آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین

آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین : ۲۷ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار بازی‌های بلاکچینی مبتنی بر تلگرام، با تقاضای قابل توجه و عرضه گسترده توکن نات کوین در اوایل سال جاری، شاهد رونق چشمگیری است. آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین برای بازیکنان، یکشنبه ۲۷ خرداد، یک ماه پس از راه‌اندازی توکن NOT در شبکه TON به پایان می‌رسد. NOT پس از راه‌اندازی به عنوان بزرگ‌ترین توکن گیمینگ ۲۰۲۴ شناخته شد و به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری دست یافت. از آن زمان، افزایش قیمت ناگهانی در اواسط خرداد، ارزش بازار این توکن را به بیش از ۲ میلیارد دلار رساند و آن را در میان ۶۰ ارز دیجیتال برتر قرار داد. علیرغم نوسانات اخیر، طبق گزارش کوین‌گکو، نات کوین طی دو هفته گذشته ۵۷ درصد افزایش داشته است.

آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین

بازیکنان اولیه‌ی نات‌ کوین همچنان فرصت دارند از طریق مینی‌اپ تلگرام، توکن‌های خود را دریافت کنند. این توکن‌ها را می‌توان به صرافی‌ها انتقال داد، به یک کیف پول شخصی فرستاد و یا برای بهره‌مندی از مزایا و پاداش‌های آتی احتمالی، در Notcoin ذخیره (استیک) کرد. توسعه‌دهنده، شرکت اوپن بیلدرز، اعلام کرده است که توکن‌های دریافت‌نشده برای توسعه‌ی آتی یا سوزانده شدن مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بازیکنان می‌توانند با جستجوی ایموجی دست به حالت تأیید (OK)، صحت دریافت توکن‌های خود را در برنامه تأیید کنند. نات کوین گزارش داده است که تقریباً ۲.۵ میلیون دارنده‌ی درون-زنجیره‌ای و «میلیون‌ها نفر» از طریق صرافی‌ها دارد.

بازیکنانی که توکن‌های خود را ذخیره کنند، ماه بعد از این اقدام، ارتقای سطح کاربری دریافت خواهند کرد و کاربران جدید نیز می‌توانند هفته‌ی آینده به سطوح بالاتری دست یابند. با تکامل بازی، بازیکنان با سطح بالاتر به فرصت‌های کسب توکن و پاداش‌های بیشتری دسترسی خواهند داشت. در حالی که گیم‌پلی اصلی ضربه زدن برای کسب سکه در نات کوین از چند ماه پیش متوقف شده است، تیم سازنده قصد دارد آن را راه‌اندازی مجدد کند و بازی‌های بیشتری را معرفی نماید تا بستری شبیه به نتفلیکس برای بازی‌های اجتماعی ایجاد نماید. همچنین، فرصت‌های کسب درآمد غیرفعال ارز دیجیتال از طریق مشارکت با پروژه‌های دیگر در دسترس است.

آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین

آخرین فرصت دریافت ایردراپ نات کوین

در پی موفقیت نات کوین که ۳۵ میلیون بازیکن را جذب کرد و راه‌اندازی عظیم توکن را آغاز نمود، دیگر بازی‌های مبتنی بر تلگرام نیز از این الگو پیروی می‌کنند. همستر کامبت (Hamster Kombat) که ایده‌ی کلیک‌زن را با شبیه‌ساز مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال ترکیب می‌کند، برنامه‌ای برای راه‌اندازی توکن خود در ماه آینده دارد. این بازی ادعا می‌کند ۱۵۰ میلیون بازیکن تلگرامی داشته و رشد چشمگیری در رسانه‌های اجتماعی را تجربه کرده است. به طور مشابه، بازی‌های مینی‌اپ تلگرام، یعنی یس کوین (Yescoin) و تپ سواپ (TapSwap) برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی توکن در شبکه‌ی باز اعلام کرده‌اند.

با افزایش محبوبیت این بازی‌ها، شبکه‌ی TON و توکن بومی آن، تون کوین (TON) از توجه بیشتر بهره‌مند می‌شوند. تون کوین با رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۸.۲۵ دلار، خود را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی