قیمت ارز دیجیتال سولانا

قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) به همراه پیش بینی آينده این ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از این که این کوین جدید، به یکی از محبوب ترین های بازار این روز ها تبدیل شد، همزمان توجه سرمایه گذاران زیادی را هم به خود جلب کرد. طبیعتاً هر کسی دوست دارد بداند آنچه در آن سرمایه گذاری می کند چه آینده ای دارد و چه سود یا ضرر های احتمالی در انتظار آنها است. در این مقاله به بررسی قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) به همراه پیش بینی آينده این ارز دیجیتال می پردازیم.

قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL)

در بازار پر رقابت این روز ها بین توسعه دهندگان مختلف عرصه ارزهای دیجیتال، ارائه راه حل های مناسب از قبیل مقیاس پذیری و سرعت تراکنش ها، از جمله مواردی است که می تواند یک پروژه را نسبت به رقیبان خود بالاتر ببرد.
این راه حل ها و نوآوری ها در شبکه بلاک چین، همان مواردی هستند که ارز SOL وعده داده است.

قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL)

قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL)

از دیگر موارد مهمی که تیم توسعه دهنده ارائه داده اند و بر آینده سولانا قطعا تاثیرگذار خواهد بود، امنیت بالا و هزینه بسیار پایین (نزدیک به صفر) تراکنش ها است. گفته می شود این شبکه قادر به پردازش 59 هزار تراکنش در ثانیه است و سرعت انجام هر یک از این عملیات برابر با 400 میلی ثانیه می باشد.

تحلیل ارز سولانا

سرعت افزایش قیمت سولانا، به طور چشمگیری سریع بود. این کوین توانست پس از قرار گرفتن در سایت کوین مارکت کپ، فوراً در لیست صرافی معروف بایننس قرار گرفت. معمولاً قرار گرفتن ارزهای دیجیتال در لیست صرافی های بزرگ، تاثیر بسزایی در آینده آنها دارد.

از همان جا بود که نگاه ها به آینده سولانا، بیشتر نگاه های مثبت تلقی میشد، تا منفی. این رمز ارز توانست پس از قرار گیری در Coinmarketcap طی 24 ساعت، مارکت کپ یا حجم بازار خود را به حدود 89 میلیون دلار برساند که در نوع خود فوق العاده است.

قیمت ارز دیجیتال سولانا

قیمت ارز دیجیتال سولانا

در بهار و تابستان سال 2020، اخبار مشارکت های زیاد SOL باعث شد با ورود سرمايه گذاران بیشتر، قیمت تا4 دلار افزایش یابد. اما پس از آن این سیر صعودی، رنگ و روی نزولی به خود گرفت و تا 1.5 دلار کاهش یافت.

اما پس از آن، با شروع سال 2021، این رمز ارز هم توانست مانند سایرین، به دنبال افزایش قیمت چشمگیر بیت کوین (BTC) دوباره قیمت خود را بالا ببرد و آینده سولانا را باز هم روشن جلوه دهد. این رشد قیمت تا جایی بود که Solana توانست در فوریه 2021، سقف جدید خود در آن زمان یعنی 18 دلار را رقم بزند.

پیش بینی قیمت و آینده سولانا (SOL) 

یکی از این موارد، نقشه راه یا RoadMap پروژه است. سولانا قصد دارد تا مطابق برنامه ریزی انجام شده، یک اوراکل قوی را با همکاری چین لینک (LINK) راه اندازی کند. همکاری با دیگر پروژه هایی از جمله Loansnao, Homecoin و Dfuse از برای افزایش نقدینگی SOL و راه حل های API، می توانند تاثیر خوبی در آینده سولانا و پیشروی آن در بین رمز ارزهای برتر داشته باشد.

همچنين عرضه کوین های SOL که با سرعت پایینی در حال انجام بود، در سال 2021 تسریع داده شد و کوین های بیشتری در اختیار تریدرها قرار گرفت. این امر هم می تواند در بر دارنده رشد Solana باشد.

آینده سولانا و قیمت SOL تا سال 2028

در حال حاضر که این مقاله در حال تهیه میباشد، SOL با قیمت حدود 98 دلار در حال معامله است. بنا به داده های وبسایت دیجیتال کوین پرایس، در جدول زیر،. پیش بینی قیمت آینده سولانا تا سال 2028 را برای شما آماده کرده ایم.

سال قیمت
2021 136.46 دلار
2022 169.21 دلار
2023 188.14 دلار
2024 228.05 دلار
2025 276.89 دلار
2026 333.4 دلار
2027 319.71 دلار
2028 407.62 دلار
امتیاز 2.9/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT