شبکه آزمایشی اتریوم

آخرین ادغام شبکه آزمایشی اتریوم، بنام Goerli فعال شد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قبل از اینکه بلاکچین اتریوم حرکت مورد انتظار خود را از الگوریتم اثبات کار به سمت الگوریتم اثبات سهام با موفقیت انجام دهد، سومین و آخرین شبکه محیط آزمایشی (testnet) آن نیز ادغام شده است. در این خبر به بررسی شبکه آزمایشی اتریوم، بنام Goerli می پردازیم.

ادغام شبکه آزمایشی اتریوم

Goerli آخرین مورد از سه شبکه آزمایشی عمومی بود که در “آخرین تمرین” ادغام اجرا شد. پس از این، انتظار می‌رود که ادغام شبکه اصلی در اواخر سپتامبر (اوایل مهر 1401) رخ دهد.

هنگامی که سختی کل ترمینال (TTD) از 10,790,000 فراتر رفت، در حدود ساعت 1:45 به وقت محلی، شبکه به اثبات سهام (PoS) تبدیل شد.

در 27 ژوئیه (5 مرداد)، اتریوم برای آماده شدن برای ادغام شبکه آزمایشی، ارتقای Bellatrix به زنجیره گوئرلی، Prater را اعلام کرد. پس از فعال شدن زنجیره Bellatrix در 4 آگوست (13 مرداد)، تنها چیزی که باقی ماند این بود که با گوئرلی ادغام شود، بنابراین شبکه آزمایشی می‌ تواند در زنجیره اثبات سهام به کار خود ادامه دهد.

ادغام شبکه آزمایشی، پروژه را یک قدم به ارتقاء شبکه اصلی eth در اواخر سال جاری نزدیکتر می کند. دو ادغام شبکه آزمایشی قبلی، Ropsten و Sepolia نیز تا حد زیادی موفقیت‌ آمیز بودند و اعتماد جامعه eth را افزایش دادند که ادغام واقعی، امسال می‌ تواند اتفاق بیفتد.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT