بهترین شرکت طراحی وب سایت

معرفی 10 تا از بهترین شرکت طراحی وب سایت سال 2022

زمان مطالعه 11 دقیقه

اگر امروز در تجارت هستید، پس به یک وب سایت نیاز دارید. به همین سادگی است. اولین کاری که مصرف کنندگان با شنیدن یک سرویس یا دیدن محصولی که دوست دارند انجام می دهند این است که به صورت آنلاین سر بزنند تا ببینند چه اطلاعاتی می توانند در مورد آن بیابند. اگر وب‌سایتی ندارید (به عنوان مثال، حضور در وب)، آن‌گاه این مشتریان بالقوه به سادگی به خرید بعدی می‌روند که بیشتر در دسترس آنها باشد. در این پست به معرفی بهترین شرکت طراحی وب سایت می پردازیم.

بنابراین، برای رقابت در بازار مدرن به یک وب سایت نیاز دارید. و مانند همه برداشت های اولیه، وب سایت شما باید یک سایت خوب باشد. اینجاست که طراحی وارد می‌شود. یک طراحی وب‌سایت خوب به مصرف‌کنندگان می‌گوید که شما حرفه‌ای هستید، توجه آنها را جلب می‌کند و آنها را به طور مثبت درگیر می‌کند. و به لطف خدمات طراحی وب سایت، برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و جذاب، حتی لازم نیست چیزی در مورد طراحی یا کدنویسی بدانید.

بهترین شرکت طراحی وب سایت

چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید و چه ترجیح می دهید کارها را به حرفه ای ها بسپارید، شرکت طراحی وب سایت مناسب ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده برای شرکت شما مطابق با برند، تصویر و اهداف تجاری شما نیاز دارید. بهترین خدمات طراحی وب سایت همچنین ویژگی های اضافی مانند SEO در سایت، ادغام رسانه های اجتماعی و راه حل های تجارت الکترونیک را ارائه می دهد.

در پایان، کسب و کار شما به شما نیاز دارد که آنلاین و سریع باشید. انتخاب های برتر برای خدمات طراحی وب سایت مدرن را بررسی کنید که تنها در چند روز یک سایت برنده را برای شما ایجاد می کند.

سایت Web.com

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بازگشت به اصول اولیه، طراحی وب سایت ساده شده است

قیمت 10-20 دلار

نوع سرویس DIY، DIFM

زمان گردش N/A

خرید از سایت Web.com

چه به دنبال DIY باشید و چه می‌خواهید حرفه‌ای‌ها این کار را از دوش شما بردارند، Web.com گزینه خوبی برای کسب‌وکارهایی است که به طراحی سریع وب‌سایت حرفه‌ای نیاز دارند. با استفاده آسان از ابزارهای طراحی وب سایت آنلاین، حتی طراحان تازه کار نیز می توانند در عرض چند دقیقه یک سایت جذاب راه اندازی کنند. Web.com قالب‌های خوبی برای انتخاب دارد که متناسب با صنعت شماست، و می‌توانید عناصر مختلفی از جمله فونت، طرح رنگ و طرح‌بندی را متناسب با سبک خود تغییر دهید. Web.com به شما امکان می دهد عناصر اضافی مانند قطعه های HTML و دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و همچنین برای یک وب سایت قوی تر اضافه کنید.

Web.com همچنین دارای طراحی حرفه ای وب سایت برای صاحبان مشاغلی است که چیزی در مورد طراحی نمی دانند. تیم متخصصان طرحی چشم نواز و متناسب با برند شما ایجاد خواهند کرد. آنها همچنین شامل ویژگی های مهمی مانند مدیریت SEO و PPC، محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. همه برنامه ها با هاستینگ، نام دامین و گواهی SSL ارائه می شوند، بنابراین کسب و کار شما به همان اندازه که به نظر می رسد حرفه ای است.

ویژگی های مثبت

. طرح های مقرون به صرفه

. گزینه ساده DIY می تواند در عرض چند دقیقه آماده شود

. طرح طراحی خبره همه زواید را به شما می دهد

ویژگی های منفی

. ابزارهای سفارشی سازی دقیق نیستند

. فضای ذخیره سازی محدود برای همه اکانت ها

سایت Mainstreethost

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی با پخش مجدد جلسه کاربر

قیمت به ازای قیمت

نوع خدمات طراحی وب سایت شامل طراحی گرافیک، تجارت الکترونیک و مشاوره UX

پروژه زمان گردش. به طور معمول در هفته

خرید از سایت Mainstreethost

آیا فکر راه اندازی یک سایت وردپرس ذهن شما را مشغول می کند؟ اگر چنین است، هاست خیابان اصلی (Main Street) می تواند بهترین درگاه تماس شما باشد.

این آژانس با 2 دفتر مستقر در ایالات متحده همه چیز را از طراحی و پیاده سازی وردپرس گرفته تا خرید SEO و PPC انجام می دهد. اگر امروز به یک سایت قانع کننده در اینترنت نیاز دارید و می خواهید کار توسط یک تیم انجام شود، این می تواند نمایندگی (agency) برای شما باشد.

ویژگی های مثبت 

. تیم های طراحی گرافیک و UX

. هاستینگ مشترک / اختصاصی گنجانده شده است

. نمونه کار آنلاین از طرح های قبلی

ویژگی های منفی

. 2 نمایندگی اداری کوچک

. بدون دفاتر بین المللی

سایت SmartSites

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بازبینی نامحدود قبل از کدنویسی

قیمت از 10000 دلار

نوع خدمات طراحی وب

زمان چرخش تا 90 روز

خرید از سایت SmartSites

به دنبال دریافت یک سایت مبتنی بر وردپرس یا مجنتو در اینترنت هستید؟ Smart Sites یک نمایندگی طراحی است که می گوید بیش از 100 میلیون دلار درآمد برای مشتریان خود از طریق مجموعه سایت های طراحی شده به دست آورده است.

علاوه بر این، این تیم تا زمان شروع مرحله کدنویسی، بازبینی‌های نامحدودی را در ساخت‌های سایت ارائه می‌کند، و کسانی که می‌خواهند سایت‌های اطلاعاتی را آنلاین قرار دهند، می‌توانند انتظار داشته باشند که آنها را ظرف 90 روز آماده کنند.

ویژگی های مثبت

. بازبینی نامحدود قبل از کدنویسی

. سایت های اطلاعاتی و تجارت الکترونیک

. تعداد زیادی از توصیفات مشتری در دسترس است

ویژگی های منفی

. پشتیبانی مداوم یک افزونه اضافی است

. فقط دفاتر مستقر در ایالات متحده

سایت 29dollarWebsites

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

به روز رسانی خودکار از صفحه فیس بوک

قیمت از 29 دلار در ماه

نوع خدمات طراحی سایت نیمه خودکار

زمان چرخش تا 24 ساعت برای به روز رسانی

29dollarWebsites ابزاری است که به کاربران این امکان را می دهد تا در عرض چند ساعت وب سایت های کاربردی را در اینترنت دریافت کنند. این ابزار می تواند به طور خودکار داده ها را از صفحات فیس بوک شرکت ها دریافت کند و تغییرات در سایت های زنده در کمتر از 24 ساعت به روز می شوند.

هاستینگ و نام دامین هر دو گنجانده شده اند، بنابراین یک بسته همه در یک برای شرکت ها است.

ویژگی های مثبت

. هاستینگ و دامین گنجانده شده است

. به روز رسانی سریع خودکار

. صفحات سفارشی و قالب

ویژگی های منفی

. سفارشی سازی با طراح آسان تر است

. به‌روزرسانی‌های خودکار آنی نیستند

سایت Thrive Agency

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

طرح های مبتنی بر الگو یا کاملاً قابل تنظیم

قیمت از 6000 دلار

نوع سرویس طراحی وب مبتنی بر قالب و کاملا سفارشی

زمان چرخش 6-8 هفته 10-14 هفته برای سایت های کاملا سفارشی

خرید از سایت Thrive Agency

Thrvie Agency یک نمایندگی بازاریابی دیجیتال با تجربه گسترده در طراحی وب برای تقریباً هر نوع سایتی است – از جمله سایت های مطابق با ADA و تجارت الکترونیک. خدمات مشتری استثنایی و مدیران اکانت اختصاصی Thrive Agency را به گزینه ای بسیار محبوب برای شرکت هایی تبدیل کرده است که به دنبال روابط سودمند متقابل و طولانی مدت با یک نمایندگی بازاریابی هستند.

ویژگی های مثبت

. می تواند سایت های قابل دسترسی بسازد

. امکان سفارشی سازی کامل

. دو دور تجدید نظر

ویژگی های منفی

. بدون دفاتر بین المللی

. بدون آزمایش رایگان

سایت Hibu

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

سایت های هوشمند ساخته شده برای دید بیشتر و بازگشت سرمایه

قیمت طرح های قیمت گذاری سفارشی

نوع سرویس خدمات کامل DIFM، تعمیر و نگهداری، حرفه ای

زمان چرخش 7-10 روز

خرید از سایت Hibu

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و هیبو این را درک می کند. به همین دلیل است که این برند طراحی وب سایت از فناوری هوشمند برای ایجاد وب سایت های زیبا برای مشاغل حرفه ای استفاده می کند. در پایان، این وب سایت ها با ویژگی ها و فناوری ساخته شده اند تا عملکرد بهتری داشته باشند، با Google ارتباط بهتری برقرار کنند و دید شما را افزایش دهند. اکنون این طراحی وب سایت هوشمند است!

به غیر از نابغه پشت صحنه، هیبو در قسمت جلویی کارها نیز کار بزرگی انجام می دهد. تیمی از طراحان با استعداد، طراحان وب سایت Hibu، طراحی های خیره کننده وب سایت را در حدود یک هفته تولید می کنند. علاوه بر این، این شرکت به دلیل مدیریت مثبت روابط با مشتری شناخته شده است. کارکنان طراحی و پشتیبانی هر دو نظرات تحسین برانگیزی از مشتریان در مورد رفتار دوستانه، حرفه ای، انعطاف پذیر و ارتباطی دریافت کرده اند. وقتی با یک تیم طراحی وب سایت سر و کار دارید، این بسیار مهم است.

ویژگی های مثبت

. فناوری سایت هوشمند برای طراحی سایت بهینه تر

. طرح های با کیفیت استثنایی

. بررسی عالی در مورد ارتباطات و پشتیبانی

ویژگی های منفی

. قیمت فقط سفارشی ارائه می شود

. راه حل تجارت الکترونیک خوبی ندارد

سایت Fiverr

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

طراحی سایت سریع و کارآمد از 5 دلار

قیمت از 5 دلار شروع می شود

نوع خدمات آن را برای من انجام دهید، خدمات کامل

زمان چرخش 24 ساعت به بالا بیان می شود

خرید از سایت Fiverr

Fiverr یک سرویس محبوب است که می‌توان برای کسب‌وکارهایی که به دنبال برون‌سپاری پروژه‌های مختلفی هستند که تیم داخلی برای انجام آن‌ها ندارند یا گیگ ‌های (gigs) کوچکی که ارزش وقتشان را ندارند، به آن مراجعه می‌کنند. Fiverr شبکه بزرگی از طراحان با استعداد از سرتاسر جهان، مجموعه‌ای از استعدادها را برای طراحی وب‌سایت‌ها، از جمله استفاده تجاری، فایل‌های منبع، تبدیل HTML/CSS و مدل‌های تعاملی فراهم می‌کند. طراحان Fiverr همچنین می‌توانند طرح‌های واکنش‌گرا را برای وب‌سایت‌ها و برنامه‌های موبایل، که در دنیای تجارت امروز ضروری است، انجام دهند.

Fiverr به لطف طیف گسترده ای از سبک ها، استعدادها و توانایی های طراحان، امکان طراحی وب سایت حرفه ای را برای هر نوع کسب و کاری فراهم می کند. و آیا اشاره کردیم که بسیاری از پروژه ها فقط از 5 دلار شروع می شوند؟ Fiverr با ساختار قیمت گذاری که بر اساس رقابت سالم ساخته شده است، به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا آنچه را که می خواهند با قیمتی که می توانند از آن راضی نیز باشند به دست آورند.

ویژگی های مثبت

. طیف گسترده ای از گزینه های طراحی

. شروع پروژه ها از 5 دلار است

. سیستم رتبه بندی طراحان هوشمند

ویژگی های منفی

. بدون گزینه DIY یا سطح نگهداری

. همه طراحان به خوبی دیگران نیستند

بهترین طراحان وب سایت چه کسانی هستند؟

طراحان وب سایت در هر شکل و اندازه ای هستند. شما می توانید یک نمایندگی طراحی وب سایت را پیدا کنید که در طراحی وب سایت های واکنش گرا(پاسخ گو responsive) تخصص دارد، اگر به دنبال گزینه های موبایل هستید، عالی است. از طرف دیگر، سایت‌هایی وجود دارند که بر طراحی‌های وب‌سایت سنتی، برگزیده ها (eclectic) یا جالب تمرکز دارند. اساساً، آسمان اندازه (limit) است. و در پایان، بهترین تیم طراحی وب سایت یا خدماتی است که آنچه شما می خواهید را ارائه می دهد.

البته، اگر به دنبال محدود کردن گزینه ها هستید، باید به چند ویژگی توجه کنید تا به شما در انتخاب خود کمک کند. هنگام جستجوی بهترین خدمات طراحی وب سایت، در مورد این ویژگی ها بپرسید:

. قیمت

همیشه یک فاکتور، بدانید که این طراحی وب سایت چقدر هزینه دارد. قیمت طراحی وب سایت بسته به چیزی که به دنبال آن هستید می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، پس سوال بپرسید. آیا هزینه ثابتی برای طراحی وب سایت شما وجود دارد یا پرداخت ماهیانه وجود دارد؟ آیا هزینه اضافی برای نگهداری وجود دارد؟ گزینه های قیمت گذاری DIY چیست؟ برخی از شرکت های طراحی وب سایت بسیار مقرون به صرفه وجود دارند، بنابراین برای به دست آوردن مقدار زیادی نیازی به خرج کردن ندارید. 

. زمان چرخش

این پروژه چقدر طول می کشد؟ اگر تحت فشار نیستید، می توانید در کمتر از 2 هفته یک طراحی وب سایت زیبا و سفارشی دریافت کنید.

. سطح سفارشی سازی

چقدر قدرت روی فرآیند طراح وب سایت حرفه ای دارید؟ چند دور تجدید نظر در قیمت گنجانده شده است؟ از طرف دیگر، ابزار DIY چقدر برای شما امکان سفارشی سازی را فراهم می کند؟

. کمک تعمیر و نگهداری مداوم

آیا این یک گزینه است؟ تعمیر و نگهداری مداوم تضمین می کند که محتوای شما تازه باقی می ماند، سایت شما به روز نگه داشته می شود، و اصلا لازم نیست در مورد آن نگران باشید.

. پاسخگوی موبایل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کسب‌وکارهای امروزی، این است که بدانید آیا خدمات طراحی وب‌سایت، سایت‌های سازگار با موبایل را ارائه می‌دهند یا خیر.

. توابع تجارت الکترونیک

آیا این سرویس راه حل های تجارت الکترونیک را برای فروش آنلاین به شما ارائه می دهد؟

چگونه یک وب سایت طراحی می کنید؟

طراحی وب سایت ساده تر از چیزی است که تصور می کنید. با یک ایده شروع می شود و سپس رشد می کند! حتی اگر خلاق نباشید، خدمات طراحی وب سایت به شما این قابلیت را می دهد که حتی به تنهایی طرح های واقعاً چشمگیر ایجاد کنید. اگر به تنهایی این کار را انجام می دهید، می توانید از بین صدها الگوی جذاب انتخاب کنید. این الگوها همه عناصر را از قبل در جای خود دارند. بنابراین، نیازی نیست سر خود را در مورد مکان‌ها، ستون‌ها، ساختار یا حتی طرح‌های رنگی آزار دهید.

خدمات طراحی وب سایت خوب دارای ویژگی های سفارشی سازی زیادی است. بنابراین، می‌توانید رنگ‌های خود را انتخاب کنید، عناصری مانند تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید یا موارد را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. حتی می‌توانید برنامه‌های مهم مدیریت کسب‌وکار مانند برنامه‌ریزی قرار ملاقات و پردازش پرداخت را نیز شامل کنید (اضافه کنید).

از سوی دیگر، خدمات DIFM (معروف به Do It For Me)، فرآیند طراحی را ساده‌تر می‌کند. شما به تیم طراحان حرفه ای می گویید که به دنبال چه چیزی هستید، کمی در مورد اهداف کسب و کار و چاشنی (flavor) نام تجاری خود، و آنها یک طراحی وب سایت مدرن و متناسب با مشخصات شما ایجاد می کنند. به شما دوره‌های بازبینی داده می‌شود که می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید. سپس، یک محصول نهایی به شما تحویل داده می شود، یک طراحی وب سایت جالب که مانند یک دستکش (glove) با کسب و کار شما مطابقت دارد.

چرا من به یک شرکت طراحی برای وب سایت خود نیاز دارم؟

برای کسانی از شما که طراحان بزرگی هستند، ساختن وب سایت خود می تواند بسیار آسان باشد. تنها چیزی که نیاز دارید یک سازنده وب سایت و مدتی برای صرف بازی با طرح‌بندی‌ها یا قالب‌ها است. اما به احتمال زیاد، اگر در جستجوی خدمات طراحی وب سایت هستید، به این دلیل است که به مهارت طراحی خود شک دارید. حقیقت این است که با وجود خدمات DIY مانند Wix و Squarespace، امروزه بیش از هر زمان دیگری، حتی یک فرد غیرمعمول می تواند با چند کلیک به یک نابغه خلاق تبدیل شود. ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن، کتابخانه‌های وسیع عکاسی استوک، قالب‌های حرفه‌ای و ابزارهای داخلی همگی ظاهر طراحی حرفه‌ای را تسهیل می‌کنند، حتی اگر نتوانید برای نجات جان خود یک خط مستقیم بکشید.

اما، بیایید صادق باشیم. حتی با وجود این ابزارهای فوق‌العاده، هنوز تفاوت کیفی بین سایتی که به تنهایی جمع آوری می‌کنید و سایتی که توسط طراحان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای طراحی شده است، وجود خواهد داشت. محدودیتی برای اینکه چقدر می توانید آن را بال (wing) کنید وجود دارد.

بنابراین، چرا برای طراحی وب سایت خود به یک شرکت طراحی نیاز دارید؟ معمولاً به 2 دلیل خلاصه می شود:

  1. شما می‌خواهید با ایجاد حرفه‌ای‌ترین تصور اولیه ممکن، به کسب‌وکارتان بهترین راه را بدهید. این تنها توسط یک طراح وب سایت حرفه ای انجام می شود.
  2. شما زمان یا حوصله صرف ساختن وب سایت خود را ندارید. اگر چنین است، مراجعه به یک شرکت طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد که با طراحی وب سایت مدرنی که کاملاً کاربردی است بدون صرف زمان و تلاش برای انجام آن، کنار بروید.

در هر صورت، نتایج یکسان خواهد بود. یک طراحی وب سایت واقعاً برنده هزینه ای دارد، و این ارزش هر پنی است که شما خرج می کنید.

کجا می توانم یک وب سایت به صورت رایگان طراحی کنم؟

علاقه ای به پرداخت هزینه زیادی برای طراحی سایت ندارید؟ خوبه اگر فقط بودجه لازم برای چیزی بیشتر ندارید، خدمات طراحی وب سایت رایگان یا ارزان زیادی وجود دارد. Wix و Yahoo Small Business  2ابزار طراحی وب سایت رایگان و ساده هستند که هر کسی می تواند از آنها برای ایجاد یک سایت حرفه ای استفاده کند. آنها دارای بسیاری از ویژگی های داخلی هستند، از جمله قالب های حرفه ای، ویرایشگرهای آسان و برخی از گزینه های فروشگاه آنلاین. اگر از خدمات فریمیوم استفاده می کنید، ممکن است در ویژگی ها و گزینه های قالب خود کمی محدودتر باشید، اما با یک فروشگاه آنلاین جذاب یا طراحی وب سایت نمونه کارها که نیازی به خرج کردن یک سکه برای آن نداشتید، کنار می روید.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT