فونت های زیبا برای دعوت نامه

فونت های زیبا برای دعوت نامه ها، محصولات کودکان و موارد دیگر

زمان مطالعه 6 دقیقه

طراحان گرافیک دوست دارند جزئیات زیبا را به کار خود اضافه نمایند تا مردم را دو چندان کنند. ممکن است شما را شگفت زده کند، اما بزرگسالان معمولاً مانند بچه ها از چیزهای زیبا لذت می برند.

ناز در همه مکان ها مانند لباس کودک، دفترچه یادداشت، لوازم التحریر، تصاویر و تبلیغات ظاهر می شود. فونت های زیبا اکنون به طور گسترده برای انواع مختلفی از پروژه ها استفاده می گردد، مانند دعوت نامه تولد برای بچه ها، ساخت تی شرت های سرگرم کننده، یا پست های رسانه های اجتماعی که با سرعت حرکت می کنند.

در اینجا 15 فونت زیبا وجود دارد که مطمئناً به طراحی بعدی شما جذابیت می بخشد.

15 فونت زیبا برای دعوت نامه ها، محصولات کودکان و موارد دیگر

Avocados

Avocados یک فونت sans serif بازیگوش است که استفاده از آن هم ساده و هم سرگرم کننده است! ایده آل برای ایجاد نقل قول ها، لوگو ها، نشان ها، نشان ها، بسته بندی، سرفصل ها، پوسترها، تی شرت ها/پوشاک، کارت های تبریک، و موارد دیگر. به ویژه برای طرح‌های مربوط به کودکان و مدرسه مناسب می باشد و از زبان‌های چندزبانه پشتیبانی می ‌نماید و آن را برای مخاطبان جهانی همه‌کاره می ‌کند.

Cherry Bomb One

Cherry Bomb One یک فونت نمایشی جسورانه و بازیگوش است که به هر طراحی یک پیچ و تاب سرگرم کننده می بخشد. خطوط ضخیم و لبه های گرد آن، آن را برای ایجاد تیترها، عناوین، آرم ها و پست های رسانه های اجتماعی چشم نواز می کند. این فونت زیبا برای استفاده در کتاب های کودکان، دعوت نامه ها و طرح های بسته بندی نیز مناسب است.

Peperoni – قلم زیبا دست نویس

Peperoni یک فونت زیبا است که فضای آرامش بخشی را برای مخاطبان خود ایجاد می کند. این انتخاب ایده آل برای پروژه هایی است که جمعیت زنان را هدف قرار می دهد، مانند مجلات، پوسترها، عناوین فیلم ها و پوسترهای موسیقی. Peperoni همچنین یک فونت عالی برای تصاویر کوچک یوتیوب و کاورهای صفحه رسانه های اجتماعی است که با محیط آرام و جذابیت زیبایی شناختی خود به آنها القا می کند.

Royce- خانواده فونت زیبا

Royce به‌عنوان یک خانواده فونت زیبا و مینیمالیستی شناخته می ‌شود که با لبه ‌های گرد آن مشخص می ‌گردد، که طرح‌ ها را با ذوقی سرگرم ‌کننده و معاصر آغشته می ‌کند. رویس برای طیف گسترده‌ای از نیاز های طراحی، از جمله متن نمایش و عنوان، مجله و جلد، محتوای رسانه‌ های اجتماعی، لوگو ‌ها، رابط کاربری وب، پوشاک، پوستر ها و موارد دیگر مناسب می باشد و آن را به فونتی مناسب برای کسانی تبدیل می ‌کند که به دنبال هر دو هستند. سبک و جوهر در تایپوگرافی آنها.

Nugie Kimons Playful Font

Nugie Kimons یک فونت سرگرم کننده و شیک است که عالی به نظر می رسد و به راحتی خوانده می شود. این فونت انعطاف پذیر هست و در متن بزرگ و کوچک خوب به نظر می رسد. می‌توانید از آن برای موارد مختلفی مانند لوگوی شرکت، دعوت ‌نامه مهمانی، نام‌ های تجاری، عناوین مجلات، عکاسی، کارت ‌های تبریک، بسته ‌بندی محصول و ماکت‌ ها، طرح‌ های لیوان، پوستر، برچسب، امضا، مقالات، مواد عروسی و موارد دیگر استفاده کنید.

Bungee

Bungee یک فونت نمایشگر پر جنب و جوش و پرانرژی است که برای طرح هایی که باید برجسته شوند عالی می باشد. سبک جسورانه و بازیگوش آن را برای پوسترها، آگهی‌ها، لوگوها، پست ‌های رسانه ‌های اجتماعی و موارد دیگر ایده‌آل می ‌کند. Bungee با حروف منحصر به فرد و ظاهر پویا، شخصیت و جذابیت را به هر طراحی می بخشد.

Wishline – قلم اسکریپت زیبا

Wishline یک فونت زیبا و دست ‌کش است که مطمئناً به بهترین انتخاب تبدیل خواهد شد. این با اشاره به سبک های دست خط کلاسیک اما با حسی مدرن و تازه طراحی شده است. شما عاشق ظرافت آن خواهید شد و اینکه چگونه می تواند پروژه های شما را برجسته کند!

Chubby Flower

همانطور که از نام آن پیداست، Chubby Flower یک فونت زیبا و چاق است که شادی و بازیگوشی را تراوش می کند. این برای طرح‌ های مربوط به کودکان، طبیعت یا هر چیزی که نیاز به کمی هوس دارد عالی است. از آن در دعوت ‌نامه‌ها، جلد کتاب، طرح‌های بسته ‌بندی، پوستر ها و موارد دیگر استفاده نمایید تا جلوه‌ای جذاب و لذت ‌بخش به آن اضافه کنید.

Little Pet

Little Pet یک فونت زیبا و گرم است که ارتباط ویژه ما با حیوانات خانگی را نشان می دهد. منحنی‌های بازیگوش و نرم آن برای برانگیختن روحیه ملایم و شاد حیوانات خانگی طراحی گردیده و آن را برای فروشگاه‌های حیوانات خانگی، فروشگاه‌های مراقبت از حیوانات، خدمات دامپزشکی مناسب می ‌کند. حیوان خانگی کوچولو حال و هوای دوستانه و دوستانه‌ای می‌افزاید که برای دوستداران حیوانات در همه جا جذاب می باشد.

Changa One

Changa One یک فونت نمایشگر پررنگ است که برای بیان یک بیانیه عالی می باشد. حروف قوی و در عین حال زیبای آن حال و هوای مدرن و صنعتی می دهد و آن را برای لوگوها، تیترها، پوسترها و موارد دیگر ایده آل می کند.

Cute Jellyfish

Cute Jellyfish یک فونت دوستانه و بازیگوش است که حال و هوای شادی را به پروژه های شما می بخشد. این برای هر چیزی که نیاز به یک لمس سرگرم کننده دارد، مانند کارت تولد، پوستر یا حتی لوگوی برند شما عالی است. از چتر دریایی ناز استفاده کنید تا طرح های خود را شادتر و چشم نوازتر کنید.

Cheese Sauce

وبلاگ نویسان غذا و صاحبان رستوران، توجه داشته باشید! Cheese Sauce یک فونت زیبا و عجیب است که برای همه چیزهای مرتبط با غذا مناسب است. طراحی بازیگوش و دلچسب آن به منوها، کارت ‌های دستور غذا، پست‌ های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر لذت می‌ بخشد. بگذارید این فونت جزء مخفی پروژه های بعدی شما باشد.

Marlina

به هر چیزی که خلق می کنید لبخند بزنید، با Marlina همه چیز را سرزنده تر نشان دهید. Marlina یک فونت ساده و در عین حال سرگرم کننده است که باعث می شود طرح های شما با شادی ظاهر شود. از این فونت سرگرم ‌کننده برای چیز هایی مانند گفته‌ های روی تی‌ شرت، سرفصل ‌های وب ‌سایت، محصولات کودکان و دعوت ‌های شاد استفاده نمایید. این واقعا به درخشش کار شما کمک می کند!

Monoton

Monoton یک فونت بازیگوش و یکپارچه سازی با سیستم عامل است که از تابلوهای نئونی قدیمی الهام گرفته شده است. حروف پررنگ و گرد آن، حال و هوای بدیعی و شادی‌بخش را القا می ‌کند، و آن را برای طرح‌ها، پوسترها و موارد دیگر با تم یکپارچه سازی با سیستم عامل عالی می‌ نماید. روزهای خوب گذشته را با مونوتون بازگردانید.

Handyman

فونت Handyman به خاطر ظاهر خاصش معروف است و بسیار دوست داشتنی می باشد. این فونت زیبا نه تنها حروف انگلیسی بلکه حروف زبان های دیگر را نیز دارد. خواندن آن هنگام استفاده در اندازه های بزرگ، مانند بنرهای تولد، دعوت نامه های عروسی، یا تصاویر رسانه های اجتماعی بسیار آسان هست. حروف ساده و واضح هستند و همه چیز را زیبا و مرتب می کند.

فونت زیبا چیست؟

فونت زیبا، حروفی است که دارای حروف بازیگوش و جذاب است، اغلب با لبه‌های گرد و عناصر طراحی دوستانه. این فونت ها معمولاً در طرح هایی استفاده می شوند که هدف آنها برانگیختن احساس شادی، شادی و دوستی است. آنها را می توان در پروژه های مختلفی مانند لوگوها، دعوت نامه ها، پوسترها، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر مشاهده کرد.

فونت های زیبا در سبک های مختلف، از ساده و مینیمالیستی گرفته تا جسورانه و عجیب هستند. آنها اغلب از عناصر سرگرم کننده و عجیب و غریب مانند ابله، قلب، یا نمادهای حیوانات استفاده می کنند تا زیبایی بیشتری به آن اضافه کنند. این فونت‌ها برای طرح‌هایی با هدف کودکان و همچنین برای کسانی که به دنبال اضافه کردن یک عنصر ساده و سرگرم‌کننده به کار خود هستند، گزینه‌ای محبوب هستند.

آماده اید تا کمی جذابیت را به طرح های خود اضافه کنید؟

از دعوت ‌نامه‌های بازیگوش گرفته تا پوسترهای دل‌انگیز، Pixcap مجموعه‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌کند تا آن زیبایی عالی را به پروژه‌های شما اضافه کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT