معرفی سایت کورسرا (coursera) آموزشگاه بزرگ با بهترین دوره های آموزشی

معرفی سایت کورسرا (coursera) | آموزشگاه بزرگ با بهترین دوره های آموزشی

زمان مطالعه 3 دقیقه

حتما تاکنون از طریق تبلیغات و یا صحبت با دوستانتان نام دوره‌های آموزش مجازی به گوشتان خورده است. دوره‌هایی که با گذراندن آن‌ها هم یک آموزش با کیفیت دریافت می‌کنید و هم مدرکی مبنی بر اینکه این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید به شما اعطا می‌گردد. با توجه به اینکه دوره‌های آموزشی را در چه مرکزی دریافت نموده‌اید، اعتبار مدرک نیز متفاوت خواهد بود. سایت کورسرا یکی از سایت‌هایی می‌باشد که خدمات بی‌نظیری ارائه می‌کند. در ایران نیز موسسات و حتی دانشگاه‌های مختلفی آموزش‌های آنلاین را شروع کرده‌اند. به عنوان مثال دانشگاه پیام نور در دوره‌های فراگیر اقدام به آموزش از این طریق می‌‌کند.

خرید با ویزا کارت

معتبر‌ترین و با کیفیت‌ترین دوره های آموزش مجازی را می‌توانید از طریق سایت coursera.org دریافت نمایید. این سایت به شما کمک می‌کند که از بهترین دوره‌های آموزشی آنلاین در دنیا استفاده نمایید.

تاریخچه‌ی سایت کورسرا

این سایت در سال ۲۰۱۲ توسط اندرو اینگ پروفسور بخش علوم کامپیوتری دانشگاه استانفورد شروع به کار کرد. coursera دوره‌های آموزشی را با مشارکت دانشگاه‌ها و موسساتی که در ضمینه‌ی آموزش آنلاین فعالیت دارند ارائه می‌دهد. از این دانشگاه‌ها می‌توان به دانشگاه Pennsylvania و دانشگاه لندن اشاره کرد.

محتوای دوره‌های آموزشی

1 معرفی سایت کورسرا (coursera) آموزشگاه بزرگ با بهترین دوره های آموزشی

دوره‌های آموزشی متنوعی در این سایت ارائه می‌شود به عنوان مثال دوره‌هایی از قبیل: مارکتینگ، علوم اجتماعی، پزشکی، علوم اجتماعی و بسیاری دیگر از علوم را می‌توانید پیدا کنید. با این حال این سایت به ارائه‌ی دوره‌های آموزشی بی‌نظیر در ضمینه‌ی برنامه نویسی و علوم کامپیوتری معروف است.

شما می‌توانید در این سایت از دوره‌های آموزشی رایگان استفاده نمایید. البته باید توجه داشته باشید که این دوره‌های آموزشی رایگان امکان دریافت مدرک را ندارند. با توجه به ارزان بودن دوره‌های آموزشی coursera، پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد مهاجرت دارید و یا نیاز به مدرک معتبر قابل پذیرش در موسسات مختلف را دارید، هزینه‌ی اندک شرکت در کلاس‌ها را بپردازید و مدرک معتبر دریافت نمایید.

اعتبار مدرک سایت کورسرا

در تمامی دنیا اعتبار مدارک اخذ شده آنلاین در حد مدرکی که در دانشگاه اخذ می‌شود، نمی‌باشد. اما باید این نکته را بدانید که مدارکی که سایت coursera ارائه می‌دهد با توجه به اعتبار این سایت بسیار متفائت خواهد بود. در واقع شما با گذراندن دوره‌های آموزشی این سایت، هم مدرک معتبری دریافت می‌کنید و هم اینکه دوره را به خوبی فرا می‌گیرید.

مزایا و معایب سایت coursera

2 معرفی سایت کورسرا (coursera) آموزشگاه بزرگ با بهترین دوره های آموزشی

مزایای این سات بر هیچ کس پوشیده نیست با این حال مواردی را که برای کاربران ایرانی مهم می‌باشد به شرح زیر است:

  • امکان دیدن چند باره‌ی ویدئو‌ها و به تاخیر انداختن زمان امتحان تا یادگیری کامل
  • امکان ارتباط با اساتید و دیگر دانشجویان به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از زیر نویس برای تمامی ویدئو‌ها

معایب سایت coursera به شرح زیر می‌باشد:

  • فیلتر کردن دوره‌های آموزشی برای کاربران ایرانی
  • عدم امکان پرداخت برای کاربران ایرانی با توجه به تحریم‌ها

پرداخت هزینه ی کلاس های آموزشی coursera

جهت پرداخت هزینه ی دوره های آموزشی این سایت می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

  • پرداخت از طریق کارت های ویزا و مستر
  • پرداخت از طریق پیپال

اگر قصد خرید دوره‌های سایت coursera را دارید می توانید از خدنات خرید با پی پال و خرید با ویزا و مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 34 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT