برنامه کنفرانس ویدیویی

6 بهترین برنامه کنفرانس ویدیویی برای هاست جلسات در iPhone، iPad یا Mac

زمان مطالعه 6 دقیقه

روی FaceTime حرکت کنید زیرا دستگاه‌های اپل مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های کنفرانس ویدیویی بین پلتفرمی دارند. در اینجا بهترین ها هستند. برنامه کنفرانس ویدیویی را در ادامه معرفی کرده ایم.

تعداد انگشت شماری نرم افزار ویدئو کنفرانس قابل اعتماد برای اکوسیستم اپل وجود دارد. و این برنامه‌ها سنگ بنای یک محل کار مدرن هستند – به‌ویژه اکنون که بسیاری از سازمان‌ها اعضایی با ترتیبات کار از راه دور دارند.

اگر اینجا هستید، باید به دنبال بهترین برنامه های ویدئو کنفرانس برای هاست جلسات مهم باشید. ما از مشکلات شما جلوگیری کرده ایم و برخی از برنامه های ویدئو کنفرانس مورد علاقه خود را برای iPhone، iPad یا Mac شما فهرست کرده ایم.

1.برنامه کنفرانس ویدیویی: Zoom: گزینه محبوب

زوم در اوج همه گیری کووید-19 جهان را طوفان کرد. Zoom در سراسر جهان جایگزین اتاق های جلسات، اتاق های هیئت مدیره و کلاس های درس شد و مترادف با جلسات از راه دور شد.

محبوبیت خیره کننده Zoom بی اساس نیست زیرا این یک برنامه تماس ویدیویی واقعاً چند پلتفرمی است که در Windows، iOS، iPadOS، macOS و Android موجود است. بنابراین، اگر به دنبال یک برنامه کنفرانس ویدیویی هستید که برای همکاران یا شرکای شما که از دستگاه‌های غیر اپل استفاده می‌کنند تبعیض قائل نشود، زوم بهترین گزینه است.

علاوه بر پشتیبانی چند پلتفرمی، Zoom دارای ویژگی‌های مختلفی مانند اشتراک‌گذاری صفحه، ضبط جلسات، پس‌زمینه سفارشی و غیره است. در حالی که Zoom رایگان است، برنامه اولیه فقط به شما امکان می دهد جلساتی را به مدت 40 دقیقه هاست کنید.

قبل از تصمیم گیری در مورد اشتراک، باید بررسی کنید که Zoom چقدر هزینه دارد. نسخه رایگان ممکن است برای جلسات سریع و مستقیم کار کند، اما در لحظه ای که به موارد بیشتری نیاز دارید، می تواند بسیار مخرب باشد.

2. Webex Meetings : راه حل مورد اعتماد سیسکو

Webex Meetings کاملاً شبیه Zoom است زیرا دارای پشتیبانی بین پلتفرمی و محدودیت زمانی در برنامه رایگان خود (40 دقیقه) است. همچنین یک رابط کاربری ساده نمایش می دهد که می توانید به طور مستقیم در آن پیمایش کنید.

با این حال، Webex’s Meet Plan (معادل Zoom’s Pro) به حداکثر 200 کاربر اجازه می دهد تا بپیوندند – 100 کاربر بیشتر از اشتراک پولی Zoom. بنابراین، اگر می‌خواهید هاست افراد بیشتری باشید اما همچنان در بودجه زوم باقی بمانید، باید برای Webex هزینه کنید. علاوه بر این، برنامه Meet Webex 1.49 دلار ارزان تر از برنامه Zoom Pro است.

همچنین تمام ویژگی‌های کنفرانس ویدیویی کلاسیک را در Webex خواهید دید: ضبط جلسه، اشتراک‌گذاری صفحه، تماس‌های ویدیویی p1080 و گزینه‌های تماس ممتاز HD برای مشترکین. Webex همچنین دارای یک اتاق چت است که می توانید از آن برای همکاری آسان تر استفاده کنید، و به تیم ها اجازه می دهد اسناد را به اشتراک بگذارند و از برگزاری یا عدم برگزاری یک جلسه زنده مطلع شوند.

3.برنامه کنفرانس ویدیویی: Slack: Huddle With Colleagues

هنگامی که به کنفرانس ویدئویی فکر می کنید، Slack ممکن است واضح ترین انتخاب نباشد، اما از همان ابتدا به یک پلتفرم قوی و همه کاره تبدیل شده است. ممکن است Slack را به‌عنوان ستون فقرات بسیاری از شرکت‌های مدرن و مرکز اطلاعیه‌های مرتبط با کار، ارتباطات و ادغام برنامه‌ها بشناسید.

البته Slack قابلیتی به نام huddles نیز دارد که می توانید از آن برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده کنید. می توانید Slack huddles را برای خودتان امتحان کنید و ببینید چگونه کار می کند. عملکرد آن مانند یک برنامه کنفرانس ویدیویی سبک است که از اشتراک‌گذاری صفحه نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالی که Slack رایگان است، huddles رایگان نیست، و شما باید هزینه آن را با اشتراک Pro، Business یا Enterprise بپردازید. قیمت Pro و Business با افراد بیشتر افزایش می یابد، بنابراین اگر تیم بزرگی دارید باید مراقب آن باشید.

4. Microsoft Teams: ویژگی های همکاری قوی

Microsoft Teams شبیه Slack است زیرا یک پلتفرم مجازی واقعا خوب برای هاست تیم شما است. این برنامه از چت، اشتراک گذاری فایل، نظرسنجی، مدیریت کار، تقویم، ادغام برنامه ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند. و البته قابلیت تماس تصویری نیز دارد.

در طرح رایگان Microsoft Teams، می‌توانید تماس‌های ویدیویی یک به یک تا 30 ساعت داشته باشید. اما مایکروسافت جلسات گروهی رایگان در Teams را تنها به 60 دقیقه محدود کرده است.

Microsoft Teams ساختار قیمت گذاری مشابهی با Slack دارد. به ازای هر عضو شرکت شما هزینه ای از شما دریافت می کند. با این حال، Teams ارزان‌تر از Slack است و از نظر دسترسی برتر است زیرا زیرنویس‌های زنده را به زبان انگلیسی به صورت رایگان ارائه می‌کند.

5. Google Meet: همه کاره و مقرون به صرفه

زمانی که Google Hangouts نامیده شد، سرویس چت و تماس ویدیویی خود را اصلاح کرد و آن را به مجموعه برنامه‌های Google Workspace اضافه کرد. اکنون می توانید از آن برای ویدیو و کنفرانس تلفنی به صورت رایگان استفاده کنید یا با پرداخت یک طرح Google Workspace محدودیت ها را حذف کنید.

در حالی که می‌توانید با دانلود برنامه از اپ استور، Google Meet را در آیفون و آی‌پد خود دریافت کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون دوربین در برنامه Gmail به سرویس تماس ویدیویی Google نیز دسترسی داشته باشید.

و درست مانند بقیه برنامه های موجود در این لیست، طرح رایگان دارای محدودیت هایی است. به عنوان مثال، شما نمی توانید بیش از 60 دقیقه تماس گروهی داشته باشید و نمی توانید همزمان بیش از 100 شرکت کننده را هاست کنید.

با این حال، طرح پولی Google Workspace از 6 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود که کمتر از Slack است و به شما امکان می‌دهد تا 250 کاربر در یک تماس در یک زمان داشته باشید. هیچ برنامه Google Meet برای macOS وجود ندارد، اما می‌توانید با مراجعه به meet.google.com در مرورگر خود تماس برقرار کنید.

6.برنامه کنفرانس ویدیویی: Discord : جلسات کوچکتر و گاه به گاه

Discord گزینه عجیب و سرگرم کننده در بین همه برنامه هایی است که در اینجا لیست کردیم. اما این باعث نمی شود که اثربخشی آن کم شود. Discord کانال‌های صوتی، ویدیویی و متنی دارد که می‌توانند تیم شما و جلسات شما را به راحتی هاستینگ کنند.

نسخه رایگان ویژگی تماس ویدیویی Discord محدودیتی برای مدت زمانی که می توانید در تماس باشید ندارد. تیم شما می تواند تا زمانی که شما بخواهید در تماس باقی بماند. با این حال، حتی اگر مشترک Discord Nitro باشید، نمی‌توانید همزمان بیش از 25 نفر در یک تماس ویدیویی در سرور داشته باشید.

با این حال، پرداخت برای Discord Nitro کیفیت تماس‌های ویدیویی و صوتی شما را افزایش می‌دهد، اما این تقریباً تمام کاری است که برای تماس انجام می‌شود. بقیه امتیازات Discord Nitro در زمینه‌های دیگری مانند ایموجی‌ها و پروفایل‌های سفارشی، افزایش محدودیت اندازه برای آپلود فایل و غیره است.

Discord قطعاً مقرون به صرفه ترین گزینه برای تیم های کوچک است که می توانند رابط کاربری پیچیده و تا حدودی گیج کننده آن را هدایت کنند.

وفاداران اپل گزینه های زیادی برای ویدئو کنفرانس دارند

مردم دوست دارند دستگاه‌های اپل را مورد ضرب و شتم قرار دهند زیرا اکوسیستم برنامه‌های آن‌ها از ویندوز و اندروید کوچک‌تر است. با این حال، در حوزه کنفرانس ویدیویی اهمیتی ندارد زیرا کاربران دستگاه های اپل مجموعه ای عالی از برنامه های متقابل پلتفرم را برای انتخاب دارند.

در هر صورت، این اشتباه را نکنید که به دنبال این برنامه ها در فروشگاه Mac App Store بگردید زیرا بسیاری از آنها در آنجا در دسترس نیستند. همه لینک هایی که در اینجا اضافه کردیم مستقیماً به وب سایت ناشر می روند، جایی که می توانید فایل نصب برنامه را دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت