سایت جایگزین برای Fiverr

معرفی 4 سایت جایگزین برای Fiverr

زمان مطالعه 4 دقیقه

Fiverr یکی از منحصر به ‌فردترین بازار های آنلاین برای فریلنسر ها است، اما محدودیت ‌هایی نیز دارد. در این مقاله به معرفی 4 سایت جایگزین برای Fiverr آورده شده است.

خرید از Fiverr

سایت جایگزین برای Fiverr

در طول دهه گذشته، Fiverr یکی از سریعترین بازار های آزاد در حال رشد بوده است. با این حال، چندین پلتفرم دیگر مبارزه سختی با Fiverr دارند و از بسیاری جهات از آن پیشی می گیرند.

اگر به دنبال گسترش حضور آنلاین خود و شروع به کار با سایر پلتفرم های فریلنسری غیر از Fiverr هستید، ما چهار مکان را به شما نشان خواهیم داد که می توانید همین الان در آن ها نیز شروع به فعالیت کنید.

  1. سایت Upwork
سایت جایگزین برای Fiverr

سایت جایگزین برای Fiverr

با مزایای پنهان متعدد، Upwork یک جایگزین عالی برای Fiverr است. Upwork وابستگی الگوریتمی کمتری نسبت به Fiverr دارد، شفافیت بهتر، محیط امن‌ تر برای فریلنسر ها و دسترسی آسان به صد ها شغل برای انتخاب شما.

علاوه بر این، کنترل قیمت انعطاف ‌پذیر Upwork روابط بلند مدت را تشویق می ‌کند، که به نوبه خود امنیت مشتریان را برای شما آسان می ‌کند. با این حال، Upwork شما را به داشتن دو پروفایل تخصصی در یک زمان محدود می کند، برخلاف Fiverr که می توانید هفت پروفایل برای ارائه خدمات مختلف ایجاد کنید.

خرید با ویزا و مستر

علاوه بر این، شروع به کار در Fiverr نیز آسان ‌تر است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که پروفایل خود را طبق دستورالعمل ‌ها بهینه کنید، و Fiverr به آن فرصتی می ‌دهد تا با رتبه ‌بندی آن برای کلمات کلیدی، رتبه ‌بندی شود. در Upwork، انجام این کار دشوار است، زیرا برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان در رقابت سخت، باید از ابتدا و بدون سابقه کاری روی پلتفرم شروع به فعالیت و جذب مشتری کنید.

با وجود این، Upwork به دلایل زیادی هنوز یک جایگزین عالی برای Fiverr است و اگر آن را امتحان کنید، شما را ناامید نخواهد کرد. مقاله ما را در مورد نحوه ایجاد حساب در Upwork و یافتن موارد مرتبط می توانید بررسی کنید.

  1. سایت Freelancer
سایت جایگزین برای Fiverr

سایت جایگزین برای Fiverr

Freelancer همچنین می تواند جایگزین مناسبی برای کسانی باشد که با Fiverr خداحافظی می کنند. این سایت بیشتر شبیه Upwork است، جایی که می‌ توانید صد ها شغل برای پیشنهاد دادن داشته باشید، در حالی که اگر نمایه شما در دسته‌ بندی شما قرار دارد، مشتریان می ‌توانند سفارشی طبیعی ثبت کنند.

با این حال، پایگاه مشتریان Freelancer به اندازه Fiverr نیست. با مقایسه ترافیک هر دو پلتفرم، Fiverr حدود 60 میلیون بازدید در ماه دریافت می کند، در حالی که Freelancer فقط هفت میلیون بازدید در یافت می کند.

Freelancer ممکن است پایگاه مشتری محکمی نداشته باشد، اما رقابت نیز در این پلتفرم بسیار کم است. علاوه بر این، این پلتفرم از پرداخت ‌های ساعتی پشتیبانی می ‌کند که یک مزیت رقابتی نسبت به Fiverr برای حفظ روابط بلند مدت و سالم است.

  1. سایت People PerHour
سایت جایگزین برای Fiverr

سایت جایگزین برای Fiverr

در ابتدا PeoplePerHour در استخدام ساعتی تخصص داشت، اما اکنون چندین سیستم استخدامی را که در پلتفرم ‌های فریلنسری مختلف دیده می ‌شود، ادغام می‌ کند.

در حالی که مشتریان می‌ توانند شما را به صورت طبیعی با تماشای همان پروفایل های سبک Fiverr یا جستجوی پروفایل شما برای خدماتی مانند Upwork استخدام کنند، فریلنسر ها نیز می‌توانند صد ها پیشنهاد موجود را برای ارائه پیشنهادات و برنده شدن پروژه‌ ها جستجو کنند.

بنابراین، با انعطاف ‌پذیری بیشتر، استخدام برای مشتریان و برنده شدن پروژه‌ ها را برای فریلنسر ها آسان می ‌کند و آن را به رقیب خوبی برای Fiverr تبدیل می ‌کند.

با این حال، میانگین تعداد بازدیدکنندگان در PeoplePerHour تنها دو میلیون نفر است، در حالی که در Fiverr هر ماه 60 میلیون بازدیدکننده دارد. بنابراین، شانس شما برای برنده شدن در پروژه های ثابت و دریافت سفارشات طبیعی بیشتر در Fiverr بالاتر می ماند.

  1. سایت Guru
سایت جایگزین برای Fiverr

سایت جایگزین برای Fiverr

Guru ضعیف ترین پایگاه مشتری را در لیست جایگزین های Fiverr ما با تنها یک میلیون بازدید کننده در ماه دارد. با این حال، پس از ایجاد اقتدار، عملکرد بسیار بهتری روی پلتفرم خواهید داشت.

این واقعیت که فریلنسر ها به طور متوسط ​​هزاران دلار درآمد سالانه از Guru دارند، نشان می دهد که با افزایش اعتماد خود به پلتفرم، شانس برنده شدن مشتریان بیشتر است. بنابراین، اگر حوصله مبارزه در هنگام شروع را دارید، Guru یک جایگزین قابل دوام برای Fiverr است.

افتتاح حساب پی پال

این پلتفرم مانند Upwork کار می ‌کند، با مشتریانی که می ‌توانند فریلنسر های دلخواه خود را انتخاب کنند و فریلنسر ها نیز می‌توانند برای طیف وسیعی از شغل ‌ها پیشنهاد ارسال کنند.

در حالی که همه پلتفرم‌ ها به شما امکان می ‌دهند با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید، فیلتر کردن بهترین افراد برای کار کردن با آنها ضروری است. اگر تازه شروع کرده اید، مقاله های ما را در مورد چگونگی شناسایی یک مشتری خوب بررسی کنید.

گزینه مناسب جایگزین Fiverr را انتخاب کنید

پلتفرم های تحت پوشش این لیست همگی جایگزین های خوبی برای Fiverr خواهند بود. اگر تصمیم دارید با یکی از آنها پیش بروید، Upwork انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. علاوه بر داشتن یک پایگاه مشتری مستحکم، از بسیاری جهات از Fiverr نیز بهتر است.
امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید تصمیم خود را برای شروع یک کار فریلنسری در یکی از پلتفرم های معرفی شده در بالا، گرفته باشید.

نقد درآمد ارزی

شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

جالب است بدانید یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت اول پرداخت، همکاری با فریلنسر ها است. پس نگران نقد درآمد ارزی خود نباشید. کارشناس های اول پرداخت در این زمینه همراه شما هستند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT