واژه بیت کوین

افزایش دوباره محبوبیت واژه بیت کوین طبق آمار گوگل

زمان مطالعه 3 دقیقه

Google Trends که ابزاری برای تحلیل جستجو های انجام شده در اینترنت است، نشان می دهد که جستجو برای واژه “بیت کوین” به بیشترین مقدار خود طی یک ماه گذشته رسیده است. در این گزارش به بررسی افزایش دوباره محبوبیت واژه بیت کوین طبق آمار گوگل می پردازیم.

گزارش Google Trends در زمینه واژه بیت کوین

طبق این داده ها، جستجو ها برای بیت کوین روند صعودی خود یک هفته بعد از پرده برداری ازرمزارز جدید فیسبوک و پروژه مالی برپایه بلاک چین لیبرا را ادامه می دهد و حتی با این که جستجو ها برای خود پروژه لیبرا از 18 ژوئن کاهش یافته است، یعنی روزی که وایت پیپر توکن منتشر شد.

 واژه بیت کوین
واژه بیت کوین

افزایش محبوبیت کلمه بیت کوین

در گزارش های قبل تر هم گفته بودیم که میزان جستجو واژه “بیت کوین” نسبت به سال 2017 فقط 10 درصد است؛ سالی که در آن برترین کوین ها افزایش قیمت شدیدی داشتند و در آن زمان قیمت بیت کوین به 20 هزار دلار رسید.

صعود قیمت بیت کوین

این افزایش علاقه مندی عمومی به بیت کوین با تغییر روند قیمت بازار به سمت صعودی شدن ارتباط دارد و بیت کوین در حال حاضر روی قیمت 10,881 دلار ترید می شود و طبق داده های سایت coin360 در یک ماه 35 درصد افزایش قیمت داشته است.

 واژه بیت کوین
واژه بیت کوین

محبوبیت واژه بیت کوین بین کشورها

اگر بخواهیم بر اساس کشور ها تفکیک کنیم، در حال حاضر 5 کشور اول که بیشترین جستجو درباره بیت کوین را دارند عبارتند از نیجریه، آفریقای جنوبی، اتریش، سوئیس و غنا و 5 کشور اولی که بیشترین جستجو برای پروژه لیبرا را داشته اند عبارتند از اروگوئه، نیکاراگوئه، آلبانی و پاناما.

افزایش تقاضای بیت کوین

همانطور که در مطلبی به بررسی دلایلی که فکر می کنیم بیت کوین مرز 20 هزار دلار را می شکند، پرداختیم، این که محبوبیت بیت کوین طبق داده های Google همچنان کمتر از بیشترین میزان قبلی خود است. این بدان معناسست که ترس از غافله جا ماندن خریداران خرد هنوز به عاملی برای مسیر دادن به قیمت بیت کوین تبدیل نشده و به جای آن برخی بر این عقیده هستند که تقاضای موسسات برای بیت کوین است که باعث افزایش قیمت آن در این برهه زمانی شده است و از تمامی پتانسیل این شبکه بیشترین استفاده نسبت به قبل می شود.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. سمانه گفت:

    سلام من از سایت ارز جو بیت کوین خریدم رسید صادر شده اما بیت به کیف پول من که اسمشBither wallet هست ریخته نشده و در بلاک چین مونده به نظرتون چکار میتونم بکنم

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      مدت انتقال بیت کوین به ولت شما بسته به فی انتخابی می باشد. در برخی موارد ممکن است تا ۴۸ ساعت نیز زمان بر باشد.
      به هر حال بهتر است این موضوع را از سمت سایت مورد نظر پیگیری نمایید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT