بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی 2023: محل اقامت برای یک استراحت مجلل

زمان مطالعه 7 دقیقه

دبی چه خرید لوکس باشد، چه یک ماجراجویی در صحرا یا بررسی آخرین معماری و نوآوری، دبی قطعاً شهر امارات متحده عربی با بزرگترین شخصیت و شهرت است. بهترین هتل های دبی را در ادامه معرفی کرده ایم.

همچنین متوجه خواهید شد که این مکه یک غذاخوری است، با هزاران رستوران برای انتخاب. و اگر قصد دارید برای یک تعطیلات بهاری اواخر به آنجا بروید، ممکن است در زمان فستیوال غذای دبی باشید که مجموعه‌ای از کامیون‌های غذای پاپ‌آپ، هنرمندان خیابانی و تورهای غذاخوری اسرارآمیز است.

دبی ممکن است در این بلوک مبتدی باشد (هنوز به تولد قرن دوم خود می رسد) اما در حال حاضر سهم مناسبی از دیدنی های خود را ایجاد کرده است، از دبی مال، برج خلیفه و منطقه اپرا. می‌توانید یک چرخ دستی دوطبقه دبی سوار شوید یا از یکی از ایستگاه‌ها دوچرخه کرایه کنید.

شهر میزبان نمایشگاه جهانی 2022، علاقه به این امارت در حال افزایش است و با آن، هتل‌های جدید پر زرق و برق یکی پس از دیگری با سرعتی سریع به وجود می‌آیند. پس از زندگی در امارات و اقامت در بسیاری از مؤسسات موجود در این فهرست کوتاه، این مکان‌هایی است که دبی شما را راحت و مهمتر از همه خاطره‌انگیز می‌سازد.

بهترین هتل های دبی عبارتند از:

بهترین برای خرید: آدرس مرکز شهر (Address Downtown)

محله: مرکز شهر دبی

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

در حالی که بزرگ‌ ترین مرکز خرید جهان در فاصله کوتاهی از لابی قرار دارد، در این هتل 220 اتاقه و پنج ستاره، علاقه‌مندان به خرید در این هتل حضور خواهند داشت. نه تنها دبی مال در آستانه در است، بلکه این هتل برخی از بهترین مناظر برج خلیفه – بلندترین برج جهان – و فواره رقصنده دیدنی دبی را ارائه می دهد. این هتل همچنین تنها 15 دقیقه پیاده تا اپرای دبی فاصله دارد.

ملکی که به تازگی بازسازی شده است، شیک و مجلل است و دارای یک اسپا و طبقه سلامتی اختصاصی، همراه با طیف گسترده ای از گزینه های غذاخوری، از جمله رستوران ترکی Galliard است.

بهترین برای ثروت: برج العرب جمیرا

محله: ساحل جمیرا

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

کسانی که میل به تجمل دارند در اینجا در عنصر خود خواهند بود. این ملک با ارتفاع 321 متر و به شکل بادبان که تقریباً از هر گوشه دبی قابل مشاهده است، به همان اندازه که از بیرون نفس می کشد، در داخل خیره کننده است. از آبشار آبشاری در ورودی گرفته تا پالت رنگی پر جنب و جوش و استفاده گسترده از طلا در سرتاسر آن، برج العرب تجربه ای واقعاً کاخ را به وجود می آورد.

202 واحد دوبلکس مجلل در این هتل وجود دارد و هر یک از 28 طبقه دارای پیشخوان، میز پذیرش و خدمات پیشخدمت خصوصی 24 ساعته است. میهمانان می‌توانند در رستوران Nathan Outlaw’s Al Mahara تجربه‌ای از غذا خوردن داشته باشند، جایی که میهمانان می‌توانند به «زیر دریا» رفته و در میان آکواریوم درجه یک این مؤسسه بنشینند. در همان نزدیکی، پارک آبی وایلد وادی و ساحل کایت در گوشه و کنار، و بازار مدینات جمیرا با یک سواری کوتاه فاصله دارد.

بهترین برای افرادی که به بودجه آگاه هستند: Rove Downtown

محله: مرکز شهر دبی

Rove Downtown شیک و در عین حال مقرون به صرفه، حال و هوای مد روز و گران‌قیمتی برای کوله‌پشتیانی دارد. با 20 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی دبی و آن سوی جاده از دبی مال، فضای داخلی مدرن این هتل با 356 اتاق بخش بزرگی از جذابیت آن است. لابی با دیوار ویژگی «کابینت کنجکاوی ها» که شامل یک دوچرخه آویزان در کنار عکس ها در میان فضای داخلی رنگارنگ است، لحن را برای اتفاقات آینده تعیین می کند.

اتاق‌ها جمع و جور و در عین حال کاملاً مجهز هستند، برخی از آنها چشم‌اندازی از برج خلیفه دارند و یک استخر روی پشت‌بام و یک کافه/رستوران وجود دارد. طرفداران سینما تحت تاثیر سینما روو، اولین سینمای هتل در امارات قرار خواهند گرفت.

بهترین ها برای آن حال و هوای صحرا: استراحتگاه کویری باب الشمس

محله: شهر استقامت

برای یک تجربه واقعی عربی، باب الشمس خاطرات بیابانی را برای شما به ارمغان می آورد. این تفرجگاه آرام که ۴۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد، غزال‌ها، پرندگان و حیات‌وحش فراوانی دارد. ماجراجویی‌های بیابانی مانند شترسواری، نمایشگاه‌های شاهین و پیاده‌روی در طبیعت، همراه با گزینه‌های غذاخوری سنتی عربی فراوان وجود دارد.

هر یک از اتاق‌ها خاورمیانه را در طراحی خود منعکس می‌کنند و میهمانان منظره بیابان یا حیاط را برای لذت بردن 24 ساعته در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

بهترین هتل برای خانواده‌هایی که می‌توانند هزینه‌های ولگردی کنند: آتلانتیس، پالم

محله: نخل جمیرا

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

خانواده‌هایی که اهمیتی برای بیرون رفتن ندارند، در آتلانتیس، نخل، نقش خود را خواهند داشت. آکواریوم غول پیکر سرپوشیده و پارک آبی Aquaventure به تنهایی برای تحت تاثیر قرار دادن بچه ها کافی است، در حالی که بازوی خرید و رستوران های The Avenues، مانند Gordon Ramsay’s Bread Kitchen & Bar و Nobu، برای بزرگسالان جذاب خواهد بود.

یکی از شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین املاک در امارات متحده عربی از زمان افتتاح آن در سال 2008، تقریباً تمام 1539 اتاق این ملک به هم متصل هستند و همه دارای منظره‌ای از خلیج عربی، نخل یا خط افق شهر هستند.

بهترین برای مناظر مارینا: خانه گروسونور

محله: دبی مارینا

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

این هتل پیچیده با برج‌های دوقلو از ظرافت برخوردار است و در موقعیت خوبی در محوطه دبی مارینا واقع شده است و 10 دقیقه پیاده تا تفرجگاه معروف JBR به طول یک مایل فاصله دارد.

فرش‌های شیک، مبلمان چشم‌گیر و کف‌پوش مرمر فضای داخلی را ارتقا می‌دهند، در حالی که ۷۵۰ اتاق بزرگ، مدرن و راحت هستند. در هر برج یک استخر روباز، باشگاه بدنسازی و اسپا، 10 مرکز غذاخوری وجود دارد و مهمانان می‌توانند به ساحل خصوصی Le Meridien Beach Resort and Spa، ملک خواهر هتل دسترسی داشته باشند.

بهترین برای تحت تاثیر قرار دادن: Palazzo Versace Dubai

محله: دهکده فرهنگ

هر اینچ از این هتل پنج ستاره با ۲۱۵ اتاق منحصراً توسط ورساچه طراحی و طراحی شده است. چشمگیر؟ شرط می بندی. این هتل که در نهر دبی واقع شده است، بر اساس یک قصر ایتالیایی قرن شانزدهمی ساخته شده است و سبک نئوکلاسیک را با معماری عربی ترکیب کرده است. این هتل دارای هشت رستوران و بار، سه استخر روباز و برخی از بهترین مناظر نهر دبی است.

هنگام ورود با یک موزاییک سنگ‌ریزه‌شده برجسته از مدوسای نمادین، یک لوستر 3000 کیلوگرمی شیشه‌ای بوهمیایی با دست دمیده از مهمانان استقبال می‌شود و گهگاه با شاهینی زنده در کنار استاد عرب خود روبرو می‌شوند. اتاق ها به زیبایی طراحی شده اند، با کف پارکت و پوشش ابریشمی. اقامت در اینجا یک تجربه شیک و شیوا است که چیزی جز چشمگیر نیست.

بهترین ها برای دوستداران اسب: هتل میدان دبی

محله: میدان مسابقه میدان

اگر از تماشای مسابقات اسب دوانی لذت می برید، این هتل برای شما مناسب است. این ملک 285 اتاقی به شکل موج مشرف به میدان مسابقه میدانی – محل برگزاری جام جهانی دبی – تجربه سوارکاری بی نظیری را ارائه می دهد. فقط 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه دبی فاصله دارد، همچنین موقعیت خوبی دارد.

این هتل امروزی همچنین دارای یک محدوده گلف در سطح جهانی است، در حالی که برای کسانی از شما که ترجیح می‌دهید بعد از خرید یک روز شلوغ کمی راحت‌تر شوید یا خنک شوید، یک استخر بی‌نهایت با نام شما وجود دارد.

بهترین برای جذابیت روستایی: سایبان هیلتون دبی ال سیف

محله: السیف

دومین هتلی است که در توسعه هیجان انگیز السیف دبی افتتاح می شود، این ملک 200 اتاقه در نهر دبی سنت را با حال و هوای مدرن ترکیب می کند.

خانه زبیل پر از شخصیت است، با بانوج های داخل اتاق و فضای داخلی عجیب و غریب سرتاسر. سه دسته اتاق برای انتخاب وجود دارد، از جمله سوئیت های پرطرفدار و شیک و همچنین سوئیت های مختلف، و همه آنها فقط 10 دقیقه با ماشین از بازار طلای شهر فاصله دارند.

بهترین برای مناظر منحصر به فرد: مرکز خرید کمپینسکی امارات

محله: البرشا

این هتل نه تنها به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر متصل است، بلکه برخی از اتاق‌های آن منظره‌ای از اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه دارند. در حالی که دمای بیرون در حال افزایش است، می‌توانید در «کلبه‌ی آسپن» خود بنشینید و در شیب‌ها به فعالیت بپردازید.

این ملک با 388 اتاق که در مرکز قرار دارد – به اضافه 20 کلبه اسپن منحصر به فرد مشرف به دامنه های اسکی دبی – در موقعیت ایده آلی خارج از جاده اصلی با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و همه مغازه هایی است که می توانید اداره کنید (در نهایت حدود 700 مورد).

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT