ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴

بهترین ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴

زمان مطالعه 9 دقیقه

هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده ای در زمینه های هنری مانند موسیقی، فیلم و سایر اشکال هنر به کار گرفته می شود. هنگامی که اجرا می گردد، می تواند بر هر جنبه ای از فرآیند ساخت موسیقی از جمله تولید موسیقی، مسترینگ صدا و پخش موسیقی تأثیر بگذارد. در این پست به معرفی ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴ می پردازیم.

فرصت عالی دیگری که توسط هوش مصنوعی ارائه شده این است که به نوازندگان آماتور روشی خلاقانه برای بهبود فرآیند خلاقیت خود می دهد. صنعت موسیقی، درست مانند بسیاری از صنایع دیگر، از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار مکمل به جای جایگزینی برای هنرمندان انسانی استفاده می کند.

ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴

بسیاری از کارشناسان، محققان، نوازندگان و شرکت ‌های ضبط به دنبال راه‌ های جدیدی برای ادغام فناوری ‌های هوش مصنوعی در موسیقی هستند. برخی از نرم افزار ها می توانند آثاری را به سبک آهنگسازان مختلف تولید کنند، در حالی که برخی دیگر از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای تولید آهنگ ها و صدا های جدید استفاده می کنند.

یکی دیگر از جنبه های عالی این ابزار ها این است که بسیاری از آن ها منبع باز هستند، به این معنی که هر کسی می تواند به آنها دسترسی داشته و شروع به بهبود فناوری های موجود کند.

در زیر به برخی از بهترین تولید کنندگان موسیقی هوش مصنوعی در بازار می پردازیم:

1. ابزار هوش مصنوعی Udio

Udio به عنوان یک تولید کننده موسیقی قابل توجه هوش مصنوعی که از پتانسیل هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ های موسیقی سفارشی استفاده می کند، متمایز است. Udio که اغلب به عنوان “ChatGPT برای موسیقی” شناخته می شود، فرآیند ساخت موسیقی را ساده می کند و به کاربران امکان می دهد موسیقی مورد نظر خود را از نظر ژانر، ساز ها و سایر مشخصات توصیف کنند. این پلتفرم این ورودی‌ های متن را به آهنگ‌ های کامل و با کیفیت بالا ترجمه می‌ کند و هم پیچیدگی فناوری و هم طراحی کاربر پسند آن را به نمایش می ‌گذارد.

توسعه Udio به تیمی از محققان سابق DeepMind گوگل، از جمله دیوید دینگ، کانر دورکان، چارلی نش، یاروسلاو گانین و اندرو سانچز اختصاص دارد. آنها با بهره گیری از تخصص زیاد خود در هوش مصنوعی، Udio را برای دموکراتیزه کردن تولید موسیقی طراحی کرده اند و بدون آموزش موسیقی برای کاربران قابل دسترسی هستند. این نوآوری نه تنها قابلیت‌ های هوش مصنوعی را در صنایع خلاق برجسته می ‌کند، بلکه نحوه مفهوم ‌سازی و خلق موسیقی را نیز تغییر می ‌دهد.

• AI Music Generation: Udio توضیحات متن را با استفاده از هوش مصنوعی به آهنگ های کامل موسیقی تبدیل می کند.
• کاربر پسند: با نام “ChatGPT برای موسیقی” برای غیر موسیقیدانان قابل دسترسی است.
• موسیقی با کیفیت بالا: آهنگ های پیچیده و با کیفیت بالا تولید می کند.
• تیم متخصص: توسط محققان سابق Google DeepMind ایجاد شده است.
• موسیقی را دموکراتیک می کند: ایجاد موسیقی را برای همه در دسترس قرار می دهد.

2. ابزار هوش مصنوعی Hydra II by Rightsify

Rightsifyاخیراً از Hydra II، یک مدل پیشرفته تولید موسیقی با هوش مصنوعی که برای ایجاد انقلابی در ایجاد موسیقی و جلوه‌های صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، رونمایی کرد. Hydra II بر اساس نسخه قبلی خود، بر روی مجموعه داده متعلق به حقوق مالکیت بیش از 1 میلیون آهنگ آموزش دیده و مجموعه جدیدی از ابزار های ویرایش را ارائه می دهد که دسترسی به موسیقی کاملاً قابل تنظیم و پاک شده با حق چاپ را دموکراتیک می کند. این آخرین تکرار دارای بیش از 800 ساز از سراسر جهان هست و به بیش از 50 زبان در دسترس است، که گام رو به جلو مهمی در ایجاد موسیقی با کیفیت بالا و اخلاقی تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کسب و کار ها، هنرمندان و سازندگان محتوا برای استفاده تجاری در دسترس می باشد.

Hydra II عملکرد «متن به موسیقی» Hydra اصلی را حفظ می کند و تجربه کاربر را با اولین قابلیت‌ های سفارشی ‌سازی در نوع خود بالا می برد. این نوید ایجاد سریع موسیقی دستگاهی یا جلوه ‌های صوتی با کیفیت بالا را برای طیف گسترده ‌ای از کاربرد ها، از آهنگ‌ های پشتیبان برای تولید کنندگان موسیقی تا موسیقی تبلیغاتی برای بازاریابان، بدون ارائه نسل آواز یا آواز برای جلوگیری از نقض و دروغ ‌پردازی، می ‌دهد.

ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴

ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴

• Hydra II، مدل موسیقی پیشرفته هوش مصنوعی توسط Rightsify، با بیش از 1 میلیون آهنگ برای موسیقی قابل تنظیم و پاک شده با حق نسخه ‌برداری آموزش دیده است.
• دارای بیش از 800 ابزار، در 50+ زبان با ابزار های ویرایش جدید برای سفارشی سازی پیشرفته.
• شامل قابلیت «متن به موسیقی» است که برای ایجاد موسیقی دستگاهی و ایجاد جلوه‌ های صوتی بدون تولید آواز طراحی شده است.
• تولید و صدور مجوز موسیقی را ساده می کند و موانع را برای هنرمندان و مشاغل با رابط کاربری آسان از بین می برد.
• ارائه شده در چهار طرح، از جمله آزمایشی رایگان، تهیه غذا برای سازندگان، مشاغل و توسعه دهندگان.

3. ابزار هوش مصنوعی AIVA

یکی دیگر از مولدهای موسیقی چشمگیر هوش مصنوعی که همیشه مورد توجه قرار می گیرد، AIVA است که در سال 2016 توسعه یافت. هوش مصنوعی به طور مداوم برای ساخت موسیقی متن برای تبلیغات، بازی های ویدئویی، فیلم ها و موارد دیگر بهبود می یابد.

اولین انتشارات AIVA با نام “Opus 1 for Piano Solo” بود و همچنین آلبومی منتشر کرده و موسیقی برای یک بازی ویدئویی ساخته است. این ابزار کاربران را قادر می ‌سازد تا موسیقی را از ابتدا توسعه دهند، و می ‌تواند به تولید انواع آهنگ‌ های موجود، بدون نگرانی در مورد فرآیند های صدور مجوز موسیقی کمک کند.

با AIVA، می توانید به راحتی با انتخاب یک سبک از پیش تعیین شده، موسیقی در ژانر ها و سبک های مختلف بسازید. وقتی نوبت به موسیقی فعلی می رسد، می توانید از AIVA برای اعمال ویرایش ها استفاده کنید.

در اینجا برخی از مزایای اصلی AIVA آورده شده است:

• بسیاری از پیش تنظیم ها و فرمت های موسیقی مشخص شده
• نسخه رایگان کاربردی
• امکان ویرایش موسیقی متن
• آهنگ های موجود را اصلاح کنید

4. ابزار هوش مصنوعی Soundful

Soundful از قدرت هوش مصنوعی برای تولید موسیقی پس‌ زمینه بدون حق امتیاز با کلیک یک دکمه برای ویدیو ها، استریم ‌ها، پادکست‌ ها و موارد دیگر استفاده می ‌کند.

کل فرآیند به گونه ای طراحی شده که بصری باشد، به سادگی یک ژانر را انتخاب نموده، ورودی های خود را سفارشی کرده و آهنگ های خود را بسازید. این کار را تکرار کرده تا زمانی که مسیر مناسب را پیدا کنید. به همین راحتی است.

مهم ‌تر از همه، موسیقی منحصر به فرد است، الگوریتم‌ های ساندفول نت به نت در کنار برخی از هیجان ‌انگیز ترین تولید کنندگان و مهندسان صدا در صنعت آموزش داده می ‌شوند و از آنجایی که آن ‌ها نمونه ‌های آموزش‌ دیده در تئوری موسیقی هستند، هوش مصنوعی ساوندفول هرگز آهنگی را که از قبل وجود داشته یا حتی آهنگی را از پلتفرم خودش تکرار نمی ‌کند. کاربران می توانند با بیش از 50 قالب از ژانر های مختلف شروع کنند.

این پلتفرم به طور موثر نیاز های محتوای 3 نوع کاربر زیر را مطابقت می دهد:

• تولید کنندگان – هرگز دوباره خلاقانه گیر نکنید. آهنگ های منحصر به فرد را با کلیک یک دکمه بسازید. هنگامی که آهنگی را که دوست دارید پیدا کردید، فایل با وضوح بالا را رندر کرده و پایه ها را دانلود کنید.
• سازندگان – دیگر نگران اخطار های حق نسخه ‌برداری نباشید و شروع به کشف آهنگ‌ های منحصر به ‌فرد و بدون حق امتیازی کنید که کاملاً با محتوای شما کار می‌ کنند.
• برند ها – از پرداخت بیش از حد برای موسیقی خود خودداری کنید. Soundful روشی مقرون به صرفه برای به دست آوردن موسیقی منحصر به فرد و با کیفیت استودیو متناسب با نیاز های برند شما ارائه می دهد.

5. ابزار هوش مصنوعی Ecrett Music

Ecrett Music هر کسی را قادر می ‌سازد تا با آموزش صد ها ساعت از آهنگ ‌های موجود، کلیپ‌ های موسیقی تولید کند. رابط کاربری ساده و انتخاب وسیعی از صحنه ها، احساسات و ژانر های ابزار، آن را به یک انتخاب عالی برای آماتور ها و حرفه ای ها تبدیل می کند.

مولد موسیقی هوش مصنوعی به شما امکان می دهد برای هر ویدیو یا بازی موسیقی بسازید، و برای جلوگیری از هرگونه مشکل در صدور مجوز، یک تولید کننده موسیقی بدون حق امتیاز ارائه می شود.

برای استفاده از این ابزار، ابتدا حداقل یک گزینه از صحنه، حالت و ژانر را قبل از کلیک بر روی «ایجاد موسیقی» انتخاب کنید. سپس این ابزار موسیقی را بر اساس انتخاب های شما ایجاد می کند و هر بار حتی با استفاده از تنظیمات مشابه، موسیقی های متفاوتی دریافت می کنید.

همچنین می توانید ساز ها و سازه ها را تنها با چند کلیک سفارشی کنید. برخی از ساز ها عبارتند از ملودی، بکینگ، باس و درام.

پس از ایجاد موسیقی با Ecrett، می توانید آن را با موارد دلخواه، تاریخچه دانلود، آپلود ویدئو و موارد دیگر مدیریت کنید.

در اینجا برخی از مزایای اصلی موسیقی Ecrett آورده شده است:

• نسخه آزمایشی قبل از اشتراک
• رابط کاربری ساده و جامع
• فرآیند ساخت موسیقی ساده
• طرح های اشتراک چندگانه

6. ابزار هوش مصنوعی Soundraw

یکی دیگر ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴، Soundraw است که به شما امکان می دهد آهنگی را با عبارات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر سفارشی کنید. این ابزار بر ترکیبی از هوش مصنوعی و مجموعه ابزار های دستی آن متکی است، که همه آنها به شما امکان می دهند موسیقی جدید را به راحتی تولید و سفارشی نمایید.

این پلتفرم دارای یک ویژگی سفارشی سازی است که به شما امکان می دهد یک قطعه موسیقی را بداهه و کوک کنید. در حالی که کاربران رایگان می توانند از مولد موسیقی برای ایجاد موسیقی استفاده کنند، شما باید برای دانلود نامحدود مشترک شوید.

در اینجا برخی از مزایای اصلی Soundraw آورده شده است:

• آسان برای استفاده
• ترکیبات هوش مصنوعی و ابزار های دستی را ترکیب می کند
• افزونه سازگار با Google Chrome و Premiere Pro
• دانلود نامحدود با طرح اشتراک

7. ابزار هوش مصنوعی Boomy

یکی از ابزار هایی که نقش کلیدی در گسترش دسترسی به تولید موسیقی و کاهش موانع ورود به تولید موسیقی دارد، Boomy است که شما را قادر می سازد آهنگ های اصلی را در چند ثانیه بسازید. سپس می ‌توانید آن آهنگ ‌ها را برای پتانسیل کسب درآمد جریان از خدمات مختلف ارسال نمایید، که آن را به یک ابزار بسیار منحصر به فرد تبدیل می ‌کند.

بعد از اینکه چند فیلتر تنظیم و روی «ایجاد آهنگ» کلیک کردید، هوش مصنوعی خلاق ابزار یک آهنگ کامل را در چند ثانیه می ‌نویسد و تولید می‌ کند. سپس گزینه رد یا ذخیره آن را خواهید داشت.

همانطور که این فرآیند را دنبال می کنید، هوش مصنوعی Boomy یک پروفایل شخصی برای شما درست کرده تا به ایجاد بهترین موسیقی کمک کند.

در اینجا برخی از مزایای اصلی Boomy آورده شده است:

• نسخه رایگان و اشتراکی
• برای کسب درآمد در پلتفرم هایی مانند YouTube و TikTok، موسیقی ارسال کنید
• دسترسی به بسیاری از ویژگی ها و قابلیت ها
• پروفایل شخصی شده

8. ابزار هوش مصنوعی Loudly

موتور پخش پیشرفته Loudly با بیش از 170000 حلقه صوتی تنظیم ‌شده، پیشرفت ‌های آکورد را در زمان واقعی ترکیب، تاب می ‌دهد و دنبال می ‌کند. ترکیب منحصر به ‌فرد Loudly از سیستم‌ های خبره و شبکه ‌های متخاصم مولد، آهنگسازی‌ های معنی‌ دار موسیقی را تضمین می ‌کند. همکاری بین تیم موسیقی Loudly و کارشناسان ML به موفقیت آنها کمک می نماید.

ابزاری آسان برای استفاده که آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی را در عرض چند ثانیه می سازند:

1. آهنگ خود را بسازید: ژانر و گزینه های دیگر را برای منحصر به فرد کردن موسیقی خود انتخاب کنید.
2. ایجاد آهنگ: آهنگ های جدید موسیقی را سریع دریافت کنید و به ساخته های خود گوش دهید.
3. ذخیره و دانلود: مواردی را که دوست دارید انتخاب نمایید، به کتابخانه خود اضافه یا فورا دانلود کنید.
در اینجا برخی از مزایای اصلی Loudly آورده شده است:

• آسان برای استفاده
• خروجی با کیفیت بالا
• طرح های اشتراک چندگانه (از جمله یک اشتراک رایگان!)
• به سرعت در حال تکامل

9. ابزار هوش مصنوعی WavTool

WavTool  یکی از ابزار هوش مصنوعی ساخت موزیک ۲۰۲۴ با فشرده سازی زنجیره جانبی، سنتز پیشرفته، مسیریابی سیگنال منعطف، و موارد دیگر، توانایی ضبط، آهنگسازی، تولید، ترکیب، مستر و صادرات را در مرورگر ارائه می دهد.

هوش مصنوعی WavTool’s Conductor از زبان انگلیسی متن ساده استفاده کرده و مفاهیم را توضیح داده، پیشنهاد می ‌دهد و شما را در مسیری راهنمایی می ‌کند تا موسیقی‌ سازی خود را تا حد امکان بدون اصطکاک انجام دهید.

Conductor می‌ تواند شما را در این فرآیند راهنمایی کند، توصیه‌ هایی ارائه دهد و تغییراتی را مستقیماً ایجاد نماید تا موسیقی شما به بهترین شکل به نظر برسد.

شروع کار آسان است، از هوش مصنوعی WavTool’s Conductor برای ایجاد ضربات، پیشنهاد آکورد یا تولید ملودی برای شروع فرآیند خود استفاده کنید.

• بدون نیاز به نصب یا دانلود
• توصیه هایی ارائه می دهد
• تغییرات فوری در موسیقی شما
• ضبط، آهنگسازی، تولید، میکس، مسترینگ و صادرات

10. ابزار هوش مصنوعی Amadeus Code

لیست بهترین تولید کننده های موسیقی هوش مصنوعی Amadeus Code است که می تواند توسط علاقه مندان به موسیقی استفاده شود. برنامه مبتنی بر IOS به شما امکان می دهد در چند دقیقه ملودی های جدید بسازید.

Amadeus Code بر یک موتور هوش مصنوعی متکی است که شامل پیشرفت آکورد برخی از معروف ترین آهنگ های جهان می باشد. سپس می ‌توانید از این ها برای ایجاد ساختار های جدید آهنگسازی استفاده کنید.

مولد موسیقی هوش مصنوعی به شما امکان می دهد از ژست ها برای ایجاد آهنگ های جدید یا بازسازی بخش های خاصی از آهنگ های قبلی استفاده نمایید. می ‌توان فایل ‌های صوتی و MIDI را به نرم ‌افزار ویرایش صدا صادر کرد، اما باید تمام آهنگ ‌هایی را که می ‌خواهید نگه دارید خریداری کنید.

در اینجا برخی از مزایای اصلی Amadeus Code آورده شده است:

• می توان به عنوان فایل های صوتی و MIDI صادر کرد
• برنامه مبتنی بر IOS
• در چند دقیقه ملودی های جدید بسازید
• از ژست ‌ها برای ایجاد آهنگ‌ های جدید استفاده کنید

اول پرداخت همواره در کنار شما عزیزان می باشد تا با پرداخت های آنی با بهترین نرخ شرایط را برای کسب و کار شما هموار سازد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت