بهترین ارزهای زیر ۱۰ دلار در سال ۲۰۲۴

بهترین ارزهای زیر ۱۰ دلار در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

صنعت همیشه پویا ارزهای دیجیتال می تواند برای بسیاری ترسناک باشد. بنابراین، سرمایه گذاری آگاهانه تنها راه برای درک جریان ها و چرخه های بازار کریپتو است. سرمایه گذاری روی اتریوم، سولانا یا هر ارز دیجیتال گران قیمت دیگری می تواند شما را به راحتی ورشکست کند. به همین دلیل در این مقاله ارزهای به صرفه و ارزان قیمت اما با پتانسیل رشد صعودی به شما معرفی می شوند تا با خیال راحت سرمایه گذاری کنید. در این پست به معزفی بهترین ارزهای زیر ۱۰ دلار در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

بهترین ارزهای زیر ۱۰ دلار در سال ۲۰۲۴

استکس (Stacks)

استکس (STX) یک ارز دیجیتال است که بر توسعه قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز برای بلاک چین بیت کوین تمرکز دارد. فرصت‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند از امنیت مشابه بیت‌کوین استفاده کنند با حفظ آزادی در قراردادهای هوشمند فراهم میکند. برخی سرمایه گذاران ممکن است مشتاق ارز استکس (STX) باشند زیرا در حال ایجاد یک لایه جایگزین در بالای بیت کوین است که معاملات را متحول می کند. این اتفاق، راه را برای سایر خدمات در بلاک چین باز میکند.

قیمت فعلی استکس 2.01 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 85,889,049 دلار برآورد شده است. با نگاهی به اطلاعات 24 ساعت گذشته، عرضه ها در حال حاضر 2.94٪ کمتر شده اند و به 1,818,000,000 رسیده است و 1,459,315,253 توکن استک (STX) در گردش است.

سلستیا (Celestia)

سلستیا (Celestia) یکی دیگر از شبکه های ارز دیجیتال با پتانسیل باورنکردنی و فرصتی برای تجربه رشد باورنکردنی است. این شبکه با توجه به افزایش سریع حجم معاملات و ارزش بازار، پتانسیل رونق بعدی بازار را دارد. سلستیا، اولین شبکه بلاک چین مدولار، به کاربران با پیشینه‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا به راحتی بلاک چین خود را با حداقل هزینه راه‌اندازی کنند و اساساً درک ما از مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بلاک چین را تغییر دهد.

رویکرد طراحی مدولار سلستیا مقیاس‌پذیری صاف و قابلیت همکاری یکپارچه را ترویج می‌کند و در نتیجه یک اکوسیستم بلاک چین متصل‌تر و مؤثرتر ایجاد می‌کند. چه بلاک چین عمومی باشد و چه خصوصی، سلستیا، ابزارها و زیرساخت‌هایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که برای اجرای سریع و کارآمد ایده‌هایشان نیاز دارند. با کمی سفارشی سازی و کارایی، انتظار می رود توکن این شبکه تا سال 2025 به 18 دلار برسد.

قیمت فعلی سلستیا 9.24 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 84,078,588 دلار است. بر اساس داده‌های ۲۴ ساعت گذشته، سلستیا در حال حاضر ۴.۹۹ درصد سقوط کرده است. کل عرضه توکن تیا 1,041,205,479 و 182,249,007 توکن TIA در حال حاضر در گردش است.

اکاش نتورک (Akash Network)

شبکه سوپرکلود اکاش (SuperCloud Akash) در حال تعریف مجدد محاسبات ابری، ارتقای خدمات سنتی ابری و ایجاد دسترسی به منابع ابری است. شبکه اکاش یک بازار رایانش ابری غیرمتمرکز و منبع باز ایجاد کرده است که با استفاده از پتانسیل فناوری بلاک چین، سطوحی از سرعت، کارایی و هزینه را ارائه می دهد که قبلاً ناشناخته بود. این پیشرفت پتانسیل این را دارد که نحوه مشاهده و استفاده مشتریان از خدمات ابری را کاملاً تغییر دهد. با استفاده از کیت توسعه نرم افزار، اکاش نتورک توسعه داده شد و در بلاک چین Cosmos مورد استفاده قرار گرفت. از طریق بازار خود، کاربران می توانند منابع کامپیوتری را در این شبکه باز خریداری کنند و بفروشند. این منابع رایانش ابری را به صاحبان سرورهایی که برای میزبانی برنامه ها به قدرت پردازش نیاز دارند متصل میکند.

با ارزش کلی بازار یعنی 997.3 میلیون دلار، حجم 24 ساعته معاملات آن 14 میلیون دلار است. عرضه در گردش توکن اکاش 236,367,530 و مجموع عرضه 388,539,008 توکن AKT است.

ورلد کوین (Worldcoin)

هدف پروژه ورلد کوین (Worldcoin ) ایجاد بزرگترین شبکه مالی و شناسایی در جهان به عنوان یک ابزار عمومی است که مالکیت را به همه اعطا می کند. هسته این سیستم World ID است، یک شبکه هویت جهانی که از ناشناس بودن محافظت می کند. با مدارک دانش صفر، ID جهانی به افراد این امکان را می دهد که انسانیت خود را به صورت آنلاین “اثبات شخصیت” ثابت کنند و در عین حال از ناشناس بودن خود محافظت کنند. ورلد کوین (WLD ) یک توکن اتریوم ERC-20 است. کاربران می توانند به جوایز خود در شبکه اصلی توکن اپتیمیزم (Optimism ) دسترسی داشته باشند. بنابراین انتظار می رود که شبکه اپتیمیزم (Optimism) میزبان اکثر تراکنش های توکن ورلد کوین باشد.

ورلد کوین دارای ارزش بازار 1,218,255,788 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته 397,431,152 دلار است. و در یک روز 32.70% رشد داشته است. مجموع عرضه 10,000,000,000 توکن ورلد کوین و عرضه در گردش آن 209,286,522 است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت