دلایل رشد قیمت JTO در ۲ اردیبهشت

دلایل رشد قیمت JTO در ۲ اردیبهشت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

جیتو (JTO)، ارز دیجیتال بومی پروتکل دیفای جیتو در شبکه سولانا، بار دیگر یک روند صعودی بزرگ را آغاز کرده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت جیتو روز گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۳٫۹۴ دلار رسید. در این پست به دلایل رشد قیمت JTO در ۲ اردیبهشت می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

دلایل رشد قیمت JTO در ۲ اردیبهشت

اگرچه در زمان نگارش این خبر، جیتو کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۳٫۷۸ دلار معامله می‌شود، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد ۲٫۸۹ درصدی دارد و ارزش بازار آن هم از ۴۵۵ دلار فراتر رفته است.

در اوایل ماه آوریل، قیمت جیتو از ۵ دلار گذشت و به بالاترین سطح تاریخی خود در ۵٫۲۸ دلار رسید. با این حال، قبل از ادامه صعود، جیتو با یک پولبک قوی مواجه شد که در نتیجه آن، تا ۳٫۱۵ دلار کاهش یافت. از آن زمان و در تلاش برای شکستن مقاومت ۴ دلاری، قیمت جیتو بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

در این میان، سود باز معاملات آتی جیتو هم روز گذشته در صرافی‌های بزرگ، از جمله بایننس، اوکی‌ایکس و بیت‌گت، به میزان قابل‌توجه ۲۰ تا ۴۵ درصد افزایش یافت.

افزایش سود باز همراه با افزایش قیمت‌ها، نشان‌دهنده یک روند قوی در بازار و حرکت صعودی بالقوه است و اعتماد به چشم‌انداز مثبت یک دارایی را تقویت می‌کند. از این رو، برخی از تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که جیتو می‌تواند روند صعودی خود را از سر گرفته و برای ثبت رکوردی جدید آماده شود.

شبکه جیتو از طریق استخر لیکویید استیکینگ JitoSOL و ارائه طیف وسیعی از محصولات برای کسب حداکثر پاداش‌ قابل استخراج (MEV)، نقش مهمی در اکوسیستم سولانا ایفا می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT