logo

modanisa.com و ارسال کالا به ایران در کمترین زمان ممکن

زمان مطالعه 3 دقیقه

در مقالات قبلی با سایت هایی که امکان ارسال کالا به ایران را داشتند، آشنا شدیم. دراین مقاله با سایت modanisa.com و ارسال کالا به ایران آشنا می شویم.

Modanisa.com

modanisa.com و تاریخچه آن

Modanisa.com در روز مادر 2011 راه اندازی شد. اولین پلت فرم مد در ترکیه تا هر شخصی بتواند لباس لباس مورد نظر خود را خریداری نماید. modanisa.com در استانبول متولد شد و در حال حاضر دارای مشتریان در 130 کشور جهان می باشد. modanisa.com مطالب را در پنج زبان ارائه می دهد: ترکی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی. این سایت هر ماه 16 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان می گیرد.

در سال 2016، رویترز modanisa.com را به عنوان محبوبترین فروشگاه پوشاک اسلامی انتخاب کرد.. در نوامبر سال 2017، جایزه معتبر “اقتصاد اسلامی” را در رده هنر اسلامی به دست آورد. سپس در ماه مارس سال 2018، جایزه “کسب و کار بین المللی کسب و کار” را برای به دست آورد. یکی ازمهمترین ویژگی های این سایت ارائه ی لباس هایی با پوشش اسلامی و دینی به مسلمانان سراسر دنیا می باشد که در ادامه با روش خرید و ارسال ان آشنا می شویم.

modanisa.com

در واقع سایت modanisa.com یک سایت مد و زیبایی آنلاین است. محصولاتی در زمینه لباس، اکسسوری، زیورآلات ومحصولات بهداشتی وآرایشی برای زنان مسلمان ارایه می دهد. شما تنها با یک کلیک می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.و از طریق مستر کارت خریداری شده از مجموعه اول پرداخت و یا با ثبت سفارش در سایت، کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید. در این سایت زنان مسلمان با هر سنی امکان خرید هزاران مورد لباس از قبیل لباس های مجلسی ، لباس عید، لباس عروسی، لباس برای مراسم و مناسبت های خاص، لباس فارغ التحصیلی، تونیک و پیراهن ها را خواهند داشت. مدانیسا گرچه ارسال سریع به ایران ندارد اما در طی 14 روز کاری شما می توانید به صورت مستقیم سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ساخت اکانت و خرید

پس از ورود به سایت modanisa.com، بر روی گزینه login کلیک نمایید.

modanisa.com

سپس مطابق تصویر زیر با وارد کردن ادرس ایمیل و یا شماره همراه خود به سادگی صاحب اکانت در سایت modanisa.com خواهید شد.

modanisa.com

درردیف اول سایت شما می توانید کالای دلخواه خود را از طریق فهرست موجود انتخاب نمایید. در قسمت سمت راست نیز می توانید با استفاده از فیلتر های موجود، به راحتی انتخاب خود را انجام نمایید.

modanisa.com

پس انتخاب کالای مورد نظر خود شما وارد صفحه جدیدی خواهید شد. با کلیک بر روی گزینه add to basket می توانید فاکتور خرید خود را مشاهده نمایید.

با کلیک بر روی گزینه secure payment مراحل پرداخت و ارسال کالا برای شما آغاز می شود. شامل سه مرحله می باشد.

modanisa.com

. پس از وارد کردن آدرس، شما می توانید درگاه پرداختی مورد نظر را نیز انتخاب نماببد.

modanisa.com

درصورتی که قصد پرداخت با درگاه پی پال و ارسال کالا به آدرس به غیر از ایران را دارید، سایت اول پرداخت با ارایه خدماتی در زمینه پرداخت با پی پال در خدمت شما عزیزان می باشد. در ضمن با خرید کارت مستراز مجموعه اول پرداخت و یا ثبت سفارش در زمینه پرداخت با مستر و ویزا نیز، در کنار شما کاربران عزیز در خرید های بین المللی و آنلاین هستیم.

امتیاز 5/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT