بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

زمان مطالعه 4 دقیقه

تا آنجا که به سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزپایه مربوط می شود، هیچ چیز یکسانی برای همه وجود ندارد. برای بسیاری، آزمون و خطا تنها راه برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز است. اما در این بین ارزهایی هم وجود دارند که قابلیت 10 برابر و 100 برابر کردن سرمایه شما را دارند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

قیمت بیت کوین پس از تایید ETF های اتریوم در سه ماهه اول به بالاترین حد خود رسید. این یک نقطه عطف بی سابقه بود که بیت کوین را پس از هاوینگ برای رسیدن به اوج های جدید هدایت میکرد.

بیت کوین بین سطح حمایت 67000 دلار و مقاومت 70000 دلار در نوسان است.
زمانی که کارشناسان در مورد ETF حدس می زنند، سولانا سیگنال هایی از صعود به بالای سطح 200 دلار را نشان می دهد.
ریپل (XRP) پس از مواجهه با سطح مقاومت 0.54 دلار، در دلار 0.52 تثبیت شد.
رمز ارزهایی مثل سولانا(SOL)، داگ ویف هت و ریپل(XRP ) انعطاف‌پذیری را نشان می‌دهد زیرا بیت‌کوین در تلاش برای یافتن مسیر است. سرمایه‌گذارانی که بر روی این دارایی‌های دیجیتال تمرکز می‌کنند، می‌توانند در بازار صعودی بعدی دستاوردهای بزرگی داشته باشند.

بیت کوین پس از تایید ETF های اتریوم روند صعودی خود را تسریع کرد

تایید ETF های اتریوم یک حرکت مثبت از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود. تا حد زیادی، این پیشرفت اگرچه غیرمنتظره بود، اما صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داد و چشم انداز مثبتی نسبت به دارایی های دیجیتال ایجاد کرد.

واکنش بیت کوین به این خبر قابل توجه بود زیرا قیمت آن به 70000 دلار رسید و ناگهان در 72000 دلار متوقف شد. قیمت اتریوم به بالای 3000 دلار صعود کرد و در 4000 دلار بسته شد و در روز چهارشنبه به 3760 دلار بازگشت.

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

این ارز دیجیتال در قیمت 67423 دلار قرار داشت و در 24 ساعت کاهش 0.5 درصدی را حفظ کرد. اکثر آلتکوین ها نیز در میان سیگنال های ترکیبی از کریپتو برای خرید سکه هایی مانند XRP، SOL و WIF قرمز هستند.

سولانا (SOL)

در هفته گذشته، قیمت سولانا بیش از 5 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده یک روند نزولی در بازار است. سولانا در محدوده 160 تا 168 دلار معامله می شود که منعکس کننده افزایش نوسانات و احساسات محتاطانه در بین سرمایه گذاران است.

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

با جریان تبلیغاتی تایید ETF های اتریوم و سقوط جزئی بازار، سولانا در ماه گذشته 23 درصد افزایش یافت و انعطاف پذیری خود را در یک بازار پر نوسان نشان داد. قیمت سولانا صعودی بوده است، از سطوح مقاومت عبور کرده و با وجود اصلاحات جزئی، حمایت قوی را حفظ کرده است، که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران و عملکرد قوی شبکه است.

اگر حرکت صعودی بازگردد، این توکن می تواند تا سطح 170 دلار افزایش یابد. با افزایش فشار خرید، قیمت ممکن است به بالای 180 دلار برسد و در دوره صعودی بعدی به 200 دلار برسد. این حرکت بالقوه بر نوسانات و ماهیت پویای عملکرد بازار سولانا تاکید دارد.

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت(WIF)، یک ارز دیجیتال در بلاک چین سولانا است ، که شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش بازار خود بوده است. از زمان انتشار، این توکن تا ۲۱۶۲ درصد افزایش یافته است و آن را به عنوان یکی از موفق‌ترین آلت‌کوین‌های سولانا در سال جاری معرفی کرده است. این رشد قیمت به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به طور قابل‌توجهی سرمایه‌گذاری‌های خود را با پتانسیل 100 برابر بازدهی چند برابر کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

روند صعودی توکن ویف همچنین باعث علاقه به سایر ارزهای دیجیتال مانند پپه، بونک، فلوکی ،دوج کوین و شیبا شده است. علیرغم اصلاحات گسترده تر بازار، این کوین ها تحت تاثیر سیگنال رشد داگ ویف هت قرار گرفتند. توکن ویف با افزایش 24 ساعته بیش از 3٪ با 3.83 دلار معامله می شود. و رتبه 28 را در بین لیست قیمت ارزهای دیجیتال داراست.

ریپل (XRP)

قیمت ریپل (XRP) زیر هر سه میانگین متحرک نمایی کوتاه مدت (EMAS)، از جمله 20 روزه، 50 روزه و 200 روزه در نمودار چهار ساعته قرار داشت. فشار سقف در 0.54 دلار در هفته گذشته، همچنان تشدید شده است.

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ژوئن ۲۰۲۴

دو سطح کلیدی ممکن است تعیین کنند که آیا قیمت ریپل یک نتیجه صعودی یا نزولی خواهد داشت. اولین مورد، مرز حمایت پایین کانال صعودی و تراکم خریدار در 0.52 دلار است. شکستن این دو سطح، ریپل را بی‌دفاع می‌کند و شانس اصلاح را تا 0.5 دلار و پایین‌تر افزایش می‌دهد. شکستن مقاومت در 0.54 دلار، حضور رو به رشد گاوها در بازار را تأیید می‌کند. اگر ریپل از مقاومت 0.7 دلار خارج شود، مسیر با کمترین مقاومت و مانع به سمت بالا تغییر می کند و راه را برای رالی صعودی بزرگتر به 1 دلار هموار می کند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت