دانلود رایگان والپیپر 8K

بهترین سایت ها برای دانلود رایگان والپیپر 8K

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر به دنبال تصویر تصاویر پس زمینه wallpaper 8K جدید هستید تا دسکتاپ خود را جاز (jazz) کنید و نمایشگر خود را به نمایش بگذارید، در اینجا بهترین سایت ها برای دانلود رایگان آن وجود دارد. دانلود رایگان والپیپر 8K را در ادامه در این سایت ها انجام دهید.

تغییر پس زمینه wallpaper یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه دستگاه شما را منعکس می‌کند است. می توانید از تصاویر پس زمینه wallpaper برای شخصی سازی دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. برای بیان سلیقه، علایق و احساسات خود.

خرید با ویزا کارت

خبر خوب این است که اینترنت پر از وب سایت های بسیاری است که تصاویر پس زمینه با وضوح بالا ارائه می دهند. در اینجا 15 بهترین سایت برای دانلود رایگان تصاویر پس زمینه 8K وجود دارد.

Unsplash .1

Unsplash یک پلت فرم کشف عکس است که هاست تصاویر با وضوح بالا است که می توانید برای پروژه های تجاری و شخصی خود استفاده کنید. این وب‌سایت به عکاسان و سازندگان اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و تصاویر رایگان را آپلود کنند.

این سایت هاست مجموعه ای از تصاویر پس زمینه 8K رایگان برای صفحه نمایش دسکتاپ و موبایل است. در حالی که می‌توانید یک تصویر پس زمینه را دانلود کنید و آن را به عنوان بک گراند دستگاه خود تنظیم کنید، تلاش برای ایجاد تصاویر پس زمینه دسکتاپ خود ضرری ندارد.

این سایت همچنین بافت های عالی و عکس های نزدیک ارائه می دهد. کافی است یک کلمه کلیدی را در عملکرد جستجو تایپ کنید تا تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را در دسته هایی مانند طبیعت، مناظر شهری و مناظر بیابید.

Pexels .2

Pexels کتابخانه ای از میلیون ها عکس و ویدیوی رایگان است که توسط سازندگان به اشتراک گذاشته شده است. این سایت به شما امکان می دهد از ده ها هزار پس زمینه 8K دسکتاپ و موبایل بدون حق نسخه برداری دانلود کنید. می توانید انتظار داشته باشید که با اضافه شدن روزانه هزاران تصویر جدید، تعداد تصاویر پس زمینه با وضوح بالا افزایش یابد.

Wallpapers.com .3

Wallpapers [dot] com مجموعه گسترده ای از تصاویر، از جمله تصاویر پس زمینه 8K است. می توانید تصاویر پس زمینه را در دسته بندی هایی مانند مارول، طبیعت و انیمه جستجو و مشاهده کنید. شما همچنین می توانید تصویر زمینه را بر اساس دستگاه خاص جستجو کنید. کامپیوتر، موبایل یا دسکتاپ.

HD Wallpapers .4

HD Wallpapers یک سایت آسان برای پیمایش است که عکس ها و تصاویر با وضوح بالا را ارائه می دهد. این سایت دارای تعداد زیادی تصاویر پس زمینه8K رایگان برای دسکتاپ و موبایل است.

این سایت به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه را بر اساس دسته بندی ها، از جمله فناوری، حیوانات و سفر جستجو کنید. همچنین می توانید تصاویر پس زمینه را بر اساس وضوح صفحه و نوع دستگاه مرور کنید.

5. WallpaperTip

اگر به دنبال تصاویر پس زمینه با کیفیت و منحصر به فرد هستید، WallpaperTip ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این پلتفرم به شما امکان می دهد از بین صدها هزار تصویر دانلود کنید.

می‌توانید از ابزار جستجوی سایت برای پیدا کردن کاغذدیواری (wallpaper تصویر پس زمینه ) مورد نظر برای دسکتاپ، تبلت یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید. می توانید بر اساس نوع دستگاه، وضوح و رنگ، کاغذدیواری(wallpaper تصویر پس زمینه) را جستجو کنید.

Wallpapers Wide .6

Wallpapers Wide سایت رایگان دیگری برای دانلود تصاویر پس زمینه با وضوح بالا برای تلویزیون های UHD، دسکتاپ و گوشی های هوشمند است. این سایت دارای دسته‌های کاغذدیواری (تصویر پس زمینه) زیادی است، از جمله غذا و نوشیدنی، حیوانات، کارتون‌ها، افراد مشهور، طبیعت و سفر. می توانید تصاویر پس زمینه را بر اساس نسبت ابعاد یا وضوح فیلتر کنید.

جستجوهای محبوب این سایت شامل طبیعت، اتومبیل و جنگ ستارگان است. می توانید از صدها هزار تصاویر پس زمینه (والپیپر) دانلود کنید.

backiee .7

backiee مجموعه ای باورنکردنی از تصاویر پس زمینه برای دستگاه های دسکتاپ، موبایل و ایکس باکس است. این سایت دارای صدها هزار تصویر زمینه HD است که می توانید آنها را بر اساس دسته بندی یا وضوح فیلتر کنید. به علاوه، تصاویر پس زمینه جدید روزانه توسط جامعه ناشران آن آپلود می شود.

پلت فرم تصویر زمینه HD دارای یک رابط کاربر پسند با دسته های تصویر پس زمینه(wallpaper)به خوبی سازماندهی شده است. می‌توانید تصاویر پس زمینه (والپیپرها) را در دسته‌هایی مانند هنر دیجیتال، محبوب، کشورها و انتخاب‌های ویرایشگران جستجو و دانلود کنید.

Wallpaper Abyss .8

Wallpaper Abyss یک سایت تصویر زمینه رایگان با طیف گسترده ای از تصاویر بک گراند دسکتاپ و تصاویر پس زمینه (والپیپرهای) تلفن است. این هاست صدها هزار تصاویر پس زمینه (والپیپر) قابل جستجو بر اساس دسته‌هایی مانند انیمه، منظره، Minecraft و Cyberpunk است.دانلود رایگان والپیپر 8K

این سایت به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه را بر اساس دستگاه یا وضوح فیلتر کنید. همچنین شامل یک گزینه جهت یابی (navigation) سریع برای جستجوی تصاویر پس زمینه بر اساس محبوبیت، رتبه بندی و زمان آپلود است.

Teahub .9

Teahub یکی دیگر از پلتفرم‌های والپیپر است که مجموعه‌ای وسیع از تصاویر پس زمینه رایگان و تصاویر پس‌زمینه برای دسکتاپ و دستگاه‌های تلفن همراه دارد. اگرچه هر کسی می تواند تصاویر پس زمینه را در سایت آپلود کند، اما هر تصویر قبل از نمایش توسط تیم Teahub به صورت دستی بررسی می شود.

این پلتفرم دارای ابزارهای جستجو و فیلتر است که یافتن تصاویر پس زمینه مناسب برای دستگاه های شما را سریع تر می کند. می توانید والپیپرها را بر اساس اندازه، جهت، رنگ و دسته فیلتر کنید. دسته بندی های محبوب عبارتند از عشق، ابرقهرمان و پیکاچو.

Zedge .10

Zedge دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، یک کاتالوگ گسترده از پس زمینه رایگان، تصاویر پس زمینه زنده و برچسب برای تلفن شما. کاتالوگ شامل تصاویر پس زمینه برای مطابقت با خلق و خوی و عبارات شما است.دانلود رایگان والپیپر 8K

این سایت دارای تصاویر پس زمینه در دسته بندی هایی مانند طبیعت، انیمیشن و ورزش است. جستجوهای محبوب شامل والپیپرهای آیفون، والپیپرهای اندروید و پس‌زمینه‌های جالب است.

11. Wallpaper Flare

Wallpaper Flare اساساً پلتفرمی است که به کاربران امکان آپلود و دانلود رایگان تصاویر پس زمینه را می دهد. این سایت هاست بسیاری از تصاویر پس زمینه دسکتاپ و تلفن در اندازه های مختلف از جمله 8K است. می‌توانید نتایج جستجوی خود را فقط با استفاده از حداقل عرض و ارتفاع یا تلفن همراه فیلتر کنید.

سایت wallpaper به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه را بر اساس وضوح یا نوع دستگاه انتخاب کنید. سپس می توانید قبل از دانلود والپیپرها به صورت آنلاین پیش نمایش و برش آنها را مشاهده کنید.

Wallpapersden .12

Wallpapersden مجموعه ای از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل ارائه می دهد. صفحه اصلی نشان می‌دهد که کدام تصاویر پس‌زمینه پرطرفدار هستند و شامل فیلم‌های برجسته و والپیپرهای بازی می‌شود.دانلود رایگان والپیپر 8K

سایت ساده به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه را با استفاده از ابزار جستجو، وضوح، دسته ها و برچسب ها پیدا کنید. دسته بندی ها و برچسب های محبوب شامل طبیعت، انیمه، انتزاعی، تصاویر پس زمینه بازی، صحرا و هنر دیجیتال است.

13. WallpaperUP

WallpaperUP یک پلت فرم به اشتراک گذاری تصویر است که از سال 2011 عملیاتی شده است. این سایت دارای یک انجمن است که می توانید برای بحث در مورد عکاسی و موضوعات مرتبط با WallpaperUP به آن بپیوندید.

می‌توانید والپیپرها را بر اساس محبوبیت، نسبت ابعاد، وضوح، دسته‌ها و مجوز Creative Commons جستجو کنید. دسته بندی کاغذ دیواری (Wallpaper) شامل طبیعت، فناوری، انتزاعی و سرگرمی است. همچنین می توانید لایک کنید، روی کاغذدیواری ها نظر بدهید و تصاویر را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید.

14. PixelsTalk.net

PixelsTalk.net یک سایت بصری و آسان برای جست و جو است و خانه انبوهی از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا برای دسکتاپ و تلفن است. تصاویر پس زمینه را در دسته بندی هایی مانند طبیعت، فصل سال و روزهای خاص پیدا خواهید کرد. می توانید انتظار داشته باشید که تعداد تصاویر پس زمینه افزایش یابد زیرا پلتفرم روزانه تصاویر زیادی را آپلود می کند.

15.  WallpaperCave

WallpaperCave یک پلت فرم کاغذ دیواری با مجموعه گسترده ای از کاغذ دیواری های با کیفیت بالا است. این سایت حاوی تصاویر پس زمینه 8k برای دسکتاپ و تلفن است. صفحه اصلی سایت نشان می دهد که کدام عبارات جستجو پرطرفدار هستند، تصاویر پس زمینه و آلبوم های برجسته و بارگذاری های انجمن. دانلود رایگان والپیپر 8K

WallpaperCave جامعه را تشویق می کند تا تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را که چرخانده یا کشیده نشده اند بارگذاری کنند. WallpaperCave سپس به صورت دستی آنها را قبل از ظاهر شدن در سایت بررسی می کند.

تصاویر پس زمینه 8K را به صورت رایگان دریافت کنید

والپیپرها می توانند به شخصی سازی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه شما کمک کنند و آنها را زیباتر کنند. برخی از کاغذ دیواری ها نیز می توانند به تسکین و تحریک حواس بینایی شما کمک کنند.

این مقاله بهترین سایت ها را برای کشف تصاویر پس زمینه 8K رایگان برای پس زمینه موبایل و دسکتاپ فهرست می کند. این پلتفرم‌های کاغذدیواری برای دسترسی آسان‌تر، والپیپرها را در دسته‌هایی مانند طبیعت، حیوانات و فیلم‌ها سازماندهی و نمایش می‌دهند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT