بهترین دوره های رایگان Coursera

معرفی 10 مورد از بهترین دوره های رایگان Coursera که ارزش هزینه کردن را دارند

زمان مطالعه 6 دقیقه

همانطور که می دانید شما می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین با Coursera یاد بگیرید. بهترین دوره های رایگان Coursera با ارزش خرید بالا را یاد بگیرید.

این 10 دوره رایگان معرفی شده در این مقاله به قدری خوب هستند که ارزش آن را دارند که برای دریافت گواهینامه آن ها هزینه پرداخت کنید.

امروزه برای یادگیری نیازی به رفتن به دانشگاه ندارید. منابع آنلاین به شما این امکان را می دهند که هر موضوعی را که می توانید تصور کنید مطالعه کنید فرقی نمی کند که بخواهید یک آموزش معتبر دریافت کنید یا فقط از یادگیری چیز های جدید لذت ببرید.

پرداخت در سایت Coursera

Coursera یکی از معتبر ترین سایت های آموزش آنلاین است. با بیش از 2400 دوره، مطمئناً چیزی لذت بخش و مفید برای خود در این سایت پیدا خواهید کرد.

در اینجا 10 دوره در مورد Coursera آورده شده است که اگر به یادگیری جدی علاقه دارید، می توانید آن ها را بررسی کنید.

1. کمتر بنشینید، بیشتر فعال شوید توسط دانشگاه ادینبورگ

بسیاری از مشاغل امروزی شامل فعالیت بدنی زیادی نمی شوند، به این معنی که احتمالاً در بیشتر ساعات روز غیرفعال هستید. اگر مراقب نباشید، این می تواند به سلامت شما آسیب برساند. با این دوره، بهترین راه‌ ها برای افزودن فعالیت بدنی بیشتر به زندگی، نحوه تعیین اهداف و موارد دیگر را خواهید آموخت.

در حالی که دوره به صورت رایگان در دسترس است، می توانید دسترسی کامل را با قیمت 49 دلار برای دریافت گواهی خریداری کنید. پس از تکمیل آن، می توانید این گواهی را به صفحه Coursera خود اضافه کنید و حتی آن را به نمایه LinkedIn خود نیز اضافه کنید.

2. چگونه موسیقی می تواند زندگی شما را تغییر دهد توسط دانشگاه ملبورن

بر کسی پوشیده نیست که موسیقی یک نیروی قدرتمند است. موسیقی مناسب می تواند به شما کمک کند تمرکز کنید، احساسات را در حین تماشای فیلم نشان دهید، یا خاطرات قدرتمندی را زنده کنید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این علم واقعا چگونه کار می کند؟

در این دوره شما متوجه خواهید شد. این دوره شش اصل را توضیح می دهد که چگونه موسیقی بر ما تأثیر می گذارد و چگونه می تواند نیرویی برای خیر اجتماعی باشد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه موسیقی بر افراد و جوامع تأثیر می گذارد. این برای هر کسی که عاشق موسیقی، رفاه، و جامعه شناسی / روانشناسی است عالی است.

مانند موارد فوق، می توانید دوره را به صورت رایگان طی کنید، اما با خرید 49 دلاری، گواهینامه نیز برای آن دریافت خواهید کرد.

3. آزمایش برای بهبود توسط دانشگاه مک مستر

گیر افتادن در یک شیار خوب نیست، بنابراین اکثر مردم احتمالاً جنبه های مختلف زندگی خود را گاهی تغییر می دهند. اما به طور کلی این آزمایش ‌ها چگونه بر ما تأثیر می‌ گذارند و بهترین راه برای امتحان روش ‌های جدید فکر کردن یا انجام دادن بعضی کارها چیست؟

این دوره به آن سوالات می پردازد. این دوره به شما می آموزد که چگونه آزمایش های کارآمد را برنامه ریزی کنید و به شما کمک می کند تا در خود یا جامعه خود تغییراتی ایجاد کنید. حتی اگر اهل آمار نباشید، یادگیری نحوه ایجاد تغییرات بهتر واقعاً می تواند زندگی روزمره شما را نیز بهبود بخشد.

از این دوره به صورت رایگان لذت ببرید یا برای دریافت گواهی پایان دوره 29 دلار بپردازید.

4. مذاکره موفق توسط دانشگاه میشیگان

هر کسی تا حدی مذاکره می کند. خواه تلاش برای سازش با همسرتان، چانه زدن در هنگام خرید، یا کار بر روی یک معامله تجاری، دانستن نحوه مذاکره یک مهارت حیاتی برای همه ی افراد است.

این دوره چهار مرحله را طی می کند تا یک مذاکره موفق با بخشی که در پایان به تمرین اختصاص داده شده است. اگر در این زمینه مشکل دارید، این دوره می تواند تنها راهی برای تقویت مهارت های شما باشد.

با پرداخت 49 دلار گواهینامه این دوره را نیز به دست خواهید آورد.

5. مقدمه ای بر نظریه های اقتصادی توسط دانشگاه اراسموس روتردام

اقتصاد کشور های مدرن را هدایت می کند، بنابراین عاقلانه است که حداقل درک اولیه ای از نحوه عملکرد بازار ها داشته باشیم. این دوره به جای یک نمای کلی ساده، مقایسه ای از چهار نظریه مختلف اقتصادی ارائه می دهد. اینها شامل اقتصاد اجتماعی، اقتصاد نهادی، اقتصاد پساکینزی و اقتصاد نئوکلاسیک هستند.

نه تنها محاسبات و ایده های اقتصادی استاندارد را انتخاب می کنید، بلکه دیدگاه های مختلف را نیز درک خواهید کرد. این یک ترکیب عالی برای تازه واردان به این رشته است.

اگر این دوره را به صورت رایگان ممیزی کنید، به همه چیز به جز مواد درجه بندی شده دسترسی خواهید داشت. با 49 دلار می توانید دسترسی کامل نیز داشته باشید.

6. نحوه نوشتن رزومه توسط دانشگاه ایالتی نیویورک

بسیار مهم است که رزومه شما برجسته باشد، زیرا کارفرمایان معمولاً بیش از چند ثانیه وقت نمی ‌گذارند تا آن را بررسی کنند. اگر در کالج هستید یا اخیراً فارغ التحصیل شده اید، یا فقط برای ارتقا دادن رزومه خود به کمک نیاز دارید، این دوره برای شما ضروری است.

شما بهترین روش ها را برای رزومه یاد خواهید گرفت، به روندهای فعلی نگاه می کنید و با دیگران بازخورد تبادل می کنید. این یک دوره پروژه محور است، به این معنی که شما یک پروژه (در این مورد رزومه خود را) در حین انجام آن تکمیل می کنید.

دوره را به قیمت 49 دلار خریداری کنید تا گواهینامه نیز برای آن کسب کنید، یا آن را به صورت رایگان بررسی کنید تا همه چیز را به جز موارد درجه بندی شده دریافت کنید.

7. مقدمه ای بر فلسفه توسط دانشگاه ادینبورگ

شاید شما نمی خواستید در دانشگاه فلسفه را دنبال کنید، اما به این موضوع علاقه دارید. اگر چنین است، قطعاً می خواهید این دوره را بررسی کنید. در آن، شما در مورد بلوک های سازنده فلسفه از اساتید مختلف یاد خواهید گرفت.

موضوعات شامل فلسفه سیاست، اخلاق و حتی متافیزیک است. این یک مقدمه عالی برای تازه واردان است و مطمئناً روش های جدیدی از تفکر را نیز کشف خواهید کرد.

شما می توانید به صورت رایگان به دوره دسترسی داشته باشید، یا دسترسی به گواهی را با قیمت 49 دلار خریداری کنید.

8. مقدمه ای بر داده های بزرگ توسط دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو

داده های بزرگ به دلیل شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک که حجم زیادی از داده ها را در مورد کاربران خود جمع آوری می کنند، موضوعی رایج است. اگر به این مورد شما علاقه مند هستید، این دوره چیز های بیشتری در مورد علم داده به شما می آموزد.

شما با اصول بیگ دیتا و نحوه اعمال آن آشنا خواهید شد. برای کارمندان تجاری که می خواهند از داده ها برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنند نیز بسیار مناسب است.

به عنوان اولین بخش از Big Data Specialization در Coursera، می توانید با عضویت در طرح نامحدود به این دوره و پنج دوره بعدی آن دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید دوره را ممیزی کنید تا مطالب را به صورت رایگان دریافت کنید.

9. نحوه درک استدلال ها توسط دانشگاه دوک

آیا با تفکر انتقادی مبارزه می کنید؟ این دوره را بگذرانید تا یاد بگیرید چگونه استدلال ها را تشخیص دهید، ساختار شکنی کنید و به آنها پاسخ دهید.

این اولین قسمت از چهار قسمت در مجموعه فکر کنید است: چگونه استدلال و توجیح کنیم. اگر علاقه مند هستید، بررسی کنید چگونه به صورت قیاسی استدلال کنیم، چگونه به صورت استقرایی استدلال کنیم، و چگونه از اشتباهات جلوگیری کنیم. هزینه هر کدام 30 دلار است البته اگر بخواهید مدرکی را دنبال کنید و در غیر این صورت همه مواد به صورت رایگان در دسترس هستند.

10. مبانی رهبری روزمره توسط دانشگاه ایلینویز در اوربانا-شامپین

آیا آرزوی رهبر شدن دارید؟ ایجاد سبک زندگی رهبری یک راه مهم برای ایجاد این امر است. گذراندن این دوره به شما در مورد تصمیم گیری، انگیزه و چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر موثر آموزش می دهد.

این دوره بخشی از برنامه MBA کاملاً آنلاین و معتبر Coursera است، بنابراین اگر این موضوع شما را مجذوب خود کرد، به آن نگاه کنید تا بیشتر در این زمینه بدانید. البته که شما می توانید این دوره را برای مشاهده مطالب بدون هزینه بررسی کنید.

آیا برای یادگیری آماده هستید؟

این موضوع واقعا شگفت انگیز است که چقدر محتوای آموزشی آنلاین در دسترس عموم است. ده دوره ای که در بالا به اشتراک گذاشته ایم ده ها ساعت مطالب جالب را ارائه می دهد و شما را با مهارت ها و رشته های جدید آشنا می کند. افزودن این گواهی ها به نمایه لینکدین می تواند نشان دهد که برای یادگیری وقت گذاشته اید و شما را برای کارفرمایان بالقوه جذاب تر می کند.

پس از مطالعه ی ای مقاله، شما کدام دوره را ابتدا می گذرانید؟

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب دوره ی مد نظر خود بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !