بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول 2023: جایی که برای دیدن مناظر و فرهنگ عالی اقامت کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

استانبول جذاب، متقاعد کننده و بیش از کمی دیوانه کننده، یکی از شهرهای بزرگ اروپا و همچنین بزرگترین آن است. بهترین هتل‌های استانبول را در ادامه معرفی کرده ایم.

استانبول تنها جایی در جهان که دو قاره (اروپا و آسیا) را در برمی‌گیرد و مقر سابق نه یک بلکه سه امپراتوری است، رنگ و تاریخ را مانند هیچ‌کدام نشان نمی‌دهد. این یک «داستان دو شهر» خارق‌العاده است که ترکیبی از معماری باستانی و مردمی صمیمی و صمیمی، در کنار فروشگاه‌های مفهومی شیک، آبجوسازی‌های صنایع دستی و البته انواع بی‌پایان قهوه است.

با وجود یک صحنه هتل به همان اندازه که مناظر و نواحی شهر بسیار متنوع است، تعیین محل اقامت خود در میان مجموعه عظیمی از هتل‌های بوتیک، لوکس و تبدیل‌شده به طرز تخیلی می‌تواند دشوار باشد.

در حالی که شهر قدیمی، سلطان احمد، مملو از بزرگترین جاذبه های استانبول – از جمله ایاصوفیه و مسجد آبی است – بسیاری از بازدیدکنندگان بی اوغلو و کاراکوی را در طرف دیگر شاخ طلایی ترجیح می دهند.

هر منطقه ای که برای ساختن خانه خود در پایتخت سابق ترکیه انتخاب می کنید، در اینجا منتخبی از 10 هتل برتر برای شروع شما آورده شده است.

بهترین برای قرار گرفتن در انبوه چیزها: Hotel The Public

محله: بی اوغلو

بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول

این هتل درست در قلب تپنده بی اوغلو، به‌ویژه در نزدیکی شریان اصلی پیاده‌روی Istiklal Caddesi قرار دارد. سبک التقاطی است، حداقل بگوییم – آجرکاری های زیاد، هنرهای رنگارنگ روی دیوارها، لمس های قدیمی عجیب و غریب، به علاوه برخی اتاق ها با تراس (ارزش پرداخت هزینه اضافی).

غذاهای پاناروپایی در کافه و بیسترو ۱۹۰۱ سرو می‌شود و بار لابی به حیاطی جذاب منشعب می‌شود.

بهترین برای خانواده ها: Hammamhane

محله: بی اوغلو

Hammamhane که در میان عتیقه‌فروشی‌ها و کافه‌های مدرن Cukurcuma احاطه شده است، در اطراف حمام ترکی بازسازی‌شده Cukurcuma Hamami ساخته شده است.

سبک هتل ترکیبی دلپذیر از شیک روستایی و صنعتی است، با دیوارهای آجری نمایان و سقف های تیرآهن. همه آنها دارای آشپزخانه کوچک و فضای زیادی برای تخت و تخت اضافی و همچنین تراس خصوصی هستند. همچنین یک اتاق خانوادگی با باغ و اتاق های مجاور خود وجود دارد.

بهترین برای لوکس فوق مدرن: Raffles Istanbul

محله: مرکز زورلو

دور از مرکز استانبول در مرکز براق زورلو و منطقه تجاری – اما به راحتی با مترو قابل دسترسی است – رافلز استانبول به همان اندازه شیک و مدرن است که محیط براقش. اتاق‌های مدرن، اما به هیچ وجه مینیمالیستی، دکور خنثی را با چاشنی‌های محتاطانه هنر ترکی و همچنین چشم‌اندازهای وسیع شهر در هم آمیخته است.

بعد از نوشیدن کوکتل در بار لانگ، یا یک چای عصرانه مجلل در لاوینیا لانژ، از غذاهای پان‌آسیایی درجه یک در ایزوکیو لذت ببرید. یک اسپا نیز با استخرهای سرپوشیده و روباز وجود دارد.

بهترین برای چشم‌انداز شهر: سوئیت‌های Witt Istanbul

محله: جهانگیر

ویت در نقطه ای دستی بین بی اوغلو و اسکله بسفر، توسط استودیوی پیشرو استانبول اتوبان خلاقانه طراحی شده است. اما در میان ظرافت های شیک معاصر و همچنین آشپزخانه های مرمری راحتی نیز وجود دارد. این سبک به شدت بر مدرنیسم دهه پنجاه تکیه دارد، که به زیبایی با کفپوش های چوبی و آجرکاری آینه کاری شده کار می کند.

اگر اتاق شما تراس مخصوص به خود را ندارد، به پشت بام بروید و در باغ استراحت کنید و مناظر عالی از شهر را تماشا کنید.

بهترین ها برای شیک هنری: Bankerhan Hotel Galata

محله: گالاتا

بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول

این بوتیک هتل دوستانه در ساختمانی متعلق به اواخر قرن هجدهم به همان اندازه که یک هتل است، یک گالری هنری است. آثار هنرمندان معاصر ترکیه، دیوارهای آجری در معرض دید بار و منطقه صبحانه، و همچنین 36 اتاق را زینت داده است.

دکور ساده است – در مورد تعداد انگشت شماری از اتاق های سبک ژاپنی – اما ارزش آن را دارد که در یک اتاق لوکس با منظره دریا مشرف به تنگه بسفر بچرخید. ظاهر پیچیده و هنرمندانه آن کاملاً با این بخش رو به رشد کاراکوی مطابقت دارد.

بهترین برای ظرافت کلاسیک: هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

محله: سلطان احمد

هرگز نمی‌دانستید که این هتل مجلل و وسیع زمانی که در سال 1919 ساخته شد، زمانی زندان بوده است. جایی که زندانیان در آن ورزش می‌کردند، اکنون یک باغ حیاط معطر است که مشرف به پنجره‌های قوسی اتاق‌هایی با طراحی زیباست که به طرز ظریفی دوران عثمانی را تداعی می‌کند.

این مکان فوق‌العاده‌ای برای رستوران است، و همچنین یک تراس پشت بام وجود دارد که منظره‌ای از ایاصوفیه و مسجد آبی را ارائه می‌دهد.

بهترین برای جذابیت دوستانه: هتل امپرس زوئه (Empress Zoë)

محله: سلطان احمد

بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول

چندین خانه شهری به هم می پیوندند و این بوتیک هتل عجیب و غریب را تشکیل می دهند که همگی در اطراف باغی زیبا در حیاطی جمع شده اند که می توانید خرابه های حمام قرن پانزدهمی را ببینید. این مجموعه ای جذاب از منسوجات عثمانی، هنر و سنگ های نمایان است که با منظره های فوق العاده ای از تراس های ایاصوفیه و بسفر پوشیده شده است.

اتاق های کوچک واقعا کوچک هستند، بنابراین به یکی از اتاق های بزرگتر، ترجیحا دارای تراس ارتقا دهید.

بهترین ها برای دیدنی ها: هتل یاسمک سلطان (Yasmak Sultan)

محله: سلطان احمد

با توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی در چند دقیقه پیاده روی، Yasmak Sultan مکانی مناسب برای کاوش در شهر قدیمی است. فضای دلنشین دنیای قدیم با ابریشم‌های سنگین و پارچه‌های ابریشمی و اثاثیه‌ای با لبه‌های طلایی در این مکان وجود دارد.

چیزی که این هتل را واقعا متمایز می کند، اسپا با استخر سرپوشیده و به ویژه یک رستوران بسیار خوب روی پشت بام با چشم اندازهای فوق العاده است.

بهترین برای شیک‌های آرام: سوئیت‌های Tomtom

محله: بی اوغلو

تامتوم سوئیت‌ها توسط هیاهوی بی‌اغلو احاطه شده‌اند، اما به‌خوبی محصور به نظر می‌رسند – به درستی، زیرا صومعه‌ای سابق فرانسیسکن است. سوئیت‌های مدرن و جادار آن با کف‌های چوبی صیقلی، اثاثیه کم‌رنگ به سبک دهه پنجاه و آثار هنری بدیع، حس آرامش را القا می‌کنند.

اگر واقعاً می خواهید خودتان را درمان کنید، به سراغ سوئیت لوکس با آشپزخانه قابل توجه و تراس خصوصی بزرگ بروید. رستوران پشت بام به همان اندازه پر زرق و برق است.

بهترین برای فرار از شهر: سوماهان روی آب

محله: Cenglekoy

یک کارخانه تقطیر تبدیل شده قرن نوزدهمی، یک چاله مجلل از شهر ایجاد می‌کند – درست در سواحل بسفر در سمت آسیایی. می‌توانید با کشتی به سمت اروپا بروید یا با تاکسی قایق خصوصی هتل بروید.

برخی از اتاق‌های مدرن آن دارای شومینه و دو طبقه هستند، اما همه آنها مانند رستوران و تراس کنار آب، به تنگه بسفر چشم‌انداز دارند. همچنین یک مرکز سلامتی با حمام برای استراحت و همچنین یک کتابخانه مجهز وجود دارد. همه بسیار متمدن.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT