سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین و هشدار مبنی بر احتمال پرایس اکشن

زمان مطالعه 2 دقیقه

بعد از آخرین اصلاح قیمت، قیمت بیت کوین (BTC) در وضعیتی متزلزل قرار گرفته است. در این خبر به بررسی سقوط قیمت بیت کوین می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین

با توجه به گفته های Matt Maley از شرکت Miller Tabak + Co در صورتی که برترین کوین بازار ارزهای دیجیتال نتواند سطح 40,000 دلار را بازپس بگیرد، احتمال یک ریزش قیمت چشمگیر وجود خواهد داشت.

این تحلیلگر در گفت و گوی خود با خبرگزاری بلومبرگ گفته است که اگر خریداران در طول روز فعالیت مناسبی از خود نشان ندهند، اوضاع برای Bitcoin چندان خوب پیش نخواهد رفت.

هر چند حرکت ریزشی محتمل تر به نظر می آید، اما اوضاع می تواند خیلی سریع ترسناک شود.

بیت کوین در هفته پیش شروع به آزمایش کردن اوج قیمت خود در دوره بلند مدت خود یعنی 42,607 دلار کرد.

پیش از آن، این ارز دیجیتال موفق شد که 10 روز در بازار به رنگ سبز باقی بماند و طولانی ترین روند صعودی خود در 8 سال گذشته را به ثبت برساند. 

هرچند، پس از این که خریداران در شکست صعودی قیمت این محدوده، نتوانستند موفق عمل کنند، روند ریکاوری هم متوقف شد. قیمت BTC حالا دوباره به سطح 37,754 دلار عقب نشینی کرده است و از اوج قیمت اخیر خود، 10 درصد فاصله منفی گرفته است.

سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین

بعد از سقوط به سطح پایین 30,000 ‌دلار در ماه مه (اردیبهشت) قیمت BTC در اواخر خرداد ماه (اواسط ژوئن) به بالای 40,000 دلار رسید، اما این بهبود قیمت آن، مدت زیادی به طول نینجامید و به جای اینکه از محدوده خود صعود کند، ریزش عمیقی به 28,616 دلار را شاهد بود.

چنین پرایس اکشنی به وضوح نشان می دهد که وقتی کنترل بازار در دست فروشندگان باشد، اوضاع تا چه حد می تواند حرکتی رو به پایین داشته باشد.

بعد از این که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا، Gary Gensler اعلام کرد که قصد دارد سخت گیری های مقررات رمز ارزها را بیشتر کند، بیت کوین هم فشار بیشتری را متحمل شد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT