Visa پلاس

Visa پلاس چیست و چگونه کار می‌کند؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

در دنیایی که پرداخت های دیجیتال به یک امر عادی تبدیل شده‌اند، هر روزه راه حل های بیشتری برای تسهیل پرداخت ها معرفی می‌شوند. یکی از راه حل هایی که در سال 2023 راه اندازی می‌شود، Visa+ است که Visa با مشارکت Venmo و PayPal راه اندازی خواهد کرد. Visa پلاس قصد دارد شکاف بین ارائه دهندگان پرداخت را پر کند و به آنها کمک کند تا با یکدیگر کارآمدتر عمل کنند.

خرید با ویزا کارت

اما Visa+ مزایای قابل توجهی برای کاربران دارد، ممکن است چالش بزرگی برای ارائه دهندگان کیف پول باشد.

Visa پلاس چیست؟

ویزا Visa+ را معرفی کرده است، راه حلی که برای حل مشکلات قابلیت همکاری بین ارائه دهندگان پرداخت P2P طراحی شده است. Visa+ با هدف ارائه راحتی برای کاربران ویزا که می‌خواهند پول ارسال کنند و قرار است اواخر امسال راه اندازی شود. در ابتدا، فقط برای کاربران Venmo و PayPal در دسترس خواهد بود. با این حال، تا اواسط سال 2024، Visa+ به شرکت های دیگر، از جمله Western Union، DailyPay، Tabapay و i2c گسترش خواهد یافت.

Visa پلاس چگونه کار خواهد کرد؟

با Visa+، می‌توانید بدون نیاز به کارت ویزا، از طریق سرویس های کیف پولی که با راهکار Visa+ ادغام می‌شوند، پول ارسال کنید. در عوض، شما یک آدرس منحصر به فرد خواهید داشت که به نام «Payname» شناخته می‌شود، که از آن می‌توانید از هر ارائه دهنده کیف پول ارسال و دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر شما یک حساب PayPal دارید و شخص دیگری یک حساب Venmo دارد، می‌توانید به راحتی بدون باز کردن حساب Venmo از PayPal به Venmo پول ارسال کنید. در حال حاضر، حتی با وجود اینکه PayPal مالک Venmo است، ارسال پول بین این دو ارائه دهنده غیرممکن است.

با راه حل Visa+ P2P، این امر امکان پذیر خواهد شد.

3 مزیت Visa+

در اینجا سه ​​نکته مثبت اصلی Visa+ وجود دارد:

1. نیاز به چندین حساب را کاهش می‌دهد

برای افراد عادی است که با چندین ارائه دهنده پرداخت حساب داشته باشند. با این حال، برخورد با برنامه های کاربردی با رابط های کاربری، تجربیات، سطوح امنیتی و هزینه های متفاوت می‌تواند چالش برانگیز باشد.

Visa پلاس

Visa پلاس

با Visa+، نیازی به زحمت باز کردن حساب های مختلف نخواهید داشت، زیرا می‌توانید برای دریافت کنندگان خود پول ارسال کنید یا با استفاده از راه حل های پرداخت مختلف از کاربران ویزا پول بپذیرید. نداشتن چندین حساب همچنین به شما کمک می‌کند تا همه تراکنش های خود را در یک مکان واحد انجام دهید، که ردیابی فعالیت های پرداخت را آسان می‌کند و تراکنش هایی را که نیاز به تطبیق دارند سریعتر یادداشت کنید.

2. معاملات برون مرزی آسان تر

ارسال پول از طریق مرزها می‌تواند برای افراد و مشاغل دلهره آور باشد، به ویژه به این دلیل که کشورهای مختلف رویه های نظارتی خاصی دارند و همه ارائه دهندگان پرداخت در همه کشورها پذیرفته نمی‌شوند.

به عنوان مثال، PayPal در همه کشورها کار نمی‌کند. همچنین، شخصی از ایالات متحده که از Venmo استفاده می‌کند ممکن است در ارسال پول برای افراد در کشورهای دیگر مشکل داشته باشد. با این حال، با Visa+، ارسال پول به کیف پول هایی که توسط شرکای ویزا اداره می‌شوند باید امکان پذیر باشد، که نشان دهنده یک گام رو به جلو در ساده سازی تراکنش های فرامرزی است که به طور بالقوه تراکنش های برون مرزی را به همان سادگی با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد.

3. حریم خصوصی بیشتر برای کاربران

با Visa+، ممکن است سطح بالاتری از امنیت و حریم خصوصی داشته باشید زیرا مجبور نیستید چندین حساب کیف پول باز کنید و اطلاعات شخصی خود را با شرکت های مختلف به اشتراک بگذارید.

چالشی برای ارائه دهندگان کیف پول

Visa+ یک راه حل نوآورانه است زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق کیف پول ها و مرزهای متعدد پول ارسال و دریافت کنند. مزیت قابل توجهی برای ویزا و کاربران آن به همراه دارد، اما ممکن است چالشی را برای ارائه دهندگان کیف پول که با ویزا شریک هستند ایجاد کند، زیرا مشتریان ممکن است نیاز به باز کردن یک حساب جدید با ارائه دهنده کیف پول دیگری را زیر سوال ببرند زیرا می‌توانند با استفاده از روشی متفاوت برای مشتریان خود پول ارسال کنند.

این چالش ممکن است نیاز ارائه دهندگان کیف پول را برای کشف راه های نوآورانه برای جذب مشتریان جدید برای افتتاح حساب و بیان اینکه چه چیزی خدمات آنها را متفاوت می‌کند، افزایش دهد. چنین خدمات منحصر به فردی می‌تواند شامل اقدامات با امنیت بالا برای وجوه و داده های مشتریان، خدمات آسان برای استفاده، مزایای بازگشت نقدی و بسیاری از ویژگی های دیگر باشد که آنها را متمایز می‌کند.

Visa+ پرداخت ها را آسان تر می‌کند

قابلیت همکاری در حال تبدیل شدن به یک موضوع مهم در دنیای پرداخت دیجیتال است و هدف از معرفی Visa+ حل این مشکل است. اگرچه این اعلامیه حاکی از آن است که دامنه محدودی دارد، به استثنای برخی از ارائه دهندگان کیف پول دیجیتالی بزرگ مانند گوگل و اپل، راه اندازی موفقیت آمیز احتمالاً شرکت را وادار می‌کند تا به دنبال ادغام های بیشتری برای پذیرش گسترده تر راه حل خود باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT