سایت Edureka

پرداخت با تخفیف ویژه در سایت Edureka | گواهینامه دوره های Edureka

زمان مطالعه 3 دقیقه

به طور معمول دوره های فنی بسیار گران قیمت هستند، اما شما می توانید کد های تخفیف سایت Edureka  را استفاده کرده و تا 25٪ در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

سایت Edureka

اگر می خواهید به صورت حرفه ای کار کنید، یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که برحسب نیاز یک یا چند دوره ی آموزشی بگذرانید و گواهینامه آنها را دریافت کنید. در حالی که شما بیشتر این کار را به خاطر ارتقای خودتان انجام می دهید، اما گواهی این دوره ها نیز در رزومه شما تاثیر بسیار زیادی دارند.

خوشبختانه، ما چند کد تخفیف بسیار خوب برای Edureka داریم و قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم، بنابراین می‌توانید آموزش الکترونیکی خود را شروع کنید و در هزینه های هر یک از دوره‌هایی که می‌خواهید شرکت کنید، تخفیف قابل توجهی دریافت کنید.

 تا 25٪ تخفیف در دوره های Edureka

اگر کدهای تخفیف ما را در هنگام پرداخت اعمال کنید، به طور قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین اول مطمئن شوید که بهترین گزینه را برای خود انتخاب می کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

سایت Edureka

سایت Edureka

 Edureka چندین دوره ی مختلف برای تمامی نیازهای فنی ارائه کرده است. شما فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و از کدهای تخفیف ما در هنگام پرداخت استفاده کنید. البته، اگر لینک های زیر را دنبال کنید ، فرآیند آسان تر خواهد بود.

25٪ تخفیف در دوره های Certification Courses دریافت کنید:  کد LIMITED25 

 20٪ تخفیف در دوره های Master Program دریافت کنید: کد MASTERS20

 حتما به یاد داشته باشید کد های تخفیف را تا پایان آوریل 2022 استفاده کنید.

ویژگی های دوره های Edureka

امروزه پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب بین آن همیشه امری دشوار است. یکی از مزایایی که با انتخاب Edureka  دارید، این است که Edureka به طور ویژه بر روی دوره های فنی تمرکز دارد، بنابراین می دانید که این گزینه انتخاب بهتری نسبت به سایر پلتفرم ها می باشد.

 در Edureka، می‌توانید دوره‌هایی را در زمینه‌های بسیار جالبی، مانند Artificial Intelligence, cyber security, software testing, blockchain, development, data science, programming, robotic process automation و موارد دیگر پیدا کنید.

سایت Edureka

سایت Edureka

این پلتفرم دوره های بسیار مفیدی ارائه می کند. برای هر دوره، شما به راحتی می توانید بررسی کنید که آیا کلاس ها در تعطیلات آخر هفته برگزار می شوند یا در طی روزهای هفته، اینکه هر کلاس چند ساعت طول می کشد، یا اینکه هر دوره از چند جلسه تشکیل شده است، و چه نوع گواهینامه ای را می توانید در پایان دوره به دست آورید. همه کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند، بنابراین از شما انتظار می رود که در تمامی کلاس ها شرکت کنید، طبق برنامه پیش بروید و پروژه های خود را تکمیل کنید.

فقط به این دلیل که این دوره ها آنلاین هستند، دنبال این نباشید که آنها را پشت گوش بندازید. خوشبختانه، Edureka  اعلان هایی برای یادآوری تکمیل تکالیف و شرکت در کلاس ارسال می کند، بنابراین دیگر بهانه ندارید که بگویید فراموش کردم!

در دنیای امروزی، یادگیری از راه دور کاری است که همه ما باید خواه و ناخواه به آن تن بدهیم. در غیر این صورت، چگونه می توان از لندن در کلاس های درس دانشگاه پوردو در ایندیانا، ایالات متحده، شرکت کرد، مگر غیر این است؟ انجام کارها به صورت آنلان و به خصوص آموزش آنلاین بسیار آسان تر است و فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که شاید در غیر اینصورت اصلا برای شما ممکن نباشد.

پرداخت در سایت Edureka

صرفه جویی در هزینه ها به وسیله یادگیری با Edureka

اگر همیشه به دنبال پیشرفت در حوزه فناوری هستید، و می‌خواهید حرفه خود را بروزتر کنید، یا تعداد مدارک و دوره هایی که سپری کرده اید را افزایش دهید، Edureka  را امتحان کنید. با توجه به تخفیف هایی که توسط کدهای تخفیف ما، نصیبتان می شود دیگر هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها وجود ندارد. پس منتظر چه هستید؟  همین الان در یک کلاس Edureka  ثبت نام کنید.

امیدواریم مواردی را که امروز در این مقاله عنوان کردیم مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT