استراتژی اسکیما

استراتژی اسکیما – چگونه از SERP ها بیشتر به دست آوریم؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا می‌خواهید از سئوی خود بیشتر بهره ببرید، استراتژی بازاریابی خود را تقویت کنید و ترافیک بیشتری را جذب کنید؟ پس می‌خواهید نگاهی به استراتژی اسکیما بیندازید.

Martha van Berkel، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Schema App، در SEJ Show به من پیوست تا نکاتی را در مورد اینکه چه چیزی با داده های ساختاریافته عالی عمل می‌کند با ما به اشتراک بگذارد.

برای رسیدن به آن نتیجه، باید مطالب خود را به زبان موتورهای جستجو ترجمه کنید. آن زبان schema است. Schema org وبسایت آن زبان است. من اغلب آن را اینگونه توصیف می‌کنم، مثلا، من فرانسوی صحبت می‌کنم، بنابراین من فرانسوی یا ایتالیایی هستم. این راه های مختلف را توصیف می‌کند که می‌توانید چیزی را توضیح دهید.

داده های ساختاریافته، نتایج را با استفاده از موتورهای جستجو و کد برای ترجمه وبسایت شما به این زبان برای دستیابی به نتایج غنی، امکان‌پذیر می‌سازد. نتایج غنی آن نتایج بهبود یافته در جستجو هستند. یک ستاره، پرسش های متداول، یک تصویر، یک ویدیو، یک چرخ فلک و در دسترس بودن را می‌بینید.–مارتا ون برکل، 06:07

داده های ساختاریافته، باید آنچه را که در صفحه است نشان دهند، و این مهم است که بدانیم آیا شما یک شرکت بزرگ یا یک سازمان کوچک هستید.-مارتا ون برکل. 10:09

[00:00] – کمی در مورد مارتا.

[05:41] – چگونه اتصال به اینترنت از Schema متمایز می‌شود.

[09:56] – علامت گذاری سایت شما برای انعکاس محتوای واقعی چقدر مهم است؟

[11:55] – چرا رانش Schema مهم است.

[15:30] – تطبیق سیگنال هایی که گوگل می‌خواند چقدر مهم است؟

[18:30] – جنبه های قابل اندازه گیری داده های کششی چیست؟

[23:09] – راه حل هایی که برای اجرا به دیگران وابسته نیستند.

[26:58] – چالش های مقیاس بندی داده های Schema برای شرکت ها.

[30:06] – آنچه مارتا در حال حاضر در بازار می‌بیند.

[36:12] – دو دلیل برای اهمیت داده های ساختار یافته.

[38:48] – مکان مناسب برای شروع Schema شما کجاست؟

[42:48] – جنبه های دیگر محصول، صفحه PDP، Schema و دنیای بازار.

[54:22] – آیا مارتا نشانه گذاری Schema را برای شرایط و ضوابط خط مشی رازداری توصیه می‌کند؟

گوگل از شما می‌خواهد که خاص باشید و از پاسخ دادن به این سوال لذت می‌برد. بنابراین، نشانه گذاری شما باید واضح باشد. –مارتا ون برکل، 14:04

اگر ویدیویی در صفحه محصول یا PDP خود دارید، به طرح ویدیو نگاه کنید. – لورن بیکر، 52:00

به نظر من داده های ساختاریافته یکی از آن استراتژی هایی است که می‌تواند این کار را انجام دهد. شما به راحتی می‌توانید کاری که انجام می‌دهید و سرمایه گذاری که انجام می‌دهید را با نتایج مرتبط کنید. مارتا ون برکل، 12:40

ارتباط با مارتا ون برکل:

کارآفرین پرانرژی، Martha Van Berkel، سابقه خوبی در تحقق ایده ها دارد. به عنوان موسس و مدیرعامل کار کرده است. برنامه Schema، او به شرکت ها کمک می‌کند تا از قدرت داده های ساختار یافته استفاده کنند. او با اتصال نقاط به موفقیت کسب و کارها کمک می‌کند.

او علاوه بر اینکه چهره و صدای برنامه Schema است، در ایجاد و تعریف بازارهای جدید، جذب مشتریان و هیجان زده کردن آنها در مورد فرصت ها متخصص است.

مارتا 14 سال را در فرانسیسکو به عنوان یک کارآفرین داخلی، مدیر محصول و مدیر برنامه گذراند. او مهارت های رهبری و مهارت عالی برای ساده سازی فناوری پیچیده دارد!

امتیاز 4.2/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT