سایت ASOS

خرید از وبسایت ASOS | پرداخت در سایت ASOS | بررسی اعتبار فروشگاه ASOS

زمان مطالعه 5 دقیقه

ASOS فروشگاه آنلاین گسترده ای است. آنها محصولات متعددی را در فروشگاه خود به نمایش می گذارند که بسیاری از آنها از برند های معتبر هستند. اما سوال این است، آیا ASOS ایمن است؟ در این مقاله به بررسی اعتبار فروشگاه و سایت ASOS می پردازیم. 

سایت ASOS

سایت ASOS

سایت ASOS

هنگام جستجو در اینترنت برای خرید محصولات مد و پوشاک، احتمالاً با بسیاری از وب سایت های کلاهبردار و جعلی روبرو خواهید شد. تشخیص وبسایت های کلاهبردار و درست کار کمی دشوار است. بایستی قبل از خرید از اصالت فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

معرف اصلی هر فروشگاه آنلاین، قیمت های پایین و نبود فروشگاه فیزیکی است. با این حال، هر فروشگاه مقرون به صرفه ای یک کلاهبردار نیست. ASOS یکی از این خرده فروشان معتبر و قابل اعتماد است.

آیا ASOS کلاهبرداری دیگر است که میخواهد پول شما را بالا بکشد؟ یا اینکه مکانی قانونی برای یافتن لباس های مقرون به صرفه است؟ بیاید یک نگاهی بیندازیم.

ASOS چیست؟

ASOS یک فروشگاه آنلاین مد و لوازم آرایشی است که طیف گسترده ای از محصولات مد را به بیش از 190 کشور ارائه می دهد. یک شرکت بریتانیایی است که محصولات بیش از 850 برند را عرضه می‌کند. برخی از این برند ها بسیار شناخته شده هستند، مانند نایک، آدیداس و تامی هیلفیگر. چندین برند داخلی هم وجود دارد که متعلق به خود ASOS هستند، از جمله ASOS DESIGN، ASOS 4505، و ASOS LUXE.

با این که ASOS بیشتر برای لباس هایش شناخته شده است، اما طیف گسترده ای از محصولات پرطرفدار را ارائه می دهد. اکسسوری، کفش و لوازم آرایشی مردانه و زنانه را عرضه میکند. آنها یک سایت تجارت الکترونیکی هستند که به طور انحصاری آنلاین مانند Shein یا Vencano فعالیت می کنند.

آنلاین بودن به آنها این امکان را می دهد که دسترسی گسترده خود را حفظ کنند. با این حال، بسیاری از مردم زمانی که فروشگاه ها فقط در اینترنت هستند اعتبار آنها را زیر سوال می برند.

آیا مالکان ASOS دزد یا کلاهبردار هستند؟

وقتی می‌بینید که یک پلتفرم آنلاین، مجموعه ‌ای از برند های مختلف را ارائه می‌دهد، ممکن است کمی برایتان مبهم به نظر برسد. اما نگران نباشید؛  ASOS یک سایت واقعی است که سفارشات شما را به وسیله محصولات برند ها برآورده میکند. لازم نیست نگران باشید که ASOS پول شما را بالا بکشد.

از نظر محصولاتی که عرضه می کند، ASOS قابل اعتماد به نظر می رسد. مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که این محصولات اصل هستند. ASOS نگرانی ‌های جعلی بودن کالا ها را مستقیماً در وبسایت خود برطرف می‌کند و بیان می‌کند که آنها فقط اقلام «اصیل و معتبر» را مستقیماً از مارک ‌های اعلام شده خریداری میکنند.

وقتی صحبت از این مارک های شناخته شده می شود، دقیقاً می دانید که چه چیزی سفارش می دهید. با این حال، مردم در مورد برند های کمتر شناخته شده نگرانی هایی دارند. 

لباس‌ های آنها نیز کمی ارزان ‌تر از مارک ‌های دیگر است. این موارد موجب می‌شود که کاربران تجربیات متفاوتی را از این فروشگاه بیان می‌کنند. 

بررسی های ASOS چه می گویند؟

سایت ASOS

سایت ASOS

ASOS دارای امتیاز 4.0 در Trustpilot است که در مقایسه با سایر خرده فروشان آنلاین بسیار خوب است. آنها بیش از 100000 بررسی از سراسر جهان دارند.

۴ تا از ۵ ستاره امتیاز بسیار خوبی است که توسط کاربران به این پلتفرم داده شده است. نگاه عمیق تر به نظرات آنها به ما کمک می کند تا برای قضاوت ASOS آماده شویم. برخی افراد از کیفیت نامناسب برخی از لباس ‌ها شکایت داشتند، یا این تجربه را داشتند که ظاهر و اندازه لباس ‌ها با چیزی که سفارش داده شده، متفاوت بوده است.

تعداد قابل توجهی از نظرات منفی مربوط به تجربه خرید بود. برخی اظهار داشتند که ASOS محصولات را با تأخیر باورنکردنی یا در وضعیت بدی تحویل می‌دهد. بسیاری از کاربران گزارش کردند که در حل مشکلات محصول و ارائه خدمات به مشتری مشکل دارند. برخی ادعا کردند که بسته ‌هایشان هرگز به دستشان نرسیده، یا هرگز پول خود را پس نگرفته اند.

البته، باید نظرات را در کنار یکدیگر بررسی کنید. نمی توان گفت که این منتقدان دروغ گفته اند، اما ممکن است همه حقیقت را هم نگفته باشند.

تقریباً در 70٪ از نظرات تجربه عالی را گزارش کردند. ده‌ ها هزار نظر وجود دارد که، خرید های خود را دوست داشتند و تجربیات مثبتی از خدمات مشتری داشتند. یک جستجوی سریع نشان می‌دهد که ASOS امکان بررسی منفی موارد خود را می‌دهد، زیرا برخی از موارد با رتبه ‌بندی ضعیف دارند.

چرا ASOS بسیار ارزان است؟

سایت ASOS

سایت ASOS

به طور کلی، محصولات ASOS چندان هم ارزان قیمت نیستند. حتی بسیاری از محصولات آنها از برند های نسبتاً گران است.

با این حال، محدوده قیمت آنها به طور قابل توجهی متفاوت است و طیف وسیعی از محصولات با قیمت های متفاوت را شامل میشود. چرا برخی از اقلام بسیار ارزان هستند؟ همه محصولات، دوخت و پارچه یکسانی ندارند. محصولات ارزان‌ تر احتمالاً با پارچه‌ های با کیفیت پایین ‌تر ساخته می‌شوند یا از کارخانه‌ هایی در کشورهایی تهیه می‌شوند که تولید آنها ارزان‌ تر است.

ASOS در مورد اینکه محصولاتش از کجا آمده اند بسیار شفاف است. آنها زنجیره تامین خود را مستقیماً در سایت خود نشان می دهند، حتی آخرین تاریخی را که شخصی آن را به روز کرده است، یادداشت می کنند. آنها چندین کارخانه در آسیا، خاورمیانه، آفریقا و اروپا دارند. واضح است که تولید کالا در چین و هند قیمت تمام شده ی بسیار پایینی دارد.

آیا ASOS اخلاقی است؟

اگرچه خرید از ASOS احتمالاً به اندازه خرید از بوتیک محلی یا سایت ‌های پوشاک پایدار نیست، اما در مقایسه با سایر خرده ‌فروشان آنلاین بد نیست.

همانطور که گاردین گزارش داد، وزیر GMB گفت که رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این شرکت غیر قابل باور است. با این حال، ASOS ادعای فوق را در همان مقاله رد کرد – و شورای محلی بارنزلی، بریتانیا، گفت که آنها هیچ مدرکی دال بر عدم رعایت اقدامات فاصله گذاری اجتماعی مشاهده نکردند. ASOS در مورد برخی نکات اخلاقی دیگر موضع گیری های عمومی می کند.

آنها یک سیاست سختگیرانه “بدون آزمایش حیوانی” در مورد تمام لوازم آرایشی خود دارند. آنها همچنین در بیانیه ای عمومی قول دادند که اقداماتی را به نام پایداری انجام دهند. ASOS تغییرات قابل توجهی مانند کاهش گازهای گلخانه ای و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ایجاد کرده است.

آیا باید از ASOS خرید کنم؟

ASOS یک شرکت با سابقه است که سابقه طولانی در زمینه رضایت تجارت قانونی دارد و رضایت مشتری را هم به دست آورده است. اگر انتظارات واقع بینانه ای برای اقلامی که خریداری می کنید، تجربه خرید خوبی خواهید داشت. محصولات آنها مقرون به صرفه است و تلاش میکنند موازین اخلاقی را رعایت کنند.

تصمیم گیری در مورد خرید از کدام فروشگاه یک انتخاب شخصی است. مشارکت با مارک های مورد اعتماد و حضور فعال عمومی نشان می دهد که ASOS تلاش می کند تا برندی قابل اعتماد باشد.

خرید از سایت ASOS

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT