رشد ۸ درصدی کاردانو

اعلام تاریخ راه اندازی شبکه اصلی ساندی سواپ و رشد ۸ درصدی کاردانو

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی غیر متمرکز ساندی سواپ (SundaeSwap) هفته آینده یک نسخه بتای کاملا کاربردی را عرضه خواهد کرد. SundaeSwap، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو است. این صرافی اعلام کرده است که عرضه اصلی نسخه بتای کاملاً کاربردی DEX که کاربران و سرمایه گذاران شبکه مدت ها است که انتظار آن را می کشند، در 20 ژانویه یعنی 4 روز دیگر انجام خواهد شد. در این خبر به بررسی راه اندازی شبکه اصلی ساندی سواپ تاثیر آن بر رشد ۸ درصدی کاردانو می پردازیم.

رشد ۸ درصدی کاردانو

این تیم می گوید که به دلیل محدودیت های فنی در بلاک چین کاردانو، حکمرانی کاملا غیرمتمرکز در حال حاضر غیرممکن است، به همین دلیل است که این صرافی هم چنان برچسب “بتا” را حفظ می کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ساندی سواپ نسخه آزمایشی خود را در 5 دسامبر راه اندازی کرد. در اواخر دسامبر، این DEX ممیزی خود را با همکاری Runtime Verification تکمیل کرد.

عرضه اولیه سهام (ISO) این صرافی غیر متمرکز نیز در همان روز آغاز خواهد شد. سی گروه سهام که توسط انجمن در ماه نوامبر انتخاب شدند در ISO شرکت خواهند کرد.

ISO، که برای پنج دوره دوام خواهد داشت، به نمایندگان استخر سهام اجازه می‌دهد تا توکن‌های ساندی سواپ (SUNDAE) را علاوه بر پاداش‌های ADA معمولی خود کسب کنند. توکن های ADA باید قبل از 25 ژانویه به “scoopers ISO” واگذار شوند تا در دور اول شرکت کنند.

ساندی سواپ تا حد زیادی محبوب‌ترین DEX مبتنی بر کاردانو است که رسانه‌های اجتماعی آن از سایر صرافی های این شبکه مانند Minswap و Maladex بسیار پیشی گرفته‌اند.

در 20 ژانویه، ارائه‌دهندگان نقدینگی نیز شروع به دریافت پاداش‌های ییلدفارمینگ خواهند کرد که حداقل تا ژوئن در دسترس خواهند بود. نیم میلیون توکن SUNDAE به سرمایه گذارانی که در مجموعه‌ای از استخرهای نقدینگی شرکت می‌کنند، اختصاص خواهد یافت.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ قیمت ADA در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است و عملکرد بسیار بهتری از قیمت ارزهای دیجیتال برتر داشته است. ADA اکنون در مسیر پیشی گرفتن از سولانا (SOL)، یکی دیگر از برجسته‌ترین رقبای اتریوم قرار گرفته و جایگاه خود را در پنج رتبه برتر دوباره به دست آورده است.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مهدیس گفت:

    کاردانو دوباره داره اوج میگیره

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT