هزینه های دوره های Udacity

بیش از 85٪ در هزینه های دوره های Udacity صرفه جویی کنید

زمان مطالعه 2 دقیقه

یادگیری مهارت های فنی اگر بخواهید به صورت مستقل یاد بگیرید می تواند زمان زیادی طول بکشد، زیرا ممکن است درگیر جزییاتی شوید که به درد کار شما نخورد. هزینه های دوره های Udacity را میتوانید با 85 درصد صرفه جویی انجام دهید.

با این حال با دوره های مناسب می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در کمتر از سه ماه بیاموزید. Udacity دوره های فنی زیادی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان یک شغلی عالی داشته باشید!

دوره های فنی مقرون به صرفه در Udacity

دوره های فنی مقرون به صرفه در Udacity

دوره های فنی مقرون به صرفه در Udacity

دوره های Udacity می تواند نسبتاً گران باشد. اما شما دو گزینه پرداخت دارید که شامل ماهانه یا پرداخت یکباره برای کل دوره است.

توجه داشته باشید که دوره ها مدت زمان مختلفی دارند، که میانگین آن مدت زمانی است که افراد دیگر برای تکمیل دوره صرف کرده اند. برای مثال ممکن است دوره ای پنج ماه طول بکشد تا تمام شود یا ممکن است دو ماه نیز طول بکشد.

کاربرانی که از لینک های سایت makeuseof.com برای شرکت در دوره‌های Udacity استفاده می‌کنند، 15٪ تخفیف برای اشتراک پکیج خود دریافت می‌کنند.

همچنین70٪ تخفیف دیگر برای یک دوره زمانی محدود نیز دریافت خواهید کرد! توصیه میکنیم حتما از این تخفیفات استفاده کنید. این تخفیفات تا 30 ژوئن 2022 ادامه دارد!

تنوع دوره‌های Udacity

با این قیمت پایین دوره ها پیشنهاد میکنیم هر چه زودتر دوره ی مناسب خود را پیدا کنید. Udacity دوره‌هایی مختلفی را در حوزه‌ فناوری از جمله هوش مصنوعی، سیستم‌های مستقل، تجارت، رایانش ابری، امنیت سایبری، علم داده، مدیریت محصول، برنامه‌نویسی و توسعه و غیره ارائه می‌دهد.

برای مثال دوره تحلیلگر امنیت یا Security Analyst حدوداً چهار ماه طول می‌کشد و 10 ساعت در هفته را شامل میشود.

تنوع دوره‌های Udacity

تنوع دوره‌های Udacity

شما می‌توانید هزینه دوره را به صورت ماهانه با 399 دلار در ماه پرداخت کنید یا کل هزینه چهار ماه را یکباره پرداخت کنید. قیمت کل این دوره 1596 دلار است، اما پس از اعمال تخفیفات شما فقط 407 دلار می پردازید.

اگر برای تکمیل دوره به زمان بیشتری نیاز دارید، می توانید بعد از چهارماه، ماهانه پرداخت کنید. این فقط یک مثال از بی شمار دوره های Udacity بود.

بسته به اینکه چقدر وقت آزاد دارید، می توانید چندین دوره را به طور همزمان شرکت کنید. فقط به یاد داشته باشید که تخفیفات تا پایان ژوئن در دسترس است.

با شرکت در دوره های Udacity مهارت های خود را بهبود دهید

دوره های فنی می تواند به شما کمک کند شغل بهتری پیدا کنید، مهارت های خود را بهبود دهید و پیشرفت کنید. اکنون بهترین زمان برای ثبت نام در دوره های Udacity است.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT