روشی که محتوای با کیفیت و PPC یکدیگر را ارتقا میدهند

5 روشی که محتوای با کیفیت و PPC یکدیگر را ارتقا میدهند

زمان مطالعه 5 دقیقه

در بازاریابی دیجیتال جدا کردن زیرشاخه های مختلف در دنیای کوچک آنها بسیار آسان است. داده های محتوا و PPC می توانند به بیش از یک روش مکمل یکدیگر باشند و یکدیگر را ارتقا دهند.

از صفحه فرود گرفته تا داده‌های CPC و بهبود نرخ کلیک نکات زیادی وجود دارد که در آنها محتوا و PPC در بازاریابی دیجیتال با هم ترکیب می‌شوند تا یک کل قوی‌تری را تشکیل دهند.

اگر می‌خواهید عملکرد PPC و ترافیک محتوای خود را بهبود دهید، این مقاله به شما کمک میکند. در ادامه با نکات مفیدی در مورد استفاده از محتوا و کمپین های PPC با ما همراه باشید.

از تبلیغات PPC برای دریافت سریع ترافیک استفاده کنید

مشکل استراتژی‌های جستجوی ارگانیک این است که تقریباً غیرممکن است که بدون داشتن مخاطب از قبل بتوانید ترافیک به وب‌سایت خود وارد کنید.

در نظر بگیرید که بیش از 6 میلیون پست وبلاگ هر روز منتشر می شود و تقریباً غیرممکن است که پست های وبلاگ شما بدون یک استراتژی مناسب در معرض دید مخاطب قرار گیرد.

استفاده از تبلیغات PPC برای هدایت ترافیک به وب سایت شما در مراحل اولیه توسعه باعث شناخته شدن برند شما و کسب درآمد اولیه میشود. همچنین ترافیک حاصل از کلیک های پرداخت شده سهم بزرگی از مخاطبان هدف را شامل میشود.

با استفاده از Google Ads و Facebook Audience Insights می‌توانید درکی بهتری از مخاطبان خود به دست آورید و به آنها دسترسی پیدا کنید و به شناخته شدن برند خود کمک کنید.

استفاده از محتوای دقیق یا آموزنده می تواند به تمایز بیشتر برند شما از سایر تبلیغ کنندگان کمک کند. محتوای خوب و باکیفیت بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مکمل PPC است، بنابراین حتماً در مورد این دو حوزه در بازاریابی دیجیتال بیشتر بخوانید.

توصیه میکنیم که روی هر دو کمپین به طور همزمان تمرکز کنید و کلمات کلیدی مشابه را هدف قرار دهید. از محتوا می توان برای اطلاع رسانی استفاده کرد، اما تبلیغات پولی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری است. این استراتژی می تواند به برند شما کمک کند تا هنگام جستجوی کلمه کلیدی برترین برند شما باشید.

از تبلیغات PPC برای وابستگی افراد به برند خود استفاده کنید

برخلاف باور عمومی تبلیغات پولی (غیر مستقیم) به هدایت ترافیک به نتایج ارگانیک گوگل کمک می‌کنند، زیرا آگاهی از برند را در ذهن کاربران افزایش می‌دهند.

افرادی که تبلیغات پولی را مشاهده می‌کنند، احتمالاً در آینده هنگام جستجو برند شما را در ذهن دارند و در کل باعث شود که برند شما معتبرتر به نظر برسد.

همچنین وابستگی به برند به طور چشمگیری نرخ کلیک یا CTR بازدیدکنندگان تکراری را نیز افزایش می دهد. در نتیجه مشتری را به یک مشتری وفادار تبدیل میکند. تحقیقات نشان داده است که حفظ یک مشتری فعلی کم هزینه تر از به دست آوردن مشتری جدید است.

روشی که محتوای با کیفیت و PPC یکدیگر را ارتقا میدهند: یک صفحه فرود عالی ارائه دهید

گاهی حتی یک مدیر رسانه باتجربه برای ایجاد صفحه فرود که توجه مخاطب را جلب کرده و مشتریان را راضی ‌کند، با مشکل مواجه می‌شود. بازاریابان محتوا طبیعتاً از نظر خودشان یک نویسنده عالی و خلاق هستند. از محتوای خلاقانه خود برای ایجاد یک صفحه فرود منحصر به فرد استفاده کنید که از طریق آن نرخ تبدیل و لید ورودی افزایش یابد.

بازدیدکنندگانی که روی تبلیغات کلیک می‌کنند، احتمالاً قبل از انجام تبدیل (یعنی تبدیل شدن به مشتری) وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند. سفر خریدار و نحوه استفاده از محتوا در این فرآیند را در نظر بگیرید:

آگاهی: به مشتری از طریق پست های وبلاگ، محتوای برگزیده، اینفوگرافیک ها، ویدئوها، مقالات در مورد نیازها و مشکلات اگاهی بدهید.

توجه: مشتری به نیاز خاصی پی می برد و در مورد آن از طریق مقاله های سفید، توصیه نامه، نظرات مشتری، صفحات فرود، کتاب های الکترونیکی تحقیق می کند.

تصمیم: یک مشتری تصمیم می گیرد خرید یا تبدیلی را انجام دهد (آموزش، استفاده آزمایشی، نمایش محصول).

علاوه بر محتوای صفحه فرود توصیه‌ها، نظرات کاربران و مقالات مرتبط را ارائه دهید تا بازدیدکنندگان قبل از خرید آن را مطالعه کنند.

همه بازدیدکنندگانی که روی یک تبلیغ کلیک می‌کنند، در آن روز حتما خرید نمی‌کنند. ارائه محتوای مرتبط و با کیفیت در سایت باعث افزایش نرخ تبدیل و کلیک میشود.

تاثیر و عملکرد محتوا را از داده های کلمه کلیدی PPC بیابید

یکی از ویژگی های کمپین های سئو و PPC استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. از داده های کلمه کلیدی PPC خود استفاده کنید تا کشف کنید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک و درآمد را به همراه دارند. همچنین می‌توانید عملکرد متن تبلیغاتی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و آن را در کمپین محتوای ارگانیک خود اعمال کنید.

استفاده از کلمات کلیدی تجاری را در محتوای خود در نظر بگیرید تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید. کلمات کلیدی برند فوق العاده موفق هستند و CTR بسیار بالاتری نسبت به سایر کلمات کلیدی دارند.

استراتژی کلمات کلیدی خود را گروه بندی کنید و موفقیت یک کمپین را به کمپین دیگر منتقل کنید. تست A/B را انجام دهید تا بفهمید کدام کلمات کلیدی در هر کمپین بهترین عملکرد را دارند.

در نتایج جستجو (SERP) قرار بگیرید و از سایر نتایج گوگل استفاده کنید

طبیعتا وجود دو لینک در یک صفحه باعث افزایش کلیک وب سایت می شود. جدا از افزایش نرخ کلیک در هر دو لینک، داشتن لینک های اضافی باعث شناخته شدن برند و افزایش اعتبار آن میشود. طبق گزارش ها 53 درصد از ترافیک وب سایت از نتایج ارگانیک ناشی می شود، تبلیغات PPC همچنان در گوگل امروزی همچنان قدرتمند هستند.

تاکتیک های عملی برای افزایش بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا از طریق کمپین های PPC

اکنون که مزایای ترکیب PPC و بازاریابی محتوا را درک کرده‌اید، در ادامه به توضیح چند راه برای استفاده بهینه از آن میپردازیم.

محتوای خود را با تبلیغات فیس بوک (Facebook Ads) تبلیغ کنید

از اطلاعات مخاطبان فیس بوک برای تقسیم بندی مخاطبان خود و هدف قرار دادن تبلیغات برای مخاطبان جدید استفاده کنید. با بهبود پست فیس بوک خود برای هدف قرار دادن گروه های مخاطب خاص، محتوای خود را تبلیغ کنید. بهبود پست های فیس بوک، محتوا و تبلیغات را به دو مخاطب معرفی میکند:

  • افرادی که صفحه شما و دوستانشان را لایک میکنند.
  • افرادی که از طریق هدف گیری انتخاب می کنید.

از تبلیغات PPC برای ایجاد مخاطب برای محتوای خود استفاده کنید و سپس از ” boost post” برای دسترسی به افراد بیشتری که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند، استفاده کنید.

Facebook Audience Insights و Twitter’s Tailored Audiences ابزارهای بازاریابی منحصر به فردی را برای هر تبلیغ PPC یا محتوای تبلیغاتی ارائه می دهند. از تبلیغات کلیکی برای ایجاد مخاطبین برای برند خود استفاده کنید و آنها را با کمپین های تبلیغاتی مختلف بر اساس محتوای به اشتراک گذاشته شده و محبوب هدف قرار دهید.

از عنوان‌های جذاب و کلیک خور استفاده کنید

از BuzzSumo برای کشف محتوایی که در حال حاضر در صنعت شما ویرال و ترند است استفاده کنید. از این کلمات کلیدی و موضوعات برای ایجاد یک عنوان جذاب و مرتبط برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنید. این کار باعث می شود کاربرانی که معمولاً با تبلیغات کلیکی جذب نمیشوند، با نمایش تبلیغات شما توجهشان جلب شود.

تست A/B را روی عنوان های مختلف انجام دهید که کلمات کلیدی خاص را هدف قرار می‌دهند تا ببینید کدام یک بیشترین کلیک و تبدیل را ایجاد می‌کنند. توجه داشته باشید که برای تجربه کاربر ضروری است که عنوان های مرتبط با محتوا ایجاد کنید.

روشی که محتوای با کیفیت و PPC یکدیگر را ارتقا میدهند: وب سایت را برای موبایل بهینه کنید

از تصاویر، اینفوگرافیک ها و هر نوع محتوای بصری برای افزایش نرخ تبدیل تلفن همراه خود برای تبلیغات پولی استفاده کنید. قوانین محتوای صفحه فرود برای موبایل متفاوت است. بسیار مهم است که یک وب سایت واکنشگرا طراحی کنید و محتوا را برای موبایل بهینه کنید.

چند نکته مهم:

  • تیترهای کوتاه بنویسید.
  • از پاراگراف های مختصر استفاده کنید.
  • از پاپ آپ اجتناب کنید.
  • از تصاویر کوچک استفاده کنید.
  • از فراخوان عمل یا CTA واضح استفاده کنید.

استفاده از CTA برای تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر

شما باید در صفحه فرود خود به ویژه برای مقالات تبلیغاتی پولی یک فراخوان عمل یا CTA واضح ارائه دهید. شما می توانید این کار را با یک فیلد فرم در کنار صفحه یا یک CTA پاپ آپ انجام دهید. این کار به تغییر لیدها به تبدیل برای کمپین تبلیغاتی پولی کمک می کند. برخی از افراد معتقدند که CTA باید در بالای صفحه قرار بگیرد و برخی دیگر معتقدند باید در انتهای محتوا قرار بگیرد.

پیشنهاد میکنیم از محتوای خود برای جلب توجه خواننده استفاده کنید و سپس برای تبدیل بیشتر CTA را در انتهای صفحه فرود قرار دهید.

نتیجه روشی که محتوای با کیفیت و PPC یکدیگر را ارتقا میدهند

بازاریابی محتوا و PPC مکمل یکدیگر هستند. این دو در بسیاری مواقع به موازات یکدیگر حرکت می کنند و اشتراکات آنها به سختی قابل تشخیص است. اما اگر بازاریابی محتوا را در داده‌های PPC و PPC را در بازاریابی محتوا و سئو ادغام کنید، می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید و به طور کلی عملکرد سایت خود را افزایش دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT