOBA PvP چند پلتفرمی است که به شما امکان می دهد از آواتارهای NFT خود برای رقابت با سایر بازیکنان برای بردن جوایز و باز کردن قفل محتوا استفاده کنید. به آن به عنوان یک بازی فکر کنید که در آن می‌توانید میمون‌های BAYC خود را بیاورید و با کریپتوپانک‌های دوست خود مبارزه کنید. این بازی در یک سری نبرد 3 در 3 انجام می شود که حدود پنج دقیقه طول می کشد، و هر تیمی که 20 امتیاز را به دست آورد، ابتدا برنده می شود.

گلکسی فایت کلاب از توکن ابزار GCOIN برای تراکنش‌های درون بازی، مانند باز کردن جعبه‌های غارت برنده شده پس از جنگ، جعل سلاح و آموزش مبارزان استفاده می‌کند. آنها فقط توسط Genesis Galaxy Fighters ساخته می شوند و می توان آنها را خریداری کرد و در بازارهای ثانویه نگهداری کرد.

دانلود: Galaxy Fight Club برای iOS | اندروید (رایگان)

9.کسب درآمد از بازی: Ftribe Fighters

Ftribe Fighters یک بازی رایگان چند نفره P2E در عرصه نبرد آنلاین (MOBA) است که از هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در متاورس تعاملی خود پشتیبانی می کند. بازیکنان در نبردهایی شرکت می کنند که در چندین سیاره اتفاق می افتد، جایی که مهارت های مبارزه، کار گروهی و غرایز بقا مهم هستند. شما می توانید به تنهایی، با یک شریک یا با کل تیم بازی کنید.

برای شرکت در بازی به حداقل یک NFT نیاز دارید که می توانید آن را در بازار آنها خریداری کنید. برای هر مسابقه ای که در آن شرکت می کنید، بر اساس قدرت NFT و رتبه خود در تابلوی امتیازات، توکن های FMC کسب می کنید. می‌توانید این توکن‌ها را مستقیماً به USD بکشید.

دانلود: Ftribe Fighters برای iOS | اندروید (رایگان)

10.کسب درآمد از بازی: Blast Royale

Blast Royale یک بازی اکشن وب 3 است که در آن در مسابقات بقای سریع با سایر بازیکنان روبرو می شوید. برای بازی به حداقل سه آیتم مجهز نیاز دارید که به شما امکان دسترسی به مسابقه رتبه بندی شده را می دهد. در طول بازی، می توانید مهمات، بسته های سلامتی و سایر گنجینه های پنهان شده روی نقشه را جمع آوری کنید.

این بازی دارای یک سیستم توکن دوگانه است که از BLST به عنوان توکن حاکمیتی و Craft Spice (CS) به عنوان توکن ثانویه استفاده می کند. بر اساس جایگاه‌های خود در مسابقات و تعداد کشتن‌هایی که انجام می‌دهید، جوایزی مانند غنائم و توکن‌های CS دریافت می‌کنید.

دانلود: Blast Royale برای iOS | اندروید (رایگان)

کدام بازی P2E را بازی می کنید؟

بازی‌های فهرست‌ شده در اینجا مکانیک‌های گیم‌پلی متنوع و فرصت‌هایی را برای پول درآوردن بازیکنان ارائه می‌دهند. بنابراین چه یک گیمر باتجربه باشید و چه از علاقه مندان به بلاک چین، این بازی های P2E قطعا ارزش دیدن دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT