فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

خرید از فروشگاه آنلاین مردانه خارجی | خرید پوشاک از سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می خواهید لباس های رسمی و غیر رسمی خود را به صورت آنلاین بخرید اما نمی دانید که کدام وب سایت برای استایل مورد نظر شما مناسب تر است؟ در این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه آنلاین مردانه خارجی می پردازیم.

خرید با پی پال

فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

شور خرید آنلاین همه جا را فرا گرفته است و به لطف سایت هایی مانند Amazon و Zappos بسیار محبوب شده است. در این سایت ها هر چیزی از کالاهای خانگی و لوازم نظافتی گرفته تا غذا و کفش فروخته می شود. فروشگاه های دیگر نیز، به ویژه سایت های مد و فشن، برای دستیابی به این جمعیت به این ترند گرایش پیدا کرده اند. خریداران نه تنها می توانند به بهترین برندهای موجود در بازار دسترسی داشته باشند، بلکه در زمانی که زمانی برای قدم زدن در مراکز خرید نیاز بود، نیز صرفه جویی می کنند.

پرداخت از طریق درگاه پی پال

ما قصد داریم تعدادی از بهترین سایت های مد آنلاین که برای آقایان ارائه می شوند را معرفی کنیم، بنابراین شما می توانید با درنظر گرفتن سبک خود، آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید!

وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد، به احتمال زیاد دوست دارید جستجو و خرید خود را در یک مکان انجام دهید و تمام شود. فقط در موارد نادر از شما خواسته می شود که از یک سایت خاص بازدید کنید، مثلاً برای لباس عروسی یا کفش از یک برند خاص.

خرید از سایت Mr Porter

فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

یکی از محبوب ترین سایت های مد مردانه Mr Porter است. این برند متعلق به شرکت مادر Net-A-Porter است و یک خرده فروش جهانی است که برنده جوایز بسیاری بوده و دارای بیش از 300 برند بین المللی است. Mr Porter دارای انواع لباس ها برای مناسبت های مختلف است، اما همه محصولاتش اجناس طراحی شده از برندهای برتر مانند Alexander McQueen، Givenchy، Boglioli و A.P.C هستند. این سایت ارسال سریع در سراسر جهان و همچنین خدمات جمع آوری رایگان برای بازگرداندن و مبادله را ارائه می دهد – چیزی که توسط اکثر خرده فروشان دیگر ارائه نمی شود. عامل دیگری که  Mr Porter را از سایر سایت ها متمایز می کند این است که برترین ها در دنیای فشن را با محتوای سرمقاله ترکیب می کند. این سایت 6 بار در سال The Mr Porter Post را منتشر می کند که مجله ای از چیزهای مربوط به ظاهر و استایل و جدیدترین برند ها است و هر هفته یک مجله دیجیتال منتشر می کند. این مجله نه تنها ترندها را هایلایت می کند، بلکه اغلب مصاحبه های جالب و مقالات تأمل برانگیزی نیز در خود دارد. این سایت به قدری محبوب شده است که دفاتری در 4 مکان در 3 قاره مختلف دارد.

خرید از سایت East Dane

یکی دیگر از سایت های مد مردانه که با Mr Porter قابل مقایسه است East Dane است، که یکی از شرکت های تابعه Amazon است که بسیار شبیه به آن است. این شرکت بیش از 120 برند طراح را ارائه می دهد و قیمت لباس آن از 95 دلار برای یک پیراهن آستین کوتاه دکمه دار و تا 295 دلار برای یک ژاکت جین متغیر است. East Dane همچنین ارسال رایگان 3 روزه و بازگشت هر کالایی را ارائه می دهد. در نهایت، John Elliott، طراح لس آنجلسی، طراحی لباس های خیابانی خود را با مجموعه ای منحصر به فرد از کت های جین و چرمی، تی‌ شرت های تای دای سایز بزرگ، و هودی های ساحلی ارائه می کند که همان اندازه که این طراحی ها راحت هستند به درد پیست رقص هم می خورند.

خرید از سایت Matches Fashion

فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

فروشگاه آنلاین مردانه خارجی

اگر برای یک رویداد شیک مانند یک نمایشگاه هنری، باله ای در مرکز لینکلن یا اپرا به لباس نیاز دارید، احتمالاً دوست دارید از سایت هایی که برای آن سبک لباس ها طراحی شده اند، بازدید کنید. Matches Fashion ناامیدتان نخواهد کرد. این برند در سال 1987 توسط Tom Chapman راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در لندن است. این سایت، برندهای لوکسی مانند Fendi، Christian Louboutin، و Haider Ackermann را ارائه می دهد که اینها فقط چند مورد از برندهای موجود در این سایت هستند. شما می توانید بر اساس دسته بندی هایی مثل لباس های راحتی، بلیزرها، کت و شلوارها، و یا طراحی شده توسط یک طراح خاص خرید کنید. یکی دیگر از برندهای مشابه Maches Fashion، SSENSE است. این برند مستقر در مونترال در سال 2003 توسط برادران Rami، Firas و Bassel Atallah تاسیس شد. سبک آن را می توان شیک توصیف کرد و محصولاتی از مجموعه ای از طراحان مستقل، لوکس و لباس های راحتی به فروش می رساند. این سایت دارای پوشاک، اکسسوری و کفش است و برندهایی مانند Phillip Lim و Acne Studios را ارائه می دهد.

خرید از سایت End Clothing

همچنین سایت های مد مردانه ای نیز وجود دارند که لباس های گران قیمتی را با کمی تغییرات ارائه می کنند. به عنوان مثال End Clothing را در نظر بگیرید که دارای فروشگاه های محبوبی در نیوکاسل و گلاسکو است. این سایت لباس، کفش و اکسسوری های طراحان برتر را ارائه می کند و اکثر محصولات ترند را ارئه می دهد، مانند شلوار کتان های راحت، تی شرت های کلاسیک نایک و اسنیکرهای میخ دار الکساندر مک کوئین.

خرید از سایت Spier & Mackay

Spier & Mackay یکی دیگر از شرکت های پوشاک مردانه است که حساسیت های مدرن را با لباس های کلاسیک آقایان تلفیق می کند. در اینجا، همه چیز در مورد تناسب داشتن با شما است – این لباس ها بهترین خیاط های قدیمی و عصر اینترنت را با کت و شلوارها و پیراهن های معمولی و سفارشی با پارچه های Dino Filarte، آستر Bemberg و دکمه های Demi Luna ترکیب می کنند . لباس های متناسب با خود سفارش دهید یا از لباس های آماده خرید کنید – در هر صورت، روز شماری می کنید تا سفارش های جدیدتان برسد و بتوانید از استایل جدید خود در اداره یا مهمانی بعدی استفاده کنید.

خرید از سایت ASOS

اگر به دنبال زیباتر کردن کمد لباس خود هستید و می خواهید برای جستجوی اجناس عالی، سایت های پوشاک مقرون به صرفه را جستجو کنید، ASOS را بررسی کنید. این سایت سالهاست که یک وب سایت محبوب مد مردانه بوده است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت پیشرفت در آن دیده نمی شود. این سایت دارای لباس های با کیفیتی است که از غیر رسمی و راحت تا رسمی متغیر است، قیمت ها نیز از پایین تا بالا متغیر است، و بخش خدمات مشتری مفیدی دارد. ASOS تخفیف هایی را به دانشجویان ارائه می دهد، اغلب تبلیغاتی را با تخفیف تا 60 درصد اجرا می کند و برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش بیشتری می کند. لباس ها را بر اساس دسته بندی مرتب می کند، مانند شلوار جین، جامپر و ژاکت کش باف پشمی، لباس راحتی و غیره. همچنین می‌توانید بر اساس محدوده، مثلا سایز بزرگ و قد بلند، یا بر اساس مناسبت، مانند لباس کار، تعطیلات یا فستیوال، جستجو کنید. ASOS استایل ها و ترند های مختلفی برای انتخاب دارد.

خرید از سایت ASOS

خرید از سایت Uniqlo

سایر سایت های مشابه ASOS که لباس های مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت ارائه می کنند عبارتند از Grailed و Grailed . Uniqlo یک بازار محلی برای پوشاک مردانه است که به هر کسی اجازه می دهد لباس های استفاده نشده خود را بفروشد. از آنجایی که قیمت ها توسط فروشنده تعیین می شود، مقادیر متغیر است، اما قطعا هر کسی می تواند لباس مناسب خود را در آنجا پیدا کند و دسته بندی ها شامل لباس های بیرونی، تاپ، کتانی، کفش و اسنیکرها هستند. علاوه بر این، خرده فروش ژاپنی Uniqlo، فروشگاه آنلاین خود را در سال 2012 راه اندازی کرد و لباس های خوبی را برای هر مناسبتی ارائه می دهد.

وجه اشتراک های خود را در سایت ها پیدا کنید

خرده فروشان آنلاین فشار و استرس را از خرید دور کرده اند و به همه آقایان این امکان را می دهند که ظاهری زیبا داشته باشند و کمد لباس های خود را در خانه هایشان به روز نگه دارند. با توجه به سبک، نیاز یا سلیقه شما، قطعا یک سایت مد مردانه ای وجود دارد که شما را راضی خواهد کرد.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. مریم دانشور گفت:

    اینجوری که نمیشه فقط اقایون پس برای خانوما چی

    1. نیما نوبخت گفت:

      به زودی منتشر می شود

      1. نیما نوبخت گفت:

        منتشر شد دوست عزیز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT