بهترین سایت های آموزش آنلاین

10 تا از بهترین سایت های آموزش آنلاین برای سال 2022

زمان مطالعه 7 دقیقه

با کمک بهترین پلتفرم های دوره آنلاین که در موضوعات فنی یا خلاقانه تخصص دارند، دانش خود را بهبود ببخشید و حرفه خود را ارتقا دهید. در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین سایت های آموزش آنلاین برای سال 2022 می پردازیم.

پرداخت با پی پال

بهترین سایت های آموزش آنلاین

بهترین سایت های آموزش آنلاین

بهترین سایت های آموزش آنلاین

با مدرسه شبانه خداحافظی کنید. اگر به دنبال ارتقاء شغلی، ایجاد تغییر شغلی یا به سادگی گسترش دانش خود هستید، دیگر نیازی به ترک خانه ندارید. امروزه، بهترین پلتفرم‌های دوره‌های آنلاین، کلاس‌هایی را از دانشگاه‌های برتر در مورد همه چیز از فناوری نانو گرفته تا تجارت، طراحی و علوم انسانی ارائه می‌دهند.

خرید با پی پال

سایت های یادگیری آنلاین مزایای بسیاری را برای یادگیری حضوری ارائه می دهند: آنها به شما امکان می دهند با سرعت و برنامه خود یاد بگیرید در حالی که همان آموزش های تخصصی و منابعی را که از یک دانشگاه انتظار دارید ارائه می دهند. از بهترین پلتفرم‌های دوره آنلاین برای دانش‌آموزان جویای مدرک گرفته تا خلاقانه‌ترین پلتفرم‌های یادگیری، در اینجا بهترین روش‌ها برای دستیابی به کتاب‌ها با آسایش در خانه‌تان آورده شده است.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

بهترین سایت های آموزش آنلاین برای دانش آموزان جدی

اولین قدم در انتخاب بهترین سایت آموزش آنلاین برای شما، مشخص کردن موضوعی است که می خواهید یاد بگیرید، چه برنامه نویسی، بازاریابی، عکاسی یا هر چیز دیگری.

سایت edX

یکی از بهترین وب سایت های یادگیری برای دانش آموزان با انگیزه، edX است. edX که توسط MIT و دانشگاه هاروارد شروع شده است، دوره های دانشگاهی را در طیف گسترده ای از موضوعات به دانشجویان در سراسر جهان ارائه می دهد. هدف edX با عنوان «پیشرفت شغلی، بهبود زندگی‌تان»، کمک به دانش‌آموزان برای گسترش مجموعه مهارت‌های خود و تسلط بر موضوعات مختلف مانند مدیریت کسب‌وکار، زیست‌شناسی و برنامه‌نویسی رایانه است. شما می توانید یک دوره 9 هفته ای ارائه شده توسط یک استاد MIT با عنوان “مقدمه ای بر علوم کامپیوتر و برنامه نویسی با استفاده از پایتون”، یا در یک دوره آموزشی 1 تا 11 هفته ای که توسط موسسه فناوری روچستر ارائه می شود، در مورد آنچه که برای یک مدیر پروژه ستاره ای لازم است بیاموزید.

در اینجا برخی از بهترین دوره های edX برای سال 2022 آورده شده است:

. تجزیه و تحلیل: ابزارها و روش های ضروری

. مدیریت پروژه

. علم خوشبختی(Happiness)

. هوش مصنوعی

.  علم داده

سایت Edureka

Edureka برای کسانی که علایق معمولی دارند، نیست، این چیزی است که آن را از بسیاری دیگر از پلتفرم های یادگیری آنلاین در سراسر وب جدا می کند. دوره‌های آموزشی DevOps، Python و علم داده توسط مربیان متخصص تدریس می‌شوند که از تکالیف سخت و برنامه‌های درسی چالش ‌برانگیز ترسی ندارند. اکثر دوره های Edureka به گواهینامه ختم می شوند که این رویکرد را توضیح می دهد. کسانی که در مورد گسترش جعبه ابزار حرفه ای خود یا ورود به دنیای فناوری جدی هستند و مایل به سرمایه گذاری در زمان هستند، از Edureka با درک قابل توجهی از مطالب خارج می شوند.

در اینجا برخی از بهترین دوره های آموزشی Edureka برای سال 2022 آورده شده است:

. آموزش گواهینامه معمار (طراح) AWS.

. آموزش گواهی DevOps

. دوره آموزشی علوم داده با پایتون

. دوره آموزشی گواهینامه جاوا

سایت CreativeLive

اگر به دنبال سایتی هستید که دوره هایی را برای رضایت مغز راست شما ارائه دهد، CreativeLive یک برنده مطمئن است. در دوره های هنری شرکت کنید، الهام بگیرید و نکاتی را در موضوعات مختلف از عکس و ویدئو گرفته تا کاردستی و پروژه های DIY یاد بگیرید. CreativeLive تحت دسته بندی “پول و زندگی” خود دوره هایی را نیز در زمینه بهبود خود، مهارت های ارتباطی و کارآفرینی ارائه می دهد. مرحله بعدی انتخاب بهترین سازنده وب سایت و شروع به کسب درآمد است.

در اینجا برخی از بهترین کلاس های CreativeLive آورده شده است:

. طراحی زندگی: چگونه یک زندگی خوب بسازیم

. وارد جریان خلاقیت خود شوید

. مدیریت زمان و بهره وری برای خلاقان

پلتفرم های آموزش آنلاین رایگان

اکثر سایت های آموزش آنلاین ثبت نام رایگان را ارائه می دهند. با این حال، بسیاری از آنها برای هر چیزی بیش از محتوای ابتدایی یا کلاس های مبتدی به هزینه نیاز دارند. با این حال، یکی از برنامه های دارای رتبه برتر، محتوای عالی دارد و همه چیز را به صورت رایگان ارائه می دهد.

بهترین سایت های آموزش آنلاین

بهترین سایت های آموزش آنلاین

سایت Coursera

Coursera که توسط اساتید دانشگاه استنفورد تأسیس شده است، همه دوره های آموزشی خود را به عنوان بخشی از مأموریتی برای دسترسی به آموزش برای همه و در همه جا ارائه می دهد. دوره‌های آن توسط مربیانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پیشرو جهان تدریس می‌شود، و این پلتفرم یک پردیس دیجیتالی واقعی است که با سخنرانی‌های ویدیویی، تکالیف بررسی همتا، و انجمن‌های بحث و گفتگو در جامعه تدارک دیده شده است.

در اینجا برخی از بهترین دوره ها و گواهینامه های Coursera آورده شده است:

. پشتیبانی حرفه ای Google IT

. پایتون برای همه

. اتوماسیون فناوری اطلاعات گوگل با پایتون

AWS Fundamentals. توسط Amazon AWS

سایت های آموزش آنلاین با دوره های رایگان

حتی اگر برخی از پلتفرم ها برای دوره های پیشرفته نیاز به هزینه دارند، هنوز هم می توانید کلاس های استثنایی را به صورت رایگان پیدا کنید. چه بخواهید قبل از سرمایه گذاری در یک مسیر یادگیری همه جانبه تر، آب را آزمایش کنید، یا صرفاً بخواهید از کلاس های رایگان یک پلت فرم معتبر استفاده کنید، سایت های پولی با دوره های رایگان چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

سایت LinkedIn Learning

آموزش لینکدین یکی از نمونه های خوب این موضوع است. پلتفرم شبکه‌های شغلی شناخته‌شده در سطح جهانی اکنون دارای شاخه آموزشی خود است که هزاران کلاس در زمینه توسعه حرفه‌ای، شبکه‌سازی و سایر موضوعات مرتبط با شغل ارائه می‌دهد. بسیاری از برنامه‌های آموزشی LinkedIn Learning رایگان است، از جمله دوره‌هایی در زمینه شبکه‌های دیجیتال، ارائه شغل و تولید سرنخ.

در اینجا تعدادی از محبوب ترین دوره ها آورده شده است:

. مدیریت زمان: کار از خانه

. تفکر استراتژیک

. آموزش ضروری اکسل

. مبانی مدیریت پروژه

پلتفرم های آموزش الکترونیکی قابل دسترس

استفاده از برخی سایت های آموزشی آسان تر از سایرین است. برای کسانی که به راحتی حواسشان پرت می‌شود، یا در مبادله کتاب‌های محسوس (tangible) با وب مردد هستند، سایت‌های آموزش الکترونیکی قابل دسترس مانند Udacity، حواس ‌پرتی‌هایی را که اغلب در یادگیری دخالت می‌کنند به حداقل می‌رسانند.

سایت Udacity

 Udacity ظاهری تمیز و پر جنب و جوش ارائه می دهد که حسی دوستانه به آن می دهد. این ساده و دقیق است و با تبلیغات یا سایر پیشنهادات تبلیغاتی توجه کاربران را پرت نمی کند. همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد دوره های خود را در حال حرکت بگذرانید و در رفت و آمد خود به محل کار، تردمیل یا هر جای دیگری که احتمالاً می خواهید یاد بگیرید.

در اینجا برخی از بهترین دوره های رایگان Udacity آورده شده است:

. پلتفرم قدرت مایکروسافت توسط مایکروسافت

. اصول خط فرمان لینوکس

. فریم ورک های فرانت اند توسط گوگل

. اصول طراحی وب ریسپانسیو توسط گوگل

سایت های آموزشی آنلاین رایگان برای حمایت از دانشجویان

هنگام قرار گرفتن در سایت آموزشی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، و سایتی که حتی در شلوغ‌ترین زمان‌ها نیز مهارت‌هایی را که می‌خواهید یاد بگیرید به شما آموزش می‌دهد، مهم است که پشتیبانی را در نظر بگیرید.

سایت Udemy

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه و راحت برای یادگیری چیزهای جدید هستید، مکان های کمی وجود دارد که می تواند دانش زیادی را در Udemy ارائه دهد.

این سایت بیش از 130000 دوره آموزشی را در مورد انواع موضوعات، مانند نحوه ترسیم یا کدنویسی ارائه می دهد. بهترین قسمت؟ تمام مطالب برای پخش یا دانلود به طور نامحدود (حتی پس از اتمام دوره) در دسترس هستند. به‌علاوه، اگر از آموخته‌های خود ناراضی باشید، آنها ظرف 30 روز پس از خرید، بازپرداخت کامل را ارائه می‌کنند!

در اینجا برخی از محبوب ترین دوره های آنلاین Udemy آورده شده است:

.2022 کامل بوت کمپ پایتون از صفر تا قهرمان در پایتون

Microsoft Excel – Excel. از مبتدی تا پیشرفته

. یادگیری ماشینیA-Z: Python & R عملی در علم داده

. بوت کمپ توسعه دهندگان وب 2022

سایت های آموزشی آنلاین برای توسعه حرفه ای

در حالی که سایت‌هایی مانند edX و CreativeLive می‌توانند برای کشف علایق عمومی، کنجکاوی‌های دانشگاهی و سرگرمی‌های شخصی مورد استفاده قرار گیرند، برخی از سایت‌های آموزش الکترونیکی منحصراً به اهداف شغلی می‌پردازند. Acadium، Plural Sight و Expert Rating به دانش‌آموزان جدی این فرصت را می‌دهد تا گواهینامه مهارت‌های دنیای واقعی را که با فناوری نوظهور و سایر صنایع حرفه‌ای همسو هستند، کسب کنند.

سایت Acadium

آکادیوم از این نظر منحصر به فرد است که تجربه دنیای واقعی را در کنار دوره های آنلاین ارائه می دهد. این پلتفرم دانش‌آموزان را با کارفرمایان برای کارآموزی در رشته‌های انتخابی خود جفت می‌کند، و در حالی که این دوره‌های کارآموزی بدون دستمزد هستند، به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهند که آموخته‌های خود را در کارهای حین کار (دیجیتال) بگنجانند که هم حسی نسبت به صنعت و هم مطالبی برای رزومه‌شان به آنها می‌دهد. برنامه درسی Acadium به سمت بازاریابی دیجیتال طراحی شده است و شامل دوره هایی در زمینه SEO، بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل است.

سایت PluralSight

PluralSight مسیرهای یادگیری عمیقی را در بسیاری از زمینه‌های فناوری ارائه می‌دهد و برای حرفه‌ای‌ها یا کسانی که به دنبال ورود به صنایع فناوری جدید هستند طراحی شده است. دوره ها در همه چیز از توسعه نرم افزار گرفته تا عملیات IT و اطلاعات و امنیت سایبری ارائه می شود. یک مسیر یادگیری ممکن است بیش از 48 ساعت طول بکشد، که به دانش آموزان آموزش دقیق، منابع و ارزیابی هایی را ارائه می دهد که برای آماده سازی آنها برای دنیای حرفه ای طراحی شده اند.

سایت Expert Rating

یکی از ارائه دهندگان پیشرو در آزمون های قبل از استخدام، رتبه بندی خبره، چیزی شبیه به مهارت های حرفه ای و نحوه تبدیل آنها به نیروی کار است. شاخه یادگیری آنلاین آن با دوره‌های گواهینامه و برنامه‌های آموزشی که طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها را در بر می‌گیرد، از موقعیت منحصربه‌فرد خود بهره می‌برد. لیست دوره شامل کلاس های آنلاین و برنامه های تحت رهبری مربی برای صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و تدریس است.

پلتفرم های یادگیری آنلاین

هورا! بنابراین بالاخره تصمیم گرفتید تلاش بیشتری برای آینده خود انجام دهید؟ تصمیم عالی این مقاله نگاهی عمیق‌تر به سایت‌های آموزش آنلاین خواهد داشت، مزایا، معایب و مواردی که ارائه می‌دهند را بررسی می‌کند تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه کدام یک برای شما بهتر است، بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT