معرفی 5 کلاس آنلاین طراحی

معرفی 5 کلاس آنلاین طراحی

زمان مطالعه 4 دقیقه

هنر می تواند یک راه برای بیان خود و به تصویر کشیدن ایده ها و اتفاق های روزمره باشد. حتی تماشای نقاشی دیگران می تواند یک نوع تراپی باشد.

اگر از طرفداران باب راس باشید، حتما در مورد “happy accidents” یا به فارسی حوادث خوش شنیده اید. او یادآوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتی یک بوته یا درخت.

اما چگونه میتوان از خانه مهارت های طراحی خود را تقویت کنید؟ برای یادگیری طراحی نیازی به رفتن به دانشگاه یا خرید ابزارهای گران قیمت ندارید، تنها چیزی که نیاز دارید یک کلاس هنر آنلاین است.

دوره های آنلاین مختلفی برای یادگیری طراحی چهره، تصویرسازی و طراحی گرافیکی و غیره وجود دارد که میتوانید در آن ها شرکت کنید.

در این مقاله پنج تا از بهترین دوره های آنلاین طراحی را به شما معرفی میکنیم تا اصول طراحی را بیاموزید و سبک هنری خود را شکل دهید. با ما همراه باشید.

شما می توانید پرداخت هزینه دوره های خود را به راحتی در اول پرداخت انجام دهید.

کلاس آنلاین طراحی: The Ultimate Drawing Course – Beginner to Advanced Udemy

کلاس آنلاین طراحی

کلاس آنلاین طراحی

برای شرکت در این دوره طراحی در یودمی نیاز به خرید وسایل گران قیمت طراحی و نقاشی ندارید. این دوره دارای 11 بخش با 63 ویدیوی آموزشی است که اصول طراحی را به شما یاد میدهد. در این دوره با پرسپکتیو، بافت، طراحی طبیعت بیجان، طراحی چهره و بدن انسان، فضا، ارزش رنگ و کنتراست آشنا خواهید شد. همچنین یک ویدیوی در مورد هنر ساخت انیمیشن ارائه داده شده است.

هزینه دوره: قیمت دوره های Udemy توسط مربیان دوره تعیین میشود. بعضی از دوره ها ممکن است رایگان باشند. هزینه این دوره طراحی ۱۱۰ دلار است.

کلاس آنلاین طراحیThe Complete Drawing Masterclass : From Beginner to Advanced with Chad Newman and Jonathan Simon Udemy

دوره Complete Drawing Masterclassیودمی برخی از اصول طراحی مانند خطوط، ارزش رنگ، کنتراست و پرسپکتیو را آموزش میدهد و در هر بخش مباحث عمیق تر میشود.

علاوه بر این در این دوره در مورد لوازم طراحی مانند انواع مختلف کاغذ، برندهای پیشنهادی، ابزار شارپن و چگونگی استفاده از میز یا سه پایه توضیح داده میشود.

هزینه دوره: هزینه دوره کامل Masterclass Drawing 100 دلار است.

کلاس آنلاین طراحی: Learn to Draw: Landscape with Amy Wynne Creative Live

کلاس آنلاین طراحی

کلاس آنلاین طراحی

Wynne در این دوره در مورد مناظر دریایی، حومه شهر و مناظر صنعتی به شما آموزش می دهد. همچنین در مورد نحوه استفاده از نور و منظره یاب، نسبت آسمان به زمین، عمق و ایجاد جو یاد خواهید گرفت.

هزینه دوره: CreativeLive به شما این امکان را می دهد یک Creator Pass را با قیمت 39 دلار در ماه یا 149 دلار در سال خریداری کنید و به قابلیت هایی مانند کل کتابخانه سایت با بیش از 1500 کلاس و آموزش دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و کلاس ها را به صورت جداگانه خریداری کنید. به عنوان مثال دوره Wynne در فروش فصلی CreativeLive 14دلار هزینه دارد و قیمت اصلی آن 29 دلار است.

دوره آنلاین: Pen and Ink Illustration: The Basics for Creating Magical Drawings with Yasmina Creates Skillshare

کلاس آنلاین طراحی

کلاس آنلاین طراحی

اگر به قلم و جوهر علاقه دارید، Yasmina Creates در یک دوره آموزشی Skillshare این هنر را به شما آموزش میدهد. این کلاس طراحی آنلاین نحوه عملکرد ابزارهای مختلف را توضیح میدهد. همچنین نکات و ترفندهایی مانند استفاده از انواع خطوط، بافت و الگوها را یاد خواهید گرفت.

در این دوره مربی به شما فضایی می‌دهد تا سبک هنری خود را پیدا کنید و پروژه های کلاسی خود را در آن سبک انجام دهید.

هزینه دوره: برخی از کلاس های آنلاین در Skillshare رایگان هستند، اما اکثر آنها به اشتراک پریمیوم نیاز دارند و هزینه آن سالانه 99 دلار یا ماهانه 19 دلار است. شما میتوانید به مدت 14 روز رایگان در دوره ها ثبت نام کنید. اشتراک پریمیوم نیز بدون تبلیغات است و با آن میتوانید با موبایل کلاس ها را دانلود کنید به صورت آفلاین تماشا کنید.

دوره آنلاین: Start Drawing: Techniques for Pencil Portraits with Gabrielle Brickey Skillshare

کلاس آنلاین طراحی

کلاس آنلاین طراحی

این دوره آموزشی آنلاین طراحی برای سطح متوسط است، بنابراین اگر در طراحی مبتدی هستید ممکن است برای شما مناسب نباشد. این دوره بر آموزش تکنیک های مداد، ویژگی های صورت و تناسبات اجزای آن و طراحی چهره با مداد تمرکز دارد.

قبل از ثبت نام در این کلاس طراحی Brickey خلاصه ای از برنامه درسی و لوازم مورد نیاز مانند کاغذ، مداد، نوک مداد مکانیکی، بلندر و پاک کن را توضیح میدهد. شما می توانید از هر نوع برندی از لوازم طراحی استفاده کنید، اما Brickey پیشنهاداتی را در برنامه درسی ارائه می دهد.

هزینه دوره: برخی از کلاس های آنلاین در Skillshare رایگان هستند، اما اکثر آنها به اشتراک پریمیوم نیاز دارند که هزینه آن سالانه 99 دلار یا ماهانه 19 دلار است. شما می توانید به مدت 14 روز به صورت رایگان در کلاس ها ثبت نام کنید. اشتراک پریمیوم نیز بدون تبلیغات است و با آن میتوانید با موبایل کلاس ها را دانلود کنید به صورت آفلاین تماشا کنید.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. مریم گفت:

    من عاشق طراحی هستم .ممنون از مقاله خوبتون

    1. سهیل دهقانی گفت:

      ممنون از توجه شما

  2. گندم گفت:

    چطوری میتونم پرداخت در سایت یودمی انجام بدم؟؟؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      شما می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت / خرید با ویزا و مستر/ نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT