بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازار کریپتو طی چند روز گذشته روند صعودی قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشته است. در چند روز گذشته آلت کوین‌های برتر با موفقیت از سطوح مقاومت مهم خود فراتر رفتند. این صعود نشان‌دهنده افزایش فشار خرید و فروش در بازار کریپتوهاست. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

البته با وجود این روند، آلت کوین‌هایی که دارای ارز بازار متوسط و کوچک هستند، در چند هفته گذشته ارزش قیمت‌های متفاوتی را تجربه کردند. حتی در بین آلت کوین‌های برتر نیز تعداد کمی از آنها عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. تحلیلگران احتمال می‌دهند این عملکرد نشانگر تغییر نظر سرمایه گذاران در رابطه با این توکن‌ها برای به حداکثر رساندن سود کوتاه مدتشان باشد.

ارز دیجیتال Arcblock (ABT)

Arcblock روی شبکه اتریوم ساخته شده است و به عنوان یک توکن ERC-20 عمل می‌کند. علاوه بر این، Arcblock پلتفرمی است که برای ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز استفاده می‌شود. این آلت کوین در واقع خود را به عنوان یک پروژه وب ۳ معرفی می‌کند. طبق ادعای آنها این توکن، برای ساخت، اجرا و مدیریت آسان اپلیکیشن‌ها مورد تایید است.

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

توکن ABT در چند روز گذشته ۳۶.۹۸ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، با ارزش بازار ۴۱۵.۴۴ میلیون دلاری، قیمت ABT از ابتدای سال ۱۸۲۸.۶۶ درصد افزایش یافته است.

اگر بازار گاوی این آلت کوین به شتاب خود ادامه دهد، احتمالا قیمت Arcblock تا سطح مقاومت بالای ۵.۵۰ دلاری بالا رود. با این حال، معکوس شدن روند نزولی می‌تواند قیمت ارز دیجیتال ABT را به سمت سطح حمایت پایین‌تر، یعنی ۲.۹۵ دلار بکشاند.

ارز دیجیتال Cream Finance (CREAM)

Cream Finance یک پروتکل امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای افراد، موسسات و پروتکل‌ها برای دسترسی به خدمات مالی است. پروژه CREAM نیز بخشی از اکوسیستم مالی The Yearn است. The Yearn یک بلاک چینِ متن باز است که به کاربران شبکه‌های اتریوم، بایننس اسمارت چین، پالیگان و فانتوم خدمات ارائه می‌دهد.

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

بهترین ارزهای دیجیتال خرداد ۱۴۰۳

در زمان نگارش این مقاله، قیمت توکن C.R.E.A.M 58.91 و ارزش بازار آن برابر با ۱۰۶.۸۸ میلیون دلار است.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) افزایش قابل توجهی را در هیستوگرام سبز نشان می‌دهد که خبر از افزایش فشار خرید در بازار ارزهای دیجیتال می‌دهد.

اگر بازار کریپتو دوباره شتاب بگیرد، گاوهای کریم فایننس آماده خواهند شد تا سطح مقاومت بالای ۸۰ دلار را آزمایش کنند. با این حال، یک معکوس نزولی ممکن است قیمت را به سمت سطح حمایتی پایین ۴۷.۷۵ دلار در این ماه بکشاند.

ارز دیجیتال دریفت (DRIFT)

پروژه Drift که بر روی شبکه بلاکچین سولانا ساخته شده است و در واقع یک صرافی غیرمتمرکز است. دریفت این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بازارهای قبل از راه اندازی و توکن‌های راه اندازی شده را با حداکثر اهرم ۱۰ برابری معامله کنند.

قیمت DRIFT در روز گذشته تقریباً ۱۵ درصد و در هفت روز گذشته ۲۵۷.۱۳ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، قیمت این آلت کوین از زمان آغاز به کار بیش از ۲۶۰ درصد جهش داشته است که نشان دهنده چشم انداز صعودی قوی آن در آینده است.

در حال حاضر، ارزش معاملاتی توکن دریفت ۰.۳۵۷۳ دلار و ارزش بازار آن ۵۹.۶۷ میلیون دلار است. علاوه بر این، عرضه در گردش دریفت معادل ۱۶۷ میلیون توکن و مجموع عرضه‌ی آن ۱ میلیارد توکن است.

ارز دیجیتال Solchat (CHAT)

Solchat (CHAT) یک پروتکل ارتباطی مبتنی بر شبکه سولانا است که در درجه اول برای ارتقای مکالمات استفاده می‌شود. این پروتکل تماس متنی، صوتی و تصویری مشابه Web2 اما در اکوسیستم Web3 ارائه می‌دهد.

این آلت کوین توانسته است توجه بازار را به دنبال هزینه‌های گس پایین و تماس‌های صوتی و تصویری رمزنگاری شده و نظیر به نظیر از طریق WebRTC برای به حداکثر رساندن امنیت به خود جلب کند.

قیمت سول چت در روز گذشته جهش ۳۰.۳۱ درصدی و طی هفت روز گذشته ۴۸.۵۴ درصد را ثبت کرده است که نشان دهنده چشم انداز مثبت این آلت کوین در زمان آینده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت