تحلیل قیمت بیبی دوج

تحلیل قیمت بیبی دوج

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیبی دوج یکی از بی ثبات ترین و سوداگرانه ترین دارایی های موجود در بازار است. در حالی که شیبا اینو همچنان در تلاش برای خروج از محدوده تثبیت طولانی مدت است که در آن تا 80 درصد به ارزش خود رسیده است، اما پس از آن نیمی از آن را در طی یک برگشت از دست داد. در این مقاله به تحلیل قیمت بیبی دوج می پردازیم.

تحلیل قیمت بیبی دوج

بیبی دوج در ماه مه وارد محدوده فوق الذکر شد، زمانی که از 0.0000000003506 دلار به 0.00000000099 دلار سقوط کرد. چنین کاهش سریع و شدیدی از بالاترین سطح محلی باعث وحشت سرمایه‌گذاران شد، اما فرصت‌هایی را برای معامله‌گران ایجاد کرد که معاملات پرریسکی را هدف قرار می‌دهند و ممکن است به طور بالقوه بازدهی بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

تحلیل قیمت بیبی دوج

تحلیل قیمت بیبی دوج

در زمان انتشار، بیبی دوج نزدیک به کف کانال رسم شده، حرکت می کند که با توجه به سابقه معاملاتی خود، نشان می دهد که جهش به سقف کانال امکانی است که در صورت وقوع، بیش از 50 درصد سود برای دارندگان به همراه خواهد داشت و این میتواند آینده بیبی دوج را تضمین کند.

هدف بیشتر دارندگان دارایی میم، شکست این محدوده به سمت بالا است، زیرا ممکن است باعث رشد سهموی شود و BabyDoge را در صدر قرار دهد.

شبکه به طور اساسی رشد می کند

علیرغم ماهیت سوداگرانه خود پروژه و عدم استفاده از ویژگی های این پلتفرم، شاهد افزایش تدریجی تعداد دارندگان BabyDoge هستیم که یکی از مهم ترین نشانه های رشد برای هر نوع دارایی ارز دیجیتال یا مالی است.

با توجه به ترکیب دارنده، بیشتر سرمایه‌ گذاران بیبی دوج در چند ماه اخیر روی این دارایی سرمایه‌گذاری کردند و در حال حاضر آن را با ضرر نگهداری می‌کنند. بدیهی است که داستان میم کوین ها را می توان با Shiba Inu’s مقایسه کرد که در روزهای اخیر بازدهی بیشتری را به بازار نشان داده است.

در زمان انتشار، BabyDoge حدود 0.37 درصد به ارزش خود در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT