هاردفورک merge

هاردفورک merge و احتمال افزایش قیمت اتریوم

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک تحلیلگر حوزه پژوهش های سرمایه‌گذاری در صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال بیت‌مکس (BitMEX) به تازگی استدلال کرده است که دلیل اصلی تاثیرات مثبت انتقال آتی اتریوم به پروتکل اثبات سهام، احتمالاً این است که این اقدام شبکه اتریوم را برای سرمایه‌گذاران تشنه سود، جذاب‌تر می‌سازد. در این خبر به بررسی تاثیر هاردفورک merge بر قیمت اتریوم می پردازیم.

 خرید اتریوم

هاردفورک merge

همانطور که می دانید، قابلیت استیکینگ اتریوم با راه‌اندازی زنجیره بیکن در ماه دسامبر 2020 (آذر 99) امکان‌پذیر شد. به این ترتیب، کسانی که رمزارز اتریوم خود را در این پلتفرم استیک کنند می‌توانند سودی در حدود 4 درصد کسب نمایند. این تحلیلگر معتقد است که راه اندازی هاردفورک merge احتمالاً بازده سهام را افزایش می دهد زیرا بخشی از درآمد حاصل از کارمزد تراکنش ها به سهامداران تعلق خواهد گرفت. این ایده، روند کسب درآمد غیرفعال با استیک کردن اتر را جذاب تر می کند.

تاکنون، توکن‌های استیک شده در شبکه اتریوم قفل شده‌اند و سرمایه‌گذاران نمی‌توانند بلافاصله پس از ارتقای آتی، دارایی های خود را برداشت کنند. با این حال، انتقال اتریوم به اثبات سهام که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد، اعتماد بیشتری را برای سهامدارانی به ارمغان می آورد که قصد دارند ارز‌های خود را در آینده بفروشند. از این رو، انتظار می رود پس از merge، سرمایه گذاران بیشتری برای سپرده گذاری در این شبکه اقدام کنند. این رویداد به نوبه خود می تواند قیمت اتر را به سمت سطوح بالاتر سوق دهد.

علاوه بر این، براساس نتایج تحقیقات BitMEX، ممکن است پس از ارتقا، محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم بیشتری برای ارائه سود بیشتر انتخاب شوند. به علاوه، این تحلیلگر معتقد است پویایی کاهش تورم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی نمی تواند قیمت اتر را چندان افزایش دهد.

انتظار می رود که ارتقای merge کمتر از دو هفته دیگر انجام شود. اتان بوچمن (Ethan Buchman)، بنیانگذار Cosmos اخیراً این رویداد را یک “معامله بزرگ” برای صنعت کریپتو توصیف کرده است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT