سایت های لباس خارجی

معرفی بهترین سایت های لباس خارجی | خرید آنلاین لباس از سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

یافتن مد از طراحان بزرگ دیگر نیازی به سفر به پاریس ندارد، به لطف این سایت های خرید با بهترین معاملات. در این مقاله به معرفی بهترین سایت های لباس خارجی می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین سایت های لباس خارجی

خرید آنلاین می تواند به شما کمک کند لباس های اصلی و متفاوت نسبت به فروشگاه ها پیدا کنید. آیا می خواهید در مورد سایت های مختلف خرید آنلاین و انواع لباس هایی که می فروشند بدانید؟

ما همه آنجا بوده ایم. زمانی را در مرکز خرید به دنبال قطعات اصلی می گذرانید، فقط برای اولین بار آن لباس را بپوشید و با همسایه بعدی خود هماهنگ شوید. داشتن لباس‌های مشابه با بسیاری از افراد دیگر حتماً اتفاق می‌افتد، زیرا اکثر مراکز خرید فروشگاه‌های مشابهی دارند و اکثر فروشگاه‌ها اقلام مشابه، اگر نگوییم دقیق، حمل می‌کنند. یک راه عالی برای جلوگیری از خرید کالاهای مشابه برای همه و یافتن قطعات مختلف، خرید آنلاین است.

خرید با ویزا و مستر کارت

دفعه بعد که احساس کردید به چند لباس جدید نیاز دارید، فقط به مدلی که به دنبالش هستید فکر کنید. یک سایت با لباس های مربوطه وجود دارد!

بهترین سایت های پوشاک ارزان

سایت های آنلاین زیادی وجود دارند که لباس های بامزه ارائه می دهند که اورجینال نیز هستند. سایت ها می توانند این کار را انجام دهند زیرا اغلب به جای تولید لباس، از مارک های مختلف موجود خریداری می کنند. بنابراین شما گزینه های زیادی را در سبک ها، قیمت ها و تناسب های مختلف پیدا خواهید کرد.

خرید از سایت ASOS

یکی از محبوب ترین سایت های مد آنلاین برای لباس های شیک ASOS است. این یک شرکت بریتانیایی است که دارای آخرین مد و گرایش های لباس زنانه و مردانه است. دارای لباس، لوازم جانبی، کفش و محصولات زیبایی برای زنان است. ASOS همچنین یک وب سایت واقعاً زیبا دارد که یافتن دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید آسان می کند. در سایت می توانید زنان یا مردان را انتخاب کنید و سپس محصول مورد نظر خود را مانند شلوار، پیراهن و… انتخاب کنید. از آنجا می توانید جستجوی خود را بیشتر فیلتر کنید تا چیزها را بر اساس قیمت، مارک، رنگ، سبک یا طول پیدا کنید. اگر کالایی را در ذهن ندارید و فقط می‌خواهید مرور کنید تا ببینید چه چیزی وجود دارد، می‌توانید بر اساس محدوده، مانند بارداری، کوچک، یا بر اساس دسته‌بندی، مانند لباس کار یا لباس بیرون رفتن، خرید کنید. از آنجایی که ASOS لباس‌هایی از طراحان و برندهای مختلف به فروش می‌رساند، طیف قیمتی بالایی دارد. در حالی که یک دامن طراح می تواند 150 دلار باشد، یک لباس ساقدوش عروس زیبا فقط 50 دلار قیمت دارد.

خرید از سایت Boohoo

سایت دیگری که لباس های مد روز را با قیمت های مختلف عرضه می کند، بوهو است. مانند ASOS، Boohoo نیز یک خرده‌فروش مستقر در بریتانیا است که هدف آن افراد 16 تا 30 ساله است. در سایت می توانید تمام جدیدترین اجناس مد زنانه و مردانه را بیابید. دارای لباس‌های زیبا، لباس‌های خواب، کفش‌های پاشنه‌دار باکلاس، و حتی کت‌های زنانه و کفش‌های کتانی، شلوار و کت و شلوار برای مردان. این برند همچنین لباس های بچه گانه می فروشد. Boohoo بسیار مقرون به صرفه است، با لباس های ساتن 25 دلار و اکثر شلوار جین آن حدود 30 دلار قیمت دارند. Boohoo برای شروع بسیار مقرون به صرفه است، اما این برند همچنین تخفیف‌ها و تبلیغات مکرری مانند 25 درصد تخفیف برای لباس‌های مردانه و تحویل روز بعد را با تنها 2 دلار ارائه می‌دهد. هر دو ASOS و Boohoo مطمئناً شما را با انتخاب لباس‌های خنک و زیبا که با قیمت‌های متفاوت و متناسب با هر بودجه‌ای ارائه می‌کنند، خوشحال می‌کنند.

خرید از سایت Shop Priceless

Shop Priceless دارای لباس های منحصر به فرد، شیک و مقرون به صرفه است که از سراسر جهان تهیه شده است. ShopPriceless.com که متخصص در پوشاک نوجوانان و زنان است، به شما کمک می کند تا لباس مناسب را برای تقریباً هر موقعیتی پیدا کنید. لباس‌ها، تاپ‌ها، ژاکت‌ها، کفش‌ها و انواع لوازم جانبی را می‌توانید در فروشگاه آنلاین پیدا کنید، و اگر از خرید خود راضی نیستید، Shop Priceless بازگرداندن کالاهای غیرقابل فروش را ظرف 30 روز پس از خرید برای اعتبار فروشگاه می پذیرد. Shop Priceless پس پرداخت را نیز می پذیرد، بنابراین می توانید اکنون خرید کنید و بعداً پرداخت کنید.

بهترین وب سایت های مد برای قطعات قدیمی و مستقل

ASOS و Boohoo مکان های خوبی برای یافتن اقلامی هستند که همسایگان و دوستان شما احتمالاً ندارند. اما شما در درجه اول لباس های مد روز پیدا خواهید کرد، و اگر به دنبال مد روز نیستید، خوب، ممکن است ناامید شوید.

خرید از سایت Need Supply Co

برای برخی از زیباترین لباس‌های قدیمی، به شرکت بسیار محبوب Need Supply مراجعه کنید. این برند با فروش شلوار جین قدیمی Levi’s شروع به کار کرد و از آن زمان عرضه خود را به پوشاک و لوازم جانبی مردانه و زنانه گسترش داده است. Need Supply Co. ترکیبی از برندهای شناخته شده و طراحان مستقل پیشرو از آمریکا و سراسر جهان را مدیریت می کند. لباس‌های آن قطعاً ارزان نیستند، یک تی‌شرت از 70 دلار به بالا، تا لباس‌های سرهنگی با قیمت متوسط ​​200 دلار قیمت دارد. این شرکت به سراسر جهان ارسال می کند، در اولین سفارش شما 10٪ تخفیف ارائه می دهد، و یک بخش سرمقاله جالب با مقالات و قطعات رهبری فکری از طراحان دارد.

خرید از سایت Lisa Says Gah

اگر شرکت Need Supply در کوچه شماست، Lisa Says Gah را امتحان کنید. این یک برند پوشاک است که بر روی ارتباط مشتریان خود با قطعات خاص متمرکز شده است. همچنین با طراحان آگاه همکاری می کند، به این معنی که آنها به موادی که در اقلام خود استفاده می کنند و نحوه تولید لباس هایشان فکر می کنند. بسیاری از لباس‌های Lisa Says Gah شبیه لباس‌های Need Supply Co. است. آنها اصلی، جالب هستند و از مردم می پرسند که آنها را از کجا خریده اید.

برترین فروشگاه های آنلاین پوشاک اگر به سطح بالا (High-End)و کیفیت بالا (High-Quality) علاقه دارید

برای لباس‌های کلاسیک و شیک، وب‌سایت‌های خرید آنلاین زیادی برای لباس‌ها وجود دارد که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

خرید از سایت Net-a-Porter

Net-a-Porter در سال 2000 تاسیس شد و لباس‌ها، کفش‌ها، کیف‌ها و اکسسوری‌های طراحی‌شده را می‌فروشد. انواع و اقسام سبک های مختلف لباس در سایت موجود است. از کیف‌های CHLOE و کفش‌های کتانی یکپارچه سازی با سیستم عامل گرفته تا لباس‌ها و کتانی Faithful the Designer.

 سایت نیز دارای پشتیبانی 7/24 مشتری از طریق تلفن یا ایمیل است. Shopbop از سال 2006 یکی از زیرمجموعه های آمازون است و پیشنهاد مشابهی با Net-a-Porter دارد. دارای لباس‌های طراحی‌شده است و بازگشت رایگان و همچنین ارسال رایگان 3 روزه در سراسر جهان را ارائه می‌دهد.

خرید از سایت The Outnet

اگر به دنبال موضوعات طراح با کسری از قیمت هستید، حتماً از موجودی The Outnet استفاده کنید. این برند دارای بیش از 350 برند مختلف طراح لوکس است و دارای تخفیف هایی تا 75 درصد تخفیف است. Outnet همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه روان و آسان برای استفاده است که هنگام سفارش لباس در حین حرکت یا بررسی وضعیت یک کالا مفید است.

خرید از سایت Shopbop

Shopbop یکی دیگر از فروشگاه‌های برتر لباس آنلاین است که لباس‌های با طراحی سطح بالا را می‌فروشد که تقریباً فقط در خیابان پنجم (5th Ave.) یا Rodeo Dr. Sites پیدا می‌کنید. این لباس‌های با کیفیت و قیمت بالا توسط طراحان برتر از جمله پرادا، دولچه و گابانا و بالمین را می‌فروشد.

خرید از سایت Farfetch

سایتی مانند Farfetch انتخاب گسترده ای از لباس های لوکس از طراحان برتر از سراسر جهان را پوشش می دهد. می‌توانید برندهای مد برتر مانند گوچی، پراد، آرمانی و ایو سن لوران را در یک مکان پیدا کنید.

خرید از سایت Moda Operandi

Moda Operandi یک سایت مد انحصاری است که مجموعه‌ای منتخب از مدهای زنانه انحصاری را از برندهای برتر مانند باربری (Burberry) ارائه می‌دهد و به دنبال جوراب‌هایی است که تکه‌های منحصربه‌فردی را که فقط می‌توان در سایت آن یافت، تهیه کرد.

خرید از سایت Matches Fashion

Maches Fashion به ارائه لباس های مد روز برای مردان و زنان از بیش از 400 برند طراح برتر افتخار می کند.

خرید از سایت Dress to Impress 

لباس بازتابی از خودتان و سبک شخصی شماست. بنابراین اگر متوجه شدید که اغلب لباس‌های مشابه بقیه را می‌پوشید و اجناس اصلی می‌خواهید، جستجوی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، یک برند برای شما وجود دارد!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT