بهترین هاستینگ وب

بهترین هاستینگ وب 2022

زمان مطالعه 33 دقیقه

ما بهترین هاستینگ وب را برای نیازهای شما آزمایش و تست کرده ایم. کسب‌وکارها و سازندگان وب‌سایت‌ها به بهترین سرویس هاستینگ وب برای افزایش عملکرد سایت‌های خود نیاز دارند، و از آنجایی که ما این را می‌دانیم، بیش از 160 هاست را بررسی کرده‌ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

در طول تست‌های خدمات هاستینگ وب، محدوده محصول را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، کنترل پنل‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم، ابزارهای آن‌ها را بررسی می‌کنیم، یک سایت یا دو سایت می‌سازیم، هر گزینه پشتیبانی مشتری را امتحان می‌کنیم، و برخی از تست‌های آپتایم (uptime) و سرعت عمیق را اجرا می‌کنیم.

خرید هاست خارجی

ما می دانیم که این کار کمی وقت گیر است، به همین دلیل است که تیم بررسی کنندگان متخصص ما همه کار سخت را قبلا انجام داده اند. ما همچنین با خرید نام دامین و راه‌اندازی وب‌سایت‌های آزمایشی برای هاست در هر پلتفرم هاستینگ وب فهرست شده در زیر، هر هاست وب را بر روی ویژگی‌هایی مانند سهولت استفاده، قیمت، قابل اعتماد بودن و موارد دیگر آزمایش و آزمایش کرده‌ایم.

از بین بیش از 160 ارائه دهنده هاستینگ وب و سازنده وب سایت (باز شده در تب جدید) که به طور گسترده در سایت خود بررسی کرده ایم، دوازده بهترین ارائه دهنده هاستینگ وب را با دقت انتخاب کرده ایم، نقاط قوت، ضعف، قیمت گذاری آنها را مقایسه کرده ایم تا شما در مورد اینکه کدام هاست برای نیازهای آنلاین شما بهتر است، آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

در این مقاله ما بر روی ارائه دهندگان هاستینگ وب برای مصرف کنندگان عمومی و مشاغل کوچک تمرکز می کنیم، اما اگر آن چیزی نیست که شما نیاز دارید، ما همچنین راهنماهای تخصصی در مورد بهترین هاستینگ وب رایگان (باز شده در تب جدید)، بهترین هاستینگ وب ارزان ، بهترین هاستینگ وردپرس، بهترین هاستینگ ایمیل، بهترین هاستینگ تجارت الکترونیک، بهترین هاستینگ سرور اختصاصی و موارد دیگر.

بهترین خدمات هاستینگ وب – 3 سرویس برتر از دیدگاه  ما

1. Bluehost بهترین سرویس هاستینگ وب است

در حالی که رقابت سخت است، Bluehost تقریباً در هر جنبه ای تحت تأثیر قرار می دهد و بسته کاملی از سرعت، امنیت، تطبیق پذیری، و مهمتر از همه، قابلیت اطمینان فوق العاده را فقط با 2.75 دلار در ماه ارائه می دهد.

2. هاستینگ اشتراکی Hostinger’s Premium

هاستینگر به خوانندگان TechRadar Pro این شانس را می دهد که از تخفیف اضافی در هاستینگ اشتراکی Premium با فقط 2.59 دلار در ماه برای یک اشتراک 12 ماهه برخوردار شوند. این شامل 100 گیگابایت حافظه SSD، یک دامین رایگان، SSL رایگان و یک ایمیل رایگان است.

3. Hostgator بهترین سرویس هاستینگ اشتراکی را دارد

Hostgator ما را با یک پیشنهاد انحصاری شگفت زده کرده است که برخی از بهترین ویژگی‌های هاستینگ مشترک را که برای مدت طولانی دیده‌ایم، با انبوهی از موارد رایگان مانند نام دامین، گواهی SSL و پول بازاریابی از تنها 2.64 دلار در ماه ارائه می‌کند.

بهترین خدمات هاستینگ وب در سال 2022

Bluehost  توسط WordPress.org به عنوان هاست برتر وب رتبه بندی شده است، سازمانی که بر توسعه محبوب ترین CMS در جهان نظارت دارد (اعتبار تصویر: Bluehost)

1. Bluehost – بهترین هاستینگ وب به طور کلی

بهترین هاستینگ وب

بهترین هاستینگ وب

یک هاست وب استثنایی وردپرس

مشخصات فنی

  • دامین رایگان:بله
  • SSL رایگان:بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + طرح های غنی از ویژگی
  • + داشبورد وب بصری
  • + پشتیبانی تخصصی چت زنده
  • +قیمت های پایین در سال اول

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون صورتحساب ماهانه (حداقل برنامه های یک ساله)
  • -VPS و برنامه اختصاصی فاقد سفارشی سازی هستند

خرید هاست از Bluehost

Bluehost  به دلیل طیف گسترده ای از برنامه های پر از ویژگی ها، راه اندازی آسان، شبکه قابل اعتماد و پشتیبانی عالی چت زنده برای کمک به اجرای روان سایت شما، در صدر جدول امتیاز ارائه دهنده هاستینگ وب ما قرار دارد.

ما طرح هاست اشتراکی 10 گیگابایتی آن را آزمایش کردیم که برای هاستینگ تازه کارها توصیه می کنیم زیرا هزینه آن 2.75 دلار در ماه است (9.99 دلار در صورت تمدید) و سازنده وب سایت، ادغام وردپرس، CDN رایگان و دامین و SSL رایگان برای سال اول. ارتقاء سایت‌ها و فضای ذخیره‌سازی نامحدود، پشتیبان‌گیری خودکار و سایر موارد اضافی (بسته به برنامه) برای شما به ارمغان می‌آورد.

پلن های وردپرس استارتر Bluehost قیمت یکسانی دارند، اما با ترفندهای مهم ویژگی. وردپرس از قبل نصب شده است، بنابراین می توانید بلافاصله شروع کنید. ما از Bluehost Marketplace برای یافتن مضامین زیبا، افزونه‌های پر ویژگی و موارد دیگر استفاده کردیم. ما توانستیم چندین سایت وردپرس را از طریق یک داشبورد وب با کاربری آسان مدیریت کنیم، اگرچه نمایندگان خبره پشتیبانی چت زنده سریع ترین پاسخ را نداشتند، پس از فعال شدن آنها کمک لازم را دریافت کردیم. نکته منفی دیگری که باید به آن توجه داشت این است که Bluehost هیچ گزینه صورتحساب ماهانه ندارد و شما فقط می توانید حداقل یک سال برای برنامه های مهاستینگ آن متعهد شوید.

اگر به دنبال چیز کمی ساده‌تر هستید، Website Builder Bluehost (قیمت 2.95 دلار در ماه که سالانه صورت‌حساب می‌شود) امکان ساخت سایت‌های زیبا را با کمی بیشتر از کشیدن و رها کردن فراهم می‌کند. استفاده از آن بسیار آسان است، اما آنقدر قدرتمند است که برنامه های برتر (24.95 دلار در ماه صورتحساب سالانه) حتی می توانند فروشگاه های وب پر از ویژگی بسازند.

برای متخصصان نیز چیزهای زیادی وجود دارد، از VPS با ارزش و هاستینگ اختصاصی قابل تنظیم، برنامه‌های WooCommerce هاست شده، هاستینگ تجاری Google Workspace، ثبت دامین، و حتی پشتیبانی مهاجرت برای انتقال آسان سایت موجود به اکانت Bluehost خود.

2. Hostinger – بهترین هاستینگ وردپرس

این هاست وب اروپایی برای نیازهای هاستینگ وردپرس ایده آل است

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: نامحدود
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + ارزش فوق العاده
  • + ویژگی های سطح بالا حتی در ارزان ترین طرح ها
  • + مهاجرت خودکار وردپرس رایگان
  • +100% آپتایم در طول تست
  • +پرداخت از طریق کارت، Google Pay، PayPal، Alipay و ارز دیجیتال پذیرفته می‌شود

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون هاستینگ اختصاصی
  • -پشتیبان گیری روزانه، دسترسی CDN، SSH فقط در طرح های گران تر

خرید هاست از Hostinger

Hostinger خود را با ارزش به فروش می رساند و دو یا سه ثانیه پس از بررسی آن، مشخصات سرویس دلیل آن را نشان می دهد. بسته آغازین All-In-One آن سالانه فقط 2.99 دلار صورت‌حساب می‌شود (8.99 دلار در صورت تمدید)، اما 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ترافیک نامحدود، SSL رایگان، دامین رایگان برای سال اول، پشتیبانی از 100 وب‌سایت، انتخابی از شش مرکز داده را در اختیار شما قرار می‌دهد. پشتیبان گیری خودکار، وردپرس مدیریت شده، ذخیره سازی ایمیل 1 گیگابایتی، اسکنر ویروس، فیلتر هرزنامه و موارد دیگر.

هاستینگر تعداد زیادی از catches (صیدهای) پنهان را در چاپ کوچک نیز دفن نمی کند. به عنوان مثال، SSL پس از یک سال هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت: برای تمام طول عمر اکانت شما رایگان است.

پشتیبانی از وردپرس Hostinger یک نکته برجسته است. اگر فقط به دنبال راه اندازی یک وبلاگ کوچک هستید، اکانت پایه از یک سایت واحد، 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 100 گیگابایت پهنای باند ماهانه و SSL رایگان از حداقل 1.99 دلار در ماه در اکانت چهار ساله پشتیبانی می کند (95.52 دلار مقرون به صرفه تا – جلو)، در صورت تمدید به 3.99 دلار افزایش می یابد.

سه طرح دیگر وردپرس ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کنند، اما حتی اکانت کاربری وردپرس پرو (با پشتیبانی از 300 وب‌سایت، 200 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند نامحدود، پشتیبان‌گیری روزانه، Cloudflare CDN و موارد دیگر) هنوز فقط 11.59 دلار در ماه در برنامه چهار ساله است. 19.99 دلار در زمان تمدید.

اگرچه برخلاف Bluehost، هاستینگر برنامه های هاستینگ اختصاصی را ارائه نمی دهد، که شاید برای کاربران تجاری که به سریع ترین سرعت ممکن نیاز دارند مشکل باشد. اما برنامه‌های هاستینگ ابری آن منابع سیستمی اختصاصی را در اختیار شما قرار می‌دهند، که این شرکت ادعا می‌کند که می‌تواند ۴ برابر سرعت عالی ارائه دهد.

و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های VPS به سرورهای اختصاصی قدرتمند نزدیک می‌شوند، با برنامه پیشرفته ۷۷.۹۹ دلاری در ماه، یک هیولای رم ۸ هسته‌ای، ۱۶ گیگابایتی با پهنای باند ماهانه ۱۲ ترابایتی در سطح سازمانی ارائه می‌کند. آزمایش ما ثابت کرد که این هاست وب یک ارائه دهنده با کیفیت برتر است.

3. HostGator – بهترین هاستینگ وب مشترک

به دنبال هاستینگ وب اشتراکی کامل خود هستید؟ این ارائه دهنده را باید ببینید

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + پهنای باند و فضای دیسک بدون اندازه گیری
  • +45 روز ضمانت بازگشت وجه
  • + پشتیبانی از چت زنده مفید
  • + 100٪ آپتایم در طول بررسی ما

دلایلی برای اجتناب

  • گزینه های پیکربندی سرور اختصاصی VPS محدود
  • ضمانت 99.9٪ آپتایم فقط در برنامه های هاستینگ ابری

با بیش از 20 سال فعالیت در این تجارت، HostGator به یک ارائه دهنده هاستینگ وب درجه یک با محصولات برای هر سطح از کاربر تبدیل شده است.

خرید هاست از HostGator

مشابه Bluehost و Hostinger، هاستینگ اشتراکی برای HostGator برجسته است، حتی با ارزان‌ترین طرح Hatching که پهنای باند و فضای دیسک نامحدود، دامین رایگان برای یک سال، SSL رایگان برای طول عمر برنامه شما، نصب وردپرس با یک کلیک و سازنده وب‌سایت همراه ارائه می‌دهد. 45 روز ضمانت بازگشت پول سخاوتمندانه وجود دارد و HostGator حتی یک وب سایت ساده را از سایت فعلی شما به فضای جدید شما به صورت رایگان منتقل می کند.

قیمت‌ها نیز خوب است، در برنامه سه ساله 2.75 دلار در ماه، سالانه 3.95 دلار صورت‌حساب (هر دو با 6.95 دلار تمدید می‌شوند.)

برنامه‌های وردپرس HostGator کمی گران‌تر هستند، با قیمت‌هایی که از 5.95 دلار در ماه در طول سه سال شروع می‌شوند (9.95 دلار در زمان تمدید)، اما آنها همچنین ویژگی‌های ضروری مانند پشتیبان‌گیری و محافظت از بدافزار را نیز اضافه می‌کنند، که اغلب در جاهای دیگر هزینه اضافی پرداخت می‌شود.

کاربران مطالبه گر(demanding) می توانند از بین سه VPS و سه برنامه هاستینگ اختصاصی انتخاب کنند، و اگر شما از نوع جاه طلب هستید، حتی می توانید کسب و کار هاستینگ خود را از طریق برنامه های فروش HostGator راه اندازی کنید.

محصولات سطح بالای آن‌ها به اندازه‌ای که در جاهای دیگر دیده‌ایم قابل تنظیم نیستند، و قیمت‌های اولیه نسبتاً بالا هستند، اما مشخصات خوب هستند و احتمالاً برای اکثر سایت‌ها بیش از اندازه کافی قدرت خواهید داشت. HostGator همچنین تنها 99.9٪ آپتایم را در برنامه های هاستینگ ابری تضمین می کند.

با این وجود، هر نوع هاستینگ که دنبال آن هستید، سی پنل (cPanel) استاندارد صنعتی همراه با داشبورد وب پر از ویژگی های خود HostGator، به خوبی به مدیریت فضای وب و اکانت ما کمک کرد. و اگر با مشکل مواجه شدید، مشکلی نیست: پشتیبانی تلفن و گفتگوی زنده HostGator اکثر مشکلات ما را در عرض چند دقیقه حل کرده است.

4. GoDaddy – بهترین هاست وب پشتیبانی چند زبانه

بهترین خدمات هاستینگ وب برای پشتیبانی چند زبانه

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: خیر
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + طیف وسیعی از محصولات
  • + صورتحساب انعطاف پذیر (برنامه های 1 ماهه تا ده ساله)
  • + هاستینگ لینوکس و ویندوز
  • + پشتیبانی چند زبانه

دلایلی برای اجتناب

  • -قیمت های بالاتر از حد متوسط ​​برای برخی از محصولات
  • – هاستینگ اشتراکی دارای زمان پاسخگویی سرور پایین تر است

خرید هاست از GoDaddy

GoDaddy مستقر در ایالات متحده یک غول هاستینگ وب با طیف گسترده ای از محصولات است. هاستینگ مشترک، VPS و اختصاصی وجود دارد. پشتیبانی از وردپرس که همه چیز را از وبلاگ های شخصی ساده گرفته تا فروشگاه های وب با امکانات کامل WooCommerce را پوشش می دهد. یک سازنده وب سایت با کاربری آسان، ایمیل و هاستینگ مایکروسافت 365، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، ثبت دامین، پردازش پرداخت، سیستم های نقطه فروش، و این لیست ادامه دارد (و در ادامه، و در ادامه).

GoDaddy محدوده مناسبی از چهار برنامه هاستینگ مشترک دارد. همه شامل مجموعه ای از مراکز داده در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و اقیانوسیه است. پشتیبان گیری روزانه و موارد اضافی غیرعادی مانند صندوق پستی رایگان Microsoft 365 برای سال اول. اما در زمینه‌های دیگر کمی ضعیف به نظر می‌رسند: دو طرح پایین‌تر فاقد SSL رایگان هستند و ارزان‌ترین گواهینامه SSL پولی ۹۴.۹۹ دلار در سال است.

قیمت هاستینگ اشتراکی نیز از اکثر موارد بیشتر است، با طرح اقتصادی 100 گیگابایتی یک سایت، 5.99 دلار در ماه در برنامه سه ساله، 8.99 دلار برای تمدید هزینه دارد. اما صورت ‌حساب GoDaddy به‌طور شگفت‌آوری انعطاف ‌پذیر است، و اگر مطمئن هستید که از این سرویس خوشتان می‌آید، می‌توانید این پس‌انداز را با یک برنامه پنج و حتی ده ساله قفل کنید. دریافتیم که هاستینگ مشترک زمان پاسخگویی سرور پایین‌تر از سطح استاندارد دارد، که در طول آزمایش‌های ما بهترین تجربه نبود، زیرا حل مشکل هاستینگ که با آن مواجه شدیم زمان بیشتری طول کشید.

ما متوجه شدیم که GoDaddy خدماتی با کیفیت بالا برای پول شما نیز ارائه می دهد. داشبورد وب با طراحی خوب برای استفاده آسان است. یک نصب کننده خودکار وردپرس و بیش از 150 برنامه وب برتر دیگر را در یک یا دو کلیک راه اندازی می کند. و cPanel استاندارد صنعتی دارای هر ابزاری است که برای مدیریت فضای وب خود نیاز دارید.

همه اینها برای ما خوب کار کرد، اما اگر به کمک نیاز دارید، GoDaddy با پایگاه دانش دقیق و چت زنده چندزبانه و پشتیبانی تلفنی که به بیش از 15 زبان بسیار چشمگیر در دسترس است، بیش از آن را ارائه می دهد.

5. GreenGeeks – بهترین سرویس هاستینگ سبز

با این ارائه دهنده هاستینگ متعصب سازگار با محیط زیست سبز شوید

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + طرح جبران انرژی 300٪
  • + یک درخت کاشته شده برای هر طرح هاستینگ فروخته شده
  • + هاستینگ اشتراکی قدرتمند
  • + قیمت های اولیه پایین

دلایلی برای اجتناب

  • -تخفیف اولیه برای برخی از محصولات وجود ندارد
  • -پشتیبانی تلفنی 7/24 نیست

خرید از سایت GreenGeeks

GreenGeeks که در سال 2008 در کالیفرنیا تأسیس شد، با افتخار ادعا می‌کند که «ارائه‌دهنده هاستینگ وب انرژی سبز شماره 1 در جهان» است، و این فقط بحث بازاریابی نیست: این شرکت برای پشتیبان‌گیری از آن اقدام واقعی انجام می‌دهد.

این فقط شامل طراحی پلت فرم آن به گونه ای نیست که تا حد امکان از نظر انرژی کارآمد باشد. GreenGeeks همچنین قول داده است که به ازای هر آمپری که استفاده می‌کند، سه برابر آن در انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری می‌کند و به کاهش انتشار کربن در آینده کمک می‌کند.

محصولات ستاره GreenGeeks برنامه های هاستینگ مشترک قدرتمند آن هستند. حتی ارزان‌ترین آنها پهنای باند نامحدود، دامین رایگان برای یک سال، پشتیبان‌گیری شبانه، 50 اکانت ایمیل، دسترسی چند کاربره، و SSL رایگان برای طول عمر اکانت را ارائه می‌دهد. قیمت‌ها در برنامه سه ساله از 2.95 دلار در ماه شروع می‌شوند، اگرچه در صورت تمدید به بالاتر از میانگین 10.95 دلار می‌رسند.

VPS و برنامه های سرور اختصاصی GreenGeeks برای سایت های پر ترافیک در دسترس هستند. اینها کمی گرانتر از اکثر ارائه دهندگان به نظر می رسند، اما این تا حد زیادی به این دلیل است که آنها هیچ 70٪ تخفیف برای اولین سال پیشنهاد اولیه ندارند. اما آنها به خوبی مشخص شده اند – حتی طرح پایه 39.95 دلاری 2 گیگابایتی در ماه شامل 10 ترابایت ترافیک ماهانه است – و عملکرد بسیار بهتری نسبت به پیشنهادات مشترک ارائه می دهند. مشابه GoDaddy، هنگام آزمایش GreenGeeks نیز پاسخ‌های تاخیری را تجربه کردیم.

در طول آزمایش ما، متوجه شدیم که GreenGeeks با ارائه دهندگان برتر هاستینگ در هر منطقه کاملاً مطابقت ندارد. به عنوان مثال، چندین مرکز داده وجود دارد، اما فقط در آمریکای شمالی و اروپا. پشتیبانی تلفنی از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 12 صبح به وقت شرقی، تعطیلات آخر هفته از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر محدود است. اما در مجموع، این یک سرویس دوست‌داشتنی است که نشان می‌دهد هاستینگ سبز فقط برای ایجاد حرکات سازگار با محیط زیست نیست: شما می‌توانید برخی از محصولات توانمند را نیز پیدا کنید.

6. InMotion Hosting – بهترین فروشندگان هاستینگ وب

یک گزینه عالی برای همه نیازهای هاستینگ Reseller شما.

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + طیف وسیعی از محصولات
  • + ارزش اکانت های فروشنده با مجوزهای cPanel و WHMCS
  • + دوره بازگشت وجه تا 90 روز
  • + پشتیبانی 27×7 در ایالات متحده از طریق تلفن، چت زنده، بلیط، انجمن انجمن

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون هاستینگ ویندوز
  • -بیشتر طرح های مشترک گزینه صورتحساب ماهانه ندارند

خرید هاست از InMotion Hosting

InMotion Hosting یک ارائه دهنده محبوب با بیش از 20 سال تجربه هاستینگ و مجموعه ای چشمگیر از برنامه ها است که انواع برنامه ها را پوشش می دهد.

این کار با قابلیت اشتراک گذاری، سازنده وب سایت و محصولات وردپرس شروع می شود. SSL رایگان وجود دارد و قیمت ها از 2.49 دلار در ماه برای خدمات سه ساله (8.99 دلار در زمان تمدید) شروع می شود.

اما InMotion چیزهای بیشتری از برنامه های VPS قابل تنظیم گرفته تا سرورهای اختصاصی قدرتمند و راه حل های ابر خصوصی هاست شده در سطح سازمانی ارائه می دهد. هر چقدر هم که وب سایت شما خواستار باشد، هاستینگ InMotion این قدرت را دارد که به شما کمک کند.

هاستینگ نمایندگی فروش InMotion باید برای هر کسی که می‌خواهد در ارائه‌دهنده هاستینگ وب تلاش کند، جذاب باشد. 80 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD و 800 گیگابایت پهنای باند می تواند از تنها 15.39 دلار در ماه در برنامه دو ساله شما باشد. ما توانستیم این را بین حداکثر 25 مشتری تقسیم کنیم. همه برای کمک به مدیریت فضای وب خود cPanel دریافت می کنند و WHMCS همراه همه اکانت ها و صورت حساب ها را برای شما مدیریت می کند.

اگر احساس جاه طلبی می کنید، ارتقاء فضای ذخیره سازی، پهنای باند و اکانت های cPanel بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید پلن های قدرتمندتر VPS را از 39.99 دلار در ماه دوباره بفروشید، و هاستینگ VPS وردپرس یک رم 4 گیگابایتی، CPU VPS2 با پنج مجوز cPanel را تنها با 19.99 دلار در ماه به شما می دهد.

هر اولویتی که دارید، InMotion سخت‌تر از بسیاری از موارد دیگر کار می‌کند تا به اجرای روان سایت شما کمک کند. پشتیبانی 24 ساعته تلفن، ایمیل و چت زنده، بلیط، یک وب سایت پشتیبانی، حتی یک انجمن انجمن برای چت با دیگران وجود دارد. و اگر باز هم به نتیجه نرسید، بیشتر طرح ها با یک دوره 90 روزه تضمین بازگشت پول پیشرو در بازار محافظت می شوند.

7. Domain.com – بهترین ارائه دهنده هاستینگ مشترک

قوی در هاستینگ مشترک با چند طرح ارزش عالی

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + SSL رایگان
  • + بسته های مشترک با ارزش خوب
  • + 99.99% تضمین آپتایم
  • +پشتیبانی مفید

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون VPS یا هاستینگ اختصاصی
  • -بدون cPanel
  • -بدون صورت‌حساب ماهانه در اکثر برنامه‌ها

خرید هاست از Domain.com

Domain.com ممکن است بیشتر به عنوان یک ثبت کننده دامین شناخته شود، اما همچنین هاستینگ اشتراکی با قابلیت شگفت انگیزی و یک یا دو سرویس قدرتمندتر از آنچه انتظار دارید ارائه می دهد.

به نظر ما سازنده وب سایت با کاربری آسان آن برای تازه کاران طراحی وب ایده آل است. بخش های از پیش ساخته شده و طرح بندی صفحه را بکشید و رها کنید (Drag and drop) تا سایت خود را بسازید و وبلاگ، فرم تماس، ابزارهای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را اضافه کنید. هر سایتی SSL رایگان برای طول عمر اکانت دریافت می کند. قیمت‌ها از 1.99 دلار در ماه (4.99 دلار در زمان تمدید) برای یک سایت ساده شش صفحه شروع می‌شود، در حالی که طرح تجارت الکترونیک از صفحات نامحدود و ایجاد برخی از فروشگاه‌های وب حرفه‌ای با تنها 12.99 دلار (14.99 دلار در صورت تمدید) پشتیبانی می‌کند.

هاستینگ اشتراکی ارزش منصفانه ای دارد و قیمت ها از 3.75 دلار در ماه شروع می شود (هیچ گزینه ماهیانه وجود ندارد)، 4.99 دلار در صورت تمدید، برای یک وب سایت واحد، با SSL رایگان و فضای ذخیره سازی نامحدود. فضای وب شما از طریق یک داشبورد بسیار محدود مدیریت می شود، حتی نزدیک به cPanel مشابه نیست، اما اصول اولیه را پوشش می دهد و شما باید سایت خود را نسبتاً سریع راه اندازی کنید.

هاستینگ اولیه وردپرس Domain.com دارای ویژگی‌های کمی است، اما همچنان فضای ذخیره‌سازی نامحدود، SSL رایگان، و پلاگین‌ها و تم‌های از پیش نصب ‌شده را تنها با پرداخت سالانه 3.75 دلار ارائه می‌کند. جالب ‌ترین چیز WP Live Domain.com است که از 29 دلار در ماه پشتیبانی و راهنمایی طراحی وردپرس را به شما ارائه می‌دهد، در حالی که WP Live Pro ماهانه 149 دلار به شما کمک می‌کند تا محتوا، صفحه فرود، عملکرد تلفن همراه و موارد دیگر را بهینه کنید. حتی اگر فقط برای یک ماه ثبت نام کنید، دریافت مشاوره حرفه ای در مورد طراحی اولیه وب سایت شما می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

8. Liquid Web- بهترین هاستینگ وب مدیریت شده

ارائه دهنده هاستینگ مدیریت شده متخصص با برخی از بهترین پشتیبانی در اطراف

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: خیر
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • +پشتیبانی پاسخگو و متخصص
  • + بسیاری از ویژگی های قدرتمند
  • +سرورهای سریع و قابل اعتماد
  • + توافقنامه سطح خدمات، زمان آماده‌سازی، پشتیبانی از زمان پاسخگویی را برای برخی محصولات تضمین می‌کند

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون هاستینگ اشتراکی
  • -قیمت های بالاتر از حد متوسط

خرید با پی پال از سایت liquid web

Liquid Web ارائه دهنده متخصص راه حل های هاستینگ مدیریت شده بالا برای همه چیز از ایمیل گرفته تا WordPress، WooCommerce، VPS، اختصاصی و متنوع دیگر محصولات ابری است.

بر خلاف رقابتی که بیشتر مصرف‌کننده است، Liquid Web برای رسیدن به قیمت‌های فوق‌العاده‌ای روی سرفصل‌ها تمرکز نمی‌کند. درعوض، ابتدا محصولات سریع و باکیفیت می‌سازد، و سپس هرچه ارزش داشته باشد از شما هزینه می‌گیرد.

به عنوان مثال، برنامه های VPS Liquid Web را در نظر بگیرید. آن‌ها مملو از ویژگی‌های پیشرفته هستند (هاستینگ لینوکس یا ویندوز، مدیریت Plesk و cPanel، دسترسی روت، حفاظت از DDoS، Cloudflare CDN و موارد دیگر)، و وب‌ سایت ادعا می‌کند که از AWS، Rackspace یا Digital Ocean نیز سریع‌تر هستند. آیا انتظار دارید آنها از همه ارزان تر باشند؟ البته که نه.

کیفیت خدمات به هر طرف که نگاه کنید واضح است. هاست شما سه یا چهار مرکز داده دارد؟ Liquid Web دارای ده است. اکثر ارائه دهندگان ادعا می کنند 99.9٪ آپتایم; مظنه Liquid Web 99.999%. این شرکت فقط وعده های مبهم در مورد پشتیبانی سریع نمی دهد. قرارداد سطح سرویس آن چت زنده یا زمان پاسخ تلفنی کمتر از 59 ثانیه را تضمین می‌کند و اگر این اتفاق نیفتد، اعتبار هاستینگ دارد.

تمام این قدرت هزینه دارد و قیمت پایه Liquid Web بالاتر از اکثر رقبا است. اما نسبت به کیفیت خدمات نیز ارزش منصفانه ای دارند و همچنان بسیار مقرون به صرفه هستند.

طرح وردپرس مدیریت شده 15 گیگابایتی Liquid Web تنها 15.83 دلار در ماه است، برای مثال، تقریباً هشت برابر قیمت محصول اولیه وردپرس Hostinger. اما همچنین سریع‌تر، توانمندتر و با ویژگی‌های حرفه‌ای‌تر است، و اگر برای شما مهم‌تر از قیمت است، طرح Liquid Web ممکن است معامله واقعی باشد.

 

9. Namecheap – بهترین هاستینگ وب نامحدود

به دنبال هاستینگ وب واقعا نامحدود هستید؟ اینو ببین

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • +قیمت های وسوسه انگیز پایین
  • +تعداد زیادی از محصولات
  • + دامین های رایگان شامل حریم خصوصی دامین در سال اول می شود
  • + ویژگی های پاداش ارزشمند حتی با ارزان ترین طرح ها

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون پشتیبانی تلفنی
  • -بدون هاستینگ ویندوز

خرید هاست از سایت Namecheap

Namecheap در سال 2000 به عنوان یک ثبت کننده دامین تاسیس شد، اما در طول سال ها به منظور ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات رشد کرده است. ما فقط درباره دامین‌هایی با هاستینگ مشترک اولیه صحبت نمی‌کنیم: Namecheap همچنین دارای WordPress، VPS، اکانت ‌های اختصاصی و فروشنده، هاستینگ ایمیل تجاری، فیلتر هرزنامه، DNS ممتاز، فضای ذخیره‌سازی ابری، CDN، حتی VPN است. شانس خوبی وجود دارد که بتوانید تمام محصولات مرتبط با وب مورد نیاز خود را در سایت Namecheap پیدا کنید.

طرح‌ها معمولاً ارزش خوبی دارند، با قیمت‌های اولیه پایین و برخی ویژگی‌های غیرمنتظره. به عنوان مثال، هاستینگ اشتراکی از 2.18 دلار در ماه (4.48 دلار در صورت تمدید) قیمت گذاری شده است. نکته این است که SSL فقط برای سال اول رایگان است. اما مزایا شامل مهاجرت رایگان سایت، یک CDN، یک دامین برای یک سال با حریم خصوصی وب سایت، دو بار پشتیبان گیری در هفته، و پشتیبانی از هاستینگ حداکثر سه وب سایت است (بسیاری از برنامه های بودجه شما را به یک وب سایت محدود می کند.)

این داستان مشابهی از محصولات با ارزش با ویژگی های غیرمنتظره در هاستینگ وردپرس Namecheap است. حتی گران‌ترین طرح این شرکت (EasyWP Supersonic) فقط 4.57 دلار در ماه صورت ‌حساب سالانه (9.07 دلار در زمان تمدید) است، اما این به شما سایتی می‌دهد که می‌تواند 500 هزار بازدیدکننده در ماه داشته باشد، با 99.9٪ گارانتی آپتایم، و یک CDN رایگان برای بهترین عملکرد ممکن.

ما متوجه شدیم که VPS و محصولات اختصاصی Namecheap چندان رقابتی نیستند. قیمت‌ها معقول است و گزینه‌های پیکربندی زیادی وجود دارد، اما همه نیازها را پوشش نمی‌دهند (مثلاً هاستینگ ویندوز وجود ندارد.) اما حتی در اینجا، Namecheap به طور کلی کار خوبی انجام می دهد، و به طور کلی یک ارائه دهنده هاستینگ عالی برای کسانی است که بودجه کمی دارند.

 

10. Hostwinds – بهترین هاستینگ وب اختصاصی

یک راه حل هاستینگ اختصاصی فوق العاده برجسته.

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: خیر
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + VPS بسیار قابل تنظیم و برنامه های سرور اختصاصی
  • +قیمت رقابتی
  • + SSL رایگان و IP اختصاصی با هاستینگ اشتراکی

دلایلی برای اجتناب

  • دوره ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته Miserly
  • -پیدا کردن جزئیات کامل قیمت ممکن است مشکل باشد

خرید هاست از Hostwinds

Hostwinds  یک ارائه دهنده هاستینگ وب با برخی از محصولات بسیار قابل تنظیم است که برای کاربران خانگی و مشاغل پر تقاضا کار می کند.

به عنوان مثال، هاستینگ اشتراکی در برنامه سه ساله فقط 3.74 دلار در ماه قیمت دارد (با 4.99 دلار تمدید می شود.) اما مجموعه مناسبی از ویژگی ها شامل SSL رایگان، IP اختصاصی رایگان، سازنده وب سایت و نصب آسان وردپرس است. و امکانات اضافی اختیاری عبارتند از Hostwinds Monitoring، که در آن شرکت سایت شما را نظارت می‌کند و اگر سایت از کار افتاده باشد، به‌طور خودکار یک بلیط را باز می‌کند. (این 24 دلار در سال است، اما اگر سایت شما را با سرعت بیشتری پشتیبان گیری کند، می تواند ارزش پرداخت را داشته باشد.) وقتی نوبت به ایمن نگه داشتن وب سایت ما می رسد، متوجه می شویم که برنامه های Hostwinds با SSL رایگان ارائه می شوند که برای تأیید هویت یک وب ‌سایت و رمزگذاری اطلاعات ارسال‌شده به (sent to) و از (from) سایت استفاده می‌شود.

برنامه های Hostwinds با بالا رفتن از محدوده قابل تنظیم تر می شوند. هاستینگ VPS در دو نوع لینوکس و ویندوز، به عنوان مثال، و در فرم های مدیریت شده (Hostwinds سرور را برای شما حفظ می کند) و ارزان تر (شما خودتان به امور فنی رسیدگی می کنید) در دسترس است. یکی از نکات منفی که ما فکر می کنیم باید از آن آگاه باشید این واقعیت است که Hostwinds یک دوره بازپرداخت بسیار کوتاه دو روزه برای اشتراک های زیر 12 ماه ارائه می دهد.

Hostwinds با محدوده سرور اختصاصی خود واقعاً عالی است. قیمت ها از 122 دلار در ماه برای یک CPU، چهار هسته، 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت هارد دیسک با 10 ترابایت ترافیک خروجی شروع می شود. این در حال حاضر برای بسیاری از وظایف کافی است، اما Hostwinds چیزهای بیشتری دارد: می توانید از بین 13 سرور پایه انتخاب کنید، سپس تا ده دستگاه ذخیره سازی SSD یا HDD اضافه کنید، از 8 تا 32 گیگابایت رم استفاده کنید، توزیع لینوکس (یا سرور ویندوز) مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و پهنای باند مجاز خود را از 10 ترابایت تا بدون اندازه گیری تنظیم کنید.

یک یا دو مورد اضافی اختیاری اضافه کنید (پشتیبان گیری 1 دلار در ماه به اضافه هزینه های ذخیره سازی است، Hostwinds Monitoring فقط 2 دلار در ماه است) و سیستمی توانا خواهید داشت که حتی برای حیاتی ترین وظایف تجاری آماده است.

 

11. Dreamhost – بهترین ارائه دهنده هاستینگ ایمیل

راه حل قابل اعتماد هاستینگ ایمیل برای نیازهای کسب و کار شما

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: بله
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • + ایمیل هاست شده با صندوق ورودی 25 گیگابایتی، ضد هرزنامه هوشمند
  • +وردپرس برای همه نیازها و بودجه ها برنامه ریزی می کند
  • + دوره بازپرداخت سخاوتمندانه 97 روزه برای هاستینگ اشتراکی که با کارت پرداخت می شود

دلایلی برای اجتناب

  • -بدون بازپرداخت برای برخی طرح ها و روش های پرداخت
  • -بدون پشتیبانی تلفنی

خرید هاست از Dreamhost

برخی از هاست ‌های وب بازار مصرف‌کننده را هدف قرار می‌دهند، برخی دیگر به سمت مشاغل می‌روند، اما DreamHost کمی جاه‌طلبانه‌تر است: طیف برنامه‌های آن طوری طراحی شده‌اند که تقریباً برای همه جذاب باشد.

هاستینگ وردپرس در برنامه سه ساله فقط از 2.59 دلار در ماه شروع می شود، به عنوان مثال (5.99 دلار در زمان تمدید)، اما همچنان شامل SSL رایگان و ترافیک نامحدود است. اما اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، مسیر ارتقای همواری از طریق طرح وردپرس نامحدود (وب‌سایت‌ها و ایمیل نامحدود با 3.95 دلار در ماه)، برنامه‌های مدیریت شده وردپرس برای سرعت و قابلیت اطمینان بیشتر، حتی برنامه‌های VPS وردپرس برای حداکثر کارایی وجود دارد.

با برنامه های VPS مستقل DreamHost تقریباً مشابه است. قیمت‌ها از 10 دلار در ماه برای مجموعه ویژگی‌های مناسب (SSL رایگان، وب‌سایت‌ها و ترافیک نامحدود) شروع می‌شود، اما شما همچنین می‌توانید برنامه‌های ماهانه 20، 40 دلار و 80 دلار را ارتقا دهید تا منابع سیستم بیشتری دریافت کنید و از سایت‌های سنگین‌تر پشتیبانی کنید.

DreamHost همچنین هاستینگ ایمیل توانمندی را ارائه می دهد. ممکن است فکر کنید که از قبل با ارائه دهندگان دیگر ایمیل دارید، اما این لزوما درست نیست. این لزوماً با تمام ثبت‌های دامین یا بسته‌های هاستینگ مشترک همراه نیست، و حتی اگر ایمیل دریافت کنید، ممکن است ساده‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید (به عنوان مثال یک صندوق ورودی 1 یا 2 گیگابایتی).

بسته ایمیل DreamHost با یک صندوق ورودی بزرگ 25 گیگابایتی فراتر از اصول اولیه است. این دارای IMAP است، بنابراین می توانید پیام های ورودی و خروجی یکسان را از همه دستگاه های خود مشاهده کنید. فیلتر هرزنامه داخلی، ایمیل‌های ناخواسته، بدافزارها و حملات فیشینگ را مسدود می‌کند، و کل بسته می‌تواند تنها با 1.99 دلار در ماه صورتحساب ماهانه، یا 1.67 دلار در صورت پرداخت یک سال از قبل، متعلق به شما باشد، هرچند، با عدم پشتیبانی تلفنی، اگر در این مسیر با مشکلاتی مواجه شدید، ممکن است راه اندازی سایت خود کمی کندتر باشد.

 

12. WP Engine – بهترین هاستینگ وردپرس مدیریت شده

یک ارائه دهنده هاستینگ وردپرس مدیریت شده.

مشخصات فنی

  • دامین رایگان: خیر
  • SSL رایگان: بله
  • پشتیبانی 7/24 مشتری: بله

دلایل خرید

  • +منطقه صحنه سازی (Staging)
  • +عملکرد عالی
  • + پشتیبانی سریع و متخصص
  • +60 روز ضمانت بازگشت وجه

دلایلی برای اجتناب

  • -یک منحنی یادگیری تندتر از حد معمول برای مبتدیان
  • هاستینگ وردپرس مدیریت شده ارزان تری وجود دارد
  • ویژگی های گسترده می تواند تازه واردان را بترساند

خرید هاست از WP Engine

تقریباً هر هاست وب ادعا می‌کند که یک طرح وردپرس ارائه می‌کند، اما اینها اغلب کمی بیشتر از برنامه هاستینگ مشترک آنها با برخی تغییرات جزئی هستند (آنها آن را از قبل برای شما نصب می‌کنند، به جای اینکه شما را مجبور کنند آن را با چند کلیک نصب کنید.)

برنامه‌های WP Engine  برای وردپرس از پایین به بالا، با راه‌اندازی و انتقال آسان‌تر، به‌روزرسانی‌های قابل اعتماد و خودکار وردپرس، ویژگی‌های امنیتی اضافی، بهینه‌سازی‌های عملکرد تخصصی، ویژگی‌های ارزشمند عیب ‌یابی و موارد دیگر ساخته شده‌اند.

تفاوت آشکار است. ارائه دهندگان کوچک تر ممکن است به شما تم های رایگان بدهند، اما آنها اغلب پیشنهادات اولیه ای هستند که هرگز نمی خواهید از آنها استفاده کنید. WP Engine 10 تم فوق‌العاده StudioPress را ارائه می‌کند، محصولات ممتاز با ارزش واقعی (StudioPress سالانه 360 دلار برای دسترسی به تمام تم‌های آن درخواست می‌کند.)

مرحله بندی یکی دیگر از مزایای WP Engine است. متوجه شدیم که زمانی که در حال تغییر مضامین، افزودن ویژگی‌های سایت یا فقط چند به‌روزرسانی بودیم، ناحیه Staging اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه آن‌ها را به صورت زنده قرار دهیم، آن‌ها را با خیال راحت روی نسخه‌ای از سایتمان آزمایش کنیم. مزایای دیگر شامل به روز رسانی ایمن وردپرس است، در حالی که تست های عملکرد یکپارچه بررسی هایی را در وب سایت شما انجام می دهند و نکات مفیدی برای افزایش سرعت ارائه می دهند.

اگر به همه این قابلیت ها نیاز ندارید، ممکن است کمی طاقت فرسا باشد. رابط WP Engine به خوبی طراحی شده است، اما مملو از ابزارها و گزینه‌ها است، و این احتمالاً به معنای یک منحنی یادگیری شیب‌دار برای کاربران بی‌تجربه است.

قیمت‌ها نیز بالاتر از حد متوسط ​​هستند، حتی ابتدایی‌ترین طرح موتور WP با هزینه 25 دلار در ماه، تقریباً سه برابر هزینه رقابت بودجه است. اما اگر به دنبال یک محیط بهینه، با ابزارهای باکیفیت و پشتیبانی عالی هستید، این می تواند ارزش پرداخت را داشته باشد.

چگونه بهترین خدمات هاستینگ وب را آزمایش می کنیم

بررسی کنندگان ما هر سرویس هاستینگ وب را  با ثبت‌ نام و خرید طرحی برای بررسی آنچه که هر ارائه‌دهنده هاستینگ وب به کاربران جدید ارائه می‌دهد و همچنین آسانی پیمایش در داشبورد هر برند را آزمایش می‌کنند. ما به حمایتی که به شما ارائه می شود توجه زیادی می کنیم.

ما جزئیات آنچه را که دریافت می‌کنید (و همچنین آنچه را که نمی‌گیرید) می‌سنجیم و هر ارائه‌دهنده هاستینگ وب را بر اساس کیفیت ویژگی‌های آن که بسیاری از مشتریان از آن استفاده خواهند کرد، رتبه‌بندی می‌کنیم، و اینکه شرکت هاستینگ وب چقدر واضح است که مشتری در هر محصول چه چیزی دریافت می کند.

از آنجایی که می دانیم انتخاب یک شرکت هاستینگ وب که می توانید به آن اعتماد کنید مهم است، ما بر این تمرکز می کنیم که آیا هر ارائه دهنده هاستینگ وب محصولات خود را به روشی صادقانه، روشن و شفاف ارائه می دهد یا خیر. در آزمایش‌های ما، تشخیص این موضوع آسان است، زیرا فهرست ویژگی‌هایی را که هر شرکت ادعا می‌کند ارائه می‌کند، با آنچه که پس از شروع استفاده از خدمات آن‌ها واقعاً به آن دسترسی داریم، مقایسه می‌کنیم.

در نهایت، آزمایش‌های سرعت هاست وب ما معمولاً بر اساس ارزان‌ترین طرح هاستینگ مشترک موجود از یک ارائه‌دهنده است.

سپس یک سایت ثابت اولیه را در فضای وب خود آپلود می کنیم، شامل فایل های HTML و CSS و برخی از تصاویر، و Uptime.com را پیکربندی می کنیم تا در فواصل زمانی پنج دقیقه، در دسترس بودن و زمان پاسخ سرور سایت خود را بررسی کنیم. این به ما یک نشانه کلی از سرعت و آپتایمی می دهد که احتمالاً زمانی که در نهایت در مورد بهترین ارائه دهنده هاستینگ وب برای شما تصمیم می گیرید، تجربه خواهید کرد.

هر یک از ارائه دهندگان هاستینگ وب در زیر بر اساس این که برای یک جنبه از خدمات هاستینگ وب در صدر بازی خود قرار دارند انتخاب شده اند. از هاستینگ مشترک گرفته تا هاستینگ نمایندگی فروش، ما بهترین ها را برای شما گردآوری کرده ایم تا یک شرکت هاستینگ وب متناسب با نیازهای فردی شما پیدا کنید.

اگر به نکات بیشتری در مورد خرید یک سرویس هاستینگ وب نیاز دارید، انواع مختلف خدمات هاستینگ چیست یا چگونه بهترین سرویس هاستینگ وب را برای خود انتخاب کنید، برای همه این موارد و موارد دیگر به پایین این صفحه بروید.

نحوه انتخاب ارائه دهنده هاستینگ وب

دنیای هاستینگ وب مملو از اصطلاحات مرموز است و اجتناب از آن بسیار سخت است. حتی تصمیم گیری در مورد نوع برنامه ای که نیاز دارید نیاز به دانش کمی از شرایط فنی دارد (باز هم VPS چیست؟) اما نگران نباشید: این بسیار ساده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد.

در واقعیت، اگرچه یادگیری چند اصول اولیه هاستینگ قبل از خرید کمک می کند، لازم نیست زمانی را صرف جزئیات فنی کنید. اگر تنها چیزی که در مورد هاست می دانید این است که محصولات اشتراکی کند اما ارزان هستند. برنامه های VPS سریع تر و کمی گران تر هستند. و هاستینگ اختصاصی سریع‌ترین است، اما می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد، پس شما در حال حاضر شروع بسیار خوبی دارید. همچنین لازم به ذکر است که هنگام انتخاب سرویس هاستینگ وب مناسب برای شما، پشتیبانی مشتری فاکتور بسیار مهمی است. پس از همه، اگر شما یک مبتدی هستید، می خواهید امنیت بدانید که ارائه دهنده انتخابی شما می تواند راه حل های سریع و مفیدی را برای سوالات شما ارائه دهد.

البته، اگر بتوانید کمی فراتر از آن بروید، کمک می کند، به همین دلیل است که در این راهنما، انواع هاستینگی را که می توانید دریافت کنید، توضیح می دهیم، توضیح می دهیم که آنها برای چه کسانی هستند و به شما توصیه خرید کمی می دهیم. ضرری نخواهد داشت – قول می دهیم – و در پایان شما ایده بسیار بهتری در مورد هاستینگ مورد نیاز خود خواهید داشت و هنگامی که در حال بررسی یک ارائه دهنده هستید به دنبال چه چیزی باشید.

خرید هاست خارجی

سوالات متداول بهترین خدمات هاستینگ وب

خدمات هاستینگ وب چیست؟

اگر از خود پرسیده اید که “سرویس هاستینگ وب چیست و چگونه کار می کند؟” ما توضیح مفصلی با تمام اطلاعاتی که برای کمک به شما در درک خدمات قبل از انتخاب سرویس مناسب برای نیازهای وب سایت خود دارید، نوشته ایم.

به طور خلاصه، هاستینگ وب سرویسی است که سایت یا برنامه وب شما را در اینترنت قابل دسترسی می کند – و به طور کلی به عنوان یکی از مهمترین عناصر مورد نیاز هنگام ساخت یک وب سایت از هر نوع در نظر گرفته می شود.

هاست ‌های وب سرورهای فیزیکی را که وب ‌سایت‌ها را در خود جای داده‌اند، نگهداری و اجرا می‌کنند، و بسته به نیاز وب‌سایت و بودجه شما، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

از هاستینگ مشترک گرفته تا هاستینگ VPS و وردپرس – نوع فضای سروری که برای ذخیره داده‌های وب‌سایت خود اجاره می‌کنید، بسته به سرویس هاستینگ وب که انتخاب می‌کنید و بسته‌ای که از ارائه‌دهنده انتخاب می‌کنید، می‌تواند به طور خاص تنظیم شود.

هاستینگ اشتراکی چیست؟

هاستینگ اشتراکی یک طرح ساده است که در آن چندین وب سایت در یک وب سرور (نوعی کامپیوتر) ذخیره می شوند.

برای یک برنامه هاستینگ مشترک ثبت نام کنید و ارائه دهنده شما مقداری فضای روی سرور به شما اختصاص می دهد. سپس می‌توانید برای نصب وردپرس، ووکامرس یا برنامه‌های دیگر به آن فضا دسترسی داشته باشید یا فقط یک سایت خودتان را آپلود کنید. دامین ای مانند MySite.com بخرید، آن را طوری تنظیم کنید که به فضای وب اشاره کند و سایت شما در دسترس جهان خارج قرار می گیرد.

یکی از مزایای هاستینگ اشتراکی سادگی آن است. شما نیازی به صرف زمان برای نگهداری سرور ندارید، زیرا ارائه دهنده شما این کار را انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی سایت خود کار کنید.

اشتراک گذاری وب سرور به معنای به اشتراک گذاشتن هزینه ها نیز هست، و گاهی اوقات صدها وب سایت در یک سرور، معمولاً به معنای قیمت های پایین است.

مشکل بزرگ هاستینگ اشتراکی این است که شما منابع سیستم سرور خود را نیز به اشتراک می گذارید: زمان، CPU، RAM، ذخیره سازی و اتصال به شبکه. تنها چیزهای زیادی برای رفتن وجود دارد، و هر چه سایت های بیشتری روی سرور شما باشد، احتمالاً وب سایت شما کندتر و کمتر قابل اعتماد خواهد بود.

هاستینگ اشتراکی هنوز در بسیاری از شرایط بهترین انتخاب است. اگر در حال ایجاد یک وبلاگ ساده، یک سایت برای خانواده، یک باشگاه محلی، هر چیزی با ترافیک بسیار کم هستید که در آن هیچ کس اهمیتی نمی دهد که سایت گاهی اوقات کمی کند باشد، گزینه اشتراک گذاری ایده آل است. استفاده از آن بسیار آسان است و می‌توانید برنامه‌های مناسبی را از بسیاری از ارائه‌دهندگان با حدود ۲ تا ۴ دلار در ماه دریافت کنید.

اما اگر این چیز مهم‌تری باشد، یک فروشگاه اینترنتی، شاید یک سایت تجاری، یک وب‌سایت کند یا غیرقابل اعتماد بازدیدکنندگان را از خود دور می‌کند. ارزش ارتقا به چیزی قدرتمندتر را دارد.

هاستینگ VPS چیست؟

هاستینگ VPS (سرور خصوصی مجازی) یک فناوری هوشمندانه است که یک سرور فیزیکی را به چندین محیط سرور تقسیم می کند.

وارد یک VPS شوید و به چیزی که شبیه سرور کامل است دسترسی خواهید داشت. این بسیار پیچیده تر از هاستینگ مشترک است، اما کنترل بسیار بیشتری را نیز به شما می دهد. شما می توانید هر برنامه ای را نصب کنید، تنظیمات سرور را تغییر دهید، حتی اگر دوست دارید کل سیستم عامل را جایگزین کنید.

محیط‌های VPS دیگری روی همان سرور فیزیکی وجود خواهد داشت (البته نه به اندازه اکانت ‌های هاستینگ مشترک)، که عملکرد شما را کمی کاهش می‌دهد. اما شما تخصیص پهنای باند شبکه، رم، فضای ذخیره سازی و زمان CPU خود را خواهید داشت. اینها با مشتریان دیگر به اشتراک گذاشته نمی شوند، به این معنی که سایت شما باید سرعت بالاتر و ثابت تری نسبت به هاستینگ مشترک داشته باشد.

ارتقاء نیز اغلب بسیار آسان است. اگر ترافیک وب سایت افزایش یابد و به منابع اضافی نیاز داشته باشید – زمان CPU بیشتر، رم اضافی، پهنای باند بیشتر – پس معمولاً می توانید آنها را با یک یا دو کلیک به برنامه خود اضافه کنید و تقریباً بلافاصله در دسترس خواهند بود.

این قدرت اضافی قیمتی دارد، اما ممکن است بسیار کمتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. ارزانترین طرح هاستینگ مشترک Hostinger’s 1.99 دلار در ماه در برنامه چهار ساله است. ارزان ترین برنامه VPS آن فقط 2.99 دلار است، دوباره در طی چهار سال. این یک طرح بسیار ابتدایی است، اما با قیمت 8.99 دلار برای یک ماه، گران نیست که ببینید آیا یک VPS می تواند برای شما کار کند یا خیر.

هاستینگ اختصاصی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، هاستینگ اختصاصی طرحی است که در آن یک سرور فیزیکی به یک مشتری اختصاص داده شده است. این بدان معناست که دیگر مشکلی در سرعت وجود ندارد زیرا پهنای باند، رم یا زمان CPU را با اکانت ‌های دیگر به اشتراک می‌گذارید: کل سیستم به تنهایی متعلق به شماست.

از آنجایی که شما کل سرور فیزیکی را اجاره می کنید، اکثر ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند آن را با هر سخت افزاری که نیاز دارید بسازید. شما معمولاً می توانید CPU، درایوهای ذخیره سازی و نوع (هاردهای HDD ارزان و با ظرفیت بالا، SSD های کوچکتر اما سریعتر)، سیستم عامل، پهنای باند مجاز و موارد دیگر را انتخاب کنید. اگر پول نقد دارید، اغلب می‌توانید سیستم‌های بسیار قدرتمندی بسازید (مثلاً اگر می‌توانید دلیلی برای استفاده از آن‌ها بیاندیشید، سرور اختصاصی رده بالای Hostwinds تا ده هارد دیسک را پشتیبانی می‌کند. .)

این می تواند گران باشد. حتی ارائه دهندگان بودجه مانند Namecheap ماهانه 50 تا 60 دلار برای اساسی ترین سرورهای اختصاصی خود دریافت می کنند، و مدل های سازمانی برتر Liquid Web ممکن است 500 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشند (اگرچه آنها سایت های بزرگی را هدف قرار می دهند که ممکن است یک میلیون صفحه داشته باشند. بازدید در ماه.)

کار بیشتری برای مدیریت یک سرور اختصاصی نیز وجود دارد. در هاستینگ اشتراکی، اگر سرور شما از کار بیفتد، تیم پشتیبانی ارائه دهنده باید متوجه شود و آن را تعمیر یا راه اندازی مجدد کند. اما اگر سرور را راه‌اندازی می‌کنید، همه اینها به شما بستگی دارد، مگر اینکه هزینه بیشتری به ارائه‌دهنده بپردازید تا آن را برای شما مدیریت کند (به «هاستینگ مدیریت شده چیست؟» مراجعه کنید.)

با این حال، اگر به عملکرد عالی و کنترل کامل سرور خود نیاز دارید، احتمالاً یک برنامه اختصاصی راه حلی است.

هاستینگ وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلت فرم رایگان محبوب است که ساخت انواع وب سایت ها را آسان می کند، از یک پیشنهاد ساده یک صفحه، تا یک وبلاگ، یک سایت تجاری حرفه ای، حتی یک فروشگاه اینترنتی کامل.

بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ وب برنامه های وردپرسی را ارائه می دهند که فرآیند راه اندازی سایت شما را ساده می کند و اغلب شامل ابزارهایی برای افزایش سرعت و اجرای روان تر سایت می شود.

مثلاً یک پلن بخرید و وردپرس معمولاً از قبل نصب شده است، بنابراین لازم نیست خودتان آن را تنظیم کنید. WP Engine برخی از تم های شیک وردپرس را به کار می برد و به شما این امکان را می دهد که حتی اگر مهارت های طراحی ندارید، یک سایت با ظاهر زیبا ایجاد کنید. و اکثر برنامه ها حداقل تلاشی برای به روز رسانی خودکار وردپرس با وصله های جدید به محض رسیدن آنها انجام می دهند و دردسرهای نگهداری سایت شما را کاهش می دهند.

اگر نیازهای وردپرس شما بسیار ساده است، ممکن است به یک برنامه هاستینگ تخصصی وردپرس نیاز نداشته باشید. اکثر برنامه های هاستینگ مشترک دارای نصب آسان وردپرس و تعداد انگشت شماری از ویژگی های مرتبط دیگر هستند، و محصول هاستینگ اشتراکی All-In-One Hostinger انواع امکانات اضافی ارزشمند را در اختیار شما قرار می دهد – به روز رسانی های خودکار، جادوگران سایت سازی وردپرس، شتاب دهنده های عملکرد، و موارد دیگر – از 2.99 دلار در ماه.

هاستینگ مدیریت شده چیست؟

اکانت ‌های هاستینگ مشترک معمولاً برای کار بسیار ساده هستند، اما محصولات نهایی بالاتر – وردپرس، هاستینگ VPS، سرورهای اختصاصی – اغلب به اجرای انواع وظایف نگهداری نیاز دارند. ممکن است لازم باشد افزونه های وردپرس را آزمایش و به روز کنید، وصله های سیستم عامل را نصب کنید، خطاهای سرور را شناسایی و عیب یابی کنید، شاید در صورت قفل شدن یا خراب شدن سرور، سرور را راه اندازی مجدد کنید.

یک برنامه هاستینگ وب مدیریت شده بخرید و برخی یا همه این وظایف توسط تیم پشتیبانی معمولی ارائه دهنده هاستینگ شما انجام می شود. شما به طور بالقوه در زمان واقعی و دردسر صرفه جویی خواهید کرد، و اگر مشکلاتی به وجود بیایند، به سرعت توسط افرادی که دارای بهترین شرایط برای رفع آنها هستند، رسیدگی می شود.

عالی به نظر می رسد – پس چرا کسی باید کار دیگری انجام دهد؟ هزینه، عمدتا. به عنوان مثال، 4 هسته‌ای رم 8 گیگابایتی Hostwinds، به طور کامل مدیریت شده، 59.99 دلار هزینه دارد، اما برای نسخه مدیریت نشده DIY فقط 38.99 دلار هزینه دارد که یک کاهش قیمت بزرگ است.

یکی از پیام های کلیدی در اینجا این است که هنگام مقایسه وردپرس، VPS یا برنامه های اختصاصی بین ارائه دهندگان هاستینگ، این را در نظر داشته باشید. هاست A ممکن است بسیار ارزان به نظر برسد، اما آیا شما یک برنامه مدیریت شده را با یک برنامه مدیریت نشده مقایسه می کنید؟ حتما چاپ کوچک را بررسی کنید.

هیچ تعریف دقیقی از ” managed مدیریت شده” نیز وجود ندارد، بنابراین به سادگی تصور نکنید که یک برنامه مدیریت شده به این معنی است که شما مطلقاً هیچ تعمیر و نگهداری ندارید. هر ارائه‌دهنده‌ای تعریف خاص خود را از آنچه تحت پوشش است و چه چیزی نیست، دارد، بنابراین آن را بررسی کنید، مطمئن شوید که قبل از خرید دقیقاً متوجه شده‌اید چه چیزی تحت پوشش است.

هاستینگ ایمیل چیست؟

یکی از مزایای بزرگ ثبت دامین این است که می توانید آدرس ایمیل سفارشی خود را داشته باشید ([email protected] بسیار چشمگیرتر و تجاری تر از [email protected] است.) اما همیشه آنطور که انتظار دارید آسان نیست.

برای مثال، هنگام ثبت دامین احتمالاً ایمیلی دریافت نخواهید کرد. اکثر برنامه‌های هاستینگ شامل برخی پشتیبانی از ایمیل هستند، اما ممکن است به اندازه نیاز شما قدرتمند نباشد، مخصوصاً برای استفاده تجاری. شما اغلب محدودیت های سختگیرانه ای در اندازه صندوق ورودی، تعداد اکانت هایی که می توانید ایجاد کنید، حتی تعداد ایمیل هایی که می توانید در روز ارسال کنید، مشاهده خواهید کرد.

هاستینگ ایمیل سرویسی است که به شما امکان ارسال و دریافت ایمیل از طریق یک دامین سفارشی را می دهد. شما مجبور نیستید هاستینگ ایمیل را از همان ارائه دهنده هاستینگ وب خود خریداری کنید و در واقع اصلاً به هاستینگ وب نیاز ندارید: فقط یک دامین ثبت کنید، یک طرح هاستینگ ایمیل بخرید و آماده شروع ایجاد و استفاده از تمام آن اکانت های ایمیل [email protected] هستید.

ثبت نام برای هاستینگ ایمیل ممکن است خدمات بهتری را برای شما به ارمغان آورد. ارائه‌دهندگان برتر فضای Inbox زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند، از پیوست‌های بزرگ پشتیبانی می‌کنند، شما را با محدودیت‌های استفاده آزاردهنده باز نمی‌دارند و فیلترهای داخلی هرزنامه، فیشینگ و بدافزار را برای ایمن نگه داشتن شما ارائه می‌کنند.

این می تواند یک ویژگی باشد که ارزش افزودن به مجموعه هاستینگ شما را دارد و به طور کلی ارزان است. بسیاری از برنامه های هاستینگ ایمیل حدود 1 تا 2.50 دلار در ماه هزینه دارند. اما اگر در حال حاضر یک برنامه هاستینگ مشترک با بودجه دارید، به خاطر داشته باشید که ارتقاء ممکن است ویژگی های ایمیل بهتر و مجموعه ای از موارد مفید دیگر را نیز برای شما به ارمغان آورد. لیست ویژگی های هاستینگ ارائه دهنده خود را بررسی کنید تا دقیقا بدانید چه چیزی دریافت می کنید.

به چه ویژگی های هاستینگ وب نیاز دارم؟

هرکسی اولویت‌های هاستینگ خاص خود را دارد و ما نمی‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که به چه چیزی نیاز دارید و به چه چیزی نیاز ندارید. اما ما می توانیم قوانین کلی را به شما ارائه دهیم که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

فضای دیسک و پهنای باند نامحدود (یا unmetered نامحدود) عالی به نظر می رسد، و تنها چیزی که واقعاً مهم است این است که شما به اندازه کافی برای سایت خود دارید، و این ممکن است بسیار کمتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. هاست وب Kinsta گزارش داد که به عنوان مثال، سایت های وردپرس مشتریانش به طور متوسط ​​تنها حدود 1 گیگابایت اندازه دارند. اگر این شما هستید، پرداخت برای فضای «نامحدود unlimited » هیچ مزیتی به همراه نخواهد داشت.

تقریباً وب سایت شما به یک گواهی SSL نیاز دارد تا ارتباطات رمزگذاری شده ایمن با بازدیدکنندگان را فعال کند و از هشدارهای نگران کننده “ناامن insecure ” که در صورت عدم استفاده از SSL دریافت می کنند اجتناب کنید. اکثر طرح‌ها SSL رایگان ارائه می‌دهند، اما چاپ کوچک را بررسی کنید: گاهی اوقات SSL فقط برای سال اول رایگان می‌شود و پس از آن باید پرداخت کنید.

بسیاری از برنامه‌های هاستینگ وب شامل یک نام دامین رایگان، یک شیرین‌ کننده وسوسه‌انگیز اگر قبلاً ندارید. اما مراقب باشید، معمولاً فقط برای یک سال رایگان است، و سپس هزینه های استاندارد تمدید ارائه دهنده را پرداخت خواهید کرد. تمدید دامین Dot com تفاوت چندانی ندارد (میانگین 10 تا 20 دلار در سال)، اما داستان با دیگران متفاوت است. به عنوان مثال، Bluehost برای تمدید دامین های .co.uk سالانه 29.99 دلار درخواست می کند، در حالی که Namecheap 9.48 دلار می خواهد. اگر به دامین نیاز دارید، قیمت های تمدید را بررسی کنید تا از هزینه واقعی درازمدت مطلع شوید.

وب‌سایت‌ها به دلایل مختلف ممکن است خراب شوند، و اگر می‌خواهید زمان خرابی را به حداقل برسانید، تهیه نسخه پشتیبان الزامی است. به دنبال طرحی باشید که شامل سرویس پشتیبان باشد و به دفعات آن توجه کنید: پشتیبان گیری هفتگی ممکن است برای سایت هایی که هرگز تغییر نمی کنند قابل قبول باشد، اما پشتیبان گیری روزانه بسیار بهتر است.

مهم نیست که چقدر در دنیای هاستینگ وب تجربه دارید، مطمئناً گاهی اوقات به پشتیبانی نیاز خواهید داشت. سایت پشتیبانی هاست های احتمالی خود را بررسی کنید: آیا محتوایی در مورد موضوعات مورد انتظار شما دارد و آیا خواندن آن مفید و آسان است؟ یک هاست حداقل باید 7/24 پشتیبانی چت زنده داشته باشد، اما تلفن، بلیط و ایمیل نیز کمک می کند: راه های زیادی برای برقراری ارتباط وجود ندارد.

هنگام انتخاب هاست وب چه چیز دیگری را باید در نظر بگیرم؟

برنامه های هاستینگ سه یا چهار ساله می توانند قیمت های بسیار پایینی داشته باشند، اما همیشه جواب نمی دهند. اگر از هاست ناراضی هستید، یا سایت شما رشد می کند و پلن قدیمی نمی تواند ترافیک افزایش یافته را مدیریت کند، ممکن است مجبور شوید زودتر چیز دیگری بخرید. ثبت نام برای یک سال (یا حتی کمتر)، حداقل در ابتدا، ایمن تر است، و شاید یک VPS یا طرح مشابهی را انتخاب کنید که در آن به راحتی می توانید منابع بیشتری را در صورت نیاز اضافه کنید.

Uptime (درصد روزی که وب سایت شما در دسترس است) یک آمار کلیدی برای هر وب سایت جدی است. اگر یک مشتری بالقوه نتواند وب سایت شما را پیدا کند یا از آن استفاده کند، در بهترین حالت فکر می کند که شما غیرحرفه ای هستید، در بدترین حالت به طور کامل از شما چشم پوشی می کند و به جای دیگری می رود.

ارائه دهندگان هاستینگ وب اغلب ارقامی مانند “99.9%” را نقل قول می کنند، اما این موارد همیشه مسائلی را که ممکن است انتظار داشته باشید پوشش نمی دهند. چاپ کوچک را به دقت بررسی کنید تا هر گونه شکاف پنهانی وجود داشته باشد را متوجه شوید.

به دنبال یک قرارداد سطح سرویس (SLA) نیز باشید، مخصوصاً برای برنامه های هاستینگ اختصاصی و دیگر. این موارد فراتر از وعده‌های مبهم وب‌سایت برای تضمین زمان کار، پشتیبانی از زمان پاسخ‌دهی و سایر عناصر سرویس، و توصیف غرامتی است که در صورت از دست دادن هدف دریافت خواهید کرد.

و اگر به دنبال مشاوره خاص تری در مورد یک نوع هاستینگ خاص هستید، به احتمال زیاد مقاله ای داریم که می تواند کمک کند. با راهنمای ما برای بهترین هاستینگ وب رایگان، بهترین هاستینگ وردپرس، بهترین هاستینگ VPS، بهترین هاستینگ مدیریت شده و بهترین هاستینگ سرور Minecraft شروع کنید. هر مقاله دارای لینک هایی به راهنماها و بررسی های دیگر است که در آنها اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

ویژگی های هاستینگ وب توضیح داده شده است؟

اگر در هاستینگ وب تازه کار هستید، برخی از شرایط و ویژگی ها ممکن است گیج کننده به نظر برسند. برای کمک به درک آنها، توضیح سریعی برای رایج ترین عناصر در خدمات هاستینگ وب ارائه کرده ایم:

نام دامین. این آدرسی است که افراد در مرورگرهای خود برای بازدید از وب سایت شما مانند techradar.com تایپ می کنند. بسیاری از برنامه های هاستینگ شامل یک نام دامین به صورت رایگان برای سال اول ثبت نام می باشند. یک دامین .com برای ایجاد اعتبار خود یا .online برای جایگزینی مقرون به صرفه انتخاب کنید.

گواهی SSL این ویژگی ارتباط بین وب سایت شما و مرورگر بازدیدکنندگان را رمزگذاری می کند و از دسترسی هکرها به آن جلوگیری می کند. ارائه دهندگان هاستینگ معمولاً یکی را به صورت رایگان از Let’s Encrypt ارائه می دهند. برخی نیز نسخه پریمیوم را به عنوان یک افزونه ارائه می دهند که می تواند ضمانت و سطح تأیید بهتری را ارائه دهد.

پهنای باند اندازه گیری نشده این بدان معناست که ارائه دهنده هاستینگ بر میزان داده های منتقل شده نظارت یا محدود نمی کند، بنابراین پس از افزایش ترافیک وب سایت، نیازی به نگرانی در مورد هزینه های استفاده از پهنای باند اضافی نیست. هر شرکتی سیاست متفاوتی در مورد منابع بدون اندازه گیری دارد، بنابراین حتما شرایط و ضوابط آنها را از قبل مطالعه کنید.

فضای دیسک SSD. در مقایسه با HDD ها، SSD ها راه حل ذخیره سازی بسیار مطمئن تری هستند. آنها کمتر مستعد خرابی دیسک هستند و می توانند داده ها را بیست برابر سریع تر ارائه دهند و سرعت عملکرد وب سایت شما را افزایش دهند.

cPanel. با این کنترل پنل، کاربران جدید می توانند هاستینگ خود را از طریق یک رابط بصری مدیریت کنند – بدون نیاز به مهارت فنی. می توانید به ویژگی های مختلف دسترسی داشته باشید، میزان استفاده از منابع خود را بررسی کنید و تنظیمات دامین را با چند کلیک پیکربندی کنید.

نصب کننده خودکار وردپرس. این ویژگی به شما امکان می دهد وردپرس را با چند کلیک از کنترل پنل هاستینگ راه اندازی کنید. به این ترتیب، نیازی به دانلود و آپلود فایل های CMS خودتان نیست.

مهاجرت (migration) وب سایت اکثر ارائه دهندگان هاستینگ امکان انتقال یک سایت موجود از هاست دیگر را به سرورهای خود می دهند. به طور معمول، شما باید برخی از اطلاعات را در مورد وب سایت وارد کنید، یک بلیط به تیم پشتیبانی مشتری ارسال کنید و چند ساعت منتظر بمانید تا مهاجرت آغاز شود.

HTML و CSS سفارشی. کنترل پنل باید دسترسی به فایل های وب سایت شما، از جمله HTML و CSS را از طریق مدیر فایل یا یک سرویس گیرنده FTP فراهم کند. با خیال راحت آنها را ویرایش کنید تا قسمت جلوی سایت را مطابق میل خود سفارشی کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT