فونت رایگان Canva

10 فونت رایگان Canva که باید در طراحی ها و ارائه های خود استفاده کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

انتخاب فونت رایگان Canva ناامید کننده نیست. این فونت های شیک را که طرح ها و ارائه های شما را ارتقا می دهند، بررسی کنید.

اگر به طراحی چیزها، به خصوص گرافیک رسانه های اجتماعی، مواد بازاریابی و ارائه ها علاقه دارید، احتمالاً قبلاً نام Canva را شنیده اید.

Canva یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین رایگان است و پر از ویژگی‌های کاربردی است که طراحی چیزها را فوق‌العاده آسان می‌کند. در اینجا، ما ده مورد از بهترین فونت‌های Canva مبتنی بر متن را که باید امتحان کنید، به‌علاوه برخی از فونت‌های مخفی در Photos و Elements که ممکن است درباره آن‌ها ندانید گردآوری کرده‌ایم.

BD Sans Thin

اگر به دنبال یک فونت مینیمال، ساده و درجه یک در Canva هستید، BD Sans Thin یک انتخاب ایده آل است. این فونت به خودی خود عالی به نظر می رسد اما همچنین می تواند با یک فونت درشت و پررنگ مانند Notable جفت شود تا جلوه ای لایه ای ایجاد کند.

اگر می‌خواهید BD Sans Thin ظاهری جذاب ‌تر در بازار داشته باشد، فاصله بین حروف را افزایش دهید.

MOKOTO GLITCH 2

فونت‌های تزئینی گاهی اوقات می‌توانند ناخوانا باشند، اما MOKOTO GLITCH 2 خوانا باقی می‌ماند و در عین حال جلوه‌ای دراماتیک نیز ارائه می‌دهد. این فونت در رنگ مشکی عالی به نظر می رسد اما در رنگ نئون پر جنب و جوش در پس زمینه (بک گراند) مشکی حتی بهتر است. آن را امتحان کنید و با جلوه Glitch داخلی Canva بازی کنید تا این فونت را به ابعاد دیگری ببرید.

Body Text

متن بدنه ممکن است فانتزی، هیجان‌انگیز یا پررنگ نباشد، اما چیزی که از نظر شخصیتی فاقد آن است، عملی بودن آن را جبران می‌کند. طرح های عالی به متن بدنه خوانا نیاز دارند و همانطور که از نام آن پیداست، فونت Body Text Canva برای این کار طراحی شده است. فونت‌های چرخشی را برای هدرها بگذارید و به چیزی ساده برای پاراگراف‌ها بچسبید.

Retropix

بازگشت به فونت های جالب. Retropix مورد علاقه شخصی است و به دلایل واضح. دمدمی و سرگرم کننده است اما حتی با اندازه فونت کوچک قابل خواندن است. برای محتوای مبتنی بر فناوری یا هر چیزی که می‌خواهید حال و هوای قدیمی به آن اضافه کنید، Retropix برنده است. اگر می خواهید Retropix را به سطح دیگری ببرید، افکت Canva Glitch را با آن امتحان کنید.

فونت رایگان Canva به نام Canva Student Font

Canva فونت های دست خطی کم ندارد، اما یافتن یک قلم خوانا می تواند مشکل باشد. Canva Student Font یک قلم دست خط عالی برای متنی است که می خواهید به راحتی قابل خواندن باشد. هنوز حال و هوای دستخط شخصی دارد، اما به اندازه کافی ساده است تا به عنوان متن بدن عمل کند.

در مقایسه با فونت‌های دست‌نویسی مانند Apricots، Canva Student Font خیلی ظریف یا فانتزی نیست، اما کاربردی است، و گاهی اوقات اولویت دارد.

Amsterdam Two

در طرف دیگر طیف دست خط، فونت هایی مانند Amsterdam Two داریم. همانطور که از نام آن پیداست، Amsterdam Two فقط یک فونت در یک سری است و در واقع چهار فونت مختلف آمستردام (Amsterdam) برای انتخاب وجود دارد.

برخلاف Canva Student Font که کاملاً یکنواخت است، Amsterdam Two واقعاً حروف بزرگ را برجسته می‌کند و آن را برای سرصفحه‌های (هدر ها) کوتاه عالی می‌کند، اما برای تکه‌های طولانی متن عالی نیست.

اگر نمی توانید فونتی را که برای پروژه خود دوست دارید پیدا کنید، پس ارزش آن را دارد که یاد بگیرید چگونه فونت های خود را در Canva آپلود کنید. شما حتی می توانید فونت دست خط خود را ایجاد کنید و آن را آپلود کنید!

فونت رایگان Canva به نام CINZEL DECORATIVE

اگر می خواهید یک فونت دراماتیک، کلاسیک و ظریف داشته باشید، CINZEL DECORATIVE باید در لیست نهایی شما باشد. حال و هوای پرنسس دیزنی دارد و در سرفصل ها و عنوان ها فوق العاده به نظر می رسد. همچنین یک فونت عالی برای حروف اول و دعوت عروسی است.

اگر CINZEL DECORATIVE کمی بیش از حد برای نیازهای شما آراسته است، به خواهر کمی محدودتر آن، CINZEL نگاهی بیندازید.

CODE

CODE یکی دیگر از آن فونت هایی است که واقعاً می تواند یک نام تجاری یا عنوان را بالا ببرد. این فوق العاده مینیمال، ساده و خوب است، که به نظر می رسد سبک انتخابی برای بسیاری از برندهای پیشرفته مدرن باشد. در حالی که می‌توانید از CODE به‌عنوان فونت بدنه استفاده کنید، اما واقعاً برای لوگوها به کار می‌آید.

مانند BD Sans Thin، CODE را می توان با افزایش فاصله بین حروف افزایش داد.

Archicoco

Archicoco شاید برعکس CODE باشد. این یک فونت تزئینی برجسته و قابل توجه است، و اگرچه خواندن آن کمی دشوار است، اما بازی کردن با آن نیز سرگرم کننده است. در حالی که Archicoco را می توان با حروف کوچک استفاده کرد، برای سرصفحه های بزرگ می آید. آن را امتحان کنید و یک سایه برای طراحی واقعاً چشمگیر اضافه کنید.

راه دیگر برای افزایش سطح فونت Archicoco اضافه کردن یک لایه ماسک (mask ) متن متحرک است. Archicoco به اندازه کافی جسور و متمایز است تا با یک ماسک(mask) متن کار کند، پس آن را امتحان کنید.

فونت رایگان Canva به نام Genty

آخرین اما نه کم اهمیت، ما Genty را داریم. برای طراحی شیار، Genty باید مورد علاقه شما باشد، به خصوص اگر طراحی کلی عناصر دهه 70 را در خود جای دهد. با رنگ ها خلاقیت به خرج دهید و افکت Canva Splice را امتحان کنید تا این فونت را به یک بعد خاص تبدیل کنید.

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد فونت Genty Canva توانایی آن برای کار کردن برای هدرها و متن اصلی است. در حالی که به اندازه کافی تزئینی است که جسورانه و جالب باشد، اما برای تکه های کوتاه متن بدنه نیز خیلی تزئینی نیست.

فونت های Canva مخفی در عناصر و عکس ها

صدها فونت برای انتخاب در Canva وجود دارد، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید فونت‌های مخفی را در بخش‌های Elements و Photos نیز پیدا کنید؟ درست است، بسیاری از ویژگی های مخفی در Canva وجود دارد که مردم از آنها اطلاعی ندارند.

برای پیدا کردن این فونت‌های مخفی، به تب Elements بروید و یک حرف را تایپ کنید، بر اساس گرافیک فیلتر کنید و وقتی سبکی را که دوست دارید مشاهده کردید، روی آن نگه دارید، روی سه نقطه کلیک کنید و سپس See more like this را انتخاب کنید. برخی از حروف در Canva Elements یکبار هستند، اما یک عدد شگفت‌انگیز بخشی از یک سری حروف الفبا است، به این معنی که می‌توانید کل کلمات را با استفاده از گرافیک جالب در طرح‌های خود ایجاد کنید.

همین فرآیند برای حروف متحرک و همچنین حروف در بخش عکس‌های Canva کار می‌کند. تنها نقطه ضعف این فونت های مخفی این است که بسیاری از آنها فقط با Canva premium در دسترس هستند، بنابراین اگر می خواهید از آنها در طراحی خود استفاده کنید، باید آن ها را ارتقا دهید.

اگر نمی‌خواهید عناصر ممتاز را ببینید، همیشه می‌توانید با تایپ حرف مورد نظر، کلیک کردن روی آیکون فیلتر، انتخاب رایگان، و سپس مشاهده نتایج، جستجوی خود را فیلتر کنید.

از فونت های Canva برای ارتقای طرح های خود استفاده کنید

Canva یک ابزار طراحی رایگان فوق العاده است. صدها عنصر رایگان برای انتخاب وجود دارد، از جمله این فونت های شیک، و با داشتن یک اکانت کاربری رایگان احساس محدودیت نمی کنید.

همانطور که گفته شد، اگر از پیشنهادات رایگان Canva لذت می برید، Canva Premium را دوست خواهید داشت.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT