TikTok سه نوع تبلیغات فروش را معرفی کرد

TikTok سه نوع تبلیغات فروش را معرفی کرد

زمان مطالعه 3 دقیقه

اکنون تبلیغ کنندگان می توانند از 3 روش مختلف تبلیغات فروش در TikTok استفاده کنند. تیک تاک با معرفی سه نوع آگهی فروش با قابلیت های بیشتر و فراتر از صفحه For You به تلاش خود در زمینه تجارت الکترونیک ادامه می دهد.

سه نوع مختلف تبلیغات عبارتند از:

  • آگهی خرید ویدئویی
  • کاتالوگ های تبلیغات
  • آگهی خرید زنده

فرمت های جدید تبلیغاتی از طریق Product Sales در TikTok Ads managerقابل دسترسی است. تبلیغ‌کنندگان با داشتن فروشگاه تجارت الکترونیک در TikTok یا بدون داشتن آن می‌توانند از این آگهی‌های جدید استفاده کنند. در ادامه به توضیح این آگهی های تبلیغاتی میپردازیم.

TikTok سه نوع تبلیغات فروش را معرفی کرد: آگهی های خرید ویدئویی

تبلیغات ویدئویی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که ویدئوهای مربوط به فروش محصولات را برای نمایش در صفحه For You ایجاد کنند. این نوع تبلیغات ترکیبی از آگهی های کنونی تیک تاک یعنیcollection ads و dynamic showcase ads یا آگهی های پویا است.

تبلیغات ویدیویی ترکیبی از یک ویدیوی خلاقانه و کارت نمایش محصول است. این نوع تبلیغات می‌تواند مخصوص محصول باشد تا فروش را افزایش دهد یا پیام یک برند برای جلب توجه مخاطبان باشد. تیک تاک با جمع آوری داده ها و ترکیب استراتژی های تبلیغاتی و خلاقانه عملکرد کمپین ها را بهینه کرده است.

وقتی کاربر روی آگهی کلیک میکند، TikTok یک صفحه درون برنامه ای ایجاد می کند تا هدف خرید کاربر را بهتر تعیین کند. این صفحات به خریداران این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند و وقتی کاربران آماده خرید هستند آنها را به سایت فروشنده هدایت می کند.

روش های تبلیغاتی Collection ads و dynamic showcase ads یا تبلیغات ترکیبی و پویا تا پایان سال در دسترس خواهند بود. TikTok قصد دارد این دو تبلیغات را به نفع تبلیغات ویدئویی حذف کند.

TikTok سه نوع تبلیغات فروش را معرفی کرد: Catalog Listing Ads یا کاتالوگ تبلیغات

Catalog listing Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که کاتالوگ های محصولات را در مقیاس مناسب با چیدمان جدید در تیک تاک تبلیغ کنند. در این نوع تبلیغ نیازی به ایجاد محتوای ویدئویی نیست. این تبلیغات به برندها این امکان را می دهد تا بدون ساخت ویدئو محصولات را تبلیغ و نظر مخاطبان را جلب کنند.

در این نوع تبلیغ فروشندگان یا تبلیغ کنندگان تصاویر شرکتی محصولات را در تیک تاک قرار میدهند. کاربران تبلیغات را از طریق محتوای مارک دار در صفحه For You پیدا می کنند.

TikTok سه نوع تبلیغات فروش را معرفی کرد: آگهی های زنده خرید

تبلیغات زنده به طور خاص برای ترویج خرید زنده طراحی شده اند. این تبلیغات به شما کمک می کنند تا افراد را از صفحه For You به یک رویداد خرید زنده هدایت کنید. تیک تاک می‌گوید این تبلیغات می‌تواند ترافیک خرید زنده را از طریق افرادی که آماده خرید هستند، افزایش دهد.

دسترسی

آگهی های خرید اکنون بطور آزمایشی در دسترس است و به بازاریابان و کسب و کارها زمان کافی را برای آماده شدن برای تعطیلات و فصل خرید می دهد.

شرایط و الزامات

دسترسی به تبلیغات خرید مستلزم آن است که تبلیغ کنندگان با ادغام سیگنال های پیشرفته و لینک کردن کاتالوگ های محصولات خود به وضعیت “سطح یک” برسند. تیک تاک یک راهنما به صورت PDF دارد که کل این فرآیند را توضیح میدهد.

تبلیغ‌کنندگان مجبور نیستند از فروشگاه تیک تاک که یک سیستم تجارت الکترونیک درون‌برنامه‌ای است برای انجام تبلیغات خرید استفاده کنند. اگرچه از فروشگاه TikTok می توان برای تبلیغات خرید استفاده کرد اما تبلیغ کنندگان می توانند خریداران را به یک سایت خارجی هدایت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT