احتمال ریزش ورلد کوین (WLD)

احتمال ریزش ورلد کوین (WLD)

زمان مطالعه 2 دقیقه

افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی توکن ورلد کوین (WLD) در هفته گذشته ممکن است به سود سرمایه‌گذاران و طلبکاران صندوق ورشکسته Three Arrows Capital (۳AC) و همچنین صرافی FTX تمام شود. در این پست به بررسی احتمال ریزش ورلد کوین (WLD) می پردازیم.

احتمال ریزش ورلد کوین (WLD)

طبق داده‌های پلتفرم Token Unlocks، یک رویداد عرضه توکن WLD به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار قرار است این هفته آغاز شود که تا ۲۶ فوریه ادامه خواهد داشت. با توجه به این موضوع، قیمت رمزارز ورلد کوین ممکن است با موانعی در مسیر صعود خود روبرو شود.

ورلد کوین یک پروژه بحث‌برانگیز است که قصد دارد در ازای ارائه یک شناسه دیجیتال و توکن، چشم‌ افراد را اسکن کند. مقدار توکنی که هر فرد دریافت می‌کند، به زمان پیوستن او به پروژه بستگی دارد و این توکن‌ها طی دو سال توزیع می‌شوند.

۱۰ درصد از آن نیز به صورت فوری در یک کیف پول که توسط Orb ایجاد شده است، در دسترس قرار می‌گیرد.

روز دوشنبه، سو ژو (Su Zhu)، بنیان‌گذار ۳AC گفت:

من از عملکرد خوب ورلد کوین سود نخواهم برد، اما خوشحالم که طلبکاران ۳AC، یکی از بزرگ‌ترین هولدرهای ورلد کوین در جهان هستند.

وی در سال ۲۰۲۱ به دلیل سرمایه‌گذاری در ورلد کوین مورد انتقاد‌های شدیدی قرار گرفت. گروه دیگری که احتمالا می‌تواند از رشد قیمت توکن ورلد کوین سود ببرد، صرافی FTX است.

سم بنکمن-فرید، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی FTX در سری A ورلد کوین در اکتبر ۲۰۲۱ سرمایه‌گذاری کرد. از آن زمان تاکنون، FTX ورشکسته شده و بنکمن-فرید با اتهاماتی برای کلاهبرداری مواجه است.

داده‌های ردیابی‌شده توسط پلتفرم SpotOnChain نشان می‌دهند که کیف پول‌های مرتبط با شرکت بنکمن-فرید بیش از ۱۸۵ میلیون دلار توکن ورلد کوین را در آگوست ۲۰۲۳ دریافت کرده‌اند. در همان ماه، همان آدرس ورلد کوین، توکن‌هایی به ارزش ۳۵ تا ۱۷۰ میلیون دلار را به چندین آدرس دیگر ارسال کرده است.

coindesk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT