دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

بهترین سایت های برای دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر از طرفداران میکس موسیقی یا دی جی برای امرار معاش هستید، در اینجا چهار سایت ضروری برای دانلود میکس (mixes) و ست (sets) برای شما وجود دارد.

پرداخت با پی پال

سایت های برای دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

یافتن میکس‌ها و ست‌های (sets) جدید دی‌جی می‌تواند کار بسیار دلهره‌آوری باشد اگر نمی‌دانید کجا را نگاه کنید. مطمئناً، شما فقط می‌توانید به SoundCloud بروید و دعا کنید که طلا پیدا کنید، اما چرا وقتی وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بهترین‌ها را پیدا کنید، این همه تلاش را به خود مشغول کنید؟

پرداخت با ویزا ومستر

این سایت‌های رایگان برای یافتن میکس‌ها و مجموعه‌های رایگان دی‌جی ضروری هستند که واقعاً ارزش شنیدن دارند، و برخی از بهترین‌هایی که می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

سایت Mixing.DJ

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

اولین بار در این لیست، Mixing.DJ را داریم. این وب سایت به ارائه میکس ها و ست های دی جی با کیفیت بالا به صورت کاملا رایگان اختصاص یافته است.

هنگامی که برای اولین بار از Mixing.DJ بازدید می کنید، به صفحه فرود آن هدایت می شوید که پر از میکس های اخیر دی جی و مجموعه های زنده است. اگر فقط به دنبال فرو بردن انگشت پای خود هستید، این مکان عالی برای شروع جستجوی میکس های رایگان عالی و مجموعه های زنده است.

با این حال، اگر به دنبال چیز خاص ‌تری هستید، احتمالاً می‌خواهید از یکی از ابزارهای دیگر Mixing.DJ برای این کار استفاده کنید.

به عنوان مثال، چندین نوار جستجو در سراسر وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، و همچنین دسته بندی های مختلفی برای مرور در بالای سایت وجود دارد. می‌توانید از اینها برای جستجوی میکس‌های دی‌جی بر اساس سبک موسیقی یا حتی یافتن میکس‌های محبوبی که دیگران از آن لذت برده‌اند استفاده کنید.

این گزینه‌ها را می‌توان با محدود کردن باند زمانی در میکس‌های محبوبی که به دنبال آن هستید، یا با فیلتر کردن میکس‌های اخیر دی‌جی و مجموعه‌های زنده بر اساس سبک آنها، محدودتر کرد.

با این حال، اگر به دنبال چیزی تازه تر یا منحصر به فرد هستید، Mixing.DJ شما را در آنجا نیز پوشش می دهد. میکس ها و مجموعه های زنده موجود در این وب سایت اغلب به روز می شوند و میکس ها و مجموعه های زنده بیشتری روزانه اضافه می شوند.

سایت GlobalDJMix

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

بعدی GlobalDJMix است. اگر چیزی که به دنبال آن هستید با یک رابط کاربری خوب، اطلاعات زیادی در مورد میکس‌ها و مجموعه‌های زنده آن‌ها، یا فقط جایی است که بتوانید به دنبال چیز جدیدی بگردید، ممکن است GlobalDJMix فقط وب‌سایتی باشد که به دنبال آن هستید.

GlobalDJMix پر از راه های عالی برای یافتن دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. در هسته آن، وقتی برای اولین بار از صفحه وب بازدید می کنید، متوجه خواهید شد که به جدیدترین و بهترین میکس های دی جی نگاه می کنید، اما اگر فقط از آن راضی نباشید، چیزهای بیشتری در زیر سطح (surface) وجود دارد.

این پلتفرم به طیف وسیعی از سبک‌ها و ژانرهای مختلف تقسیم می‌شود که می‌توانید آن‌ها را فیلتر کنید، و هر ژانر با بررسی آن‌ها به زیر ژانرها تقسیم می‌شود. اگر از یک دسته بندی خاص بازدید می کنید، تعدادی از بهترین دی جی ها و تهیه کنندگان لیست شده را نیز خواهید یافت، که اگر در حال گوش دادن به چیزی هستید که قبلاً ندیده اید، می تواند مفید باشد.

با این حال، جایی که GlobalDJMix واقعاً می‌درخشد، اطلاعاتی است که قبل از دانلود یا گوش دادن به یک آهنگ به دست می‌آورید. اصول اولیه، مانند هنرمندی که این مجموعه را اجرا کرد، نمایشی که در آن اجرا شد و ژانر، همه شامل می شوند، اما این تازه شروع است.

GlobalDJMix همچنین دارای مدت زمان کلی، میزان بیت صدا و اندازه فایل میکس یا مجموعه زنده است. اگر قصد دارید از بهترین میکسرهای دی جی استفاده کنید تا خودتان مجموعه را مجدداً میکس کنید، اینها می توانند بسیار مفید باشند.

همچنین یک سیستم رای‌گیری وجود دارد که در آن سایر کاربران GlobalDJMix می‌توانند در مورد خوب یا بد بودن ترکیب یا مجموعه رای دهند، به طوری که قبل از انجام دادن ایده‌ای از آنچه در حال ورود به آن هستید داشته باشید.

سایت EDMliveset.com

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

اگر نمی‌توانید از میکس‌های DJ و مجموعه‌های زنده به‌اندازه کافی لذت ببرید، EDMliveset.com مکانی فوق‌العاده برای یافتن میکس‌ها و مجموعه‌های جدید است که ممکن است در هر جای دیگری برای پیدا کردن آن‌ها تلاش کنید.

رابط کاربری EDMliveset.com بسیار محکم است و به اندازه کافی برای کاوش آسان است. اگر مجموعه بسیار خاصی در ذهن دارید، می توانید چیزی را جستجو کنید یا به سادگی بر اساس ژانر مرور کنید.

نکته جالب اینجا این است که اطلاعات جالبی در مورد هر فایلی که می خواهید دانلود کنید پیدا خواهید کرد. از کجا گرفته شده است، ممکن است بخشی از آن باشد، چگونه به وجود آمده است، و کجا می توان بیشتر از آن را پیدا کرد.

با این حال، چیزی که واقعاً منحصر به فرد است، این است که چگونه EDMliveset.com تعداد زیادی از پادکست‌های آنلاین و نمایش‌های رادیویی را برای شما ارائه می‌کند. در جایی که سایت‌های دیگر تا حد زیادی روی ترکیب‌ها و مجموعه‌های زنده تمرکز می‌کنند، این می‌تواند راهی عالی برای یافتن چیزی منحصربه‌فرد باشد که هیچ سایت دیگری برای شما آماده نکرده است.

سایت LiveSets.DJ

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

دانلود میکس (mixes) و ست (sets)

بالاخره LiveSets.DJ را داریم. اگر به دنبال چیزی هستید که کمی بیشتر باشد و کمی کمتر تنظیم شود، LiveSets.DJ ممکن است مکان مناسبی برای شما باشد تا چیزی منحصر به فرد پیدا کنید.

LiveSets.DJ وب سایتی است که تقریباً هر کسی می تواند یک مجموعه زنده یا میکس را در آن آپلود کند. این بدان معنی است که می توانید طیف وسیعی از سبک های مختلف، میکس ها و موارد دیگر را کاملاً در دسترس خود بیابید. به نوعی شبیه این است که چگونه می توانید موسیقی خود را در SoundCloud آپلود کنید.

بدیهی است که نقطه ضعف در اینجا این است که وقتی به این مجموعه‌ها یا میکس‌های زنده نگاه می‌کنید، کنترل کیفیتی که به دست می‌آورید بسیار کمتر است. می‌توانید با استفاده از نوار جستجوی آن سایت را جستجو کنید یا حتی بر اساس ژانر فیلتر کنید، اگرچه اغلب این برای اطمینان از دریافت چیزی که می‌خواهید به آن گوش دهید کافی نیست.

با این حال، اگر چیزی عالی پیدا کردید، همیشه می‌توانید روی سازنده کلیک کنید و موارد بیشتری را از طریق پروفایل او پیدا کنید. این می تواند یک راه عالی برای یافتن چیزی کاملاً منحصر به فرد باشد، اگرچه ممکن است مجبور باشید برای یافتن دقیقاً همان چیزی که به دنبالش هستید کمی جستجو کنید.

میکس بعدی دی جی یا ست زنده را به صورت رایگان پیدا کنید

همانطور که می بینید، برای یافتن میکس های عالی دی جی و ست های زنده نیازی نیست دست از سر راه خود بردارید یا یک سنت بپردازید. در اینترنت، تعداد زیادی وب ‌سایت مختلف وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها نگاه کنید و سعی کنید چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

و از آنجایی که همه آنها بسیار رایگان و بسیار در دسترس هستند، چه چیزی شما را از امتحان کردن هر وب سایت و یافتن آنچه که شخصاً دوست دارید باز می دارد؟

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT