استفاده فریلنسرها از چت Bing یا ChatGPT

آیا فریلنسرها باید از چت Bing یا ChatGPT استفاده کنند؟ 8 عاملی که باید در نظر بگیرید

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا نمی توانید بین Bing Chat و ChatGPT به عنوان یک فریلنسر تصمیم بگیرید؟ در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا انتخاب کنید که کدامیک با نیازها و گردش کار شما مطابقت دارد. استفاده فریلنسرها از چت Bing یا ChatGPT باید ها و نباید ها!

ChatGPT و Bing Chat امروزه در میان پرکاربردترین ابزارهای هوش مصنوعی مولد قرار دارند. فریلنسرها از آنها برای خودکارسازی کارهای روزمره خود استفاده می کنند. با استفاده از این ربات‌های گفتگو، زمان ساده‌تری برای تولید ایده‌های محتوا، تحقیق در مورد موضوعات و ساخت دارایی‌های مارکتینگ خواهید داشت.

هر دو پلتفرم به خودی خود چشمگیر هستند، اما کدام یک برای فریلنسرها مناسب تر است؟ اجرای چندین ابزار به طور همزمان به طور بالقوه می تواند زمان را هدر دهد. در اینجا هشت فاکتور وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری بین Bing Chat و ChatGPT برای تجارت آزاد خود در نظر بگیرید.

1. Bing Chat منابع خود را فهرست می کند

حرفه ای ها معمولاً هنگام استفاده از چت بات ها برای تحقیق محتاط هستند زیرا این ابزارها به طور مستقل حقایق را تأیید نمی کنند. هوش مصنوعی فقط اطلاعات را در مجموعه داده های خود بیان می کند. اگرچه به منابع کاملاً قابل اعتماد ارجاع می دهد، اما ممکن است گاهی اوقات نادرست ظاهر شود.

با وجود این خطاها، همچنان می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Bing Chat و ChatGPT برای تحقیقات اولیه استفاده کنید. آنها موضوعات پیچیده را تجزیه می کنند. زمانی که مجلات دانشگاهی و مقالات تحقیقاتی را کمتر ترسناک می‌بینید، زمانی که دانش اولیه درباره موضوعات آنها داشته باشید.

برای بررسی آسان تر واقعیت، از بینگ چت استفاده کنید. برخلاف ChatGPT، هر زمان که به ادعاها، آمار و نکات بی اهمیت اشاره می کند، همه منابع خود را فهرست می کند.

2. ChatGPT در Google Chrome موجود است

برای استفاده موثر از بینگ چت، باید Microsoft Edge را به عنوان مرورگر اصلی خود تنظیم کنید. در جای دیگر قابل دسترسی نیست. اگر سعی کنید دکمه Chat را در Bing فشار دهید، پیامی دریافت خواهید کرد که از شما می‌خواهد Edge را نصب کنید.

متأسفانه مایکروسافت اج به اندازه برخی از مرورگرهای وب دیگر محبوب نیست. مانند میلیون ها بزرگسال دیگر که شاغل هستند، احتمالاً ترجیح می دهید از Google Chrome استفاده کنید. این مرورگر پرکاربرد است. Statista حتی گزارش می دهد که گوگل کروم 66.14 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

مگر اینکه بتوانید داده های خود را به Microsoft Edge منتقل کنید، به طور پیش فرض از ChatGPT استفاده کنید. جابجایی بین برنامه های کاری زمان زیادی را تلف می کند.

3. Bing Chat به اینترنت متصل است

اگر شغل شما معمولاً شامل رویدادهای جاری یا تحولات صنعت است، احتمالاً باید بینگ چت را از ChatGPT انتخاب کنید. آنها اطلاعات را متفاوت می‌کشند.

OpenAI به ChatGPT آموزش داد تا بر اساس مجموعه داده های خود خروجی تولید کند. در همین حال، بینگ چت در هر بار درخواست‌های جستجو را اجرا می‌کند و به آن اجازه می‌دهد نتایج دقیق‌تر و به موقع‌تری تولید کند. مجموعه داده‌های محدود ChatGPT ممکن است حاوی داده‌های منسوخ و نامنسجم باشد.

به همین ترتیب، مدل ChatGPT دانش محدودی از رویدادهای دنیای واقعی پس از سال 2021 دارد. این مدل نمی‌تواند به نشریات و رسانه‌ها دسترسی داشته باشد. این پلتفرم حتی زمانی که درخواست به‌روزرسانی ساده آب‌وهوا می‌کنید، خراب می‌شود.

در همین حال، بینگ چت به منابع بلادرنگ دسترسی دارد. تصویر زیر ظرفیت آن را برای تولید به‌روزرسانی‌های جامع آب و هوا بر اساس موقعیت مکانی شما نشان می‌دهد.

4. بینگ چت GPT-4 را به صورت رایگان ارائه می دهد

برای دسترسی به GPT-4 باید هزینه ChatGPT Plus را بپردازید. کاربران رایگان ChatGPT فقط می توانند از GPT-3.5 استفاده کنند، اگرچه ممکن است در هنگام راه اندازی GPT-5 کمی ارتقا پیدا کنند. از طرف دیگر، Bing Chat GPT-4 را به صورت رایگان ارائه می دهد. فقط مایکروسافت اج را دانلود کنید و آماده هستید—نیازی به خرید چیز دیگری نیست.

ChatGPT Plus ماهانه 20 دلار هزینه دارد. در حالی که کارمزدها باعث ورشکستگی شما نمی شود، ممکن است بخواهید هزینه های خود را به حداقل برسانید اگر از قبل ابزارهای ممتاز دیگری دارید. در غیر این صورت، اشتراک های شما ممکن است سود شما را از بین ببرد.

5. می توانید از بینگ چت در پلتفرم های مختلف استفاده کنید

فریلنسرها می توانند بینگ چت را روی همه دستگاه های کاری خود نصب کنند. بینگ در دسترس نبودن خود در گوگل کروم را با قابلیت دسترسی بین پلتفرم جبران می کند. اجرا می شود:

. مایکروسافت اج: مایکروسافت اج به شما امکان می‌دهد به سرعت از طریق یک برنامه افزودنی مرورگر، بینگ چت را بالا ببرید. مجبور نیستید به وب‌سایت بینگ بروید.

. Bing Mobile : Bing Chat در دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است. این برنامه در میان حرفه ای هایی که از گوشی های هوشمند برای کارهای کاری استفاده می کنند، مانند فروشندگان، مدیران رسانه های اجتماعی و کارآفرینان تجارت الکترونیک محبوب است.

. Skype: Bing در اسکایپ در دسترس است. یا به صورت خصوصی به Bing پیام دهید یا ربات چت را به چت های گروهی خود اضافه کنید. اگر اغلب در اسکایپ با مشتریان و همکاران خود صحبت می کنید، این ویژگی مفید است.

6. ChatGPT محدودیت های سفت و سخت کمتری دارد

اگر به تطبیق پذیری نیاز دارید، از ChatGPT استفاده کنید. از محدودیت‌های سخت‌تر نسبت به بینگ چت پیروی می‌کند. شما حتی می توانید با بیان متفاوت دستورات خود، قوانین خاصی را دور بزنید. انتخاب کلمه، لحن و زبان دستورالعمل‌های شما کیفیت خروجی را به شدت تغییر می‌دهد – به آزمایش تغییرات سریع ادامه دهید.

دستور زیر را به عنوان مثال در نظر بگیرید. ChatGPT درخواست نقش بازی ما را رد کرد زیرا تامی یک شخصیت خیالی شیطانی است.

اما بعد از اینکه ما دستور خود را دوباره بیان کردیم، مجبور شد.

در همین حال، بینگ چت بدون در نظر گرفتن عبارات ما، به طور کامل درخواست های ما را نادیده گرفت.

لیستی از دستورالعمل های جیلبریک تهیه کنید. یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل و جذب ورودی‌های مدل‌های GPT به شما کمک می‌کند تا دستورات هوش مصنوعی مؤثرتری بنویسید. شما حتی می توانید فرمول های قالب ایجاد کنید.

فقط توجه داشته باشید که برخی از دستورات جیلبریک ممکن است کار نکنند. OpenAI به طور معمول دستورالعمل های خود را به روز می کند تا از سوء استفاده کلاهبرداران از آسیب پذیری های ChatGPT جلوگیری کند.

7. بینگ چت متنی شبیه انسان را بهتر تقلید می کند

صرف نظر از حرفه خود، هرگز ادعای مالکیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را نداشته باشید. هوش مصنوعی فقط به منابع شخص ثالث ارجاع می دهد. ChatGPT اطلاعات را از مجموعه داده های خود بازنویسی می کند، در حالی که بینگ چت خروجی را از سایت های مربوطه استخراج می کند. در هر صورت، نادیده گرفتن آنها به عنوان سرقت ادبی به عنوان سرقت علمی طبقه بندی می شود.

با این اوصاف، راه هایی برای نوشتن با ابزارهای هوش مصنوعی اخلاقی وجود دارد. می توانید از آنها برای موارد زیر استفاده کنید:

. Cover Letter بنویسید: از هوش مصنوعی بخواهید که پیش نویس نامه شما را بنویسد. باید به شما کمک کند راهی مختصر و در عین حال جلب توجه برای معرفی خود پیدا کنید.

. پاسخ به ایمیل های کاری: ایمیل های کاری گیج کننده را به هوش مصنوعی بدهید و ببینید که چگونه پاسخ می دهد. حتی می‌توانید از ربات چت خود بخواهید که زبان و لحن یک شخصیت را بپذیرد، به عنوان مثال، یک کارمند مرد در 30 سالگی.

ChatGPT و Bing Chat هر دو متنی شبیه انسان تولید می کنند. با این حال، از آنجایی که بینگ چت روی GPT-4 اجرا می شود، عبارات با صدای طبیعی بیشتری تولید می کند.

تصویر زیر نمونه نامه پوششی ChatGPT را نشان می دهد. از نظر گرامری درست است، اما همچنین سخت و ناخوشایند به نظر می رسد.

در همین حال، عبارات بینگ چت به آرامی جریان دارد.

8. OpenAI چندین ابزار هوش مصنوعی را ارائه می دهد

فریلنسرهایی که قبلاً از ابزارهای OpenAI استفاده می‌کردند باید از ChatGPT استفاده کنند. آنها نه تنها به خوبی با یکدیگر ادغام می شوند، بلکه پیشرفت را در همان کلیدهای API درون پلتفرمی ثبت می کنند. آنها سازماندهی پروژه را آسان تر می کنند.

سیستم های OpenAI را کاوش کنید. توسعه دهندگان، برنامه نویسان و مهندسان سریع ممکن است آنها را مفید بدانند. حتی می توانید برنامه های یکپارچه با هوش مصنوعی را از ابتدا بسازید.

ربات چت هوش مصنوعی مناسب برای مشاغل آزاد خود را بیابید

اینکه آیا باید Bing Chat یا ChatGPT دریافت کنید بستگی به نیازهای فریلنسری شما دارد. اگر شغل شما مستلزم تحقیق گسترده است، از بینگ چت استفاده کنید. منابع خود را فهرست می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت از موتور جستجو استفاده کنید. روش دیگر، ChatGPT برای برنامه نویسان و برنامه نویسان OpenAI مناسب است که آزمایش پلتفرم های همه کاره سازگار با Google Chrome را ترجیح می دهند.

اگر هنوز نمی‌توانید بین Bing Chat و ChatGPT تصمیم بگیرید، به آزمایش دستورات مختلف ادامه دهید. احتمالاً تفاوت های بیشتری را کشف خواهید کرد. محدودیت های امنیتی، محدودیت های خروجی، تطبیق پذیری و درک ورودی آنها را مقایسه کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت